Jair, die heeft niet zo veel haar denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LEUK. wie van jullie twee id de Gollum?
Als je wil vrijwilligeren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Cobra4 het volgende:
Leuk. wie van jullie twee is de Gollum?
Meh, dat zal het criterium niet zijn. Bovendien draag ik een gouden ring, en is hij veelste lief om Gollum te zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Jair, die heeft niet zo veel haar denk ik
Leuk! Heb nu al 2 keer een LOTR marathon gehouden, is ook leuk, en duurt dus zo'n 12 uur filmkijken ex de eet-drink-wc-rook pauzesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik weer eens ga HarryPotteren dit weekend, in het Engels vanaf deel 4 ofzo. Deel 1, 2 en 3 ken ik nu wel
"My prescious" Kijk maar uit voor je ring dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:26 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Then again... hij praat wel veel tegen/met zichzelf...![]()
Het kostuum van de Gollum staat me niet echt aan.quote:
Ik had het over de boeken hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuk! Heb nu al 2 keer een LOTR marathon gehouden, is ook leuk, en duurt dus zo'n 12 uur filmkijken ex de eet-drink-wc-rook pauzes
Ook goedquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik had het over de boeken heNiet over de films
quote:We hadden trouwens nog dikke lol in de VrijbuiterIk zie onze kinderen al van 'Paahaaap doe niet zo dom!' of 'Maahaaam stel je niet zo aan' en dat ze niet bij ons willen lopen enzo
![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
We hadden trouwens nog dikke lol in de VrijbuiterIk zie onze kinderen al van 'Paahaaap doe niet zo dom!' of 'Maahaaam stel je niet zo aan' en dat ze niet bij ons willen lopen enzo
![]()
Weet je dat wel zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik hoop dat je nog steeds op fok post tegen de tijd dat je kinderen hebt, lijkt me hi-la-risch om te lezen
Eet smakelijk en veel plezier bij de filmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
Iedereen eet smakelijk voor zo. Ik ga even een filmpje kijken en eten.
Tot straks
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
We zijn erg hoor somsKennen jullie die lange rollen die je in het zwembad wel eens ziet? DIe verkochten ze ook, hebben we nog even mee staan 'zwaardvechten'
Nou zegquote:
Typisch staaltje "de huid van de beer verkopen voordat 'ie geschoten is".quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm, dit pleit niet voor de bodyshop nee![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |