Hij zei gister iig dat hij vrijdag zou aanschuiven.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen Derksen vanavond dus?
Vorig jaar schoof hij iedere maandag en vrijdag aan.
Derksen als Tour analist is echt vreselijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zei gister iig dat hij vrijdag zou aanschuiven.
Hij weet de lokale notabelen anders vaak eens goed op hun plaats te zetten.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Derksen als Tour analist is echt vreselijk.
Derksen is soms wat kort door de bocht, maar die ongenuanceerde uitspraken ("Gesink is een slapzak") zijn op zich wel vermakelijk...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Derksen als Tour analist is echt vreselijk.
Kan nu ook alleen dan wat later, herhaling van Mart begint 0:40. Komt door dat tering tennis, zodra dat afgelopen is begint de herhaling gewoon om 0:15 ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, dat was vorig jaar ideaal. Eerst TDJ en daarna de grote Mart show.
Morgen gaat om zes uur mijn wekker af. Mart kijken zit er voor mij doordeweeks dus helaas niet in.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan nu ook alleen dan wat later, herhaling van Mart begint 0:40. Komt door dat tering tennis, zodra dat afgelopen is begint de herhaling gewoon om 0:15 ofzo.
Nee, het schijnt dat hij heel juli al volgeboekt staat.quote:
Kijk, dit is dus waarom je niet geslaagd bent als cabaretier..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat hij heel juli al volgeboekt staat.
HAHAHAHA oh sorry dat ik er weer zo hard om moet lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |