Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef Nesle het volgende:
Irritant dat de AKQ ook titels heeft, ik zat daar alweer
Dat heb ik van meerdere mensen begrepen. Ik ga het wel zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No animals were harmed during the making of this topic
Oorlogswinter is mooi
Dank jequote:
Heerlijk hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef iamredleader het volgende:
De eend zit nu voor z'n eerste rondje in de oven. Gemarineerd en wel, over 10 minuten omdraaien en dan nog eens 15 minuten bakken
Kwakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef iamredleader het volgende:
De eend zit nu voor z'n eerste rondje in de oven. Gemarineerd en wel, over 10 minuten omdraaien en dan nog eens 15 minuten bakken
Mwoah, Donald en Katrien mogen hier rustig rondfladderen, een eend die 75 wordt kan niet meer lekker zijnquote:
Behalve de eend van iarl dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No animals were harmed during the making of this topic
Ahja, ik wilde al een link leggen maar kon niks verzinnenquote:
Je weet het niet, misschien is het net als wijn en moet het rijpen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mwoah, Donald en Katrien mogen hier rustig rondfladderen, een eend die 75 wordt kan niet meer lekker zijn
Krijg je ook steeds de melding dat het topic niet bestaat?quote:
2 zo kratten halen of zo 2 kratten halen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef iamredleader het volgende:
Dat, of dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server
Zo, komend weekend een lang familieweekend, m'n grootvader wordt 80 en dat mag gevierd worden
Neef B. (volledige naam bij de redactie bekend) gebeld en gevraagd over het bier: ik ga 2 zo kratten halen
quote:
Ik had het boek niet gelezenquote:
Echt welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat een heerlijk weertje was het gisternacht
Ik had de film eigenlijk niet moeten kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had het boek niet gelezenMaar ik vond het best een heftig verhaal
Jaja... komt nog wel... ooitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had de film eigenlijk niet moeten kijken
Echt een tegenvaller als je het boek kent. Tijd om het dus eens te gaan lezen PS.
Uhuh. tuurlijk.quote:
Oh blimey, ik heb nog een heel leven voor me waarin ik oorlogswinter kan lezen hoorquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh blimey, ik heb nog een heel leven voor me waarin ik oorlogswinter kan lezen hoorHet staat alleen niet... op de shortlist
Mijn hčle leven he Cobra, mijn hele levenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het goed.Zet het boek dan maar op je "medium list"
Geluukig heb jij nog meer jaren voor de boeg dan ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn hčle leven he Cobra, mijn hele levenMedium is... enfin...
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar, tis wel te hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geluukig heb jij nog meer jaren voor de boeg dan ik.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil niet onbeleefd zijn, maar, tis wel te hopen
Vorige keer ook al - heb je je ouders wel eens erover gesproken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, die oppas van mn broertje is zó irritant!
Hoe dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
-edit- Gaat weer lekker met FOK. Eerst aangeven dat het plaatsen van eeb bericht niet lukt, om er dan achter te komen dat het gewoon geplaatst is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ugh, miljoenen keren... Maar ze is al oud, al zo lang bij Broetje etc. etc. etc... En het klopt wel dat Broertje zonder haar nóg vaker alleen zou zijn, maar ughquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vorige keer ook al - heb je je ouders wel eens erover gesproken?
Oh ze zéśrt zo veel... Te veel om op te noemen enzo. En ze wordt steeds senielerquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ze zéśrt zo veel... Te veel om op te noemen enzo. En ze wordt steeds senielerEn ze vind zichzelf geweldig en heel belangrijk en ugh
Oh neuh, ik doe dat al jaren, het is gewoon lekker om het even eruit te gooien. Beter hier dan tegen haar of mijn oudersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef iamredleader het volgende:
We kunnen nu wel allemaal roepen: "trek je er niks van aan" of "let er niet op" maar dat werkt eerder averechts
65quote:
Ah, een echte ouwe tang dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh neuh, ik doe dat al jaren, het is gewoon lekker om het even eruit te gooien. Beter hier dan tegen haar of mijn ouders
[..]
65
Een uitdrukking made for herquote:
Ach. Mosterd is lekker, toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:43 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, dan zou ik kunnen zeggen: "gooi het er lekker uit", maar dat is net als mosterd na de maaltijd
Dat vindt de zoon van PhysicsRules en DaviniaHR ookquote:
Dat verhaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vindt de zoon van PhysicsRules en DaviniaHR ook
Ah, they'd better like duckquote:Jair blijft voorlopig gewoon aan de moedermelk![]()
Ik ga de tafel dekken voor vanavond. M'n vader en DiabloSam komen eten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat verhaalIk zie meteen weer voor me hoe je dat voordeed
Jongedame, het is "they'd better like duck". They had.quote:Ah, they better like duck
Wil je geen Duck meer roepen. Ik sloeg met mijn hoofd tegen de tafelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat verhaalIk zie meteen weer voor me hoe je dat voordeed
[..]
Ah, they better like duck
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Wil je geen Duck meer roepen. Ik sloeg met mijn hoofd tegen de tafel![]()
Ik weet het ik weet hetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jongedame, het is "they'd better like duck". They had.![]()
/grammarnazi-modus![]()
En ja, ze vinden eend lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Oh, eerst het cadeau voor Tinuviel inpakken. Krijgt ze op donderdagavond, is voor ons 10-jarig jubileum op 2 juni, maar ze heeft er meer aan aanstaand weekendWoah dat is best langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:
Woah true... ik heb hem helemaal bekekenquote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat zij een UI zou aanmaken met die naamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja, veel plezier met je etentje alvastWannabewyccie kan elk moment hier zijn
11 uur !? Dan heb je nog wel even zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef iamredleader het volgende:
Tafel gedekt, eten staat op, duurt wel eventjes, dus ik ga lekker een muziekje opzetten:
De zeer extended soundtrack van Lord of the Rings. Duurt al met al bijna 11 uur
Nou, ik ben maar begonnen bij The Return of the King, maar dan nog... ruim 3 uur nog te gaan, dus dat haal ik niet voordat Jair weer thuis is, en dan ga ik lekker met hem spelenquote:
Leuk. wie van jullie twee is de Gollum?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, ik ben maar begonnen bij The Return of the King, maar dan nog... ruim 3 uur nog te gaan, dus dat haal ik niet voordat Jair weer thuis is, en dan ga ik lekker met hem spelen
Jair, die heeft niet zo veel haar denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LEUK. wie van jullie twee id de Gollum?
Als je wil vrijwilligeren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk. wie van jullie twee is de Gollum?
Meh, dat zal het criterium niet zijn. Bovendien draag ik een gouden ring, en is hij veelste lief om Gollum te zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Jair, die heeft niet zo veel haar denk ik
Leuk! Heb nu al 2 keer een LOTR marathon gehouden, is ook leuk, en duurt dus zo'n 12 uur filmkijken ex de eet-drink-wc-rook pauzesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik weer eens ga HarryPotteren dit weekend, in het Engels vanaf deel 4 ofzo. Deel 1, 2 en 3 ken ik nu wel
"My prescious" Kijk maar uit voor je ring dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Then again... hij praat wel veel tegen/met zichzelf...![]()
Het kostuum van de Gollum staat me niet echt aan.quote:
Ik had het over de boeken hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuk! Heb nu al 2 keer een LOTR marathon gehouden, is ook leuk, en duurt dus zo'n 12 uur filmkijken ex de eet-drink-wc-rook pauzes
Ook goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het over de boeken heNiet over de films
quote:We hadden trouwens nog dikke lol in de VrijbuiterIk zie onze kinderen al van 'Paahaaap doe niet zo dom!' of 'Maahaaam stel je niet zo aan' en dat ze niet bij ons willen lopen enzo
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
We hadden trouwens nog dikke lol in de VrijbuiterIk zie onze kinderen al van 'Paahaaap doe niet zo dom!' of 'Maahaaam stel je niet zo aan' en dat ze niet bij ons willen lopen enzo
![]()
Weet je dat wel zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik hoop dat je nog steeds op fok post tegen de tijd dat je kinderen hebt, lijkt me hi-la-risch om te lezen
Eet smakelijk en veel plezier bij de filmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen eet smakelijk voor zo. Ik ga even een filmpje kijken en eten.
Tot straks
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
We zijn erg hoor somsKennen jullie die lange rollen die je in het zwembad wel eens ziet? DIe verkochten ze ook, hebben we nog even mee staan 'zwaardvechten'
Nou zegquote:
Typisch staaltje "de huid van de beer verkopen voordat 'ie geschoten is".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm, dit pleit niet voor de bodyshop nee![]()
![]()
Nee, maar de Body Shop is nu dus wel onderdeel van een bedrijf dat niets heeft met de idealen waar zij voor staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Typisch staaltje "de huid van de beer verkopen voordat 'ie geschoten is".
Er staat dat TBS verkocht is aan L'Oreal. L'Oreal test op dieren. Er staat daar niet dat TBS dat doet of gįįt doen. Dat is een conclusie die gewekt/gesuggereerd wordt.
Body shop maakt geen gebruik van ingredienten die op dieren zijn getest maar koopt wel in bij bedrijven die op dieren testen. Daarom zijn ze niet geheel dierproefvrijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, MaJo, waar staat dat Body Shop wel op dieren test?
Ik vind ze te duur dus ik koop er niet, maar dat is nou een van de winkels waarvan ik redelijk zeker wist dat het dierproefvrij wasik koop zelf altijd Nederlandse huismerken, maar daarvan vrees ik dat de ingrediėnten dan afzonderlijk zijn getest ofzo
![]()
Ik neem aan dat TBS juist een "diervriendelijke tak" van L'Oreal vormt op deze manier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, maar de Body Shop is nu dus wel onderdeel van een bedrijf dat niets heeft met de idealen waar zij voor staan.
Wauw dude, die heb ik echt lang niet gehoord! Btw, ik heb echt zin in duck (speciaal voor C4 geen eend maar DUCK geschrevenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je dat niet bevalt, dan stap je maar uit
Zo kun je het ook zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik neem aan dat TBS juist een "diervriendelijke tak" van L'Oreal vormt op deze manier.
Dan tot zometeenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef DiabloSam het volgende:
Wauw dude, die heb ik echt lang niet gehoord! Btw, ik heb echt zin in duck (speciaal voor C4 geen eend maar DUCK geschreven). Tot straks!
Yupquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien
Daarmee wordt L'Oreal beter in mijn ogen, maar de Body Shop minder...
Maar hoe zit dat bij Lush dan MaJo? Wel 100% zeker dat ze volledig dierproefvrij zijn?
Ah, dat is goed om te weten. Want zoveel bedrijven zijn er dus niet die 100% dierproefvrij zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupLush koopt niet in bij bedrijven die in welke tak van het bedrijf dan ook gebruikt maakt van dierproeven. Als ze erachter komen dat ze dit wel doen (dat is wel eens voorgekomen) dan wordt het contract per direct beeindigd.
er zijn meerdere bedrijven waarmee Lush in zee zou willen gaan maar omdat die in een andere tak nog gebruik maken van dierproeven is dat een no go.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef iamredleader het volgende:
Goed, ik ga de laatste dingetjes afmaken, zometeen wordt Jair thuis afgeleverd, en even later komen m'n vader en DiabloSam voor het eten
Trouwens, įls er vergaderd wordt deze week, een zaterdag kan ik dus nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupLush koopt niet in bij bedrijven die in welke tak van het bedrijf dan ook gebruikt maakt van dierproeven. Als ze erachter komen dat ze dit wel doen (dat is wel eens voorgekomen) dan wordt het contract per direct beeindigd.
er zijn meerdere bedrijven waarmee Lush in zee zou willen gaan maar omdat die in een andere tak nog gebruik maken van dierproeven is dat een no go.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, dat is goed om te weten. Want zoveel bedrijven zijn er dus niet die 100% dierproefvrij zijn.
Zou Ofyles iarl's account hebben gejatquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou Ofyles iarl's account hebben gejat
Zegt de man die straks een eend gaan proevenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zegt de man die straks een eend gaan proeven
Scherp +1quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zegt de man die straks een eend gaan proeven
Nee, die plaatjes hingen hier niet op de galerijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand nog zulke plaatjes gezien vannacht?Ik ooit vanachter de ramen van mn basisschool, geweeeeldig
[ afbeelding ]
Die heb ik vannacht rond 02.30 uur heel vaak gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft iemand nog zulke plaatjes gezien vannacht?Ik ooit vanachter de ramen van mn basisschool, geweeeeldig
[ afbeelding ]
Rond die tijd stond ik vanuit de badkamer naar buiten te kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik vannacht rond 02.30 uur heel vaak gezien.
Heb een half uurtje in de huiskamer gezeten en naar buiten zitten kijken.
Op zich erg mooi, maar ik had liever in mijn bedje gelegen op dat tijdstip...
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zou Ofyles iarl's account hebben gejat
* Bonkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:12 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Wauw dude, die heb ik echt lang niet gehoord! Btw, ik heb echt zin in duck (speciaal voor C4 geen eend maar DUCK geschreven). Tot straks!
Geen chutes standaard aan boord. Zelf meenemen dus.quote:
Disco dutje?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:22 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo denk ik een tukkie doenmaar eerst met de honden wandelen, geen zin
yup disco dutjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Disco dutje?
Neem een plu mee. Kan nat worden
Misschien tot straks. Anders, weltrusten en tot morgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
yup disco dutje
de honden zijn uitgeweest, ik zwaai voorlopig af
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef iamredleader het volgende:hier is het alweer bijna bedtijd
Eend was geslaagd
Welke Eend? Spees-Eend?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef iamredleader het volgende:
hier is het alweer bijna bedtijd
Eend was geslaagd
Disco dutje is misluktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien tot straks. Anders, weltrusten en tot morgen.![]()
Het is zomertijd!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Disco dutje is misluktkon niet in slaap komen
ga nu maar even koken
echt bizar hoe licht het nog is
Dan lees je zo'n artikel en dan denk je... goh.. een meisje van 17 wat zich een beetje aan zit te stellen.quote:Tennistalent: te grote borsten voor de top
PARIJS - Ze is pas zeventien en een van de aankomende sterren op de internationale tennisbanen. Simone Halep kan daarnaast moeiteloos in de categorie tennisbabes worden geplaatst. Toch wil ze de top zien te bereiken, maar ze heeft één probleem: haar borsten zitten in de weg.
Daartoe wil de Roemeense een operatie ondergaan waarbij haar voloptueuze boezem wordt verkleind. Simone Halep wordt al de nieuwe Anna Koernikova genoemd vanwege haar sexy verschijning. Firma's staan in de rij om haar lucratieve aanbiedingen te doen.
De Roemeense, die in de kwalificaties voor Roland Garros in de eerste ronde won van Misa Krajicek, is blij met de aandacht maar ze wil vooral als tennisster worden gezien.
Een borstverkleining is daarvoor noodzakelijk, zegt zij in het Deense dagblad Ekstra Bladet. Nu spelen haar borsten haar volgens eigen zeggen op beslissende momenten te vaak parten.
Zo ,die heeft niet achteraan gestaan bij het uitdelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan lees je zo'n artikel en dan denk je... goh.. een meisje van 17 wat zich een beetje aan zit te stellen.
maar
nee
dus.
Jij kunt ook altijd zo lekker vaag postenquote:
Vet, ben je vrienden met een robot?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij kunt ook altijd zo lekker vaag posten![]()
Ik had afgesproken met een vriending donderdag, maar we hebben nogal wat te doen met de vouwwagen. Elk voordeel heeft z'n nadeel
Overkomt ons allemaal Etsquote:
Ik type 10 vingers blind, soms gaat het misquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Typfout niet erkend, er zit nog een letter tussen de N en de G.
quote:
wat een warm welkomquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik type 10 vingers blind, soms gaat het mis
[..]![]()
B.erthaaaaaa
Nu Soemp nog hier krijgenquote:
Opsporingsbevel stond al klaarquote:
Nou, een korte update over mezelf dan:quote:
dat mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik neem aan dat Sheep de gelukkige is?
Samenwonen met Sheep?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, een korte update over mezelf dan:
Ik ga samenwonen
Ik studeer nog steeds en alles gaat goed.
Ik ben gezond en heb nauwelijks meer problemen.
En een anekdote:
Ik heb een nieuwe, sportieve fiets gekocht voor 60E (koopje) en mijn oude liefde verkocht voor 75E
Ik heb een handelsgeest
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen
quote:Ik studeer nog steeds en alles gaat goed.
Doe je goedquote:En een anekdote:
Ik heb een nieuwe, sportieve fiets gekocht voor 60E (koopje) en mijn oude liefde verkocht voor 75E
Ik heb een handelsgeest
half juniquote:
nee hequote:Dat is ook niet verkeerd
[..]
Die hebben wij ook eenquote:Doe je goed
Ik heb ook nieuws: Pitt en ik hebben een vouwwagen gekocht
quote:
We gaan dit weekend proefdraaien, samen met 2 vrienden, wordt vast tofquote:Die hebben wij ook eendaar gingen we vroeger altijd mee. Super!
Ook mooi hoe stoļcijns die zangers kijkenquote:
Wat zoek je? Misschien doe ik meequote:
Kun je bij m'n pc danquote:
Tracert 192.168.1.254quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tracert 192.168.1.254
Open connection Trouble
Enter password: ********
...
...
...
Leuke wallpaper heb je Ets
Ja, er staat nu een vouwwagen opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik heb alweer genoeg van die bloemen
quote:
Ach. voor mij was ie nieuwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik heb alweer genoeg van die bloemen
Studiegenoot van me heeft als wallpaper een foto waar alleen hij op staat, dus niet eens samen met een vriend of vriendin. Vind ik een tikje aan de narcistische kantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet tof vind om als wallpaper te gebruiken zijn het dat soort dingen
Het zijn verfspatten, maar wat is het verschil hequote:
Foto's van mezelf. Of anderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Studiegenoot van me heeft als wallpaper een foto waar alleen hij op staat, dus niet eens samen met een vriend of vriendin. Vind ik een tikje aan de narcistische kant
Ik heb zo'n groenige achtergrond die standaard in Windows 7 zit. Vind ik wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zijn verfspatten, maar wat is het verschil he
[..]
Foto's van mezelf. Of anderen.
Succes Nesle! Je kunt het!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef Nesle het volgende:
Ik duik erin, morgen Economie12 examen.... wish me luck!
quote:Today, my boyfriend of 2 years took me to get a tattoo done with his name on. He paid for it. After it was done he told me it was over between us and he thought it'd be a nice reminder of him for me. FML
Ga je vaker naar dat restaurant alleen voor een 'dessert'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Succes morgen NesGelukkig kan je uitslapen, want wij moeten eerst nog Duits doen
Het was echt een avond van goeie gesprekkenGoed met mijn moeder gepraat over mijn al dan niet aanwezige ADHD (ze zei het wel te herkennen op zich en dat het haar wel een hoop dingen aan mij beter zou laten begrijpen
)
En met wannabewyccie, maar dat gaat eigenlijk altijd heel goed als we naar dat ene restaurant gaan voor een 'toetje'
En morgen Duits ga ik weer even knallen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je vaker naar dat restaurant alleen voor een 'dessert'?
Als ik goed terug tel was dit mijn 20.000e post op Fokquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Studiegenoot van me heeft als wallpaper een foto waar alleen hij op staat, dus niet eens samen met een vriend of vriendin. Vind ik een tikje aan de narcistische kant
Oh gut, waar heb je last van?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Feli![]()
Ik ga slapen. Maar eerst maar weer eens pijnstillers nemen
Oh nog steeds hoofdpijn. De trap is weer geverfd, nu de andere treden, dat helpt al niet en die van gisteren is nog niet eens wegquote:
En je hebt al een raam open staan? Dan hoop ik voor je dat een pijnstiller helpt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh nog steeds hoofdpijn. De trap is weer geverfd, nu de andere treden, dat helpt al niet en die van gisteren is nog niet eens weg
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je hebt al een raam open staan? Dan hoop ik voor je dat een pijnstiller helpt.
Trustenquote:Slaap lekker Ets![]()
Goed zo ingenieursquote:The process of evolving the engine has been gradual and continuous; by 2006 the final 1959-specification engine components had been replaced; the twin-turbo 6.75 L engine produced over 150% more power and torque than at the beginning of its life, it had a 40% better fuel economy, and produced 99.5% less exhaust emission. In the new Bentley Brooklands, the 6.75 L engine produces 530 bhp (395 kW) and 774 ft-lb (1050 Nm) of torque.
Ik zou dat ticket allang geannuleerd hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik kreeg een mailtje van de jongen met wie ik naar Barcelona ga, waarin hij zegt dat hij en I. al de trein van, weet ik veel, twee uur gaan nemen en dat ik maar moet hopen de trein van vijf voor vier te halen of anders die van half vijf (Ik heb offcieel examen tot half vijf) dus daar was ik erg pissed over. heb uiteindelijk maar gemaild hoe ik er over denk (dat ze me aan mijn lot overlaten, dat het toch samen uit samen thuis is etc.)
Ik snap echt niet hoe die het in zijn hoofd haalt om dat zo te doen... Wat nou als ik het niet haal? Jammer voor je? Wij zitten toch wel lekker - met mijn spullen - in Barca?Rare mensen...
Ik dacht toch echt twee van mijn beste vrienden. Maar nee dus
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga samenwonen
Ik studeer nog steeds en alles gaat goed.
En een anekdote:
Ik heb een handelsgeest
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dat ticket allang geannuleerd hebben.
Daar zit je toch niet op te wachten, dat oeverloze gezeik?
Ja, een stedentrip/examenvakantie is leuk
Nee, het is niet leuk als je met zulke mensen op pad moet.
Mogguh!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:20 schreef MaJo het volgende:was vannacht heel even op de bank gaan liggen omdat ik zo moe was, werd ik net pas wakker
de honden uitgelaten en nu weer verder
![]()
Hell yeahquote:
Mocht ie niet bij je liggen?quote:
Ja maar daar gaat mijn geldquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dat ticket allang geannuleerd hebben.
Daar zit je toch niet op te wachten, dat oeverloze gezeik?
Ja, een stedentrip/examenvakantie is leuk
Nee, het is niet leuk als je met zulke mensen op pad moet.
En ik danquote:
Succes PSquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik dan![]()
Maar inderdaad, succes Nes![]()
Ik ben naar school, bis Später Leute!
Hup, rennen!quote:
Mogguhquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Whiteguy het volgende:
Mogguh
Nogmaals succes voor alle examen mensen..
Soms moet je je verliezen nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat mijn geld
Mocht ik uiteindelijk niet gaan dan ga ik naar BerlijnAl een aanbod gehad
(We hebben daar vrienden)
Mogguh. Wie ben jij?quote:
quote:
Aan de andere kant zou ik een weekendje Barcelona ook niet zomaar willen laten schieten... ook al begint het misschien wat slecht, kan daarna alleen maar beter wordenquote:
quote:
Nu ben ik qua humor soms ook nogal hard, maar ik denk toch niet dat ik dit uit zou halen.quote:Today, is the day my husband was supposed to come home from a six month tour at sea. I heard the door bell ring. I sprinted to the door expecting to hold my honey bear, instead two uniformed sailors with a folded flag greeted me. I burst into tears. My husband walked up behind me. He laughed. FML
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ben ik qua humor soms ook nogal hard, maar ik denk toch niet dat ik dit uit zou halen.
Oh, leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Ach, PS kan in Barcelona ook nog altijd haar eigen plan trekken als die gasten dan nog zo zaniken natuurlijk
quote:First we had mad cow disease, then bird flu and now swine flu.
What the fuck is this?
Farmageddon?
quote:
Op frontpage.fok.nl staat vaak wel een bewegende banner, zo zijn er wel meer sites. Ben je specifiek op zoek naar de voorbeelden die je noemt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef B.ertha het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een site met veel banners. En dan het liefst die soort die bewegen. Van het leger bijvoorbeeld, dan moet je zo'n spelletje doen met een staafje langs een elektriciteitsstaaf. En als je die raakt, ben je ongeschikt.
Of van mastercard. Je werd gewenkt en als je die aanraakte, begon er iemand te praten.
Interactieve banners dus.
Waar vind ik die?
Typisch, net nu ik er naar een op zoek ben kan ik er geen vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef B.ertha het volgende:
Nee, niet specifiek. Ik had al op de FP gekeken, maar dat viel nog tegen
He B.ertha, da's lang geleden! Alles goed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef B.ertha het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een site met veel banners. En dan het liefst die soort die bewegen. Van het leger bijvoorbeeld, dan moet je zo'n spelletje doen met een staafje langs een elektriciteitsstaaf. En als je die raakt, ben je ongeschikt.
Of van mastercard. Je werd gewenkt en als je die aanraakte, begon er iemand te praten.
Interactieve banners dus.
Waar vind ik die?
dat heb ik dus ook heel ergquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Typisch, net nu ik er naar een op zoek ben kan ik er geen vinden
Ja primaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
He B.ertha, da's lang geleden! Alles goed?
ik zal even terug lezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja prima
Zie mijn update van gisteren
Omdat ik ze vanochtend pas uitlietquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mocht ie niet bij je liggen?
Of lag ie klem?
Dan heeft het beesie wel gelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik ze vanochtend pas uitlietvond het ook wel zielig en hij had ook gelijk, maar is niet cool als een hond boos op jou is en nog gelijk heeft ook
Hij zat helemaal te janken toen we naar buiten gingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heeft het beesie wel gelijk.Stond vast op ploffen.
Lekker geslapen btw?
Och, arm beest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij zat helemaal te janken toen we naar buiten gingenmaar ik was juist expres op de bank gaan liggen zodat ze het aan konden geven als ze echt moesten. Maar ze zijn veel te lief en hebben me laten tukken
ik heb geslapen als ware ik een lammer, heerlijk
Ik ga hem zo knuffelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Och, arm beest.Laat Marianne Thieme het maar niet horen.
![]()
Maar wel lekker dat je zo goed hebt geslapen.
Heerlijk geslapen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga hem zo knuffelenkijken of ie me nog liev vindt
jij ook lekker geslapen? Aan het werk of was je vannacht aan het werk?
Bah kinderen, zijn alleen goed voor handel en goedkope werkkrachtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nog even een frustratie van eerder vandaag uiten: ga niet op woensdagmiddag boodschappen doen! Nare kinderen waren er zeg
That's the spirit!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Bah kinderen, zijn alleen goed voor handel en goedkope werkkrachten![]()
Welk nummer?quote:
Nicequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Karma Police
uit de tijd dat ik radiohead nog tof vond![]()
Dat is toch een meningquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe kun je radiohead niet meer tof vinden![]()
![]()
Ga jij naar die LAN macht toe?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch een meningIkv ind het ook niet tof
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Werken aan een vouwwagen is trouwens minder tof als er gemeentemannetjes je op de vingers staan te kijken
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
Zou ook willen gaan maar ik kan niet
Eddie Izzard is koning.quote:
Nu druk mee bezig. AVG aan het installeren. Nieuwste IE etc etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Etcetera het volgende:
C4, hoe is het met je herinstallatie afgelopen?
Sterk spul hé die Fishermans Friends?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben geen juf PS meerVandaag de laatste les gegeven aan de zes plus, vorige week al aan de acht plus. Vanwege het feestjaar stoppen de kinderclubs veel eerder. Ik kreeg wel een grote groepsknuffel, maar toen een van mijn leerlingetjes huilend in mijn armen sprong moest ik ook even slikken...
En ik heb me toch een gigantische hooikoortsaanval
IEquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu druk mee bezig. AVG aan het installeren. Nieuwste IE etc etc.
En jullie hebben de "primeur". Dit is het eerste berichtje op FOK vanaf mijn "schone" PC.![]()
weet iemand misschien waar ik het spel "Emergency 4 deluxe" kan binnenhalen?![]()
Wat cool gedaan!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eddie Izzard is koning.
Vandaag een goede vriend blijgemaakt. Ik heb gisteren zijn verjaardagscadeau(Guitar Hero: Metallica) opgehaald dat hij heel graag wilde hebben en bij hem langsgegaan voor een kaartavondje. Hij had nogal een vervelende dag achter de rug maar vandaag ook één voor de boeg. Dus heb ik het spel op een onbewaakt ogenblik in zijn laptoptas gestopt. Daar vond 'ie het vanochtend dus
Nu wel op tijd uitgelaten?quote:
Dat is echt liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eddie Izzard is koning.
Vandaag een goede vriend blijgemaakt. Ik heb gisteren zijn verjaardagscadeau(Guitar Hero: Metallica) opgehaald dat hij heel graag wilde hebben en bij hem langsgegaan voor een kaartavondje. Hij had nogal een vervelende dag achter de rug maar vandaag ook één voor de boeg. Dus heb ik het spel op een onbewaakt ogenblik in zijn laptoptas gestopt. Daar vond 'ie het vanochtend dus
quote:
Waar zit je klem?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
WHAAAA stressben druk bezig met jazz en weet even niet meer hoe we het allemaal rond moeten krijgen
Oh dat ging lekkerquote:
Zou jij niet even ophouden met stressvolle dingenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
WHAAAA stressben druk bezig met jazz en weet even niet meer hoe we het allemaal rond moeten krijgen
Miepie, is er dan niets dat andere vrijwilligers kunnen doen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef MaJo het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh dat ging lekkersowieso voldoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |