abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113685949
Volgens Nelissen heeft ie geen verhoging en kan hij morgen gewoon starten.

Voor wat het waard is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113686039
Jammer, zeker omdat in de eerste week de meeste kansen liggen voor de pure sprinter. Zou hem wel eens willen zien in topvorm tegen Greipel en Cavandish met een geweldige gangmaker als Veelers bij hem.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_113686187
Overigens het beste van deze etappe is dat er geen valpartijen geweest zijn. Zo'n eerste week is het toch altijd maar afwachten welke klassementsrenners nu weer wegvallen na een ongelukkige valpartij.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_113686229
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Overigens het beste van deze etappe is dat er geen valpartijen geweest zijn. Zo'n eerste week is het toch altijd maar afwachten welke klassementsrenners nu weer wegvallen in de 1e week.
Het viel me ook enorm mee. Geen enkele valpartij vandaag, nooit verwacht.

Morgen zal het wel weer ruimschoots gecompenseerd worden. Dat gaat echt een enorm nerveuze boel worden.
pi_113687927
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef TheArt het volgende:

[..]

Morgen zal het wel weer ruimschoots gecompenseerd worden. Dat gaat echt een enorm nerveuze boel worden.
Geen vrouw meer onder je naam staan, maar je vakantiebestemming
:P
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_113688706
Sja, Argos dan maar lekker vrijbuiten?
En Argos is óók uitgenodigd omdat ze een transparant antidopingbeleid hebben dacht ik.
pi_113688832
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Erg he, dat je daaraan moet wennen? :P
  maandag 2 juli 2012 @ 20:59:54 #158
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_113688974
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef TheArt het volgende:

[..]

Misschien ook nog eens regen. ;(
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 2 juli 2012 @ 21:07:17 #159
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_113689390
marcelkittel twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:43:51 Golden rule for me today: Never trust a fart... -.- I'm happy that I finished the race. But last night has taken its toll so no sprint 2day. reageer retweet
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_113689442
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Precies :+
pi_113689890
Cancellara geeft de bloemen en leeuw aan vrouw en dochter Weylandt. Weylandt won zijn laatste koers in Tournai.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_113690416
Nou, de Nederlanders laten zich iig vooraan zien.
  maandag 2 juli 2012 @ 21:43:05 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_113691483
quote:
Auto van tourorganisatie schept Bozic
DOORNIK - De Sloveense sprinter Borut Bozic is tijdens de tweede touretappe aangereden door een auto van de organisatie. Het incident gebeurde na 65 kilometer. De 31-jarige wielrenner van Astana kwam ten val en liep een blessure aan zijn rechterelleboog op. De ex-wielrenner van Vacansoleil is na aankomst in finishplaats Doornik naar een plaatselijk ziekenhuis gegaan voor nader onderzoek.

Vorig jaar zorgde een auto uit de karavaan ook al voor een ongeluk, toen met vervelendere gevolgen. Meerdere coureurs uit een kopgroep sloegen tegen de grond en Johnny Hoogerland werd in het prikkeldraad gekatapulteerd. Hij liep daarbij aanzienlijke verwondingen op.
bron : televaag
  maandag 2 juli 2012 @ 23:02:04 #164
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_113696577
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef Momo... het volgende:

[..]

bron : televaag
Zes uur belde...
pi_113700924
Hier nog een aantal mooie foto's van de laatste etappe in België bij deze Tour:

http://www.steephill.tv/2012/tour-de-france/photos/stage-02/
  dinsdag 3 juli 2012 @ 00:44:38 #166
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_113701184
Het blijft echt belachelijk. Je kunt honderdmaal het excuus aanvoeren van hectiek en dat het lastig is om zo te moeten rijden, maar als renners al aan de lopende band geschept worden door auto's in volle koers, dan kun je toch helemaal niets meer beginnen? Als dit elk jaar gebeurt, dat soort belachelijke dingen, dan is die hele Tour toch gewoon een complete loterij? Wie er het minste pech heeft en het minst erg gewond raakt, die wint?

Was gewoon tegen die andere fucking auto aangeknald, dan maar wat blikschade. Dikke lul, blijf van de renners af. Verdomde idioten.

Mijn medeleven met Bozic, hopelijk ondervindt hij geen grote gevolgen verder deze ronde (al zal dat wel redelijk goed zitten aangezien hij gewoon meesprintte vandaag).
pi_113701501
quote:
10s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef Sheepcidus het volgende:
marcelkittel twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:43:51 Golden rule for me today: Never trust a fart... -.- I'm happy that I finished the race. But last night has taken its toll so no sprint 2day. reageer retweet
Mooi, beetje zelfspot.
Herstellen in de komende etappe(s), en vervolgens er een winnen, ik gun het hem en de ploeg wel...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_113701590
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Het blijft echt belachelijk. Je kunt honderdmaal het excuus aanvoeren van hectiek en dat het lastig is om zo te moeten rijden, maar als renners al aan de lopende band geschept worden door auto's in volle koers, dan kun je toch helemaal niets meer beginnen? Als dit elk jaar gebeurt, dat soort belachelijke dingen, dan is die hele Tour toch gewoon een complete loterij? Wie er het minste pech heeft en het minst erg gewond raakt, die wint?

Was gewoon tegen die andere fucking auto aangeknald, dan maar wat blikschade. Dikke lul, blijf van de renners af. Verdomde idioten.

Mijn medeleven met Bozic, hopelijk ondervindt hij geen grote gevolgen verder deze ronde (al zal dat wel redelijk goed zitten aangezien hij gewoon meesprintte vandaag).
Als je ziet wat er allemaal naast, voor, achter en tussendoor rijdt.. Kan ook alleen maar fout gaan zou je zeggen. Zouden ze nou echt zoveel motoren nodig hebben?
pi_113704728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Als je ziet wat er allemaal naast, voor, achter en tussendoor rijdt.. Kan ook alleen maar fout gaan zou je zeggen. Zouden ze nou echt zoveel motoren nodig hebben?
Dit is wel zo, maar ik vraag me net als jou hetzelfde af.

En als je dan dit leest, is heel die organisatie niet te filmen.

Een nagel nekt Boeckmans in de slotfase
sporza - Vrt -
Gisteren, 20:08
Geen Kris Boeckmans vooraan in de uitslag van de eerste sprintersetappe. De renner van Vacansoleil-DCM reed lek op vijf kilometer van de streep. Onze landgenoot toont via Twitter hoe dat kwam.
De boosdoener voor Boeckmans bleek een nagel te zijn. Pech voor Vacansoleil-DCM, want daarmee was het een belangrijke pion voor de sprint kwijt. Ploegmaat Kenny van Hummel finishte uiteindelijk pas veertiende.

Boeckmans had trouwens dubbele pech. Hij kreeg nog een tijdsstraf van twintig seconden omdat hij te lang in het spoor van een volgwagen blijven hangen was.

Daar is de organisatie vlug bij, het straffen van andere renners omwille van dit soort dingen. Maar zelf doorgaan renners omver te rijden. Een grote schande is het.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:48:34 #170
40566 Ericr
Livewrong
pi_113704870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:36 schreef JC14 het volgende:

Daar is de organisatie vlug bij, het straffen van andere renners omwille van dit soort dingen. Maar zelf doorgaan renners omver te rijden. Een grote schande is het.
De jury deelt tijdstraffen uit, dat zijn UCI-officials. De organisatie van de TDF is de ASO.
pi_113705080
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef Ericr het volgende:

[..]

De jury deelt tijdstraffen uit, dat zijn UCI-officials. De organisatie van de TDF is de ASO.
Ok, bedankt voor de informatie.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:16:09 #172
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_113710136
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef Ericr het volgende:

[..]

Dan is het hoog tijd dat het allemaal weer in handen komt van 1 fucking organisatie. :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:36:23 #173
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_113712706
Sagan kent het verschil blijkbaar niet tussen Kittel en Veelers, want hij ging gisteren overal in interviews vertellen dat hij z'n spurt begon vanuit het wiel van Kittel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')