Hij zal het, in vergelijking met de meeste andere favorieten, niet echt moeten hebben van zijn ploeg. Jurgen Vandenbroeck en Thomas Dekker moeten de belangrijkste knechten voor het hooggebergte worden, verder zal hij onder meer Sebastian Lang, Johan Vansummeren, Greg van Avermaet en Charles Wegelius aan zijn zijde krijgen.quote:Hij startte de Ronde van Frankrijk 2008 als topfavoriet. In de tiende etappe van deze ronde, waarbij de Tourkaravaan zich begaf naar aankomstplaats Hautacam, veroverde hij zijn eerste gele trui uit zijn carrière, met één seconde voorsprong op de Luxemburger Fränk Schleck. Hij moest die een paar dagen later opnieuw afstaan aan diezelfde Fränk Schleck. Later zou hij de Ronde van Frankrijk 2008 opnieuw als 2de afsluiten. Hij strandt op 58" van Carlos Sastre. "8ste, 4de, 2de en nu anderhalvste. We komen dichter, volgend jaar kom ik terug om te winnen.", was de reactie van Evans.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het maar vreemd, die TTT logica steeds. Over Silence wordt steeds gezegd dat ze wat leuke tijdrijders hebben, maar dat ze toch heel wat tijd gaan verliezen op Astana. Over Rabo wordt gezegd dat ze wat leuke tijdrijders hebben, waardoor ze het verlies serieus zullen kunnen beperken op Astana.
Zelfde redenering, persoonlijk denk ik ook dat de 2 qua mogelijkheden in de TTT erg aan elkaar gewaagd zijn, maar de ene gaat volgens de logische redenering verliezen, de andere gaat netjes de schade beperken.
Kortom, het lijkt meer op wishful thinking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wim, wordt kritiek op Cadelleke hier ook getolereerd?Eigenlijk niet, uit de OP:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Steun hier deze held, bejubel hem als hij weer wat moois doet of steek hem een hart onder de riem als het om onverklaarbare redenen niet volgens plan gaat.![]()
Als je z'n Twitter een beetje volgt valt het allemaal wel mee met z'n persoonlijkheid trouwens.
Mhua als Scheirlinckx fit is, hebben ze nog perfect 9 man uit de voorselectie voor de Tour (Evans, Dekker, Delage, Wegelius, Lloyd, Van Avermaet, Vansummeren, Sentjens en Scheirlinckx). Niet de sterkste selectie, duidelijk, maar soit. Ze moeten toch wat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef wimderon het volgende:
Sebastian Lang is zojuist gevallen in de Dauphiné en per ambulance afgevoerd. Waarschijnlijk een degelijke knecht en belangrijke schakel voor de TTT minder voor Silence, als die uberhaupt nog 9 man op de been kunnen krijgen.
Ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat Gilbert nog wordt opgetrommeld, die wilde Evans eigenlijk sowieso al meehebben na de klassiekers.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua als Scheirlinckx fit is, hebben ze nog perfect 9 man uit de voorselectie voor de Tour (Evans, Dekker, Delage, Wegelius, Lloyd, Van Avermaet, Vansummeren, Sentjens en Scheirlinckx). Niet de sterkste selectie, duidelijk, maar soit. Ze moeten toch wat.
Natuurlijk krijgen ze 9 man op de been, maar types als Delage zijn natuurlijk al vervangers van vervangers.quote:Ondertussen stoomt Silence-Lotto zich klaar voor de Tour. Nadat er eerder al vraagtekens stonden achter de namen van Leif Hoste en Mario Aerts, lijkt nu ook Staf Scheirlinckx te moeten afhaken.
Scheirlinckx gaf dinsdag op in de Dauphiné Libéré. "Hij heeft voor de proloog zijn knie gestoten", zegt Sergeant in Gazet van Antwerpen. "Hij heeft nog geprobeerd, maar het ging niet meer."
"Maar voor mij blijft hij een kanshebber voor de Tour-ploeg. Hij zal nu enkele dagen rusten en stoomt zich dan klaar via de Ster Elektrotoer. Volgens de ploegdokter kan het nog altijd."
Ondanks dat de organisatie van de TdF geen grote verschillen verwacht in de TTT (ik denk daar toch iets anders over), denk ik dat Evans nu behoorlijk zit te stressen. Gilbert kunnen ze nu beter meenemen idd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:17 schreef wimderon het volgende:
Sebastian Lang is zojuist gevallen in de Dauphiné en per ambulance afgevoerd. Waarschijnlijk een degelijke knecht en belangrijke schakel voor de TTT minder voor Silence, als die uberhaupt nog 9 man op de been kunnen krijgen.
Ik zie het zelfs nog wel gebeuren dat Gilbert nog wordt opgetrommeld, die wilde Evans eigenlijk sowieso al meehebben na de klassiekers.
Van den Broeck niet? Of heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua als Scheirlinckx fit is, hebben ze nog perfect 9 man uit de voorselectie voor de Tour (Evans, Dekker, Delage, Wegelius, Lloyd, Van Avermaet, Vansummeren, Sentjens en Scheirlinckx). Niet de sterkste selectie, duidelijk, maar soit. Ze moeten toch wat.
De kans was sowieso wel groot dat Delage zou meegaan, ook als waren Aerts, Hoste en Lang helemaal fit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk krijgen ze 9 man op de been, maar types als Delage zijn natuurlijk al vervangers van vervangers.
Mon excuses, helemaal vergeten. Die gaat natuurlijk sowieso wel mee. Kortom, ze redden het zeker wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Van den Broeck niet? Of heb ik wat gemist?
Opdonderen graag. Als je wil zeiken over Evans open je maar een eigen topic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat een knuppel weer vandaag. Echt de meest walgelijke renner in het peloton.
Waarom zou hij hier geen kritiek op Evans mogen hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef wimderon het volgende:
[..]
Opdonderen graag. Als je wil zeiken over Evans open je maar een eigen topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |