quote:
Lezen is moeilijkquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
Heb de OP maar even uit het 2011 reeks gehaald, maar nu geupdate omdat het toch op RTL 4 met nieuwe tijden komt en dat verdient wel een frisse start lijkt me
Helaas niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 07:01 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is de presentator Rick Nieman, ipv Wilfred Genee.
Danny Nelissen had Derksen denk ik wel op z'n plaats gezet.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef IbanMayo het volgende:
Vond het aardig pijnlijk gisteren, Derksen over Gesink. Rukt een uitspraak van Gesink (over dat ie dit jaar ook wilde genieten van de Tour) totaal uit z'n verband en begint dat dan belachelijk te maken. Jammer dat Jakobs niet wat feller tegengas bood, hij had 'm simpel uit kunnen lullen.
Gewoon een account aanmaken. Zitten nog wat bugs in, maar voorspellen kan je al wel. Ik zit ergens op 31 punten.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:17 schreef silverhill het volgende:
Iemand enig idee hoe dat Tour du Sofa werkt? Ik heb nog geen voorspelling in kunnen vullen ergens.
Derksen moet het gewoon bij het voetbal houden en als het Nederlands elftal er wat meer plezier in het gehad hadden ze beter gepresteerd dan nu.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef IbanMayo het volgende:
Vond het aardig pijnlijk gisteren, Derksen over Gesink. Rukt een uitspraak van Gesink (over dat ie dit jaar ook wilde genieten van de Tour) totaal uit z'n verband en begint dat dan belachelijk te maken. Jammer dat Jakobs niet wat feller tegengas bood, hij had 'm simpel uit kunnen lullen.
Neuh, hij schuift af en toe eens aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:11 schreef Blik het volgende:
Johan Derksen zit daar toch niet iedere avond bij, ofwel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |