quote:
Lezen is moeilijkquote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
Heb de OP maar even uit het 2011 reeks gehaald, maar nu geupdate omdat het toch op RTL 4 met nieuwe tijden komt en dat verdient wel een frisse start lijkt me
Helaas niet.quote:Op zondag 1 juli 2012 07:01 schreef TLC het volgende:
Volgens mij is de presentator Rick Nieman, ipv Wilfred Genee.
Danny Nelissen had Derksen denk ik wel op z'n plaats gezet.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef IbanMayo het volgende:
Vond het aardig pijnlijk gisteren, Derksen over Gesink. Rukt een uitspraak van Gesink (over dat ie dit jaar ook wilde genieten van de Tour) totaal uit z'n verband en begint dat dan belachelijk te maken. Jammer dat Jakobs niet wat feller tegengas bood, hij had 'm simpel uit kunnen lullen.
Gewoon een account aanmaken. Zitten nog wat bugs in, maar voorspellen kan je al wel. Ik zit ergens op 31 punten.quote:Op zondag 1 juli 2012 15:17 schreef silverhill het volgende:
Iemand enig idee hoe dat Tour du Sofa werkt? Ik heb nog geen voorspelling in kunnen vullen ergens.
Derksen moet het gewoon bij het voetbal houden en als het Nederlands elftal er wat meer plezier in het gehad hadden ze beter gepresteerd dan nu.quote:Op zondag 1 juli 2012 11:29 schreef IbanMayo het volgende:
Vond het aardig pijnlijk gisteren, Derksen over Gesink. Rukt een uitspraak van Gesink (over dat ie dit jaar ook wilde genieten van de Tour) totaal uit z'n verband en begint dat dan belachelijk te maken. Jammer dat Jakobs niet wat feller tegengas bood, hij had 'm simpel uit kunnen lullen.
Neuh, hij schuift af en toe eens aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:11 schreef Blik het volgende:
Johan Derksen zit daar toch niet iedere avond bij, ofwel?
Hij zei gister iig dat hij vrijdag zou aanschuiven.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen Derksen vanavond dus?
Vorig jaar schoof hij iedere maandag en vrijdag aan.
Derksen als Tour analist is echt vreselijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zei gister iig dat hij vrijdag zou aanschuiven.
Hij weet de lokale notabelen anders vaak eens goed op hun plaats te zetten.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Derksen als Tour analist is echt vreselijk.
Derksen is soms wat kort door de bocht, maar die ongenuanceerde uitspraken ("Gesink is een slapzak") zijn op zich wel vermakelijk...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Derksen als Tour analist is echt vreselijk.
Kan nu ook alleen dan wat later, herhaling van Mart begint 0:40. Komt door dat tering tennis, zodra dat afgelopen is begint de herhaling gewoon om 0:15 ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, dat was vorig jaar ideaal. Eerst TDJ en daarna de grote Mart show.
Morgen gaat om zes uur mijn wekker af. Mart kijken zit er voor mij doordeweeks dus helaas niet in.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan nu ook alleen dan wat later, herhaling van Mart begint 0:40. Komt door dat tering tennis, zodra dat afgelopen is begint de herhaling gewoon om 0:15 ofzo.
Nee, het schijnt dat hij heel juli al volgeboekt staat.quote:
Kijk, dit is dus waarom je niet geslaagd bent als cabaretier..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat hij heel juli al volgeboekt staat.
HAHAHAHA oh sorry dat ik er weer zo hard om moet lachen.
Alle afgeserveerde cabaretiers komen op Fok terecht, gek is dat.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus waarom je niet geslaagd bent als cabaretier..
Nou meestal komt hij zonder uitnodiging, dus dat wordt weer alle handjes in de lucht!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben hem wel gevraagd, meer is er nog niet bekend.
Wel treurig die Danny, het woord humor komt niet voor in zijn woordenboek.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze Leo deze editie weer gaan uitnodigen. Dat leverde vorig jaar mooie TV op.
Inderdaad ik vond het ook een beetje een lichte autistquote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel treurig die Danny, het woord humor komt niet voor in zijn woordenboek.
Zijn alle Tourfans toch wel min of meer?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad ik vond het ook een beetje een lichte autist
En dat zogenaamde stuk van hem over Schleck is er ook nooit gekomenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel treurig die Danny, het woord humor komt niet voor in zijn woordenboek.
Die column in PCM viel idd tegen...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat zogenaamde stuk van hem over Schleck is er ook nooit gekomen
We weten iig wel waarom Andy er echt niet bij is. Die heeft helemaal geen blessure. Hij was veel te bang voor de reacties van Danny.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die column in PCM viel idd tegen...
Zet in de OP ook even dat Jacobs de knecht van v. Poppel was, voor diegenen die dat nog niet weten.quote:Op zondag 1 juli 2012 00:11 schreef Eenskijken het volgende:
Heb de OP maar even uit het 2011 reeks gehaald, maar nu geupdate omdat het toch op RTL 4 met nieuwe tijden komt en dat verdient wel een frisse start lijkt me
Ik heb geen broekje aan, geil hequote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef Specularium het volgende:
Heeft iedereen zijn wielrenbroekje aan?
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik heb geen broekje aan, geil he![]()
![]()
:$$$
Die kas is inderdaad een enorme galmbakquote:
Hij was 1jaar leuk, nu minderquote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef Anno2012 het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat mensen in die Gert zien. Wat een autist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |