Thanks... Komt die langs Schiphol?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden.
Laatste vertrekmogelijkheid:
15:54 Amsterdam Centraal
18:38 Brussel-Centraal
(overstap)
18:52 Brussel-Centraal
19:10 Brussel-Nationaal-Luchthaven
Gebruikte kaarten: High Flex (¤ 36,60) en een kaartje van ¤ 3 tussen Brussel en Zaventem Airport. Eerder vertrekken is aangeraden omdat de locomotieven het nogal laten afweten.
Verder moet je ook op het kaartje kijken, luchthaven Brussel-Zuid ligt namelijk bij Charleroi.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inpaklijstje:
Tandenborstel check
Deo check
Zonnebril check
schone onderbroek check
pinpas check
paspoort ...
zonnebrand. ligt daar al wel
Je kan er wel eenquote:
Tragischquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan er wel eenachter zetten... maar stel je voor dat je straks alles geregeld hebt...
en hem dan alsnog vergeet![]()
![]()
tevens 'mogguh
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je kan er wel eenachter zetten... maar stel je voor dat je straks alles geregeld hebt...
en hem dan alsnog vergeet![]()
![]()
tevens 'mogguh
Fijn als mensen meewerkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er gaat nu een noodsignaal uit naar de bezorgdienst
clickairquote:
Das lief jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga lief zijn, en de was van een van mn cliėnten hier thuis doen... ik was daar dinsdag en toen bleek de machine kapot te zijn, dus heb ik het natte, halfgewassen spul daar maar opgehangen, zal nu eens gaan kijken of het ook droog is. En dan hier maar de machine in
Heb ik tenminste het gevoel dat ik nuttig bezig ben, ik scoor echt torenhoog op besluiteloosheid de afgelopen week
En er wordt altijd zoveel geklaagd over de TNTquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Er gaat nu een noodsignaal uit naar de bezorgdienst
Vergeet de waterpijp nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inpaklijstje:
Tandenborstel
Deo
Zonnebril
schone onderbroek
pinpas
paspoort
zonnebrand.
quote:
Het woordje tomorrow maakt me een beetje misselijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De anti stress dobbelsteen wat voor jou?
[ afbeelding ]
Hoe laat moest je uiterlijk weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Pakketje zit in de auto van de bezorger...
Half vier...quote:
Oh dan heb jij je paspoort wel hoorquote:
Ik hoop het... Anders ben ik namelijk te laat om nog een noodpaspoort aan te vragen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh dan heb jij je paspoort wel hoor
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hoop het... Anders ben ik namelijk te laat om nog een noodpaspoort aan te vragen...
Dan hou ik me daar aan vastquote:
Tas staat al klaar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:21 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, was nr 1 draait al.... die man gaat zich doodgeneren denk ik, dat ie me met een kapotte wasmachine laat werkenMaarja, daar scoor je dus wel punten mee he
![]()
Straks ook maar even boodschappen doen, dan kan ik alvast een taart bakken misschien. Voor scriptie heb ik nu toch echt te weinig rust in mn kop
PS, ga je tas eens inpakken!! Je hoort nu verlekkerd naar de weersverwachting te kijken enzo! Nem zegt dat dat pakketje er op tijd is, dan zal dat heus zo zijn
Gewone post rond tweeėn denk ik, pakketjes meestal eind van de ochtend...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:22 schreef Whiteguy het volgende:
hoe laat komt doorgaans de post bij jou?
Ja het valt nu al verscheidene mensen op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Vanwaar trouwens die enorme rust? Het is leeg vandaag, en Wyccie heb ik hier ook al heel lang niet gezien![]()
Een stuk beterquote:En is MaJo's mama al weer beter Nem?
Ja komt eraan.quote:ohja en ik krijg nog pm van je!
Ie sjeg tog?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VAMOS A BARCELONA JAAAA JAAA![]()
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik heb een heel hip visum![]()
Whoohoooo!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik probeer hier niet meer te posten onder werktijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:23 schreef LadyBlack het volgende:
Vanwaar trouwens die enorme rust?
Prettige vakantiequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga theedrinken en ervandoor
Dank voor jullie mental en trouwens ook verdere support![]()
![]()
Veel plezier!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik probeer hier niet meer te posten onder werktijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik heb pauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Veel plezier PS!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ben er slechts geboren en ik woon er net buitenquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:57 schreef Whiteguy het volgende:
Rotterdam broeinest van criminele allochtone jongeren
Gezellig stadje zit je in Nem.
Mijn reactie toen ik de titel las was dan ook 'no shit sherlock'quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er slechts geboren en ik woon er net buiten
Maar serieus: ze doen alsof het nieuws is maar iedereen weet dat toch gewoon?
"statistiek liegt niet", is een van de reacties eronderquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn reactie toen ik de titel las was dan ook 'no shit sherlock'
Maar het recidive cijfer schrok ik wel van.
En ik heb toch zo geprobeerd om dat niet te laten gebeurenquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
duidelijk. Caffeineverslaafd (herken de verschijnselen)
Dat snap ik, maar als de bron een hoogleraar criminologie is zet ik minder snel vraagtekens bij de cijfers dan bij een FOK poll.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
"statistiek liegt niet", is een van de reacties eronder
Statistiek kun je op allerlei mogelijke manieren inzetten, interpreteren en herberekenenJe kunt allerlei dingen buiten beschouwing laten.... maargoed, deze cijfers zijn wel hoog, dat is zondermeer waar
quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als de bron een hoogleraar criminologie is zet ik minder snel vraagtekens bij de cijfers dan bij een FOK poll.
Nee, deze dan.quote:
Heeft eigenlijk wel weer iets. Terug naar het rode potlood.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Yes, vanochtend direct
Ik moest met een rood potlood een vakje inkleuren![]()
Had tot nu toe altijd alleen maar met een druk op de knop gestemd
ik vertrouw een stem computer nog meer dan mensen die met de hand tellen eigenlijk ...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
Yes, vanochtend direct
Ik moest met een rood potlood een vakje inkleuren![]()
Had tot nu toe altijd alleen maar met een druk op de knop gestemd
Ik vind het zo donker afrika lijken dat we met potlood en papier moeten stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ik vertrouw een stem computer nog meer dan mensen die met de hand tellen eigenlijk ...
tja echt modern doet het niet aan natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind het zo donker afrika lijken dat we met potlood en papier moeten stemmen
Heb je een beetje zin in zaterdag?quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
Alles onder controlenet nog even bij paps langsgeweest, dat zal er de komende dagen niet meer van komen
nu stemmen en dan naar de psych x2 en dan weer het hol van de leeuw in
Tellen mijn punten nog, of ben ik gediskwalificeerd?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:04 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of er een nieuw deeltje van de AKQ geopend wordt
Iemand met een zodanig brede algemene kennis en bijbehorend geheugen die jij schijnt te hebben, afgaande op de moeilijkheid van de vragen die jij goed beantwoorde, zou toch moeten snappen hoe verdacht het is dat iemand die voor het eerst meedoet aan de AKQ dusdanige vragen op een dusdanige manier goed beantwoord?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:05 schreef Lehme het volgende:
[..]
Tellen mijn punten nog, of ben ik gediskwalificeerd?
voor geen eens een echte reden.
Bedankt!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:10 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Iemand met een zodanig brede algemene kennis en bijbehorend geheugen die jij schijnt te hebben, afgaande op de moeilijkheid van de vragen die jij goed beantwoorde, zou toch moeten snappen hoe verdacht het is dat iemand die voor het eerst meedoet aan de AKQ dusdanige vragen op een dusdanige manier goed beantwoord?
Het feit dat je zo kinderachtig reageert maakt het nog een stukje verdachter.
Daar staat de Hofstadgroep zeker op.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net wezen stemmen
Nooit geweten dat er een blacklist is voor mensen die niet mogen stemmen.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net wezen stemmen
Ik stond er gelukkig niet opquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar staat de Hofstadgroep zeker op.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
VIVA LA POSTBODA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het verbaast me in elk geval nietsquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er slechts geboren en ik woon er net buiten
Maar serieus: ze doen alsof het nieuws is maar iedereen weet dat toch gewoon?
Nog nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen al naar de stembus geweest?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo net wezen stemmen
Maar toch: hoe ben je er achter gekomenquote:
Je aansluiten bij een terreurgroep.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Maar toch: hoe ben je er achter gekomenEn wat moet je in vredesnaam doen om er wel op te komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |