quote:Op zondag 24 mei 2009 09:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
BVP
Hè bah... Ik word net pas wakkerquote:Op zondag 24 mei 2009 10:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen? Ik was 5 uurtjes later alweer wakker.
Zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 10:07 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Nog lekker geslapen? Ik was 5 uurtjes later alweer wakker.
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Wat een schijtwarmte. Straks op het Van Coothplein zo'n smakelijk ijsje scoren bij die nieuwe toko.
Voor de verandering.quote:
Euj, jij ook al!quote:Op zondag 24 mei 2009 16:24 schreef Asics het volgende:
lekker in het gras gelegen in het Valkenberg - was heerlijk
In Breda viel het mee, tussen 3:30 en 4:30 wakker gelegenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:28 schreef Ritchie het volgende:
zo, dat was tof afgelopen nacht.. het ging aardig los hier.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In Breda viel het mee, tussen 3:30 en 4:30 wakker gelegen. Vooral het eerste half uur gaf heftiger onweer dan ik in jaren heb gezien.
Dat dus, en die flitsen kwamen echt constant, echt om de 5 a 6 seconden ofzo. Bizarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In Breda viel het mee, tussen 3:30 en 4:30 wakker gelegen. Vooral het eerste half uur gaf heftiger onweer dan ik in jaren heb gezien.
Vond je dat meevallen? Damn, het leek net of de wereld even verging voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In de kustprovincies spookte het van 's avonds laat tot 's morgens vroeg, dus ja, dan komen wij er nog genadig vanaf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Vond je dat meevallen? Damn, het leek net of de wereld even verging voor mijn gevoel.![]()
Maar ik heb inderdaad ook wakker gelegen van 3.30 tot 4.30.
Ja maar daar woon ik niet en heb ik dus niets mee te maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef JDude het volgende:
[..]
In de kustprovincies spookte het van 's avonds laat tot 's morgens vroeg, dus ja, dan komen wij er nog genadig vanaf.
Je was weer dronken zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb er ook echt niks van meegekregen vannacht.
Ik las "kutprovincies"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef JDude het volgende:
[..]
In de kustprovincies spookte het van 's avonds laat tot 's morgens vroeg, dus ja, dan komen wij er nog genadig vanaf.
Noord-Holland, Zuid-Holland... ja, kutprovincies had ook best gekundquote:
Nou idd, Noord Brabant ftw!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Noord-Holland, Zuid-Holland... ja, kutprovincies had ook best gekund.
DATquote:
Graaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassss!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Nou hè. Hoe is het met jou tegenswoordigs?quote:
Met mij is het prima, ik doe allemaal nog steeds hetzelfde he. Beetje studeren, werken in de kroeg enzo. En uiteraard mijn vriendin bezig houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou hè. Hoe is het met jou tegenswoordigs?
Ik lag met m'n ogen dicht in de tuin, maar ik hoorde wel een hoop herrie.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Boh, zagen jullie net ook dat keilaaghangende vliegtuig boven de Zuidelijke Rondweg vliegen?
Heuj, daar zat/lag ik vanmiddagquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het was goed toeven op het strand van Scheveningen vandaag. Bij lange na niet zo druk als ik had verwacht, gezellig met wat vrienden, mooie vrouwen, prachtig zonnig weer, koude drankjes onder handbereik.![]()
De zee was alleen nog wel erg koud
Zomer
Ik kreeg net een sms of ik nog kwam, maar ik heb geen zin in een lange rijquote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Gigalange rij voor Dancetour. Ik ben er dan ook met een gigagrote bigsmile op mijn gezicht straal voorbij gelopen
idd - veuls te soft.quote:
Ofnie dan? Ik reed er voorbij, maar toen ik die rij zag ben ik lekker doorgereden.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Rossdale het volgende:
Gigalange rij voor Dancetour. Ik ben er dan ook met een gigagrote bigsmile op mijn gezicht straal voorbij gelopen
Mooie prestatie van NAC!!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 00:04 schreef Ritchie het volgende:
HUP NAC!
quote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef Suuz_ het volgende:
Jeeeeetje wat een drukte gister bij dancetour! 2 uur in de rij gestaan pal in de zon, omdat vrienden al binnen waren. Daarna een uur in de rij voor muntjes omdat ik meteen drinken moest hebben, was uitgedroogd! Toen nog eens een uur in de rij om drinken te halen! Stond ik daar met zo'n kartonnen dienbladje met wat glaasjes drinken erop...bellen bellen bellen smsen maar tel. verkeer lag plat daar vermoedelijk omdat iedereen aan het bellen en smsen was...
Ben maar ff op een stoepje gaan zitten met m'n drinken krijg ik ineens een sms...we zijn al richting uitgang staan nu net buiten het hek bij de abn...AAAAAAH Toen ben ik nog maar ff gebleven aangezien ik net voor 20 euro muntjes had gehaald
Anyway, daarna héél snel weg bij dancetour en naar de spinola gegaan. Alwaar een band heerlijke salsa muziek stond te spelen! Dus toch nog een leuke middag gehad
Haha, goed gedaan Suuz! Smaakte je drinken wel?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:42 schreef Suuz_ het volgende:
Jeeeeetje wat een drukte gister bij dancetour! 2 uur in de rij gestaan pal in de zon, omdat vrienden al binnen waren. Daarna een uur in de rij voor muntjes omdat ik meteen drinken moest hebben, was uitgedroogd! Toen nog eens een uur in de rij om drinken te halen! Stond ik daar met zo'n kartonnen dienbladje met wat glaasjes drinken erop...bellen bellen bellen smsen maar tel. verkeer lag plat daar vermoedelijk omdat iedereen aan het bellen en smsen was...
Ben maar ff op een stoepje gaan zitten met m'n drinken krijg ik ineens een sms...we zijn al richting uitgang staan nu net buiten het hek bij de abn...AAAAAAH Toen ben ik nog maar ff gebleven aangezien ik net voor 20 euro muntjes had gehaald
Anyway, daarna héél snel weg bij dancetour en naar de spinola gegaan. Alwaar een band heerlijke salsa muziek stond te spelen! Dus toch nog een leuke middag gehad
9 van de 10 keer niet. Vriendje laat me ook gewoon slapen als ik moe ben. Maar ik word na 30 minuten slapen wakker en dan kan ik niet meer slapen. Met als gevolg dat ik om 5.00 in slaap val, en de wekker om 06.30 weer gaat.quote:
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:45 schreef Kuukske het volgende:
Balen Tam. Misschien is Valdispert een optie?
Neuh, da's zielig. Hij moest er tenslotte om 7.00 uit, en ik niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:41 schreef bassieVL het volgende:
Beker warme melk met honing helpt ook.
En anders vriendjelief ook wakker maken.
Ligt eraan waarvoor je hem wakker maakt....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 12:52 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Neuh, da's zielig. Hij moest er tenslotte om 7.00 uit, en ik niet.
en hoe...quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je hem wakker maakt....
Oke ik wilde dit hier niet gaan zeggen maar ik had 'm die nacht al eens wakkergemaakt.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:07 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor je hem wakker maakt....
Afgelopen vrijdag was er volgens mij toch ook al een film in het Park?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:09 schreef Suuz_ het volgende:
Vrijdag 12 Juni beginnen de filmavonden weer in 't Valkenberg! En daarna valkenberg concerten! Op dinsdagavond! Gezellig!![]()
http://www.uitinbrabant.n(...)ken/acc_1341541.html
Oh geen idee...volgens de agenda beginnen ze 12 Juni.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was er volgens mij toch ook al een film in het Park?
Je gaat scheiden van Gwen. Schijnbaar. Foei.quote:
100 punten voor het clubje rolstoelende bejaardenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Klote avondvierdaagse, nu kan ik niet met de auto weg...
Ik had toch een Hummer moeten kopen
Hier ook inderdaad, blijft echt een eng geluid als je bij een bedrijf werkt waar ze met explosieve stoffen werken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:30 schreef Ritchie het volgende:
sow. flinke knal hier weer...
Geen onweer zo te zien, dus zal wel weer een geluidbarriere zijn geweest...
Jij zit bij Moerdijk toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad, blijft echt een eng geluid als je bij een bedrijf werkt waar ze met explosieve stoffen werken...
Je bent je toch wel bewust dat die aanhanger kan bewegen en overal kan worden weggezet hè?quote:
huh?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je bent je toch wel bewust dat die aanhanger kan bewegen en overal kan worden weggezet hè?
Thnx!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef Asics het volgende:
graag gedaan rizzts
en aan iedereen: pas op voor aanhangers!
Zo - dat lucht op !!!
Wat een naaistreek!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:15 schreef Asics het volgende:
zo staan ze te flitsen tegenwoordig
[ afbeelding ]
bitches
nou, hier ook!quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:26 schreef Asics het volgende:
inderdaad want vanavond begint mijn weekend.
BIER
maar nu eerst
Tja, ik kan er ook niet mee zittenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:01 schreef Dalamar het volgende:
Het risico van autorijden. Laten we eerlijk zijn, iedereen rijdt dagelijks wel ergens te hard. En heel soms ben je de lul en mag je dokken. So be it.
Doe je goed!quote:Ik mag wat dat betreft in m'n handjes klappen, ruim 16 jaar m'n rijbewijs en nog nooit geflitst.
Is het al zover? We verwachten wel pics natuurlijkquote:
En, wat hadden ze voor je in petto?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:59 schreef Swiffer het volgende:
Vrijgezellen feest vandaag,, in juli t grote feesie pas, maar k ben wel zenuwlappig, wat zouden ze hebben verzonnen??:P
Nou, komtie dan hequote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef automatic_ het volgende:
Er liepen gisteren weer genoeg vrijgezellen mannen in de stad / zaten op het terras
Vorige week zaterdag ook al
[..]
En, wat hadden ze voor je in petto?
Leuk! Niet van dat hele overdreven gedoe dusquote:Op maandag 15 juni 2009 09:23 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Nou, komtie dan he
Ik werd thuis opgehaald, kreeg een sluiertje op mijn hoofd en we gingen naar de stad.. Liepen richting Dependance, en we hebben 2 uur ' les' in cocktail shaken gekregen (ik gaf de rest les in hoe het zo snel mogelijk weg te drinken)
Daarna naar een Tapa's restaurant, ontzettend gezellig mijn beste vriendin had georganiseerd dat iedereen iets zou meenemen waaaraan zij mij herinneren, iets van vroeger oid ik werd er vrij emo van, want mijn moeder kwam met iets van mijn overleden oma, en een fotoboekje van toen naar nu zeg maar erg leuk!! En nog wel meer dingen hadden ze bij k was blij dat ik een zonnebril ophad
Daarna naar de stad, lekker zuup'n, kwam rond 1 uur mijn aanstaande tegen n hebben nog even verder gefeest.. om half 5 lagen we zat en gelukkig in bed:D
Zijn feestje was ook tegelijk, Ze kwamen daar met 12 man op zijn werk aan, hij moest een knalroze pyama aan met een fel oranje broek, en bunny ear:D daarna moest hij zijn eigen auto op zijn werk (carwash) eerst ontdoen van maraconi, en cornflakes, waarna ze doorgingen naar oosterhout om een kroegentocht te paard te doen (:D)
Daarna gingen ze bowlen en steengrillen, en toeen ook weer de stad in.. Kortom, echt ontzettend leuke dag gehad!!!!
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk! Niet van dat hele overdreven gedoe dus
Ik hou daar in ieder geval niet zo van, haha
Het knetterde weer even goed ja!quote:
Ik niet, want ik heb pas een nieuwe gekochtquote:Op woensdag 17 juni 2009 08:28 schreef Rossdale het volgende:
Wie van jullie ratten heeft mijn fiets gejat?!?![]()
Ik eet ze soms ookquote:
Ik heb een auto, waarom zou ik dan je fiets jatten?quote:Op woensdag 17 juni 2009 08:28 schreef Rossdale het volgende:
Wie van jullie ratten heeft mijn fiets gejat?!?![]()
Die auto weet anders de weg naar ons niet te vindenquote:Op woensdag 17 juni 2009 23:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb een auto, waarom zou ik dan je fiets jatten?
En nog een toffe auto ook
Tuutututututut.quote:
maak van de nood een deugd.quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:57 schreef Ritchie het volgende:
mmm vandaag krijgen we te horen hoe en hoeveel er bij ons moet worden bezuinigd. Ziet er niet goed uit.
Toch maar es op zoek naar werk in Breda
Wanneer moet/mag ik langskomen dan?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die auto weet anders de weg naar ons niet te vinden.
Zodra de bank er is.quote:
http://www.archive.org/index.phpquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef fransbreda het volgende:
Ik heb hier ooit eens een aantal foto's van de kerk gepost vanuit poort van breda over het valkenberg heen kijkend.
Heeft iemand die toevallig opgeslagen of kan iemand die nog terugvinden?
Nee maar internet wel.quote:
Tenzij je je PC/laptop op je TV aansluitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef bassieVL het volgende:
Op internet kun je niet heerlijk in slaap vallen voor de tv.
Maar op je laptop lig je niet lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Tenzij je je PC/laptop op je TV aansluit.
Feli! Je bestaat weer!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:18 schreef Kuukske het volgende:
OOOOOOOOH INTERNET! WE HEBBEN INTERNET!!!
Ja, nou. Je hebt geen idee hoe afhankelijk je er eigenlijk van bent tot je het 4 weken niet hebtquote:
Ahhhquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Swiffer het volgende:
Ons hondje is vannacht pappa geworden.. wat lieeef![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Swiffer het volgende:
Ons hondje is vannacht pappa geworden.. wat lieeef![]()
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:Gisterenmiddag heeft de politie van Breda een 14-jarige wegpiraat van de weg geplukt. De tiener reed in de Audi A4 van zijn oom met een snelheid van 101 kilometer per uur over een weg waar maximaal 50 is toegestaan.
De jongen zat alleen in de auto, en de oom van de tiener was er van op de hoogte dat zijn neefje de auto had meegenomen. De oom is om deze reden dan ook gehoord als verdachte en zijn auto is in beslag genomen.
De politie hield gisteren de hele dag snelheidscontroles op de Kapittelweg en Emerparklaan in Breda, waarbij de 14-jarige niet de enige was die flink de fout in ging. Een 25-jarige motorrijder uit Oosterhout reed namelijk over dezelfde weg 112 kilometer per uur en kon direct zijn rijbewijs inleveren.
We hadden Ziggo. Laat ik het zo zeggen.quote:
Nééhéé. Je hoort het vanzelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:29 schreef tha_rizzo het volgende:
K., is jullie bankstel er ondertussen al?
ZIggo is klote, thuis ligt bijna dagelijks het internet wel een kwartiertje tot een uur uit. Echt een graftakkeklote verbindingquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hadden Ziggo. Laat ik het zo zeggen..
Voor we verhuisden hadden we nergens problemen mee. Ook de digitale tv is prima verhuisd naar het nieuwe adres. Maar internet verhuizen konden ze niet. En na 2 weken kutten had ik het wel gehad. KPN beloofde binnen 4 weken internet en leverden al 2 weken na bestellen. Dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:28 schreef Rossdale het volgende:
ZIggo is klote, thuis ligt bijna dagelijks het internet wel een kwartiertje tot een uur uit. Echt een graftakkeklote verbinding
Netjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor we verhuisden hadden we nergens problemen mee. Ook de digitale tv is prima verhuisd naar het nieuwe adres. Maar internet verhuizen konden ze niet. En na 2 weken kutten had ik het wel gehad. KPN beloofde binnen 4 weken internet en leverden al 2 weken na bestellen. Dus..
Opzeggen kan gelukkig wel binnen 5 minuten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Netjes
Ik zit er helaas aan vast dankzij mijn huisbazinWanneer ik mijn eigen huisje heb dan komt er absoluut geen ziggo in bij mij.
Hoeveel concerten waren dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Het einde van het 1e concert uit de reeks misschien niet eens. Tis sund ook eigenlijk.
50.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoeveel concerten waren dat eigenlijk?
Maar inderdaad, het is best sneu
Volgens mij heeft hij nooit een leuk leven gehad, vanaf het moment dat hij meedeed bij de Jackson 5.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het wel mooi. Heeft die arme man eindelijk eens rust. Die had de afgelopen 10 jaar toch echt al geen leuk leven meer volgens mij.
Het zijn er inderdaad 50 in totaal, maar ik dacht dat jij met "de eerste reeks" de x-aantal concerten in Juli bedoeldequote:
OMFG zeg ajb dat dat een garpje isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:09 schreef Kuukske het volgende:
Géén idee. Mijn collega's en ik hadden het over de impact die Madonna's dood dan ooit moet hebben. Die zal dan nog wel groter zijn.
Het was slechts een .. ja hoe noem je dat ... voorstelling die we ons probeerden te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
OMFG zeg ajb dat dat een garpje isIk ben niet eens een MJ-fan, maar madonna boven Jackson stellen is gewoon ridicuul.
Gek hè? Als zijn manager uit Breda kwamquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:09 schreef JDude het volgende:
Nog meer mensen gisteren de reportage over die manager van Elvis gezien?
Breda werd zoeen paar keer genoemd. Zelfs door de Amerikanen
. En de Nieuwe Boschstraat en het Wilhelminapark passeerden de spreekwoordelijke revue. Dus!
Dat weet ik toch ook wel, stomme Etterleurderquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:13 schreef tha_rizzo het volgende:
Gek hè? Als zijn manager uit Breda kwam![]()
Is overigens de bank al binnen?
Daar hebben meer zenders last van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb de reclame daarvoor wel 20 keer gezien deze week, dus ik weigerde om het programma nog te kijkenVeronica en Comedy Central zijn te erg in reclames herhalen. Elke fucking break precies hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |