Jij kunt ook altijd zo lekker vaag postenquote:
Vet, ben je vrienden met een robot?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij kunt ook altijd zo lekker vaag posten![]()
Ik had afgesproken met een vriending donderdag, maar we hebben nogal wat te doen met de vouwwagen. Elk voordeel heeft z'n nadeel
Overkomt ons allemaal Etsquote:
Ik type 10 vingers blind, soms gaat het misquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Typfout niet erkend, er zit nog een letter tussen de N en de G.
quote:
wat een warm welkomquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik type 10 vingers blind, soms gaat het mis
[..]![]()
B.erthaaaaaa
Nu Soemp nog hier krijgenquote:
Opsporingsbevel stond al klaarquote:
Nou, een korte update over mezelf dan:quote:
dat mag ik toch hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik neem aan dat Sheep de gelukkige is?
Samenwonen met Sheep?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, een korte update over mezelf dan:
Ik ga samenwonen
Ik studeer nog steeds en alles gaat goed.
Ik ben gezond en heb nauwelijks meer problemen.
En een anekdote:
Ik heb een nieuwe, sportieve fiets gekocht voor 60E (koopje) en mijn oude liefde verkocht voor 75E
Ik heb een handelsgeest
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou, een korte update over mezelf dan:
Ik ga samenwonen
quote:Ik studeer nog steeds en alles gaat goed.
Ik ben gezond en heb nauwelijks meer problemen.
Doe je goedquote:En een anekdote:
Ik heb een nieuwe, sportieve fiets gekocht voor 60E (koopje) en mijn oude liefde verkocht voor 75E
Ik heb een handelsgeest
half juniquote:
nee hequote:Dat is ook niet verkeerd
[..]
Die hebben wij ook eenquote:Doe je goed
Ik heb ook nieuws: Pitt en ik hebben een vouwwagen gekocht
quote:
We gaan dit weekend proefdraaien, samen met 2 vrienden, wordt vast tofquote:Die hebben wij ook eendaar gingen we vroeger altijd mee. Super!
Ook mooi hoe stoļcijns die zangers kijkenquote:
Wat zoek je? Misschien doe ik meequote:
Kun je bij m'n pc danquote:
Tracert 192.168.1.254quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tracert 192.168.1.254
Open connection Trouble
Enter password: ********
...
...
...
Leuke wallpaper heb je Ets
Ja, er staat nu een vouwwagen opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik heb alweer genoeg van die bloemen
quote:
Ach. voor mij was ie nieuwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik heb alweer genoeg van die bloemen
Studiegenoot van me heeft als wallpaper een foto waar alleen hij op staat, dus niet eens samen met een vriend of vriendin. Vind ik een tikje aan de narcistische kantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als er iets is wat ik niet tof vind om als wallpaper te gebruiken zijn het dat soort dingen
Het zijn verfspatten, maar wat is het verschil hequote:
Foto's van mezelf. Of anderen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Studiegenoot van me heeft als wallpaper een foto waar alleen hij op staat, dus niet eens samen met een vriend of vriendin. Vind ik een tikje aan de narcistische kant
Ik heb zo'n groenige achtergrond die standaard in Windows 7 zit. Vind ik wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zijn verfspatten, maar wat is het verschil he
[..]
Foto's van mezelf. Of anderen.
Succes Nesle! Je kunt het!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef Nesle het volgende:
Ik duik erin, morgen Economie12 examen.... wish me luck!
quote:Today, my boyfriend of 2 years took me to get a tattoo done with his name on. He paid for it. After it was done he told me it was over between us and he thought it'd be a nice reminder of him for me. FML
Ga je vaker naar dat restaurant alleen voor een 'dessert'?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Succes morgen NesGelukkig kan je uitslapen, want wij moeten eerst nog Duits doen
Het was echt een avond van goeie gesprekkenGoed met mijn moeder gepraat over mijn al dan niet aanwezige ADHD (ze zei het wel te herkennen op zich en dat het haar wel een hoop dingen aan mij beter zou laten begrijpen
)
En met wannabewyccie, maar dat gaat eigenlijk altijd heel goed als we naar dat ene restaurant gaan voor een 'toetje'
En morgen Duits ga ik weer even knallen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je vaker naar dat restaurant alleen voor een 'dessert'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |