Gewoon niet op reageren (don't feed the troll).quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Kan iemand wat aan deze vervelende vlerk doen ?
Dat heet ervaring Sherlock.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Zit aan de doping, dat mag duidelijk zijn. Zelfs zonder trein doet hij het.
Er zijn meerdere teams die matiger zijn dan Argos.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoezo, we leven in een vrij land toch? Mijn mening is en blijft dat je een ploeg niet moet uitnodigen als ze alleen wat in vlakke sprintetappes kunnen, omdat het niks aan het koersverloop toevoegt. Kan je het mee eens zijn of niet, dat klopt.
Saxo en ?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn meerdere teams die matiger zijn dan Argos.
Nee, je mening was dat je Argos shimano niet uit moet nodigen omdat ze max 4e in de sprint gaan worden. We hebben nog 19 etappe's te gaan. Je van weinig kennis getuigende mening heb ik hier nu opgeschreven en dan mag je over 22 dagen terugkomen om daar nog wat over te vertellen, ok?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoezo, we leven in een vrij land toch? Mijn mening is en blijft dat je een ploeg niet moet uitnodigen als ze alleen wat in vlakke sprintetappes kunnen, omdat het niks aan het koersverloop toevoegt. Kan je het mee eens zijn of niet, dat klopt.
De Belgen op Sporza zijn ook trots.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veelers op P4 eigenlijk best netjes.
Zou kunnen, maar de meeste van die ploegen voegen wel meer toe.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn meerdere teams die matiger zijn dan Argos.
En slimheid, behendigheid. Dit soort motorische gevoeligheid verbeter je niet met EPO. Laat staan dat je slimmer ervan wordt.quote:
Dat kan...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zijn eerste prof overwinning deed die ook alleen
Zoals?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de meeste van die ploegen voegen wel meer toe.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Gisteren ging het best aardig, maar ik erger me alweer aan de 'Ik volg alleen de Tour en ik laat dat ongemerkt op een iritante manier blijken'-users.
Nee, ik heb gezegd dat Kittel best een vlakke etappe kan winnen. Ik ben alleen van mening dat dat weinig toevoegt en je dan beter een ploeg als Colombia - Coldeportes (hoewel die in hindsight een beetje overtrained zijn), of Acqua en Sapone ofzo uit kan nodigen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, je mening was dat je Argos shimano niet uit moet nodigen omdat ze max 4e in de sprint gaan worden. We hebben nog 19 etappe's te gaan. Je van weinig kennis getuigende mening heb ik hier nu opgeschreven en dan mag je over 22 dagen terugkomen om daar nog wat over te vertellen, ok?
Hoe is met je poule gegaan vandaag?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Gisteren ging het best aardig, maar ik erger me alweer aan de 'Ik volg alleen de Tour en ik laat dat ongemerkt op een iritante manier blijken'-users.
Niemand dus?quote:
Dopingquote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cavendish kwam echt van belachelijk ver.
Ik begrijp je niet. Dus ze zijn matiger, maar voegen wel meer toe?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de meeste van die ploegen voegen wel meer toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |