Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.quote:
Nee, ik was degene met de redelijk objectieve kijk richting Evans. Maar laat ons hier niet over die non-renner praten, gooi er liever een 'Menchovquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef GodsSon het volgende:
Jij was ook diegene met het geweldige gevoel voor de heer Evans?
Ik zeg helemaal niet dat Menchov nooit aanvalt. Minder vaak dan Evans en ongeveer even vaak dan Leipheimer, dat wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.
2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij nog op 2, en ik zie de derde eerlijk gezegd ook niet komen.
Ik had al een editje gemaakt, ik dacht dat alle drie de GT's werd bedoeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat ik gelijk heb dan?
Je laat je leiden door je emoties.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je laat je leiden door je emoties.
Ik vind je wel vermakelijk hoor
Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.
Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.
Maar wat jij wil hoor.
Ik beoordeel op je lap tekst in de OP en over je gedrag in het Evans topic maar dit is toch een discussie zonder einde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.
Ja je bent een zielig figuur die onterecht probeert Menchov minder populair te maken met steeds weer het zelfde verhaaltje waarin je hem vergelijkt me renners waar hij niks mee te maken heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom typ je het danquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer word verwijderd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |