abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68696596
Welke Nederlanders zullen de Tour rijden?

Bij de Rabobank zullen Gesink, Freire, Menchov, Flecha, Tankink en Clement sowiezo rijden verwacht ik. Dan blijven er nog 3 plaatsen over: Weening (rijdt giro niet) en Posthuma zijn voorname kandidaten denk ik. Verder weet ik niet hoe Nuyens, Moerenhout, Bram de Groot en Langeveld toezeggingen zijn gedaan. En Laurens van Dam, rijdt al de giro?

Knaven en Terpstra zitten in de voorselectie van Milram. Maar denk dat de kans niet zo groot is dat Knaven hem rijdt?

Bij Garmin zijn Maaskant, Duyn, Dekkers en Van de Velde. Weet iemand iets over hun tourkansen/

Bij Silence-Lotto zal Dekker hem wss rijden en Elijzen niet en bij Cofidis rijdt Heijboer, maar over zijn tourkansen weet ik ook niet.

Bij Quickstep rijdt De Jongh die een goede kans maakt, Engels wss niet. Hij rijdt de Giro meestal

Bij Saxo rijdt Kroon, maar over zijn tourkansen weet ik weinig

Dan nog onze Nederlandse ploeg Skil-Shimano. Eltink en Van Hummel zijn denk ik de Nederlandse renners met de meeste kans op de Tour. Eltink heeft al 6 grote rondes gereden. Over de andere renners durf ik niets te zeggen. Wie weet wat?

Kortom hoeveel Nederlanders doen er mee aan de Tour?
pi_68696775
Dat gefocus altijd op renners die toevallig een Nederlands vlaggetje naast hun naam hebben staan
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:28:21 #3
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_68696878
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef wimderon het volgende:
Dat gefocus altijd op renners die toevallig een Nederlands vlaggetje naast hun naam hebben staan
Ach, bij sport vind ik dat wel gezond.
Waar ik pas echt een hekel aan heb is dat gefocus op Nederlandse slachtoffers bij rampen in het buitenland.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:30:44 #4
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68696963
Koen de Kort niet? Zit wel in voorselectie van Skil-Shimano
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:32:27 #5
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_68697031
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef corsomaniak het volgende:
Welke Nederlanders zullen de Tour rijden?

Bij de Rabobank zullen Gesink, Freire, Menchov, Flecha, Tankink en Clement sowiezo rijden verwacht ik. Dan blijven er nog 3 plaatsen over: Weening (rijdt giro niet) en Posthuma zijn voorname kandidaten denk ik. Verder weet ik niet hoe Nuyens, Moerenhout, Bram de Groot en Langeveld toezeggingen zijn gedaan. En Laurens van Dam, rijdt al de giro?

Knaven en Terpstra zitten in de voorselectie van Milram. Maar denk dat de kans niet zo groot is dat Knaven hem rijdt?

Bij Garmin zijn Maaskant, Duyn, Dekkers en Van de Velde. Weet iemand iets over hun tourkansen/

Bij Silence-Lotto zal Dekker hem wss rijden en Elijzen niet en bij Cofidis rijdt Heijboer, maar over zijn tourkansen weet ik ook niet.

Bij Quickstep rijdt De Jongh die een goede kans maakt, Engels wss niet. Hij rijdt de Giro meestal

Bij Saxo rijdt Kroon, maar over zijn tourkansen weet ik weinig

Dan nog onze Nederlandse ploeg Skil-Shimano. Eltink en Van Hummel zijn denk ik de Nederlandse renners met de meeste kans op de Tour. Eltink heeft al 6 grote rondes gereden. Over de andere renners durf ik niets te zeggen. Wie weet wat?

Kortom hoeveel Nederlanders doen er mee aan de Tour?
Laffe huichelaar
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:34:16 #6
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_68697095
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat er dan nog 3 plekken over zijn....
pi_68697144
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Koen de Kort niet? Zit wel in voorselectie van Skil-Shimano
Ik had de voorselectie van Skil nog niet gezien daar zit opvallend Theo Eltink niet in. Terwijl hij wel 6 grote rondes heeft gereden.

Fumiyuki Beppu (Jap)
Simon Geschke (Dui)
Floris Goesinnen (Ned)
Jonathan Hivert (Fra)
Kenny van Hummel (Ned)
Thierry Hupond (Fra)
Koen de Kort (Ned)
Cyril Lemoine (Fra)
Piet Rooijakkers (Ned)
Albert Timmer (Ned)
Tom Veelers (Ned)
Robert Wagner (Dui).

Waarvan er nog 3 moeten afvallen
Koen de Kort gaat waarschijnlijk wel denk ik, hij heeft al een grote ronde gereden, al zegt dat dus niet(Eltink)
pi_68698026
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef corsomaniak het volgende:

[..]

Ik had de voorselectie van Skil nog niet gezien daar zit opvallend Theo Eltink niet in. Terwijl hij wel 6 grote rondes heeft gereden.

Fumiyuki Beppu (Jap)
Simon Geschke (Dui)
Floris Goesinnen (Ned)
Jonathan Hivert (Fra)
Kenny van Hummel (Ned)
Thierry Hupond (Fra)
Koen de Kort (Ned)
Cyril Lemoine (Fra)
Piet Rooijakkers (Ned)
Albert Timmer (Ned)
Tom Veelers (Ned)
Robert Wagner (Dui).

Waarvan er nog 3 moeten afvallen
Koen de Kort gaat waarschijnlijk wel denk ik, hij heeft al een grote ronde gereden, al zegt dat dus niet(Eltink)
Je hebt hem dus al wel gezien Raar inderdaad dat ze Eltink niet selecteren, die zou Hivert toch redelijk goed bij kunnen staan in de bergen. (Ik neem aan de ze met Hivert een goede klassering willen rijden).
pi_68699304
Eltink heeft natuurlijk nog niet echt laten zien waarom hij mee zou moeten naar de Tour.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_68699646
Kan dit niet in het bestaande Tourtopic? Dat is wel zo overzichtelijk.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:13:07 #11
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68700555
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 17:45 schreef TheArt het volgende:
Kan dit niet in het bestaande Tourtopic? Dat is wel zo overzichtelijk.
Zeker.

Tour de France 2009 #2 - Waar Smeets bekritiseerd wordt
sig verwijderd door FA
pi_69911229
Kan nu wel weer open, maar dan in TDF.
sig verwijderd door FA
pi_69911449
Kroon rijdt -weer- geen Tour.

Zo zonde dat hij niet bij een andere ploeg zit, hij had anders wellicht nog een of twee Touretappe zeges kunnen hebben.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_69911486
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef TLC het volgende:
Kroon rijdt -weer- geen Tour.

Zo zonde dat hij niet bij een andere ploeg zit, hij had anders wellicht nog een of twee Tourzeges kunnen hebben.
Dat denk ik niet .
sig verwijderd door FA
pi_69911512
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:38 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Dat denk ik niet .
Ik zag het te laat
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_69911527
Ben benieuwd of Terpstra de Tour gaat rijden. Denk eerlijk gezegd dat je weinig aan hem hebt in de Tour.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_69918659
Ik denk een mannetje of 13:

Gesink
Ten Dam
Clement
Moerenhout
(Posthuma?)

Van Hummel
Veelers
Timmer
De Kort
Rooijakkers/Goesinnen

Terpstra
De Jongh
Dekker
Maaskant
pi_69932605
Eltink gaat denk ik niet mee. Die heeft nog niets gepresteerd dit jaar.
pi_69934885
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:08 schreef Dorknoper het volgende:
Eltink gaat denk ik niet mee. Die heeft nog niets gepresteerd dit jaar.
Theo zit dan ook niet eens in de voorselectie, dus dat is een open deur intrappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')