De eerste easteregg vond ik bij 1 uur 21 volgens mij, hebn het tot 3 uur nog geprobeerd maar toen toch maar een paar dagen durende break genomenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Ericr het volgende:
Eduard Khil draait zich om in zijn graf door dit topic. Ik ga die clip maar eens afkijken.
Ik had de nummer 1,2,6 en wat truien geloof ik. Ik sta vierde van de 16 geloof ik. Twee jaar terug won ik, vorig jaar een na laatste.quote:
Omdat ze koersverloop kunnen veranderen. Een vlakke etappe eindigt 99/100 keer in een sprint, en wie er dan wint is spannend, maar veranderd niks aan de koers. Een zwakkere ploeg met wat leuke B-klimmers kan in het middengebergte of in ontsnappingen in het hooggebergte meer toevoegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Dus ze zijn matiger, maar voegen wel meer toe?
Want? Die kunnen een bergetappe winnen? Er zitten dit jaar veel meer sprintetappe's in dan bergetappe's dus is het eigenlijk veel logischer om Skil uit te nodigen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat Kittel best een vlakke etappe kan winnen. Ik ben alleen van mening dat dat weinig toevoegt en je dan beter een ploeg als Colombia - Coldeportes (hoewel die in hindsight een beetje overtrained zijn), of Acqua en Sapone ofzo uit kan nodigen.
Oei, dan heb ik slecht nieuws voor je.quote:
wat grappig, maar eigenlijk toont het aan dat achter je account een dieptriest figuur zitquote:
Ik snap het argument best hoor, ik heb alleen een andere mening. Persoonlijk zou ik mijn wildcards gebruiken voor ploegen die koersverloop kunnen veranderen en niet voor puur resultaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want? Die kunnen een bergetappe winnen? Er zitten dit jaar veel meer sprintetappe's in dan bergetappe's dus is het eigenlijk veel logischer om Skil uit te nodigen.
Bovendien heeft de tour ook gewoon een sprinttraditie. Er zijn altijd sprintersploegen geweest en die zullen er altijd blijven. Skil beschik over 1 van de betere treinen en over 1 van de beste sprinters, dus past ook gewoon keurig in die traditie.
Uitgevallen? Nou ja dan maar hopen op Casartelli of Weylandt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Uitgevallen? Nou ja dan maar hopen op Casartelli of Weylandt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Uitgevallen? Nou ja dan maar hopen op Casartelli of Weylandt.Teh fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
[..]
Uitgevallen? Nou ja dan maar hopen op Casartelli of Weylandt.Leer eens normaal doen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij denkt echt dat er teams hier niet aanwezig en het koersverloop kunnen veranderen?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik snap het argument best hoor, ik heb alleen een andere mening. Persoonlijk zou ik mijn wildcards gebruiken voor ploegen die koersverloop kunnen veranderen en niet voor puur resultaat.
Het wel of niet uitnodigen van Skil of een eventueel ander team heeft echt geen invloed op het koersverloop hoor. Ik heb liever een team zoals Skil dat in 8 etappes mee kan doen voor de overwinning dan zo'n team wat het moet hebben van meezitten in de ontsnapping en een 25ste plaats in het klassement.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Omdat ze koersverloop kunnen veranderen. Een vlakke etappe eindigt 99/100 keer in een sprint, en wie er dan wint is spannend, maar veranderd niks aan de koers. Een zwakkere ploeg met wat leuke B-klimmers kan in het middengebergte of in ontsnappingen in het hooggebergte meer toevoegen.
[..]
Uitgevallen? Nou ja dan maar hopen op Casartelli of Weylandt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:49 schreef TLC het volgende:
[..]
wat grappig, maar eigenlijk toont het aan dat achter je account een dieptriest figuur zit
quote:
quote:
Er zijn geen teams die niet uitgenodigd zijn die het `koersverloop kunnen veranderen`.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik snap het argument best hoor, ik heb alleen een andere mening. Persoonlijk zou ik mijn wildcards gebruiken voor ploegen die koersverloop kunnen veranderen en niet voor puur resultaat.
Ja, ik denk dat, zeker op het moment dat de uitnodigingen verstuurd zijn, een ploeg als Colombia of Acqua en Sapone of zelfs Farnese meer zouden toevoegen ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er teams hier niet aanwezig en het koersverloop kunnen veranderen?
Di Luca man.. die had alles hier op een hoopje geredenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er teams hier niet aanwezig en het koersverloop kunnen veranderen?
Troll of niet, maar als je zulke opmerkingen maakt kun je wat mij betreft een stuk touw en een stoel pakken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef Ericr het volgende:
[..]
[..]
[..]TDF is toch gewoon ieder jaar de troll-verzamel sectie?
No way dat die het koersverloop veranderen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat, zeker op het moment dat de uitnodigingen verstuurd zijn, een ploeg als Colombia of Acqua en Sapone of zelfs Farnese meer zouden toevoegen ja.
Ik ga maar eens kijken hoe mijn poule er voor staat dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:54 schreef TLC het volgende:
[..]
Troll of niet, maar als je zulke opmerkingen maakt kun je wat mij betreft een stuk touw en een stoel pakken.
Die wel natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:53 schreef Sautor het volgende:
[..]
Di Luca man.. die had alles hier op een hoopje gereden
Tiernan-Locke.quote:
Heeft niks te maken met een 4e plaats of niet, meer met waarom je een ploeg uitnodigt. Wmb zijn jullie het er niet mee eens, ik lig er geen minuut wakker van. Feit is dat ik bij mijn standpunt blijf zolang Argos niet opeens erg verbaasd in de heuvels en bergen en Kittel niet 2 of meer etappezeges behaald. Meedoen in de sprint en wellicht een etappe winnen, daar zou IK geen ploeg voor uitnodigen en het feit dat ze verder nergens meedoen vind ik een schande voor een ploeg in de Tour.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:25 schreef Panthera. het volgende:
[..]
? Kittel kan theoretisch wat in panvlakke etappes, verder zijn ze overal volledig kansloos. Sinds 2009 zijn ze echt niks gegroeid hoor en toen was het ook een schande.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef Panthera. het volgende:
----> Ik heb het totaal niet over Skil gehad voordat Kittel achterin zat, toen het ter sprake kwam zei ik dat ze nu helemaal niks meer kunnen zonder Kittel en daarna dit:
[..]
Heeft niks te maken met een 4e plaats of niet, meer met waarom je een ploeg uitnodigt. Wmb zijn jullie het er niet mee eens, ik lig er geen minuut wakker van. Feit is dat ik bij mijn standpunt blijf zolang Argos niet opeens erg verbaasd in de heuvels en bergen en Kittel niet 2 of meer etappezeges behaald. Meedoen in de sprint en wellicht een etappe winnen, daar zou IK geen ploeg voor uitnodigen en het feit dat ze verder nergens meedoen vind ik een schande voor een ploeg in de Tour.
Dat is wat ik heb gezegd en daar laat ik het verder bij, ik ga weer belangrijke dingen doen
Ok pik, lekker man. Niks mis mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef Panthera. het volgende:
----> Ik heb het totaal niet over Skil gehad voordat Kittel achterin zat, toen het ter sprake kwam zei ik dat ze nu helemaal niks meer kunnen zonder Kittel en daarna dit:
[..]
Heeft niks te maken met een 4e plaats of niet, meer met waarom je een ploeg uitnodigt. Wmb zijn jullie het er niet mee eens, ik lig er geen minuut wakker van. Feit is dat ik bij mijn standpunt blijf zolang Argos niet opeens erg verbaasd in de heuvels en bergen en Kittel niet 2 of meer etappezeges behaald. Meedoen in de sprint en wellicht een etappe winnen, daar zou IK geen ploeg voor uitnodigen en het feit dat ze verder nergens meedoen vind ik een schande voor een ploeg in de Tour.
Dat is wat ik heb gezegd en daar laat ik het verder bij, ik ga weer belangrijke dingen doen
twitter:janibrajkovic twitterde op maandag 02-07-2012 om 18:25:51Bad day. @BorutBozic was hit from behind by organization car. Org car could avoid him, but would bump into other car. He chose hitting rider reageer retweet
Huilie huilie. Alsof het een bewuste keuze was. Waarschijnlijk gewoon een ongelukkig moment.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
twitter:janibrajkovic twitterde op maandag 02-07-2012 om 18:25:51Bad day. @BorutBozic was hit from behind by organization car. Org car could avoid him, but would bump into other car. He chose hitting rider reageer retweet
Toen was u de enige die die positie innam.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat was vorig jaar ook de consensus bij Flecha en Hoogerland. Wat een zeikers, die 2 renners.
Die renners zijn zeker geen zeikers, maar het is ook niet zo dat de bestuurder bewust die renner van de fiets tikt (neem ik aan). Net zoals je over het incident van vorig jaar niet kan zeggen dat de automobilist zijn auto maar in die boom had moeten planten.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat was vorig jaar ook de consensus bij Flecha en Hoogerland. Wat een zeikers, die 2 renners.
Ik zei toen dat de organisatie die de wagen naar voren joeg, ook een deel van de verantwoordelijkheid droeg. Samen met de chauffeur. Dus nee.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Toen was u de enige die die positie innam.
twitter:stevendalebout twitterde op maandag 02-07-2012 om 19:52:03Kittel ligt ziek, zwak en misselijk op bed. Eten is moeilijk. Morgen wordt besloten over vervolg. Straks tussen 22-23 meer in #r1sportzomer reageer retweet
Het viel me ook enorm mee. Geen enkele valpartij vandaag, nooit verwacht.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Overigens het beste van deze etappe is dat er geen valpartijen geweest zijn. Zo'n eerste week is het toch altijd maar afwachten welke klassementsrenners nu weer wegvallen in de 1e week.
Geen vrouw meer onder je naam staan, maar je vakantiebestemmingquote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het viel me ook enorm mee. Geen enkele valpartij vandaag, nooit verwacht.
Morgen zal het wel weer ruimschoots gecompenseerd worden. Dat gaat echt een enorm nerveuze boel worden.
Erg he, dat je daaraan moet wennen?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen vrouw meer onder je naam staan, maar je vakantiebestemming
Misschien ook nog eens regen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het viel me ook enorm mee. Geen enkele valpartij vandaag, nooit verwacht.
Morgen zal het wel weer ruimschoots gecompenseerd worden. Dat gaat echt een enorm nerveuze boel worden.
twitter:marcelkittel twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:43:51Golden rule for me today: Never trust a fart... -.- I'm happy that I finished the race. But last night has taken its toll so no sprint 2day. reageer retweet
Preciesquote:Op maandag 2 juli 2012 20:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Geen vrouw meer onder je naam staan, maar je vakantiebestemming
bron : televaagquote:Auto van tourorganisatie schept Bozic
DOORNIK - De Sloveense sprinter Borut Bozic is tijdens de tweede touretappe aangereden door een auto van de organisatie. Het incident gebeurde na 65 kilometer. De 31-jarige wielrenner van Astana kwam ten val en liep een blessure aan zijn rechterelleboog op. De ex-wielrenner van Vacansoleil is na aankomst in finishplaats Doornik naar een plaatselijk ziekenhuis gegaan voor nader onderzoek.
Vorig jaar zorgde een auto uit de karavaan ook al voor een ongeluk, toen met vervelendere gevolgen. Meerdere coureurs uit een kopgroep sloegen tegen de grond en Johnny Hoogerland werd in het prikkeldraad gekatapulteerd. Hij liep daarbij aanzienlijke verwondingen op.
Mooi, beetje zelfspot.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:07 schreef Sheepcidus het volgende:
twitter:marcelkittel twitterde op maandag 02-07-2012 om 20:43:51Golden rule for me today: Never trust a fart... -.- I'm happy that I finished the race. But last night has taken its toll so no sprint 2day. reageer retweet
Als je ziet wat er allemaal naast, voor, achter en tussendoor rijdt.. Kan ook alleen maar fout gaan zou je zeggen. Zouden ze nou echt zoveel motoren nodig hebben?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Het blijft echt belachelijk. Je kunt honderdmaal het excuus aanvoeren van hectiek en dat het lastig is om zo te moeten rijden, maar als renners al aan de lopende band geschept worden door auto's in volle koers, dan kun je toch helemaal niets meer beginnen? Als dit elk jaar gebeurt, dat soort belachelijke dingen, dan is die hele Tour toch gewoon een complete loterij? Wie er het minste pech heeft en het minst erg gewond raakt, die wint?
Was gewoon tegen die andere fucking auto aangeknald, dan maar wat blikschade. Dikke lul, blijf van de renners af. Verdomde idioten.
Mijn medeleven met Bozic, hopelijk ondervindt hij geen grote gevolgen verder deze ronde (al zal dat wel redelijk goed zitten aangezien hij gewoon meesprintte vandaag).
Dit is wel zo, maar ik vraag me net als jou hetzelfde af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ziet wat er allemaal naast, voor, achter en tussendoor rijdt.. Kan ook alleen maar fout gaan zou je zeggen. Zouden ze nou echt zoveel motoren nodig hebben?
De jury deelt tijdstraffen uit, dat zijn UCI-officials. De organisatie van de TDF is de ASO.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:36 schreef JC14 het volgende:
Daar is de organisatie vlug bij, het straffen van andere renners omwille van dit soort dingen. Maar zelf doorgaan renners omver te rijden. Een grote schande is het.
Ok, bedankt voor de informatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
De jury deelt tijdstraffen uit, dat zijn UCI-officials. De organisatie van de TDF is de ASO.
Dan is het hoog tijd dat het allemaal weer in handen komt van 1 fucking organisatie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
De jury deelt tijdstraffen uit, dat zijn UCI-officials. De organisatie van de TDF is de ASO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |