Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.quote:
Nee, ik was degene met de redelijk objectieve kijk richting Evans. Maar laat ons hier niet over die non-renner praten, gooi er liever een 'Menchovquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef GodsSon het volgende:
Jij was ook diegene met het geweldige gevoel voor de heer Evans?
Ik zeg helemaal niet dat Menchov nooit aanvalt. Minder vaak dan Evans en ongeveer even vaak dan Leipheimer, dat wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.
2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Sautor het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij nog op 2, en ik zie de derde eerlijk gezegd ook niet komen.
Ik had al een editje gemaakt, ik dacht dat alle drie de GT's werd bedoeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wil je ontkennen dat ik gelijk heb dan?
Je laat je leiden door je emoties.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je laat je leiden door je emoties.
Ik vind je wel vermakelijk hoor
Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.
Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.
Maar wat jij wil hoor.
Ik beoordeel op je lap tekst in de OP en over je gedrag in het Evans topic maar dit is toch een discussie zonder einde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.
Ja je bent een zielig figuur die onterecht probeert Menchov minder populair te maken met steeds weer het zelfde verhaaltje waarin je hem vergelijkt me renners waar hij niks mee te maken heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom typ je het danquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer word verwijderd!
Een onzinnig oordeel dus, aangezien je geen weet hebt van de voorgeschiedenis. Evans wordt hier al jaren onterecht gebashed, tewijl met Menchov een renner van hetzelfde kaliber en koersgedrag enorm opgehemeld wordt als hij hetzelfde doet. Het maakt mij verder weinig uit of je een van deze twee dingen doet, prima zelfs als er wat rivaliteit is op dat gebied, als je dan het ander maar niet doet. Dus niet Evans ophemelen en Menchov om hetzelfde de grond inboren en ook niet omgekeerd. Heeft niets met fan van iemand zijn of iemand niet moeten te maken. Als je Evans een kutfiguur vindt of Menchov adoreert is dat wat anders dan iemand zonder reden tactisch falen in de schoenen te schuiven of de grond in te boren vanwege dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik beoordeel op je lap tekst in de OP en over je gedrag in het Evans topic maar dit is toch een discussie zonder einde.
Heb je ook nog inhoudelijke reacties ipv huilsmilies?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:
Wat ben je zuur zeg.I pity you.
Het is overigens Mentsjov. Dat is een veel leukere discussie.
Echt gast. Koel eens af joh.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je ook nog inhoudelijke reacties ipv huilsmilies?
Waarschijnlijk niet.
Het zal een beetje van de vorm van de Astana-renners afhangen waar het clubje Mentsjov-Evans-Sastre(-Leipheimer) terecht komt. Ik vind het nog moeilijk in te schatten waar Contador en Armstrong over een klein maandje staan...quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond zijn prestatie in de laatste Giro niet opvallender of slimmer of sterker of beter dan bij zijn Vuelta-zeges. Iets andere koers, iets andere manier van koersen, maar zijn algemene niveau vond ik vrij identiek.
Ik zie dus geen reden waarom hij in de Tour veel verder zou komen dan een harkende 4e of 5e plaats, eventueel met een ritzege. Zelfde als altijd.
Nee sorry, want jij bent superieur aan mij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, veel verder dan dit komt het dus inderdaad niet.
Die tweede Vuelta heb ik niet zo meegekregen, want toen was ik in mijn nieuwe huis aan het klussen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond zijn prestatie in de laatste Giro niet opvallender of slimmer of sterker of beter dan bij zijn Vuelta-zeges. Iets andere koers, iets andere manier van koersen, maar zijn algemene niveau vond ik vrij identiek.
Ik zie dus geen reden waarom hij in de Tour veel verder zou komen dan een harkende 4e of 5e plaats, eventueel met een ritzege. Zelfde als altijd.
Deelnemersveld van de Giro was wel sterker, dus moeilijk te zeggen. En in de Tour van vorig jaar heeft hij eigenlijk bijna niks op de nummer 2 Evans verloren, als je die afdaling van de Bonette niet meerekent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Empirisch bewezen...Heb je een nieuw woordje geleerd op school vandaag?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Uiteraard, al vraag ik me serieus af of Evans niet eens een ander doel moet gaan stellen, wil hij ooit nog eens wél wat winnen...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef pfaf het volgende:
[..]Echt.
Jouw stoere ‘argument’ gaat toch net zo op voor Contador. En dan rijdt die nog niet eens in geel. Dus je verstandelijke beperking speelt weer op. Zoek dat maar eens op.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er überhaupt discussie over is...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL!
Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET!
Misschien dat het zo lukt?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat een knuppel weer vandaag. Echt de meest walgelijke renner in het peloton.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:
Wat ben je zuur zeg.I pity you.
Het is overigens Mentsjov. Dat is een veel leukere discussie.
quote:
Ik discussieer graag met inhoud. Veel verder dan bovenstaande kom je niet in deze.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee sorry, want jij bent superieur aan mij.<- huilsmiley
quote:5 minuten verspelen om dit op te zoeken. Je bent echt zuur, gast![]()
Nee, het lijkt me nu wel genoeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Sorry, maar is het nu echt nodig om die discussie hier voort te zetten?
Wat ik dus de hele tijd tracht te bereikenquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:08 schreef Leatherface het volgende:
Jongens, kunnen we dat gedonder nu achterwege laten en Menchov en andere coureurs gewoon op hun merites beoordelen?
Het echte wapen is een venijnige spurt mét snit. Een versnelling kunnen ‘ze’ wel pareren, maar een aanval zoals Contador die kan plaatsen zal ‘ze’ opblazen. Ik denk dat dat belangrijker is dan een heel team op kop zetten om het tempo hoog te houden en af en toe een tweede renner vooruit sturen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de eerste Vuelta werd hij slim en tactisch aangevallen. In de Giro buitengewoon dom. Dat is uiteindelijk wel een enorm verschil. Heras reed tegen Menchov, Di Luca was z'n meesterknecht.
In die tweede Vuelta was alleen Sastre een serieuze tegenstander en Menchov was toen gewoon beter. Sanchez wilde toen vooral ritten winnen en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen kwam alleen wat punten sprokkelen omdat hij de Pro-Tour wilde winnen.
Eigenlijk geldt voor Menchov hetzelfde als voor Sastre en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen. Ze zijn degelijk, ze zijn sterk, ze zijn constant, maar het zijn geen supermannen die onklopbaar kunnen zijn. Als je het tactisch aanpakt en je hebt de juiste pionnen, zijn ze altijd te pakken, zelfs als ze de sterkste lijken.
Met dat in het achterhoofd kun je wel zeggen dat Menchov vrijwel alles uit zijn carriere heeft gehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de eerste Vuelta werd hij slim en tactisch aangevallen. In de Giro buitengewoon dom. Dat is uiteindelijk wel een enorm verschil. Heras reed tegen Menchov, Di Luca was z'n meesterknecht.
In die tweede Vuelta was alleen Sastre een serieuze tegenstander en Menchov was toen gewoon beter. Sanchez wilde toen vooral ritten winnen en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen kwam alleen wat punten sprokkelen omdat hij de Pro-Tour wilde winnen.
Eigenlijk geldt voor Menchov hetzelfde als voor Sastre en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen. Ze zijn degelijk, ze zijn sterk, ze zijn constant, maar het zijn geen supermannen die onklopbaar kunnen zijn. Als je het tactisch aanpakt en je hebt de juiste pionnen, zijn ze altijd te pakken, zelfs als ze de sterkste lijken.
En na die versnelling moet je wel het gat kunnen uitbouwen. Wat Sastre vorig jaar lukte op Alpe d'Huez, maar waar Contador ook nogal eens moeite mee heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het echte wapen is een venijnige spurt mét snit. Een versnelling kunnen ‘ze’ wel pareren, maar een aanval zoals Contador die kan plaatsen zal ‘ze’ opblazen. Ik denk dat dat belangrijker is dan een heel team op kop zetten om het tempo hoog te houden en af en toe een tweede renner vooruit sturen...
Dat zeker. Als je twee keer de Vuelta wint, en een keer de Giro dan heb je het niet slecht gedaan als ronderenner.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Met dat in het achterhoofd kun je wel zeggen dat Menchov vrijwel alles uit zijn carriere heeft gehaald.
Ik denk dat dit in mindere mate zelfs voor Contador geldt. Hij heeft nog geen één grote ronde met overmacht gewonnen. Verwacht ook niet dat dat nu gaat gebeuren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |