Volgens mij is hij moe want hij brabbelt inderdaad echtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:41 schreef Mykonos het volgende:
Waar kwam Cav vandaan? Isle of Man?
Die man is niet te verstaan joh
Kom dan niet in de 2e etappe al een hele ploeg afschrijven, ik wil je tot eind juli hier niet meer zienquote:
Heeft ie de hele tijd in de wind gereden dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Zit aan de doping, dat mag duidelijk zijn. Zelfs zonder trein doet hij het.
Kan iemand wat aan deze vervelende vlerk doen ?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom dan niet in de 2e etappe al een hele ploeg afschrijven, ik wil je tot eind juli hier niet meer zien
Maar niet gewonnen dus prutsteam.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef marcodej het volgende:
Argos is, na Sky met drie, het enige team met twee man in de top 20.
Ja nee duidelijk inderdaad ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Hoezo, we leven in een vrij land toch? Mijn mening is en blijft dat je een ploeg niet moet uitnodigen als ze alleen wat in vlakke sprintetappes kunnen, omdat het niks aan het koersverloop toevoegt. Kan je het mee eens zijn of niet, dat klopt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom dan niet in de 2e etappe al een hele ploeg afschrijven, ik wil je tot eind juli hier niet meer zien
Gewoon niet op reageren (don't feed the troll).quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Kan iemand wat aan deze vervelende vlerk doen ?
Dat heet ervaring Sherlock.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn meerdere teams die matiger zijn dan Argos.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoezo, we leven in een vrij land toch? Mijn mening is en blijft dat je een ploeg niet moet uitnodigen als ze alleen wat in vlakke sprintetappes kunnen, omdat het niks aan het koersverloop toevoegt. Kan je het mee eens zijn of niet, dat klopt.
Saxo en ?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn meerdere teams die matiger zijn dan Argos.
Nee, je mening was dat je Argos shimano niet uit moet nodigen omdat ze max 4e in de sprint gaan worden. We hebben nog 19 etappe's te gaan. Je van weinig kennis getuigende mening heb ik hier nu opgeschreven en dan mag je over 22 dagen terugkomen om daar nog wat over te vertellen, ok?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoezo, we leven in een vrij land toch? Mijn mening is en blijft dat je een ploeg niet moet uitnodigen als ze alleen wat in vlakke sprintetappes kunnen, omdat het niks aan het koersverloop toevoegt. Kan je het mee eens zijn of niet, dat klopt.
De Belgen op Sporza zijn ook trots.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veelers op P4 eigenlijk best netjes.
Zou kunnen, maar de meeste van die ploegen voegen wel meer toe.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn meerdere teams die matiger zijn dan Argos.
En slimheid, behendigheid. Dit soort motorische gevoeligheid verbeter je niet met EPO. Laat staan dat je slimmer ervan wordt.quote:
Dat kan...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zijn eerste prof overwinning deed die ook alleen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |