Ach, bij sport vind ik dat wel gezond.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:26 schreef wimderon het volgende:
Dat gefocus altijd op renners die toevallig een Nederlands vlaggetje naast hun naam hebben staan
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:21 schreef corsomaniak het volgende:
Welke Nederlanders zullen de Tour rijden?
Bij de Rabobank zullen Gesink, Freire, Menchov, Flecha, Tankink en Clement sowiezo rijden verwacht ik. Dan blijven er nog 3 plaatsen over: Weening (rijdt giro niet) en Posthuma zijn voorname kandidaten denk ik. Verder weet ik niet hoe Nuyens, Moerenhout, Bram de Groot en Langeveld toezeggingen zijn gedaan. En Laurens van Dam, rijdt al de giro?
Knaven en Terpstra zitten in de voorselectie van Milram. Maar denk dat de kans niet zo groot is dat Knaven hem rijdt?
Bij Garmin zijn Maaskant, Duyn, Dekkers en Van de Velde. Weet iemand iets over hun tourkansen/
Bij Silence-Lotto zal Dekker hem wss rijden en Elijzen niet en bij Cofidis rijdt Heijboer, maar over zijn tourkansen weet ik ook niet.
Bij Quickstep rijdt De Jongh die een goede kans maakt, Engels wss niet. Hij rijdt de Giro meestal
Bij Saxo rijdt Kroon, maar over zijn tourkansen weet ik weinig
Dan nog onze Nederlandse ploeg Skil-Shimano. Eltink en Van Hummel zijn denk ik de Nederlandse renners met de meeste kans op de Tour. Eltink heeft al 6 grote rondes gereden. Over de andere renners durf ik niets te zeggen. Wie weet wat?
Kortom hoeveel Nederlanders doen er mee aan de Tour?
Ik had de voorselectie van Skil nog niet gezien daar zit opvallend Theo Eltink niet in. Terwijl hij wel 6 grote rondes heeft gereden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Koen de Kort niet? Zit wel in voorselectie van Skil-Shimano
Je hebt hem dus al wel gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef corsomaniak het volgende:
[..]
Ik had de voorselectie van Skil nog niet gezien daar zit opvallend Theo Eltink niet in. Terwijl hij wel 6 grote rondes heeft gereden.
Fumiyuki Beppu (Jap)
Simon Geschke (Dui)
Floris Goesinnen (Ned)
Jonathan Hivert (Fra)
Kenny van Hummel (Ned)
Thierry Hupond (Fra)
Koen de Kort (Ned)
Cyril Lemoine (Fra)
Piet Rooijakkers (Ned)
Albert Timmer (Ned)
Tom Veelers (Ned)
Robert Wagner (Dui).
Waarvan er nog 3 moeten afvallen
Koen de Kort gaat waarschijnlijk wel denk ik, hij heeft al een grote ronde gereden, al zegt dat dus niet(Eltink)
Zeker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:45 schreef TheArt het volgende:
Kan dit niet in het bestaande Tourtopic? Dat is wel zo overzichtelijk.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:37 schreef TLC het volgende:
Kroon rijdt -weer- geen Tour.
Zo zonde dat hij niet bij een andere ploeg zit, hij had anders wellicht nog een of twee Tourzeges kunnen hebben.
Theo zit dan ook niet eens in de voorselectie, dus dat is een open deur intrappen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:08 schreef Dorknoper het volgende:
Eltink gaat denk ik niet mee. Die heeft nog niets gepresteerd dit jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |