abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69241249

Vervolg van:

H&M #59; Waar matthew een nieuwe winkel op MP heeft
H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!
H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
H&M #56 - Waar we pauwen kopen
H&M #55 - Waar we nooit offtopic gaan
H&M #54 - Waar de mannen nooit een goede reactie geven
H&M #53 - Nu met extra dunne modellen
H&M #52 Sunshine = shop time!
H&M #51 met het spleet-model de lente in
H&M #50 - 50 topics vol koopverslaving...
H&M #49 - Thou shalt buy!
H&M #48
H&M #47
H&M #46
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

• Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

• Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

• Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
    [ afbeelding ]

• Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

• Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

• Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

• Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

• Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

• Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

• Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

• Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

• Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

• Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8390 geeft 25% korting op een artikel

Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
    Disclaimer: H&M controleert dit, als je een code niet persoonlijk hebt gekregen, loop je de kans dat je korting of gehele bestelling wordt geannuleerd en je account wordt geblokkeerd.

Najaarpreviewcatalogus
    Voor iedereen die de previewcatalogus voor najaar 2009 niet ontvangen heeft: je kunt de pagina's bekijken in dit topic. Het eerste deel van de catalogus staat hier: H&M #57: Waar we alweer op najaarsmode azen
    en het tweede deel kan je hier vinden: H&M #58; Nu met previewcatalogus voor iedereen!

• pi_69241292
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Thanks!
    Ik neem aan dat je het turquoise vestje bedoeld? Ik heb 'm in XS besteld, dat is de maat die ik normaal van tshirts heb. Meestal neem ik vesten een maatje groter omdat ze anders te strak zitten, maar deze zit eigenlijk super zo, omdat ie van wat dunnere stof is.
    Okay, ja ik heb hem wel een maatje groter besteld, maar dat vind ik veel fijner met vestjes.

Ik heb een beetje een raar "oproepje". Ik ben op zoek naar oorbellen die in de winkel wel te verkrijgen zijn maar niet op de site. Hier in de H&M in de stad waar ik woon zijn ze niet. Ik weet dat ik ze in Amsterdam hingen, volgens mij Kalverstraat of Leidseplein (aldus een vriendin van me, die ze een paar weken geleden daar wel heeft gezien). Als iemand toevallig weet waar ze te krijgen zijn en daar dan heel toevallig in de buurt komen en dan heel toevallig die oorbellen ziet, zou diegene ze dan voor me kunnen halen en opsturen? Ik betaal natuurlijk verzendkosten en oorbellen zelf enzo (ga er vanuit dat het door brievenbus past)

Het gaat om deze:

Ik wil ze heul graag En ze zijn maar 3,90 waarschijnlijk. Ik kwam ze tegen in het "wat heb je aan topic", en ik wil ze echt!
    pi_69241456
    Oh ik vind trouwens bij dat HIV actie gedoe echt leuke shirts zitten!!!

En ik kan vrijdag voor je kijken als je wil? Ik moet dan in de etos zijn voor een plasstaaf en die zit naast de H&M.
      woensdag 20 mei 2009 @ 21:46:34 #4
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69241606
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 21:37 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Okay, ja ik heb hem wel een maatje groter besteld, maar dat vind ik veel fijner met vestjes.
    Ja, ik meestal ook idd. Maar had er bij deze eik helemaal niet over nagedacht en hij blijkt heel goed te zitten Nou, mooi
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      woensdag 20 mei 2009 @ 21:51:07 #5
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69241793
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Dipkip het volgende:

En ik kan vrijdag voor je kijken als je wil? Ik moet dan in de etos zijn voor een plasstaaf en die zit naast de H&M.

Ik ook enne succes met je plasstaaf! Zou je blij zijn met een zwangerschap?
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_69241953
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Dipkip het volgende:

Oeh, merci, als je me zou willen pm-en als het lukt?
    En succes met de plasstaaf!
    pi_69242089
    Over een paar jaar willen we graag kindjes maar nu komt het financieel heel onhandig uit dus gemengd gevoel, maar ik heb al zooooo vaak pregnancy scares gehad dat ik niet geloof dat er echt kans op is. Tis meer dat ik er dan over ga piekeren als iemand zoiets zegt en dus maar gewoon een test doe, dan zijn we daar ook weer vanaf.

Ik zal PM-en als ik weer thuis ben en ff hier posten dan kan de rest evt. nog voor je kijken.
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:00:58 #8
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69242121
    ik wil sale!
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69242157
    Zo de topics gaan echt heel snel weer
    Klussen deel 1 en 2
    pi_69242221
    Als je de oorbellen gezien hebt op het Leidseplein of op het Spui, zijn het oorbellen van Divided en dus niet bij elke H&M te koop....Wij hebben hier een Divided winkel in de buurt, als ik er ben, zal ik ook even voor je kijken.
    Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
    pi_69242280
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:03 schreef Jurk het volgende:
    Als je de oorbellen gezien hebt op het Leidseplein of op het Spui, zijn het oorbellen van Divided en dus niet bij elke H&M te koop....Wij hebben hier een Divided winkel in de buurt, als ik er ben, zal ik ook even voor je kijken.
    Ooh ik weet niet of wij dat hebben. Even op de site kijken. Ik heb geen gaatjes dus ik kijk nooit bij oorbellen.
    pi_69242341
    Blijkbaar hebben wij geen divided in haarlem
    pi_69242465
    En ik heb vandaag voor het eerst ook mogen emailen op het werk! En m'n MW jurkje is onderweg, dus ik ben helemaal kek gekleed op pinkpop
    pi_69242587
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Dipkip het volgende:
    Blijkbaar hebben wij geen divided in haarlem
    Jawel hoor! Op de Barteljoris, hele mooie, nieuwe winkel, vorig jaar geopend.
    pi_69242641
    Ik denk inderdaad ook wel dat het Divided-oorbellen zijn, aangezien wij ze in Hoogeveen niet hebben en ze zien er ook wel divided-achtig uit..
    pi_69242684
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef Jurk het volgende:
    Jawel hoor! Op de Barteljoris, hele mooie, nieuwe winkel, vorig jaar geopend.
    Dat dacht ik dus ook, bij Lush in de straat bedoel je toch? Volgens de site niet maar volgens mij wel idd. Ben daar alleen nog nooit binnen geweest, ga altijd naar die tegenover V&D.
    pi_69242883
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
    Zo de topics gaan echt heel snel weer
    Ja.
    pi_69242897
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, bij Lush in de straat bedoel je toch? Volgens de site niet maar volgens mij wel idd. Ben daar alleen nog nooit binnen geweest, ga altijd naar die tegenover V&D.
    Die bedoel ik, dat is een Divided winkel (misschien staat het op de site als een "Young store", zo wordt het concept ook wel genoemd). Ze hebben 2 verdiepingen, boven vind je de girls collectie.
    pi_69243041
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Jurk het volgende:
    Die bedoel ik, dat is een Divided winkel (misschien staat het op de site als een "Young store", zo wordt het concept ook wel genoemd). Ze hebben 2 verdiepingen, boven vind je de girls collectie.
    Ja als ik young aanvink op de site zit er niks in haarlem, maar hij zit er natuurlijk nog niet zo heel lang. Zit daar ook kinderkleding? Binnenkort een nieuwe baby in mn vriendenkring.
    pi_69243118
    Die op het Spui in Amsterdam staat (althans, stond een paar weken geleden) ook überhaupt niet op de website dus dat kan wel kloppen. ze updaten daar niet altijd.
    pi_69243172
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja als ik young aanvink op de site zit er niks in haarlem, maar hij zit er natuurlijk nog niet zo heel lang. Zit daar ook kinderkleding? Binnenkort een nieuwe baby in mn vriendenkring.
    De kids vind je op de Grote Houtstraat (tegenover de V&D), op de begane grond.
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:32:54 #22
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69243378
    Hai, er staan weer leuke nieuwe spulletjes bij !

Ik deed "oooeeeeeh" bij het zien van deze jurk

maar volgens m'n vriend ben ik geen meisje van 4. En zou ook eigenlijk niet weten wanneer ik 'm aankan, maar hij is zo .

En dit is m'n openstaande bestelling van het moment:

En dit de najaarsbestelling alleen de rok linksboven is niet van het najaar:
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:36:35 #23
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69243531
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
    Over een paar jaar willen we graag kindjes maar nu komt het financieel heel onhandig uit dus gemengd gevoel, maar ik heb al zooooo vaak pregnancy scares gehad dat ik niet geloof dat er echt kans op is. Tis meer dat ik er dan over ga piekeren als iemand zoiets zegt en dus maar gewoon een test doe, dan zijn we daar ook weer vanaf.

Ik zal PM-en als ik weer thuis ben en ff hier posten dan kan de rest evt. nog voor je kijken.
    Haha, herkenbaar Succes idd!
      woensdag 20 mei 2009 @ 22:39:01 #24
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69243633
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef Debsterr het volgende:

[ afbeelding ]
    maar volgens m'n vriend ben ik geen meisje van 4. En zou ook eigenlijk niet weten wanneer ik 'm aankan, maar hij is zo .
    Hmm toen ik 10 was ofzo en in mijn material girl fase zat, zou ik echt gegild hebben om deze jurk! En dan completeren met bontje en blingbling.

Nu issie me te suikerzoet!
    pi_69243680
    Die schoenen linksonder en de rok rechtsboven op het najaarsplaatje . Ik deed ook en bij dat jurkje, maar kan me inderdaad geen gelegenheid voorstellen waarbij ik hem zou aandoen.

Ik vind deze ook zo leuk:

Maar die hakken , ik ben echt een ramp op hakken, zeker zulke dunne van 10,5 cm.
    pi_69243848
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef Jurk het volgende:
    De kids vind je op de Grote Houtstraat (tegenover de V&D), op de begane grond.
    Mmm dan moet ik even kijken of ik omloop voor de oorbellen, want dan heb ik verder niks in de barteljoris te zoeken, maar het is niet zo ver.
    pi_69244090
    Hai

@ Enfermera, Leuke kleren Heb alleen één vraagje; what the hell was je aan het kijken op tv ?
    pi_69244217
    Oh nu moet ik ook gaan kijken *geen leven heeft*
    pi_69244251
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mmm dan moet ik even kijken of ik omloop voor de oorbellen, want dan heb ik verder niks in de barteljoris te zoeken, maar het is niet zo ver.
    Is prima hoor, vind het allang lief dat je de moeite überhaupt wil doen

Oeh, ik ga over een paar weken naar Keulen en een maand later naar Berlijn, en daar hebben ze heul veul H&M's!!

En nu ga ik slapen want examens zijn vermoeiend
    pi_69244291
    Zo te zien heeft ze iets op national geographic op pauze staan
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:12:07 #31
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69245037
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Linnie20v het volgende:
    Hai

@ Enfermera, Leuke kleren Heb alleen één vraagje; what the hell was je aan het kijken op tv ?

Hahahahaha
    Idd Dipkip.
    Volgensmij iets niet-interessants op NGC. Ofzo.
    Maar stond niet op pauze hoor.
    pi_69245222
    Hij staat heul wel op pauze!!! Ik zie bij alle foto's datzelfde gekke iets op het beeld met ,voor zo ver ik kan lezen, dezelfde tekst !!!
    pi_69245448
    Ja er is exact het zelfde in beeld!!!
    pi_69245474
    OMG je TV is vastgelopen even rebooten!!
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:22:40 #35
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69245510
    Oh oke.
    Ik ben echt heel moe, je ziet het, ik ga onzin uitkramen.

TV vastgelopen
    pi_69245693
    Whehehe, ik wist het wel!!

Ik ga zo langzamerhand ook mijn bed maar eens opzoeken.
    Morgenvroeg communie, dus verplicht naar de kerk *hiep hoi* en geen idee wat ik aan moet doen *halp*
    pi_69245778
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Linnie20v het volgende:
    Whehehe, ik wist het wel!!

Ik ga zo langzamerhand ook mijn bed maar eens opzoeken.
    Morgenvroeg communie, dus verplicht naar de kerk *hiep hoi* en geen idee wat ik aan moet doen *halp*
    Had je nou maar vast je ontplofte roze glazuurjurk hm
    pi_69245926
    Muahhahahah, das was erg vet geweest!!!
    Helaas heeft dat niet zo mogen zijn
      woensdag 20 mei 2009 @ 23:34:02 #39
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69245986
    xD
    Nou slaapze meiden, ik ga morgen denk ik nog wel even vroeg op om te kijken of er iets leuks in de Sale staat nog
    pi_69246205
    Ja, ik ga ook plat !!

Tot morgen
    pi_69250134
    Enfermera, leuk die foto's!

Verkapte TVP
    Noot noot.
    pi_69252364
    Enfermera ik had nog helemaal niet gereageerd op je foto's . Ik maakte per ongeluk de lapo

Ziet er allemaal heel leuk uit! Alleen vraagje over die paarse sporttop; die lijkt wel een stuk fletser dan op de foto van H&M Klopt dat of valt dat wel mee? Dat jasje is trouwens heeeeel erg

Enne Dipkip, succes met je plasstick! En met je vriend als je toch besluit 'm te slaan

NIEUWS VAN DE DAG: MIJN BESTELLING STAAT MANCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pi_69252592
    Mijn bestellinkje nog steeds in behandeling (al 2 dagen voor een tuniek/blouse en dat vest van 4,90 ), deze schoentjes haal ik wel in de winkel ofzo.
    pi_69252653
    Krijg nou de schurft! Een top die ik besteld heb kost nu opeens 7 euro minder in de sale

* mailen gaat *
      donderdag 21 mei 2009 @ 11:13:29 #45
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69254479
    Thanks Jojoortje!
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 09:30 schreef Daph_ het volgende:
    Enfermera ik had nog helemaal niet gereageerd op je foto's . Ik maakte per ongeluk de lapo

Ziet er allemaal heel leuk uit! Alleen vraagje over die paarse sporttop; die lijkt wel een stuk fletser dan op de foto van H&M Klopt dat of valt dat wel mee? Dat jasje is trouwens heeeeel erg

Enne Dipkip, succes met je plasstick! En met je vriend als je toch besluit 'm te slaan

NIEUWS VAN DE DAG: MIJN BESTELLING STAAT MANCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Haha, geeft niet, beter laat dan nooit toch!
    Nja, echt heel flets is ie niet, denk dat het meer de stof is die verschilt waardoor ie anders lijkt.. Het is heel dunne stof dus daardoor kan het zijn dat de kleur wat anders lijkt, ja.

Mancoooooo ! Super!

Ik had nog in de sale gekoekeloerd vanochtend (nadat mn wekker al 3x was afgegaan ), maar ze hadden volgensmij niks bijgevuld
    pi_69254898
    Die schoentjes ga ik idd ook in de winkel halen als ik ze een keer ergens zie. Oh wacht ze zijn zeker van Divided? Nouja dan haal ik ze in Keulen of Berlijn wel
    pi_69254908
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
    Thanks Jojoortje!
    [..]

Haha, geeft niet, beter laat dan nooit toch!
    Nja, echt heel flets is ie niet, denk dat het meer de stof is die verschilt waardoor ie anders lijkt.. Het is heel dunne stof dus daardoor kan het zijn dat de kleur wat anders lijkt, ja.

Mancoooooo ! Super!

Ik had nog in de sale gekoekeloerd vanochtend (nadat mn wekker al 3x was afgegaan ), maar ze hadden volgensmij niks bijgevuld
    Ah okee! Wel leuk weer allemaal Je hield alles toch?

Whoeehoeee ja manco! Toch steeds maar weer kijken of ie toevallig niet al onderweg was, maar volgens mij werken ze bij TNT niet vandaag toch?

Geen idee of ze de sale hebben bijgevuld? Toen ik vanochtend om 09.15 keek stond er weinig, maargoed dat staat er normaal ook op dat tijdstip
      donderdag 21 mei 2009 @ 11:40:58 #48
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69255277
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah okee! Wel leuk weer allemaal Je hield alles toch?

Whoeehoeee ja manco! Toch steeds maar weer kijken of ie toevallig niet al onderweg was, maar volgens mij werken ze bij TNT niet vandaag toch?

Geen idee of ze de sale hebben bijgevuld? Toen ik vanochtend om 09.15 keek stond er weinig, maargoed dat staat er normaal ook op dat tijdstip
    Jaaa. Ik denk het iig wel. Gister was ik erg moe ga het zo nog even opnieuw passen. Die skinny jeans en waarschijnlijk ook die sportbroek moeten wel wat korter gemaakt worden, maar ze zitten echt super

Hm, nee, denk het niet, hemelvaart, dan is alles dicht.
    Nouja, ik keek om 7 uur en toen stonden er ook maar 3 pagina's aan shirtjes. Magoed, dat kan ook weer hemelvaart zijn.
    pi_69255777
    O, ik ben weer lekker bezig geweest. Omdat ik nooit wijs word uit die maten van de H&M, had ik van een heel leuk shirtje maar 4 maten besteld (en maar goed uit, want normaal gesproken heb ik een L of XL en nu moest ik een S hebben ). Alleen... bij het passen en opruimen heb ik een shirtje in een verkeerd zakje gedaan en het andere zakje weggegooid . Ik hou dus de S en wil de M terugsturen, maar heb het zakje van de M al weggegooid . Ben de kliko al ingedoken, maar kon hem niet zo 1, 2, 3 vinden.
    Ben ik nu gedwongen om beide shirtjes te houden of heeft het nut om H&M even te mailen met de uitleg?
    Tap tap tap
    pi_69257358
    tvp
    pi_69257479
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    Die schoentjes ga ik idd ook in de winkel halen als ik ze een keer ergens zie. Oh wacht ze zijn zeker van Divided? Nouja dan haal ik ze in Keulen of Berlijn wel
    Idd van Divided zie ik net
    pi_69257557
    Nog steeds niet in behandeling
    pi_69257579
    Topic gemist .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_69257722
    Ik wil zo graag mijn jurkjes Eind mei mijn ass
    Noot noot.
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:14:46 #55
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69258097
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef Jojoortje het volgende:
    Ik wil zo graag mijn jurkjes Eind mei mijn ass
    Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?
    pi_69258152
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?
    Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!

Ze zijn nog niet in behandeling genomen en ik ben bang dat het wordt verschoven naar begin juni.

Wedden dat ik het 8 juni krijg?
    Noot noot.
    pi_69258243
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!

Ze zijn nog niet in behandeling genomen en ik ben bang dat het wordt verschoven naar begin juni.

Wedden dat ik het 8 juni krijg?
    Wanneer heb je het besteld?

Mijn zusje heeft laatst een pismail gestuurd naar de klantenservice, want ze had al 2 keer eerder gemaild met de vraag wanneer het nou eens in behandeling genomen werd. Ze heeft haar bestelling al sinds eind april staan dus het werd wel eens tijd. Na haar pismail is het gelijk in behandeling genomen en als het goed is heeft ze het ook volgende week.

Ik heb zelf ook een keer een pismail gestuurd voor een bestelling die sinds eind november stond en begin januari nog steeds niet in behandeling genomen was. Ik had er tussentijds wel iets bijgegooid, maargoed het duurde wel superlang voor het in behandeling werd genomen. Ik wilde dingen hebben vóór ik een weekend wegging. Dat was 23 januari. Ik kreeg het 3 dagen van te voren thuis gestuurd .
    pi_69258301
    Ik heb geen specifieke datum wanneer het er moet zijn, maar ik wil het gewoon hebben
    pi_69258352
    Wanneer heb je het besteld dan? Iedereen wil het snel hebben, maar als het twee weken na bestellen nog onaangeraakt staat bij niet ontvangen artikelen dan zou ik toch even een mailtje sturen/belletje plegen
    pi_69258432
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wanneer heb je het besteld?

Mijn zusje heeft laatst een pismail gestuurd naar de klantenservice, want ze had al 2 keer eerder gemaild met de vraag wanneer het nou eens in behandeling genomen werd. Ze heeft haar bestelling al sinds eind april staan dus het werd wel eens tijd. Na haar pismail is het gelijk in behandeling genomen en als het goed is heeft ze het ook volgende week.

Ik heb zelf ook een keer een pismail gestuurd voor een bestelling die sinds eind november stond en begin januari nog steeds niet in behandeling genomen was. Ik had er tussentijds wel iets bijgegooid, maargoed het duurde wel superlang voor het in behandeling werd genomen. Ik wilde dingen hebben vóór ik een weekend wegging. Dat was 23 januari. Ik kreeg het 3 dagen van te voren thuis gestuurd .
    2 mei

Als ik het volgende week nog niet heb, ga ik ook een pismail sturen
    Noot noot.
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:26:38 #61
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69258449
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
    Wanneer heb je het besteld dan? Iedereen wil het snel hebben, maar als het twee weken na bestellen nog onaangeraakt staat bij niet ontvangen artikelen dan zou ik toch even een mailtje sturen/belletje plegen
    Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!
    pi_69258477
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:26 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!
    Ja, dat zuigt nog harder idd
    Noot noot.
    pi_69258492
    Mailen naar klantenservice.nl@hm.com toch?
    Noot noot.
    pi_69258552
    Jojoortje en Psych-case ik zou als ik jullie was gewoon een mailtje sturen met de vraag wanneer het in behandeling is genomen. Psych, jij helemaal Ik had al zeker drie pismails gestuurd als ik anderhalve maand zat te wachten
    pi_69258583
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
    Mailen naar klantenservice.nl@hm.com toch?
    Jup .

Ik heb al zo vaak gemaild met vragen enzo dat ie als ik "H" typ hij automatisch H&M klantenservice neerzet als geadresseerde
    pi_69258658
    Mail is verstuurd Danku!
    Noot noot.
    pi_69258725
    [kerk modus] Zo de communie mis ook weer gehad. We hadden een pastoor van de filipijnen ofzo...
    Ik heb me kapot gelachen, hij spreekt dingen verkeerd uit en als je geen boekje hebt om mee te lezen, heb je geen flauw idee wat hij zegt Ik verstond wel heel goed als hij zei: Brothers en Sisters
    Ik heb bijna de hele mis opgenomen whehe leuk tijdverdrijf [/kerk modus]

[ Bericht 0% gewijzigd door Linnie20v op 21-05-2009 13:40:14 (ik kan niet typen :')) ]
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:36:15 #68
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69258726
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Daph_ het volgende:
    Jojoortje en Psych-case ik zou als ik jullie was gewoon een mailtje sturen met de vraag wanneer het in behandeling is genomen. Psych, jij helemaal Ik had al zeker drie pismails gestuurd als ik anderhalve maand zat te wachten
    Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes. Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.

Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
    pi_69258733
    You're welcome Zal wel 3 dagen duren voor je reactie krijgt denk ik.. Bij m'n zusje duurde het ook best lang voor ze reactie kreeg op haar mails Daar haalden ze ook steeds een vest uit de bestelling, en stopten het er weer in, en gooiden ze het er weer uit.. enz.
    pi_69258810
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes. Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.
    quote:
    Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
    Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggen Normaal bestel ik ook nooit schoenen daar
    Noot noot.
    pi_69258944
    quote:

[..]

Misbruik van kortingscodes? Oh die gebruik ik eigenlijk nooit, alleen die 10% en 25% codes die je per mail krijgt. De laatste keer heb ik de ¤ 5 ook gebruikt, maar die had ik per post ontvangen omdat ik verkeerde artikelen geleverd had gekregen Ik ben een beetje bang dat ik anders mijn spulletjes allemaal niet krijg .

Neuh ik ben ook een beetje huiverig voor de schoenen van H&M, hoewel er bij mijn bestelling die onderweg is een paar zit, en bij mijn twee naleveringen nog 2 paar. Als ze niet lekker zitten ofzo gaan ze gewoon terug. Ik heb een paar pumps van H&M die nu na het inlopen best goed zitten en voor 9 euro vind ik dat prima Ik draag de hakken op kantoor en zodra ik klaar ben met werken gaan over het algemeen de gympen weer aan. Als ik van 06.30 - 17.15 op hakken heb gelopen heb ik het eerlijk gezegd wel gehad Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen

[ Bericht 8% gewijzigd door Daph_ op 21-05-2009 13:55:24 ]
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:54:47 #72
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69259302
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Neuh ik ben ook een beetje huiverig voor de schoenen van H&M, hoewel er bij mijn bestelling die onderweg is een paar zit, en bij mijn twee naleveringen nog 2 paar. Als ze niet lekker zitten ofzo gaan ze gewoon terug. Ik heb een paar pumps van H&M die nu na het inlopen best goed zitten en voor 9 euro vind ik dat prima Ik draag de hakken op kantoor en zodra ik klaar ben met werken gaan over het algemeen de gympen weer aan. Als ik van 06.30 - 17.15 op hakken heb gelopen heb ik het eerlijk gezegd wel gehad Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen
    Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet. Want schoenmaten zijn toch altijd hetzelfde!Wereldwijd vastgelegd ofzo?
    Die zwarte half lak / half suede pumps zijn erg mooi ja! Ik heb ook wat goedkopere pumps en die draag ik NU dus zelden omdat ik kwaliteit ontdekt heb. Dacht vroeger dat het niet echt uitmaakte of je nou bij de Manfield of bij de Schoenenreus je pumps kocht, maar dat doet het dus wel. Vandaar dat ik nu dus een trutje op schoenengebied ben geworden. Een zacht voetenbed is gewoon zoveel malen lekkerder. En ik hobbel niet meer op onstabiele rottroep alleen omdat ze zo mooi en goedkoop waren. Ben wijzer geworden....en dus ook ouder....
      donderdag 21 mei 2009 @ 13:55:54 #73
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69259337
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[..]

Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggen Normaal bestel ik ook nooit schoenen daar
    Nou afwachten hoe ze zitten! Misschien zitten ze wel harstikke lekker. Goedkoop hoeft niet altijd slecht te betekenen.
    pi_69259378
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet. Want schoenmaten zijn toch altijd hetzelfde!Wereldwijd vastgelegd ofzo?
    Die zwarte half lak / half suede pumps zijn erg mooi ja! Ik heb ook wat goedkopere pumps en die draag ik NU dus zelden omdat ik kwaliteit ontdekt heb. Dacht vroeger dat het niet echt uitmaakte of je nou bij de Manfield of bij de Schoenenreus je pumps kocht, maar dat doet het dus wel. Vandaar dat ik nu dus een trutje op schoenengebied ben geworden. Een zacht voetenbed is gewoon zoveel malen lekkerder. En ik hobbel niet meer op onstabiele rottroep alleen omdat ze zo mooi en goedkoop waren. Ben wijzer geworden....en dus ook ouder....
    Ja dat scheelt inderdaad ook wel ja. Ik heb zelf weinig budget op dit moment, helemaal nu ik aan het sparen ben voor mijn vakantie én een eigen huisje. Dan is dit wel ideaal. Ik moet zeggen; mijn laarzen met 10 cm hak van Dolcis lopen vele malen lekkerder dan de hakken van H&M, maargoed ik heb ook enkellaarsjes van Espirt die 90 euro waren en die beginnen nu ook steeds eerder pijn aan mijn voeten te doen

En dat van die maten begrijp ik gewoon niet. Maar aan de andere kant verbaast het me ook niks, aangezien ze met kleding ook niet bepaald consistent zijn met maten
      donderdag 21 mei 2009 @ 14:10:04 #75
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69259683
    Schoenmaten zijn idd raar bij h&m. Ik heb meestal 38 of 39, maar bij h&m moet ik minimaal 40 hebben. Slippers valt wel mee, maar dichte schoenen zijn echt krap.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69260374
    Ja he! Die moet je echt inlopen als een malle, anders zit je na 10 minuten lopen met 6 blaren. Half juli krijg ik 2 paar dichte schoenen en 1 paar slippers, ben benieuwd.
    pi_69260504
    Oh ja half juli komen de laarsjes Ik hoop zooooooooooooo dat die passen! Die zijn echt zoooo
    pi_69260938
    quote:

[..]

Ik heb maar 1 paar schoenen van de H&M dus veel ervaring heb ik er niet mee, maar deze schoenen vielen me wel echt alles mee! Zwarte pumps uit de kerstcollectie. Het was wel nog even gedoe met de maat, had mn voet en schoen opgemeten (voor de zekerheid ) en alsnog waren ze te klein.
    Maar ze lopen echt heel erg prima! Had ook een beetje mn vooroordelen, maar ze hebben een stevige, vrij dikke zool en doen verder geen pijn ofzo. Ja, als ik er een dag op ga winkelen wel, maar dan vraag ik er zelf ook een beetje om. Weet dus niet of dat bij alles zo is, want ik paste in de winkel een paar ballerina's en die had ik binnen 3 seconden weer teruggehangen, de zool was ongeveer 2 mm dik.

Ok, lang verhaal met weinig bruikbare info, maar toch
    pi_69260981
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
    Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen
    Haha, die schoenen heb ik dus, en had precies hetzelfde probleem
      donderdag 21 mei 2009 @ 15:51:36 #80
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69262591
    quote:

[..]

Nee, ik wil idd ook altijd schoenen die een goed voetbed hebben.. Ik heb stapels birkenstocks en gympen en heel weinig hakken. Ik kan ook geen ballerina's dragen omdat mijn hiel heel smal is en ik heel snel uit schoenen glip aan de achterkant. Ook bij hakken. Dus ja.
      donderdag 21 mei 2009 @ 16:20:46 #81
    249511 TheCoon
    WHO is the COON?
    pi_69263388
    Lol ik dacht dat vrouwen dit soort discussies alleen maar op het ellegril forum hielden ofzo .
    pi_69263692
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 15:51 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee, ik wil idd ook altijd schoenen die een goed voetbed hebben.. Ik heb stapels birkenstocks en gympen en heel weinig hakken. Ik kan ook geen ballerina's dragen omdat mijn hiel heel smal is en ik heel snel uit schoenen glip aan de achterkant. Ook bij hakken. Dus ja.
    Ik ben nog steeds een paar ballerina's van de H&M aan het inlopen Ze kostten 5 euro geloof ik en ze pasten, maar ik krijg steeds last van mijn hielen als ik ze aan heb. Als ik dat een keer gehad heb, smijt ik ze in de hoek. Een tijdje later (lees: paar dagen/weken) denk ik 'hee, die moet ik nog eens goed inlopen'. Dan trek ik ze weer aan en herhaal ik dat tafereel

Maar die ballerina's zou jij ook aan kunnen denk ik. Ik heb al geen brede hiel en die zit goed stevig in de schoen hoor
      donderdag 21 mei 2009 @ 17:10:21 #83
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69265163
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een paar ballerina's van de H&M aan het inlopen Ze kostten 5 euro geloof ik en ze pasten, maar ik krijg steeds last van mijn hielen als ik ze aan heb. Als ik dat een keer gehad heb, smijt ik ze in de hoek. Een tijdje later (lees: paar dagen/weken) denk ik 'hee, die moet ik nog eens goed inlopen'. Dan trek ik ze weer aan en herhaal ik dat tafereel

Maar die ballerina's zou jij ook aan kunnen denk ik. Ik heb al geen brede hiel en die zit goed stevig in de schoen hoor
    Serieus.. Ja, dat bedoel ik. Je krijgt ook zo snel last van je hielen!
    erggg... En dat gaat elke keer zo? Het gaat niet beter na het inlopen ofzo, ook niet als je het opbouwt (1 uur, 2 uur?)

Probeer je ze nou op mij af te schuiven? Ik wil graag mijn hielen nog even heel houden
    pi_69265225
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Serieus.. Ja, dat bedoel ik. Je krijgt ook zo snel last van je hielen!
    erggg... En dat gaat elke keer zo? Het gaat niet beter na het inlopen ofzo, ook niet als je het opbouwt (1 uur, 2 uur?)

Probeer je ze nou op mij af te schuiven? Ik wil graag mijn hielen nog even heel houden
    Neee dat zou ik je arme hielen niet aandoen hoor Ik wil alleen maar zeggen dat die ballerina's niet zo heel erg breed zijn

Nou ik ben altijd erg eigenwijs en versta onder inlopen 'een dag aandoen naar kantoor' enzo Maarja als het dan nieuw is dan kan het nogal stug zijn en ja dat wil nog wel eens pijndoen

Oh mijn hielen zijn trouwens gewoon nog heel hoor! *klopt af*

Ik wil mijn bestelling
      donderdag 21 mei 2009 @ 18:48:40 #85
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69268221
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 16:20 schreef TheCoon het volgende:
    Lol ik dacht dat vrouwen dit soort discussies alleen maar op het ellegril forum hielden ofzo .
    Waarom alleen daar?
    pi_69269802
    quote:
    Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef Debsterr het volgende:
    Hai, er staan weer leuke nieuwe spulletjes bij !

[ afbeelding ]
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
    Ik ga vanavond weer een bestelling plaatsen!!! OMG!!
    -edit-
    Hm, baleinen en maat 42, gaat niet passen.

[ Bericht 7% gewijzigd door ParanoidEv op 21-05-2009 19:48:45 ]
      donderdag 21 mei 2009 @ 19:45:07 #87
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69269901
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Neee dat zou ik je arme hielen niet aandoen hoor Ik wil alleen maar zeggen dat die ballerina's niet zo heel erg breed zijn

Nou ik ben altijd erg eigenwijs en versta onder inlopen 'een dag aandoen naar kantoor' enzo Maarja als het dan nieuw is dan kan het nogal stug zijn en ja dat wil nog wel eens pijndoen

Oh mijn hielen zijn trouwens gewoon nog heel hoor! *klopt af*

Ik wil mijn bestelling
    Haha, oke dan
    Nouja, ik ben net zoals jij, ik heb geen zin om nieuwe schoenen daaaaaaaaaaagen in te lopen Ik wil dat ze na max 3 dagen lopen goed zitten en ik er geen blaren meer van krijg xD Dan loop ik liever op mn birkenstockjes.
      donderdag 21 mei 2009 @ 20:11:39 #88
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69270822
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 11:58 schreef CherryLips het volgende:
    O, ik ben weer lekker bezig geweest. Omdat ik nooit wijs word uit die maten van de H&M, had ik van een heel leuk shirtje maar 4 maten besteld (en maar goed uit, want normaal gesproken heb ik een L of XL en nu moest ik een S hebben ). Alleen... bij het passen en opruimen heb ik een shirtje in een verkeerd zakje gedaan en het andere zakje weggegooid . Ik hou dus de S en wil de M terugsturen, maar heb het zakje van de M al weggegooid . Ben de kliko al ingedoken, maar kon hem niet zo 1, 2, 3 vinden.
    Ben ik nu gedwongen om beide shirtjes te houden of heeft het nut om H&M even te mailen met de uitleg?
    Er staat toch nergens dat het in die zakjes terug moet? We doen dat allemaal wel, maar in hoeverre is dat verplicht?
    pi_69271087
    quote:

[..]

tjah, daar hebben we een pedicure voor ik draag van van haren & h&m tot sascha en tango, de lekkerst zittende zijn toch wel van tango, daar betaal ik tussen de 80/120 euro voor, maar ook op h&m kan ik de hele dag rondhuppelen! op die van vanharen dan weer wat minder.
    pi_69271524
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha, oke dan
    Nouja, ik ben net zoals jij, ik heb geen zin om nieuwe schoenen daaaaaaaaaaagen in te lopen Ik wil dat ze na max 3 dagen lopen goed zitten en ik er geen blaren meer van krijg xD Dan loop ik liever op mn birkenstockjes.
    * Eensch is !

Ik ga over een paar weken ook Birkenstockjes kopen, ik ben benieuwd Moeten ze wel lekker zitten natuurlijk
    pi_69271628
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

* Eensch is !

Ik ga over een paar weken ook Birkenstockjes kopen, ik ben benieuwd Moeten ze wel lekker zitten natuurlijk
    NEEEEEEEEE GEEN BIRKENSTOCKJES
    Noot noot.
    pi_69271650
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

NEEEEEEEEE GEEN BIRKENSTOCKJES
    Ik wil zulke Dus zonder teenspreidding

pi_69271755
    Daph
    Noot noot.
    pi_69271779
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
    Daph
    Het is voor de vakantie hoor Op kantoor kan en mag ik ze niet aan. Dan mag het toch wel?
    pi_69271852
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het is voor de vakantie hoor Op kantoor kan en mag ik ze niet aan. Dan mag het toch wel?
    Niet zo vaak aan doen dan he? Vind je gewone teenslippers niet leuk?

Noot noot.
    pi_69271926
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Niet zo vaak aan doen dan he? Vind je gewone teenslippers niet leuk?

[ afbeelding ]
    Ik kan geen goede leuke vinden. Ik heb vorig jaar Havaianas gekocht (duurste teenslippers ooit ) en die dingen zitten voor geen meter omdat ik er steeds blaren van tussen mijn tenen en onder dat 'bandje' krijg. Toen had ik in Spanje een paar slippers van de collectie van Gisele Bündchen gekocht, die waren ook , maar ook daar krijg ik wondjes van op mijn voeten. Ik heb er een beetje genoeg van, want als ik eenmaal een wondje heb kan ik 2 of 3 dagen geen slippers aan omdat die dan op het wondje drukken

You get my point?
      donderdag 21 mei 2009 @ 20:50:28 #97
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69271997
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik wil zulke Dus zonder teenspreidding

[ afbeelding ]
    Ohhh die lopen zoo lekker!

Ik heb de zilveren en nog een paar Papillio's (met motiefje dus), nog een Gizeh in het goudbruin en ik wil eigenlijk ook nog de Gizeh in wit lak
    Nog een verslaving van mij btw
    pi_69272048
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:50 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohhh die lopen zoo lekker!

Ik heb de zilveren en nog een paar Papillio's (met motiefje dus), nog een Gizeh in het goudbruin en ik wil eigenlijk ook nog de Gizeh in wit lak
    Nog een verslaving van mij btw
    Whehe shopaholics united!!

Ik hoorde dat ik Birkenstocks kon krijgen met 20% korting via de zorgverzekering dus als ik die bon kan krijgen ga ik ze sowieso halen. Ik weet alleen niet of ik ze in het wit, zwart of zilver wil

Wat zijn Gizeh's?
      donderdag 21 mei 2009 @ 21:00:41 #99
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69272279
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Whehe shopaholics united!!

Ik hoorde dat ik Birkenstocks kon krijgen met 20% korting via de zorgverzekering dus als ik die bon kan krijgen ga ik ze sowieso halen. Ik weet alleen niet of ik ze in het wit, zwart of zilver wil

Wat zijn Gizeh's?
    I know right
    Gizeh is dit model:

Dit zijn dus de wit lak, die ik wil maar ik vind dat ik eerst moet nadenken nog xD
      donderdag 21 mei 2009 @ 21:02:17 #100
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69272319
    Scheer je weg met die birkenstocks!
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69272363
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef Enfermera het volgende:

[..]

I know right
    Gizeh is dit model:
    [ afbeelding ]
    Dit zijn dus de wit lak, die ik wil maar ik vind dat ik eerst moet nadenken nog xD
    Die vind ik dus niet zo leuk eigenlijk

Ik geloof wel gelijk dat ze lekker lopen
    pi_69272377
    Maar eh, het gaat niet meer over H&M

Ik zat net op de site te kijken en die geweldige rok met drie lagen tule is gewoon al uitverkocht in alle maten
      donderdag 21 mei 2009 @ 21:06:30 #103
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69272416
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die vind ik dus niet zo leuk eigenlijk

Ik geloof wel gelijk dat ze lekker lopen
    Haha xD ach ja. Ik vind die met 1 bandje idd ook leuker, maar van die wit lak vind ik juist die teenslipper wel gaaf.
    Nee we gaan teveel offtopic he

Hahaha ja en sommige andere dingen zijn echt nooit uitverkocht, dat vind ik ook zo grappig
    pi_69273096
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik kan geen goede leuke vinden. Ik heb vorig jaar Havaianas gekocht (duurste teenslippers ooit ) en die dingen zitten voor geen meter omdat ik er steeds blaren van tussen mijn tenen en onder dat 'bandje' krijg. Toen had ik in Spanje een paar slippers van de collectie van Gisele Bündchen gekocht, die waren ook , maar ook daar krijg ik wondjes van op mijn voeten. Ik heb er een beetje genoeg van, want als ik eenmaal een wondje heb kan ik 2 of 3 dagen geen slippers aan omdat die dan op het wondje drukken

You get my point?
    Oooooooooooooooooooooooke dan
    Noot noot.
    pi_69273429
    Teva slippers . Lopen als een tiet, heb nog nooit blaren gehad (en ik heb drie paar dus het is geen toeval ). Ik kan ook niet op 'normale' slippers lopen, heb m'n voeten helemaal open liggen en ik ga met m'n hak naast de zool lopen .
    Tap tap tap
    pi_69276061
    Qua H&M-schoenen heb ik alleen ooit die witte gympen met zwarte sterretjes van Divided gekocht. Ze lopen heerlijk, maar ze passen nergens bij (veel te druk) dus ik heb ze misschien 2x gedragen Maar qua gympen maakt het ook niet zoveel uit waar je ze haalt, ik heb altijd goedkope gympies van maximaal 15 euro en ze lopen vrijwel altijd lekker. Die ballerina's wil ik echt in de winkel passen. Ik heb normaal gesproken 40/41, maar deze gaan maar tot 40 dus ik denk niet dat ik erin pas. Die open enkellaarsjes zijn echt zoooo tof, maar ik vind die hak echt niks, niet mooi en ik kan er niet op lopen..
    pi_69276086
    En ik heb slippers van 1 euro bij de Zeeman Erg hè? Heb ook nog wel duurdere degelijkere slippers, maar deze wou ik erbij want ze waren zwart met witte hartjes
    pi_69278956
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    En ik heb slippers van 1 euro bij de Zeeman Erg hè? Heb ook nog wel duurdere degelijkere slippers, maar deze wou ik erbij want ze waren zwart met witte hartjes
    Niks mis mee
    Noot noot.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 07:03:36 #109
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69281846
    hihihihihihi ik heb de rok met 3 lagen tule besteld .
    pi_69281974
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 07:03 schreef Debsterr het volgende:
    hihihihihihi ik heb de rok met 3 lagen tule besteld .
    was ie er weer?

*rent naar webshop*
    pi_69281976
    Hij is alweer uitverkocht maar hij staat er nog wel Ze kwellen me
      vrijdag 22 mei 2009 @ 08:33:06 #112
    238582 Modepopje
    Styleguide.nl
    pi_69282261
    ik wil die roze rok met zwarte band maar steeds weg
    Neem een kijkje op de vernieuwde Styleguide! www.styleguide.nl
    pi_69282938
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 07:44 schreef Daph_ het volgende:
    Hij is alweer uitverkocht maar hij staat er nog wel Ze kwellen me
    Welke is het?
    pi_69283103
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef Deliah het volgende:

[..]

Welke is het?
    Die rok met drie lagen tule, is nu uitverkocht dus staat er niet meer op
      vrijdag 22 mei 2009 @ 10:22:16 #115
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69283978
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Die rok met drie lagen tule, is nu uitverkocht dus staat er niet meer op
    's Ochtends heel vroeg kijken Had ik ook een keer met een rokje. 3x vroeg mn nest uit maar uiteindelijk toch kunnen bemachtigen 8)
    pi_69284438
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 10:22 schreef Enfermera het volgende:

[..]

's Ochtends heel vroeg kijken Had ik ook een keer met een rokje. 3x vroeg mn nest uit maar uiteindelijk toch kunnen bemachtigen 8)
    Ja maar dan kan ik maandag dus pas weer 's ochtends vroeg kijken Ik weet niet eens wat die rok kost Maar hij is zoooo
    pi_69284674
    TVP
    pi_69284882
    Hoe vroeg 's ochtends kijken jullie dan?
    pi_69284915
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    Hoe vroeg 's ochtends kijken jullie dan?
    Ik rond 7 uur altijd
    Noot noot.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 11:14:47 #120
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69285192
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja maar dan kan ik maandag dus pas weer 's ochtends vroeg kijken Ik weet niet eens wat die rok kost Maar hij is zoooo
    Ohja.
    Hahahaha Shopaholics united...

Ik heb ff met de klantenservice gebeld over die sjaal voor mn moeder (3 april besteld..), maar blijkbaar is het iets met de leverancier. Ze zei wel dat het echt in week 23, dus begin juni, geleverd wordt.. Nou, we gaan het zien.
    pi_69285794
    Hmm ga ik er maandag misschien ook wel vroeg uit, heb dan toch examen.

Aargh, vriendje is naar Utrecht vandaag en hij vertelde het pas toen ie al in de trein zat. Anders had hij mooi die oorbellen mee kunnen nemen. Ik vertrouw hem er niet op dat hij op puur de beschrijving de juiste meeneemt, mannen hè
    pi_69288430
    Nog steeds niet in behandeling

Het oudste item is op 24 maart besteld. Dat is dat handtasje wat iemand hier al had in creme, maar dan in bruin. De rest is allemaal in mei er bij gegooid.

Mail sturen of niet?
    pi_69288480
    Oh ja ik heb niet naar de oorbellen kunnen kijken, vriend wilde ineens tegelen gisteren (daar zeur ik al sinds oktober om) en het ging om de hal en daarna mag je er niet op lopen, dus we zaten ingesloten straks weer, na het voegen, morgen worden we weer vrijgelaten.
    pi_69289267
    quote:
    Beste Daphne,

Bedankt voor je e-mail.

Wij hebben de prijs aangepast.
    Je krijgt de top nu voor ¤ 12,90.

De aanpassing kun je volgende maand terugzien op de maandfactuur.

Wij hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen je alvast een fijn weekend !

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice.

Ze wensen me een fijn weekend
    pi_69289662
    Denk dat ze een nieuwe medewerker hebben die nog niet verbitterd is over kortingscodes
    pi_69289739
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 13:28 schreef Dipkip het volgende:
    Denk dat ze een nieuwe medewerker hebben die nog niet verbitterd is over kortingscodes
    Zou een medewerker die dat wel is ook boos worden op mensen die geen ongeoorloofde kortingscodes gebruiken?
    pi_69290306
    Ze zou je iig geen fijn weekend wensen
    pi_69290332
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 13:47 schreef Dipkip het volgende:
    Ze zou je iig geen fijn weekend wensen
    pi_69292005
    quote:
    Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    Ik heb ze ook! En ze zitten nog fijn voor van die badslippertjes ook!
    pi_69292976

Weet iemand of deze harembroek ( ) van 14,90 te vinden is in de Divided of de normale winkels?
      vrijdag 22 mei 2009 @ 15:45:59 #131
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69294273
    Divided
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69294308
    Hier ook mail terug van de H&M:
    quote:
    Bedankt voor je e-mail. We hebben het voor je nagekeken en je klantnummer is bij ons tijdelijk stopgezet, omdat er teveel kortingen gebruikt zijn geworden in een bestelling. Waarschijnlijk zal je bestelling hierdoor later verstuurd gaan worden.
    Nog een mail verstuurd, want ik heb helemaal geen codes of whatever gebruikt Dat durf ik al maaaaaanden niet meer. Ben benieuwd
    Noot noot.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 16:14:05 #133
    67888 Spunks
    zo niet, dan toch
    pi_69295325
    Mocht iemand zich afvragen waarom de sale zo leeg is,
    in mijn pocket:

[img]https://shop.hm.com/media/products/705/DXL705_62247_16028_45_1145.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/605/DXL605_61488_10100_43_4791.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/689/DXL689_65147_09090_21_0062.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/645/DXL645_65149_61011_41_6011.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/605/DXL605_62214_10100_44_3978.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/745/DXL745_72196_09090_63_0908.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/655/DXL655_64920_09090_62_4569.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/689/DXL689_65527_09090_45_1112.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/675/DXL675_63905_16002_41_8747.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/655/DXL655_64619_52031_08_6261.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/605/DXL605_61420_81002_99_9999.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/630/DXL630_62664_25011_08_3793.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/630/DXL630_60662_25011_43_5984.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/655/DXL655_64619_09090_21_6265.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/605/DXL605_62157_74009_23_4613.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/635/DXL635_65160_11003_42_5923.jpg[/img]

en verder:
    [img]https://shop.hm.com/media/products/755/DXL755_70891_05000_72_6312.jpg[/img]
    [img]https://shop.hm.com/media/products/744/DXL744_69733_52030_99_9999.jpg[/img]

waarom doet maar 1 plaatje het

[ Bericht 0% gewijzigd door Spunks op 22-05-2009 16:23:27 ]
    pi_69295390
    krijgt iemand ook zijn bestelling naar zijn huisadres ondanks dat je opgeeft het op te willen halen op een Kiala punt

edit.
    eerste bestelling naar een Kialapunt kan niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door fespo op 22-05-2009 16:42:58 ]
    pi_69296163
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 16:14 schreef Spunks het volgende:
    Mocht iemand zich afvragen waarom de sale zo leeg is,
    in mijn pocket:

en verder:

waarom doet maar 1 plaatje het
    Je moet de 's' na http weghalen
      vrijdag 22 mei 2009 @ 16:48:00 #136
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69296438

Nice!
    pi_69297588
    ik heb vandaag flink geshopt
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    en ik heb deze gepast:

maar als je eenmaal een Fendi oid hebt dan koop je geen h&m brillen meer.. hij zat niet lekker
    pi_69297840
    Ik heb net de pareo van matthew binnen gekregen.
    Damn, hij is echt mooi
    Heb uw naaste lief
    want dat ben ik - Loesje
      vrijdag 22 mei 2009 @ 17:52:34 #139
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69298146
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 13:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ze wensen me een fijn weekend
    Hahahahaha Ik moest echt hardop lachen xD
      vrijdag 22 mei 2009 @ 17:56:56 #140
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69298246
    Die foute jumpsuit is gewoon sold out!
      vrijdag 22 mei 2009 @ 18:15:28 #141
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69298766
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 17:56 schreef Psych-case het volgende:
    Die foute jumpsuit is gewoon sold out!
    Serieus... Bizar. Ik weet dat de vraag al gesteld is, maar die van mij is meer retorisch bedoeld; waar draag je dat nou in godsnaam bij?! Dat ziet er toch niet uit??
    pi_69299011
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 18:15 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Serieus... Bizar. Ik weet dat de vraag al gesteld is, maar die van mij is meer retorisch bedoeld; waar draag je dat nou in godsnaam bij?! Dat ziet er toch niet uit??
    het kan een hele goede basis ergens onder zijn .. dus : jumpsuit > rokje + topje en dan dus geen legging en langer shirt nodig oid.. of als je een doorschijnend tuniekje hebt ook handig, kijk als je hem los gaat dragen dat is nasty dan kan je liplezen enzo.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 18:24:56 #143
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_69299030
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef Kleintje19 het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    en ik heb deze gepast:
    [ afbeelding ]

maar als je eenmaal een Fendi oid hebt dan koop je geen h&m brillen meer.. hij zat niet lekker
    SPOILER
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      vrijdag 22 mei 2009 @ 18:26:18 #144
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69299078
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 18:24 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

het kan een hele goede basis ergens onder zijn .. dus : jumpsuit > rokje + topje en dan dus geen legging en langer shirt nodig oid.. of als je een doorschijnend tuniekje hebt ook handig, kijk als je hem los gaat dragen dat is nasty dan kan je liplezen enzo.
    Haha ja een goeie basis kan het zijn ja!

Die home collectie vind ik ook nog steeds niks. Alles is zo vies, grauw, goedkoop, grijs.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 18:42:03 #145
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69299561
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 18:24 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Ik bedoel maar idd
    Maarja, voor de zomer? Is dat niet superwarm?
    Nouja, laat maar, ik denk toch niet dat ik het zal snappen.
    pi_69299624
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:

[..]
    SPOILER
    v&d, idd saphh
    ik zag hem op internet met een rood touwtje en toen vond ik hem al leuk maar zwart is natuurlijk nog beter
      vrijdag 22 mei 2009 @ 18:47:42 #147
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_69299742
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

v&d, idd saphh
    ik zag hem op internet met een rood touwtje en toen vond ik hem al leuk maar zwart is natuurlijk nog beter
    Ok dankje . Helaas, ze hebben mijn maat niet, maar misschien ga ik gewoon een keer passen om te kijken of de maten anders vallen dan normaal. Ik vind hem echt leuk!
    pi_69299838
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ok dankje . Helaas, ze hebben mijn maat niet, maar misschien ga ik gewoon een keer passen om te kijken of de maten anders vallen dan normaal. Ik vind hem echt leuk!
    welke maat heb je dan als ik zo brutaal mag zijn?
      vrijdag 22 mei 2009 @ 18:53:06 #149
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_69299926
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 18:50 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

welke maat heb je dan als ik zo brutaal mag zijn?
    Je hebt PM
    pi_69301690
    M'n Matthew Williamson jurkje zit hendig lelijk dan maar op marktplaats zetten!
    pi_69303405
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
    Welke heb je?
    pi_69303413
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 12:55 schreef Dipkip het volgende:
    Oh ja ik heb niet naar de oorbellen kunnen kijken, vriend wilde ineens tegelen gisteren (daar zeur ik al sinds oktober om) en het ging om de hal en daarna mag je er niet op lopen, dus we zaten ingesloten straks weer, na het voegen, morgen worden we weer vrijgelaten.
    Hihi is goed hoor, veel sterkte nog in gevangenschap
      vrijdag 22 mei 2009 @ 21:01:20 #153
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_69304600
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef Kleintje19 het volgende:
    SPOILER
    en ik heb deze gepast:
    [ afbeelding ]

Zooo Saphh is goed bezig, ik dacht serieus dat hij van Marlies D. was! Hij is heel gaaf!
    pi_69304742
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef Joels het volgende:

[..]

Welke heb je?
    Die schattige lichtgele met die bloemetjes enzo.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 21:05:41 #155
    125420 Starlie
    pi_69304792
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Oooo die is zooooo lief en leuk!! Bij mij zat hij bij mijn borsten een beetje vreemd.. leek net of mijn borsten aan de zijkant zaten..
    pi_69305407
    Ik was vandaag in Den Haag bij de H&M (echt gestoord druk in de stad), en ik heb een aantal dingen van de party collectie gezien. O.a. dat fringe jurkje, dit topje, die tule rokjes, en volgens mij nog wat dingen, maar ik weet het niet zeker meer.
    Sinds de H&M indeling is omgegooid in de Wagenstraat, zie ik er ineens allerlei leuke dingen! Alleen ik moet zuinig doen dus ik koop meestal alleen een topje van 12 euro ofzo.
      vrijdag 22 mei 2009 @ 22:34:16 #157
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69308287
    Yugh, deze valt veel te groot uit! Hobbezak alert, ruilen tegen een maatje kleiner maar . Ben benieuwd hoe een maat kleiner valt, maar ben bang dat het niks wordt en dat het nog steeds een zak is.. Maar ik wil 'm want ik vind de print tof, het staat me leuk! .

Whatever I want.
    pi_69310050
    Lijkt me ook niet echt een getailleerd bloesje, Peri. Ben bang dat het model zelf dus gewoon verkeerd is.
    Noot noot.
    pi_69310433
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

HAHA, die ik geannuleerd had blij toe, ik heb geen spijt, nu heb ik sexy lingerie
      vrijdag 22 mei 2009 @ 23:28:45 #160
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69310897
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
    Kun je hem niet meer retourneren?
    pi_69311561
    Nja ze zijn erg gewild, denk dat op marktplaats mensen wel meer geld ervoor willen bieden. Is asociaal, I know. Maar kijken hoe het loopt kan geen kwaad.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 16:02:43 #162
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69326320
    Ik heb ook de MW pareo, maar als iemand hier 'm graag wil hebben, mag ie van mij weg tegen de verkoopprijs? Vind 'm zelf eigenlijk toch niet zo leuk.

Op marktplaats bood iemand ¤30,- excl ! Dan ben ik wel gek als ik het niet zou doen .

[ Bericht 17% gewijzigd door PeRi op 23-05-2009 16:46:45 ]
    Whatever I want.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 16:19:20 #163
    73954 No-Li-Ta
    can't touch this..
    pi_69326678
    -edit: spam is niet gewenst op FOK!

voor adverteren op FOK!, zie fok.nl/adplanner - daar kan je advertentieruimte inkopen

als je geïnteresseerd bent behoort een promotie actie met bijvoorbeeld het LIF forum ook tot de mogelijkheden, daarvoor moet je even contact opnemen met pr@fok.nl

[ Bericht 70% gewijzigd door Mylene op 23-05-2009 16:54:30 ]
    __-*-__
      zaterdag 23 mei 2009 @ 16:48:56 #164
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69327223
    Spam .
    Whatever I want.
    pi_69327313
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef PeRi het volgende:
    Spam .
    Idd! ik ga die 5minuutjes lekker aan de h&m site besteden
    ook al niet
    pi_69328952
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 16:02 schreef PeRi het volgende:
    Ik heb ook de MW pareo, maar als iemand hier 'm graag wil hebben, mag ie van mij weg tegen de verkoopprijs? Vind 'm zelf eigenlijk toch niet zo leuk.

[ afbeelding ]

Op marktplaats bood iemand ¤30,- excl ! Dan ben ik wel gek als ik het niet zou doen .

Ow das wel heel veel en dat terwijl ze ze in de winkel nog gewoon hebben!
      zaterdag 23 mei 2009 @ 18:14:19 #167
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69329337
    Voor een shopaholic onderzoek zit je hier trouwens verkeerd. De H&M levert niet snel genoeg om de behoeftes van een shopaholic te bevredigen.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 18:17:03 #168
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69329407
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 16:02 schreef PeRi het volgende:

[ afbeelding ]

Ach van mij mag je! De gene die dat bedrag ervoor over heeft is wat mij betreft de sneu-e-ling. Ik heb alleen een hekel aan die afstruimtroelen die met als doel de spullen wegkapen voor de neus van een ander om ze duurder door te verkopen.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 18:29:02 #169
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69329744
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef Psych-case het volgende:
    Voor een shopaholic onderzoek zit je hier trouwens verkeerd. De H&M levert niet snel genoeg om de behoeftes van een shopaholic te bevredigen.
    QFT
      zaterdag 23 mei 2009 @ 18:35:00 #170
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_69329902
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:58 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ow das wel heel veel en dat terwijl ze ze in de winkel nog gewoon hebben!
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 @ 18:17 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ach van mij mag je! De gene die dat bedrag ervoor over heeft is wat mij betreft de sneu-e-ling. Ik heb alleen een hekel aan die afstruimtroelen die met als doel de spullen wegkapen voor de neus van een ander om ze duurder door te verkopen.
    Ik had ze te koop aangeboden voor ¤ 20 excl, iemand wilde ze en toen bood iemand anders eroverheen met de ¤ 30,- . Ik heb zelf ook een grote hekel aan mensen die inkopen en verkopen voor een hogere prijs. Dezelfde sarong zag ik op Marktplaats zelfs voor biedingen vanaf ¤35,-!! .
    Whatever I want.
    pi_69330108
    Ja, triest inderdaad.
      zaterdag 23 mei 2009 @ 18:59:25 #172
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69330639
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 18:29 schreef Enfermera het volgende:

[..]

QFT

Wacht nog steeds. Ga ze ook niet mailen ook. Zit niet op een bijdehand antwoord te wachten in de trant van 'het is nog maar de 23e, nog even geduld mevrouwtje' of een stom kortingsmisbruikmailtje.
    pi_69332449
    Ik had een heel leuk zomer houthakkers jurkje [rood-geblokt dus] gekocht bij de H&M in Londen, zag ik 'm gister in Amsterdam hangen Dacht ik eens exclusief te zijn... Hij is wel !
    SPOILER
    I would go along with someone like you
    pi_69333264
    mijn h&m order word steeds verplaatst. *piep*ziek word ik ervan.
      zondag 24 mei 2009 @ 12:16:26 #175
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69347070
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Carnivorous het volgende:
    mijn h&m order word steeds verplaatst. *piep*ziek word ik ervan.
    Join the club!
    pi_69350497
    weet iemand in welke steden de zara zit, dicht bij Utrecht aub, ik moet zwarte schoenen hebben (gladiator en vooral hoog) maar die van h&m vind ik niet zo, tenzij het moet, dan bestel ik ze wel
    pi_69350511
    Amsterdam denk ik dan. Hilversum dus volgens de site
    pi_69350591
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Kleintje19 het volgende:
    weet iemand in welke steden de zara zit, dicht bij Utrecht aub, ik moet zwarte schoenen hebben (gladiator en vooral hoog) maar die van h&m vind ik niet zo, tenzij het moet, dan bestel ik ze wel
    quote:
    In Nederland heeft Zara vestigingen in Alkmaar, Almere, Amsterdam (flagship store), Apeldoorn, Arnhem, Breda, 's-Hertogenbosch, Den Haag, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Rotterdam en Tilburg.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Zara_(kledingketen)
    pi_69350950
    quote:
    had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op weg

iemand zocht hier btw een riempje die je meerde malen om je taille sloeg? een dunne?
    ik zag ze bij de v&d, de pop had hem 3x om haar middels, in roze en zwart
    pi_69351063
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op weg

iemand zocht hier btw een riempje die je meerde malen om je taille sloeg? een dunne?
    ik zag ze bij de v&d, de pop had hem 3x om haar middels, in roze en zwart
    Dat was ik.. Thanks voor de tip, daar ga ik donderdagavond even koekeloeren
    pi_69361519
    OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.
    Hoe dom kun je zijn?? Maandag maar direct even bellen
    Noot noot.
    pi_69361660
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
    OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.

Ik moest héél hard lachen
    pi_69361757
    Je mag pas lachen als ik het geld terug krijg
    Noot noot.
    pi_69361803
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
    Sorry

Als je morgen belt en je verhaal uitlegt dan storten ze het vast wel weer terug
      zondag 24 mei 2009 @ 20:47:38 #185
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_69361898
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
    quote:
    Sorry, maar.. HAHAHAHAHAHAHAHAHA .
    pi_69361993
    Noot noot.
      zondag 24 mei 2009 @ 21:26:04 #187
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69363429
    Haha Jojoortje Erg he. Ik had het ook een keer, ze stortten het geld gewoon terug, was geen enkel probleem. Het duurde even voordat de blonde doos aan de telefoon het allemaal snapte, maargoed

Mn moeder gaat trouwens mn skinny jeans vermaken (hij was natuurlijk veel te lang), dus die kan ik binnenkort ook aan
    Die grijze sportbroek is ook wat te lang, maar ik denk dat ik 'm gewoon een keer op 60 graden ga wassen, of 40 graden met drogen ofzo, dan krimpt ie vast ook wel Vermaken met zo'n versmalde pijp is wel erg lastig. Maar komt goed

Ohh en dat gele vestje is zooo geweldigg!! Heerlijk zacht stofje van binnen ook
    pi_69365482
    quote:
    Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Liefste. het volgende:
    Ik had een heel leuk zomer houthakkers jurkje [rood-geblokt dus] gekocht bij de H&M in Londen, zag ik 'm gister in Amsterdam hangen Dacht ik eens exclusief te zijn... Hij is wel !
    SPOILER
    Foto?
    pi_69367397
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Enfermera het volgende:
    Haha Jojoortje Erg he. Ik had het ook een keer, ze stortten het geld gewoon terug, was geen enkel probleem.
    Fieuw!
    Noot noot.
    pi_69368412
    @ Jojoortje,
      zondag 24 mei 2009 @ 23:36:05 #191
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69368837
    quote:
    Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedrag
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
      zondag 24 mei 2009 @ 23:39:34 #192
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69368935
    Trouwens. De nieuwe herfst/winter catalogus is uit (kleding) maar niet iedereen heeft hem gekregen. ik weer niet dus.

Ik heb ook leuke dingen gezien op feber.se http://caroline.feber.se/art/156820/hm_showroom_fall_winter_0910/ een soort preview van een herfst/winter collectie ofzo. staan die items nu al in de huidige herfst/winter catalogus of zijn het dingen die nog moeten komen
    heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
    P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
    pi_69369777
    Weet iemand misschien of het beige/witte jurkje met papegaaien print van Matthew ook in maat 32 verkocht is? Het wordt namelijk door iemand op een amerikaanse site aangeboden in maat US 2, wat dus een europese maat 32 is. Zou wel leuk zijn aangezien het groot uitvalt maar ik ben het op marktplaats ook nog niet tegengekomen
    pi_69371060
    quote:
    Op zondag 24 mei 2009 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedrag
    Noooo
    Noot noot.
    pi_69371062
    Morgen om 7.00 duik ik in de Sale
    Noot noot.
    pi_69372053
    Mijn bestelling staat nog steeeeeeds manco in Zwolle

Ik kan de hoop denk ik wel opgeven dat ik mijn pakket dinsdag zou hebben .
    pi_69372125
    Kuuuuuuut Er staat nu begin juni ipv eind mei

7 juni is het feest!
    Noot noot.
    pi_69372260
    Zonet even de sale in gedoken, de oogst:

En ik heb de code voor 5 euro korting gebruikt, dat had ik nog niet gedaan namelijk
    Oh en ik weet dat het een beetje een saaie bestelling is, maar ik heb basics nodig en kom om in de jurkjes en rokjes
    pi_69372282
    Oh en
    quote:
    Te betalen: 25,95
    cheap
    pi_69372444
    Die bolero heb ik ook maar dan in het groen, die is echt
      maandag 25 mei 2009 @ 08:39:01 #201
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69372486
    Bestelling is van eind mei naar begin juni verschoven! Heb ze NU wel gemaild!
    pi_69372545
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
    Die bolero heb ik ook maar dan in het groen, die is echt
    En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.

En wat kut dat ze jullie bestellingen steeds verschuiven! De mijne staat nu meteen al op "begin juni", maar dan ben ik toch op vakantie. Ben benieuwd. Het is ook meer dat ik op kamers ga volgend jaar en ik wil voordat ik een arme student ben een flinke collectie basics hebben
    pi_69372753
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.

En wat kut dat ze jullie bestellingen steeds verschuiven! De mijne staat nu meteen al op "begin juni", maar dan ben ik toch op vakantie. Ben benieuwd. Het is ook meer dat ik op kamers ga volgend jaar en ik wil voordat ik een arme student ben een flinke collectie basics hebben
    Die valt gewoon goed hoor, beetje ruim zelfs (ik heb maat M)

Ik heb de laatste tijd heel veel bolero's gekocht bij H&M omdat ik vind dat ik het nu wél kan hebben . En bovendien is het gewoon makkelijk

Psych wat stom dat het weer verschoven is! Laat je het weten als je een reactie hebt?
    pi_69372938
    Hmm, dan hoop ik niet dat ik hem te groot heb besteld.

Het kutte van bestellen bij H&M is het wachten.. Maar dan voelt het wel net alsof je een cadeautje krijgt als je pakje binnenkomt.. (beetje jammer van de accept-giro die erbij zit dan )
      maandag 25 mei 2009 @ 09:38:37 #205
    118556 RandomMoron
    our common boredom
    pi_69373703
    bij mij is het nu ook begin juni geworden :S
    wacht ik eerst ruim een maand voordat het jurkje bezorgd kan worden. Dan word het nog eens verschoven. En dan nog een keer en dit is nu de 3e(!) schuif. Ik ga ook maar even mailen dat ik dit onacceptabel vind voor een jurkje wat wel gewoon in de winkel te vinden is.
    pi_69373922

Leuk leuk leuk

Alleen geen idee welke 'maat' ik nodig heb
      maandag 25 mei 2009 @ 09:52:36 #207
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69374122
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:

Psych wat stom dat het weer verschoven is! Laat je het weten als je een reactie hebt?
    Yeah. Straks is de zomer alweer over. *dramaqueen-moment*
    pi_69374532
    Ik kreeg een mail terug van de klantenservice waarom mijn jurkjes waren verschoven. Ze zeiden omdat ik ooit kortingscodes had gebruikt, ze nu op elke bestelling van mij gaan letten

Dus ik moet nu elke keer langer wachten? Ja doei

EN OJA! Had ze net gebeld vanwege dat studiefinanciering gebeuren. Nou, ze zou er een melding van maken En moet volgende week maar eens terug bellen. Nou, heb direct net een mail de deur uit gedaan, anders schiet het ook niet op.
    Noot noot.
    pi_69374742
    Maar is dat dan omdat je meerdere keren dezelfde kortingscodes hebt gebruikt, of omdat je ze uberhaupt gebruikt hebt, want dan heb ik met deze bestelling ook gezeur Heb die van 5 euro namelijk gebruikt, want dat had ik nog niet gedaan. Vorige bestelling had ik die van 10 euro gebruikt en daar heb ik nooit iets over gehoord.

Hihi, oeps, ik lees het al, die mocht eigenlijk ook niet meer omdat de geldigheidsdatum verstreken is. Laat ze dan lekker wat aan dat systeem doen zeg, als ze er toch doorslippen.
    pi_69374987
    Heeft iemand deze toevallig?
    ik vraag me af of die zakken niet er uit zien als zadeltassen

Women might be able to fake orgasms.
    But men can fake whole relationships
      maandag 25 mei 2009 @ 10:23:42 #211
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69374999
    Die van mij is in behandeling genomen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69375066
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    Zonet even de sale in gedoken, de oogst:

[ afbeelding ]

En ik heb de code voor 5 euro korting gebruikt, dat had ik nog niet gedaan namelijk
    Oh en ik weet dat het een beetje een saaie bestelling is, maar ik heb basics nodig en kom om in de jurkjes en rokjes
    dat grijze vestje heb ik ook in het zwart en vind hem echt
    Maar hij is wel erg wollig of zo
    of weet ik waar het van gemaakt is
    pi_69375125
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef liefie_ het volgende:
    Heeft iemand deze toevallig?
    ik vraag me af of die zakken niet er uit zien als zadeltassen

[ afbeelding ]
    Super leuk jurkje, maar zoooo jammer van die zakken Ook al vallen ze gewoon mooi naar beneden, vind het geen gezicht hehe
    Noot noot.
    pi_69375184
    Ik vind het ook jammer maar mn zusje heeft een jurkje/tuniekje van steps met zakken en die vallen echt kei erg mee (hoewel ik er waarschijnlijk zo voorbij zou lopen vanwege die zakken, gevalletje moet je echt even aan zien denk ik)
    pi_69376055

Vervelend als je nog dingen bij je bestelling kan gooien *houdt nu echt op hoor* Heb al vet lang niet besteld dus deze had ik nog niet, was bijna vergeten dat hij bestond
    pi_69376961

OMG Deze stond opeens bij de jurken Nog nooit eerder gezien! Besteld!
    Noot noot.
      maandag 25 mei 2009 @ 11:40:31 #217
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69377256
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
    [ afbeelding ]

Is al van die divided campagne met al die panterprint dingen.
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69377264
    Heb hem ook nooit eerder gezien, hij is in bijna alle maten al uitverkocht
    pi_69377792
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
    Heb hem ook nooit eerder gezien, hij is in bijna alle maten al uitverkocht
    Ja heb geluk! Mijn maat stond er bij Hopen dat die past
    Noot noot.
    pi_69378408
    Helaas, te laat, blabla begin juni

Ik heb in MAART besteld stelletje idioten

*maar weer eens mailen gaat*
    pi_69378665
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
    [ afbeelding ]

wow die is echt geweldig!
    pi_69378694
    Ik zie hem al niet meer
    pi_69379107
    Hij staat er nog gewoon hoor, in maat 34 en 38.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_69379155
    edit: gevonden

Vreemd ik zie hem alleen als ik op alles duw en niet los op jurken zowel bij de gewone als bij de divided lijn
    pi_69379192
    Jurken/rokken -> laat alles zien -> p. 10.
    pi_69380414
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef liefie_ het volgende:
    edit: gevonden

Vreemd ik zie hem alleen als ik op alles duw en niet los op jurken zowel bij de gewone als bij de divided lijn
    Klopt. Vage shit
    Noot noot.
    pi_69380491
    Nu alleen nog in maat 38.
    Gaat snel!
    Noot noot.
    pi_69380644
    Mooie jurk hoor!
      maandag 25 mei 2009 @ 13:40:17 #229
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69380710
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Klopt. Vage shit
    Dat is met meer kledingstukken zo, er is dan gewoon geen aanfoto van, en de campagne is van de site gehaald...
    know'm sayin?
    word? word.
      maandag 25 mei 2009 @ 13:52:25 #230
    125420 Starlie
    pi_69381014
    H&M baas koopt heel dorp op

De eigenaar van het Zweedse modeconcern H&M mag zich de nieuwe eigenaar noemen van een compleet Engels dorp. Stefan Persson kocht het dorp Linkenholt voor het sommetje van 25 miljoen pond, omgerekend zo'n 28,5 miljoen euro. Perssons woordvoerder heeft de deal nog niet willen bevestigen.

Linkenholt is hiermee al het tweede landgoed dat op naam van de H&M-topman komt te staan. De 61-jarige Persson bezit namelijk ook al 3.500 hectare land in het nabijgelegen Wiltshire. Linkenholt ligt ruim honderd kilometer westwaats van Londen en bestaat uit 21 cottages en een landhuis. Alles is naar de nieuwe eigenaar overgegaan, inclusief zeshonderd hectare landbouwgrond en 170 bunder bos.

Een investeringsmaatschappij, dat voorheen de scepter zwaaide in Linkenholt, wilde met de verkoop van het dorp geld inzamelen voor gehandicapte kinderen en geblesseerde jockeys. Naar verluidt zou Persson hebben opgeboden tegen Claas Bourghardt, een andere rijke Zweedse zakenman. Hij heeft het landhuis een aantal jaren achter elkaar gehuurd.

Ze verdienen genoeg aan ons geshop!
    pi_69382224
    Kon beter geïnvesteerd worden in klantenservice
    pi_69382404
    Ik krijg net van de klantenservice een email terug dat het aan mij ligt, ik ben namelijk zo stom om steeds dingen te bestellen, daar moet ik mee ophouden en dan zullen ze hun best doen mn bestelling binnen 2 weken te leveren. Als ik er niet mee ophoud niet.

*boze reactie mailt*
    pi_69382750
    Nou ik had een bikinibroekje bij mn autumn-bestelling gedaan, had ik op alles tegelijk versturen gezet...
    Nu is het broekje in een envelopje weg richting Linnie, MET 4.90 verzendkosten terwijl ik daar niet om gevraagd heb Sowieso bullshit want daar ben je geen ¤ 4.90 voor kwijt!!

En ja ik weet dat het de autumn-bestelling is maar is toch onzin dat je daar geen zomer-broekje bij kunt proppen...
    pi_69382850
    @ Dip, WTF dan kunnen ze toch alsnog alles wat je voor een bepaalde datum hebt besteld verzenden?
    Vind de reactie van H&M een beetje apart U MAG NIETS MEER BESTELLEN HOOR ANDERS KRIJGT U UW SPULLETJES NOOIT
    pi_69382902
    Mijn bestelling is wéér uitgesteld, het schiet echt niet op zo. Mailtje gestuurd naar de klantenservice, ben benieuwd.
    pi_69382946
    quote:
    Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef PeRi het volgende:
    Yugh, deze valt veel te groot uit! Hobbezak alert, ruilen tegen een maatje kleiner maar . Ben benieuwd hoe een maat kleiner valt, maar ben bang dat het niks wordt en dat het nog steeds een zak is.. Maar ik wil 'm want ik vind de print tof, het staat me leuk! .

[ afbeelding ]
    Ja he? Hij is echt 6 maten groter dan een normaal shirtje dat dan ook nog wijd valt. Ik vrees dat het gewoon het model is, hij zat echt bizar lelijk.
    pi_69383146
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef Dipkip het volgende:
    Ik krijg net van de klantenservice een email terug dat het aan mij ligt, ik ben namelijk zo stom om steeds dingen te bestellen, daar moet ik mee ophouden en dan zullen ze hun best doen mn bestelling binnen 2 weken te leveren. Als ik er niet mee ophoud niet.

*boze reactie mailt*
    Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.
    pi_69383367
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.
    Idd zeg

Dus als ik wat bestel, moet ik eigenlijk wachten totdat die na 5 weken in behandeling is genomen.... EN DAN mag je pas weer wat bestellen, anders komt er vertraging...
    Noot noot.
    pi_69383421
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Idd zeg

Dus als ik wat bestel, moet ik eigenlijk wachten totdat die na 5 weken in behandeling is genomen.... EN DAN mag je pas weer wat bestellen, anders komt er vertraging...
    Maar dan moet je niet direct alweer bestellen, pas als je retouren en betaling verwerkt zijn. Anders lukt het ook niet.

pi_69383625
    Wellus, dat maakt niks uit. Kan alleen zijn dat je dan geen acceptgiro kunt kiezen maar een maandfactuur
    pi_69383896
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Linnie20v het volgende:
    @ Dip, WTF dan kunnen ze toch alsnog alles wat je voor een bepaalde datum hebt besteld verzenden?
    Vind de reactie van H&M een beetje apart U MAG NIETS MEER BESTELLEN HOOR ANDERS KRIJGT U UW SPULLETJES NOOIT
    Dat is dus exact wat ik zei...

"Aan de klantenservice,

de bestelling waar de tas bij in zit (van eind mei 2009 dus) is verplaatst naar begin juni met de mededeling 'helaas te laat'. Dit is natuurlijk onzin, ik heb die tas in maart besteld dus ik was zeker niet te laat. Ik heb sindsdien wel andere artikelen besteld, maar dat zou geen verschil moeten maken, als een deel daarvan te laat was voor de levering van mei had dat deel naar juni gekund. Ik wil graag weten waarom ik nu nóg langer op die tas (en andere artikelen) moet wachten terwijl andere klanten hem al lang hebben ontvangen.

met vriendelijke groet,
    "Dipkip""

(ik had namelijk al eerder gemaild over die tas, wanneer die nou eens kwam, werd steeds uitgesteld, en toen was er gezegd dat het niets te maken had met bijbestellen maar kwam door leveringsproblemen van de tas)

Reactie:

"Beste "Dipkip",

Bedankt voor je e-mail.

We hebben je leveringen voor je nagekeken. Je plaatst heel veel nalevering, dat houdt in dat je op meerdere dagen dingen erbij zet. Dit is uiteraard mogelijk, maar het is wel zo dat, dat telkens als een artikel erbij zet je helemaal onderaan de lijst wordt gezet. Je bestelling wordt dan telkens een week opgeschoven.

Je bestelling gaat nu met de eerst volgende levering de deur uit mits je er niks meer bij zet.
    Deze ontvang je dan begin juni, binnen 10 werkdagen.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice"

Ik heb gereageerd met:

"Aan de klantenservice,

wat een slechte service is dat dan zeg. Het lijkt me technisch gezien toch heel goed mogelijk gewoon tot x dagen voor de bestelling in behandeling genomen wordt dingen bij te voegen en van alles wat daarna besteld wordt een nieuwe levering te maken. Andere winkels kunnen dat immers ook en het is me nog nooit gebeurd dat een winkel me aanraadde niet zo veel te bestellen. Er is mij overigens in een andere email van jullie klantenservice vertelt dat veel dingen er bij zetten geen effect heeft op wanneer het in behandeling genomen wordt, misschien een tip om onderling wat beter te communiceren en goed na te gaan of dit wel klopt aangezien adviseren niets meer te bestellen er toe leiden zal dat er minder besteld wordt. Bovendien komt dit zeer klantonvriendelijk over. De meeste bedrijven moedigen aan dat je hun producten koopt...

"Dipkip""
    pi_69383909
    Nah, een andere reden voor het drie keer uitstellen van mijn bestelling kan ik ook niet meer bedenken
    pi_69384012
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef Joels het volgende:
    Nah, een andere reden voor het drie keer uitstellen van mijn bestelling kan ik ook niet meer bedenken
    Moet je maar niet zo veel van hun spullen kopen he, val ze toch steeds niet zo lastig!! Wie doet nou zoiets, je weet toch dat winkels daar niet op zitten te wachten
    pi_69384052
    Duidelijke taal Dipkip!
    Noot noot.
    pi_69384201
    beh..volgens h&m heb ik mijn maandfactuur niet voldaan en word hij daarom telkens verschoven. Maar hallo..die is allang overgemaakt.
    pi_69384331
    Misschien iets mis met retouren? Of heb je niets teruggestuurd?
    pi_69384336
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
    Duidelijke taal Dipkip!
    Ja ik denk niet dat ik ooit nog kortingsmails of previewcatalogi ga krijgen ben denk ik te scherp geweest in mn reactie, maar het kwam zó onvriendelijk op me over dat ik een beetje ontplofte.
      maandag 25 mei 2009 @ 15:41:37 #248
    123170 alors
    zlata1234
    pi_69384349
    Hahah ben benieuwd naar de reactie. Maar ze zullen er wel niet op ingaan, maar hetzelfde verhaaltje nogmaals vertellen
    know'm sayin?
    word? word.
    pi_69384674
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 15:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ik denk niet dat ik ooit nog kortingsmails of previewcatalogi ga krijgen ben denk ik te scherp geweest in mn reactie, maar het kwam zó onvriendelijk op me over dat ik een beetje ontplofte.
    Met zulke taal bereik je iig meer dan met zo softe mail, gezien mijn ervaringen met klantenservices
    Noot noot.
    pi_69384677
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 08:39 schreef Psych-case het volgende:
    Bestelling is van eind mei naar begin juni verschoven! Heb ze NU wel gemaild!
    grrrrr en die jurk van me moeder nu naar half juni ze gaat begin juli op vakantie grrrr ik moet hem echt daarvoor hebben.
    pi_69385168
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Moet je maar niet zo veel van hun spullen kopen he, val ze toch steeds niet zo lastig!! Wie doet nou zoiets, je weet toch dat winkels daar niet op zitten te wachten
    pi_69385225
    Mijn pakket staat al bijna een week manco
      maandag 25 mei 2009 @ 16:10:39 #253
    125420 Starlie
    pi_69385303
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef Daph_ het volgende:
    Mijn pakket staat al bijna een week manco
    Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...
    Zeker onze straf dat we het niet in de winkel kopen ofzo...
      maandag 25 mei 2009 @ 16:15:58 #254
    148689 Muis006
    Unrustle thy jimmies, wench!
    pi_69385483
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:

[..]

Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...
    Stimmt. Als je bij Wehkamp om half 9 's avonds bestelt heb je het de volgende ochtend in huis.
    Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
    Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
      maandag 25 mei 2009 @ 16:21:45 #255
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69385689
    Dipkip Je reacties op die helpdesk, geweldig!
    Het is inderdaad onzin. Zeiden ze ook een keer tegen mij inderdaad, dat ik niks meer erbij moest gooien etc etc.. Later had ik weer een bestelling staan, had de ene dag er nog wat bijgegooid en de andere dag werd ie in behandeling genomen Dus die opmerking van hen gaat gewoon totaal niet op. Maar dat hadden anderen idd ook al gezegd hier

Ben vandaag nog even in de H&M in Rotterdam geweest, hangt niet echt veel leuks moet ik zeggen. Op de site ziet het er allemaal een stuk gelikter uit, de jurken die ik gezien had online waren irl natuurlijk veel te lang voor mijn korte lijf Heb wel nog een leuk, simpel grijs singletje kunnen scoren met zwarte stipjes erop, erg leuk!
    pi_69385978
    quote:

[..]

"Je kunt ons niet vergelijken met andere bedrijven, elk bedrijf doet het anders."
    pi_69385990
    quote:

[..]

Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
      maandag 25 mei 2009 @ 16:32:28 #258
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69386063
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
    Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?
    Of bestellingen verplaatsen, soms wel 2 maanden later, zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen? Wij moeten er dan zelf achterkomen door op 'mijn pagina' te kijken bij H&M. Geen mailtje of wat ook.
    pi_69386167
    quote:

[..]

Maar waarom moeten we dan weken wachten tot het in behandeling wordt genomen (dat is denk ik voor het aanleveren vanaf het buitenlandse magazijn) én dan ook nog eens (in mijn geval dan nu) dik een week wachten omdat hij op manco staat? De bestelling is ook nog 3 dagen in behandeling genomen dus die anderhalve week ná het in behandeling nemen lijkt mij dan niet echt nodig

Maar misschien heb jij hier een ander antwoord op?
      maandag 25 mei 2009 @ 16:41:08 #260
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69386325
    Godverdomme, weer he, weer die sjaal verplaatst naar eind juni. En ik kan alleen maar kiezen 'alles tegelijk', het is geen nalevering ofzo. Dus ik weer bellen met de klantenservice. Oh oh, ja, zegt dat wijf (grr ), dat als mijn pakket 'ingepakt' wordt, dat dan een collega de laatste (sjaal dus) wegpakt en mijn bestelling dus opgeschoven wordt Omg. Ze worden wel heel slecht in excuses verzinnen hoor. Come on. Hoe sneu is dat? Nouja goed, dat mens zei iig dat ie nu wel half juni geleverd zou worden.. Maar dat zei haar collega vorige week ook al dus ik geloof er geen hol van
    Het lijkt mijn school wel, daar doen ze ook maar wat, je weet nooit waar je aan toe bent en van interne communicatie hebben ze nog nooit gehoord
      maandag 25 mei 2009 @ 16:42:11 #261
    125420 Starlie
    pi_69386361
    quote:

[..]

Oke dat verklaard dan wel weer een hoop natuurlijk, dat wist ik niet.
    pi_69386563
    Oh mijn god! Oh mijn god! OH MIJN GOD!!!

BEL DE KRANT!!!!
    quote:
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten

maandag 25 mei 2009 @ 16:53:57 #263
    125420 Starlie
    pi_69386672
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:

BEL DE KRANT!!!!
    [..]

Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!

Die van mij staat nog op manco... ach ik ben pas over 3 weken jarig dus ze hebben nog even
      maandag 25 mei 2009 @ 16:54:06 #264
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69386680
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:

BEL DE KRANT!!!!
    [..]

Ik zal 'm zo ff bellen. Volkskrant? Of de Telegraaf?

Edit: Hahahahaha Starlie posten we zowat hetzelfde xD xD
      maandag 25 mei 2009 @ 16:58:24 #265
    125420 Starlie
    pi_69386803
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Misschien kunnen we het op de Fok Frontpage plaatsen..
      maandag 25 mei 2009 @ 16:59:50 #266
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69386847
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Starlie het volgende:

[..]

Misschien kunnen we het op de Fok Frontpage plaatsen..
    Oh, daar vind ik het zeker groot genoeg voor! Bestellingen worden in behandeling genomen, dit is GROOT nieuws!!!
    pi_69386895
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef Starlie het volgende:

[..]

Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!

Die van mij staat nog op manco... ach ik ben pas over 3 weken jarig dus ze hebben nog even
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Geweldig!!

Zou mijn pakket er morgen zijn? Whoehoeee ik hoop het want morgen kan mijn zusje het in ontvangst nemen en anders moet de buurman dat doen ( ) en die geeft het dan aan mijn ouders en dan krijg ik vast een preek dat ik teveel kleren koop .
    pi_69387086
    Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
    en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb
      maandag 25 mei 2009 @ 17:08:53 #269
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69387157
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

[..]

Geweldig!!

Zou mijn pakket er morgen zijn? Whoehoeee ik hoop het want morgen kan mijn zusje het in ontvangst nemen en anders moet de buurman dat doen ( ) en die geeft het dan aan mijn ouders en dan krijg ik vast een preek dat ik teveel kleren koop .
    Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!
    pi_69387172
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
    Mijn ouders weten dat ik dat niet doe Dat doe ik ook een beetje uit zelfbescherming; ik heb nog nooit iets dat de verkeerde maat was in een andere maat besteld Past het niet = pech gehad. Anders gaat mijn portemonnee er wel heel erg aan .

De bestelling die nu onderweg is kost 230 euri, de eerste nalevering is 55 euri en de previewbestelling voor half juli is ook alweer 140 euro.

Het scheelt dat ze weten dat ik geen zomerkleding heb (was vorig jaar 10 kg zwaarder, het jaar daarvoor was ik nog eens 10 kg zwaarder) dus niks past meer goed. Dat is eigenlijk ook de reden dat ik zoveel besteld heb, ik heb anders niks om aan te trekken op vakantie
    pi_69387189
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!
    Zenkjoe

Als het er morgen is ga ik een fotoverslag maken ja? Dan kunnen jullie ook meegenieten
    pi_69387206
    Het meeste hou ik ook gewoon hoor, maar het werkt nog altijd goed op mn vriend
      maandag 25 mei 2009 @ 17:12:07 #273
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69387265
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Zenkjoe

Als het er morgen is ga ik een fotoverslag maken ja? Dan kunnen jullie ook meegenieten
    Yw!

Jaaaaaaa
    pi_69387285
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Yw!

Jaaaaaaa
    Ik heb er zin in!

Ik zie alleen wel een beetje op tegen al die plastic zakjes
    pi_69387287
    Dit topic is zo inspirerend
    Ik ga morgen op tijd op staan en lekker bestellen
    Vanavond eerst maar eens kijken hoe rijk ik ben haha
    pi_69387316
    Mijn salaris viel trouwens een beetje tegen en mijn vakantiegeld ook Beetje jammer, nu moet ik eigenlijk sowieso wel wat dingen terugsturen

Morgenochtend ga ik trouwens die armbanden bestellen die ik vanmiddag/vanochtend postte, die staan er namelijk nu niet meer op
      maandag 25 mei 2009 @ 17:20:48 #277
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69387484
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb er zin in!

Ik zie alleen wel een beetje op tegen al die plastic zakjes
    Hahahaha xD Gewoon dingen per keer passen en als je het dan niks vindt weer terugdoen, zo doe ik het iig altijd Maar het geeft altijd wel een troep ja
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
    Mijn salaris viel trouwens een beetje tegen en mijn vakantiegeld ook Beetje jammer, nu moet ik eigenlijk sowieso wel wat dingen terugsturen

Morgenochtend ga ik trouwens die armbanden bestellen die ik vanmiddag/vanochtend postte, die staan er namelijk nu niet meer op
    Ohhh jammer!
    Ik heb wel aardig veel gehad maar ik wil echt ff niet teveel bestellen. Heb het gewoon echt nodig voor de vakanties en ik wil wat meer sparen. Ja, echt! Ik ga het echt doen ook
    pi_69388507
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:

Ik heb laatst het hele pakket teruggestuurd (was een groot pakket van zo een 300 euro) .
    pi_69388607
    Weet iemand wanneer er weer een nieuwe collectie komt, en of er überhaupt nog nieuwe zomerspulletjes komen? Want ik wil nog heel graag wat shirtjes voor de zomer maar op het moment vind ik het niet veel soeps op de site eigenlijk..
    pi_69388853
    ik hou vaak het meeste omdat het niet super stom is en niet duur en ik te lam ben om het weer in te pakken en weg te brengen en zo haha
      maandag 25 mei 2009 @ 19:02:40 #281
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69391176
    Beste P.C.,
    Bedankt voor je e-mail. Dat de levertijd steeds verschuift kom door het feit dat je op meerdere datums artikelen hebt besteld. Je kunt beter wachten dat een bestelling in behandeling is genomen voordat je een nieuwe plaatst. Door iedere keer opnieuw iets te bestellen neemt het systeem zelf de meest gunstigste verzenddatum.>>>> Met vriendelijke groet,>> H&M Klantenservice.

Ik heb de afgelopen tijd geen nieuwe dingen toegevoegd met e.a. leverdatum.Ik heb dingen besteld die op eind mei stonden en dingen die op half mei stonden, toen heb ik gekozen voor 1 levering op eind mei. Dit kon ik later aanpassen naar alles op half mei wat ik toen gedaan heb en wat volgens jullie achteraf weer 'helaas, te laat' was. Toen is mijn bestelling weer op eind mei gezet. Daarna NIKS meer toegevoegd aan deze bestelling en nu staat hij weer op begin juni. En als ik dingen toevoeg (wat ik niet gedaan heb!) met dezelfde levertijd en het systeem pakt dit als EEN bestelling dan verwacht ik ook dat deze geleverd word!

Beste P.C., Bedankt voor je e-mail. We hebben de bestel data voor je nagekeken. Je hebt op vier verschillende data bestellingen geplaats. Dit is uiteraard mogelijk, maar dan is het wel zo dat je bestelling automatisch een week wordt opgeschoven. Je bestelling gaat met de eerst volgende levering nog de deur uit, mits je er niks meer bijzet. Je ontvangt je bestelling begin juni, binnen 10 werkdagen. Onze excusses voor het ongemak. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.

Gek he dat mensen meerdere malen bestellen als je NOOIT EENS WAT OP VOORRAAD HEBT!
    pi_69392426
    quote:
    Beste Jojoortje,

Bedankt voor je email.Wij hebben je email doorgegeven aan de financiële administratie. Zodra het bedrag hier binnen is, zullen wij het terugstorten op rekeningnummer *******. Het duurt namelijk ongeveer 4 werkdagen voordat wij een betaling binnen hebben.Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice
    Mail terug. Ben wat geruster
    Noot noot.
      maandag 25 mei 2009 @ 19:40:28 #283
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69392476
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mail terug. Ben wat geruster

Whahaha ja en dan met die SMILEY erbij!
      maandag 25 mei 2009 @ 20:28:27 #284
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69394572
    Hahahaha inderdaad <----

Het is gewoon een leuke smiley.
    pi_69395017
    Ook mail terug, blabla door je gebruik van kortingscodes controleren we je bestelling extra.

En dat duurt twee weken?!
      maandag 25 mei 2009 @ 20:42:12 #286
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69395143
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Joels het volgende:
    Ook mail terug, blabla door je gebruik van kortingscodes controleren we je bestelling extra.

En dat duurt twee weken?!
    Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?
      maandag 25 mei 2009 @ 20:43:40 #287
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69395189
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Enfermera het volgende:
    Hahahaha inderdaad <----

Het is gewoon een leuke smiley.
    Yeah maar mail maar niet meer terug. Krijg ik toch weer zo'n sufk*t antwoord terug. Heb dat al een keer gehad met de Wehkamp. En ik maar boos zijn en zij maar vriendelijk terug blijven mailen. Stomme koe was dat zeg.
    pi_69395308
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Whahaha ja en dan met die SMILEY erbij!

Anyway... 7 juni = feest van mijn ouders.

Mail van de H&M: Tussen 1 en 10 juni komt uw pakketje aan
    Noot noot.
      maandag 25 mei 2009 @ 21:01:50 #289
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69396031
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Anyway... 7 juni = feest van mijn ouders.

Mail van de H&M: Tussen 1 en 10 juni komt uw pakketje aan
    Volgensmij heb ik een soortgelijk H&M rokje als die smiley!
    pi_69396113
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Volgensmij heb ik een soortgelijk H&M rokje als die smiley!
    Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.

Noot noot.
    pi_69396357
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?
    Of bestellingen verplaatsen, soms wel 2 maanden later, zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen? Wij moeten er dan zelf achterkomen door op 'mijn pagina' te kijken bij H&M. Geen mailtje of wat ook.
    Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.

En dat onder aan de lijst verhaal, ja dat is wel waar. Kijk, dat magazijn is HUGE, heel west europa wordt daarop bevoorraad, zowel de winkels als de onlineshop. Als iedereen bestelt en dan ineens allerlei dingen gaat toevoegen enzo, moet dat natuurlijk ook doorgevoerd worden bij die mensen daar. En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.

[ Bericht 0% gewijzigd door BloodyLotte op 25-05-2009 22:28:00 ]
      maandag 25 mei 2009 @ 21:17:01 #292
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69396694
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
    Yeah raaplijsten en orderpickers.
      maandag 25 mei 2009 @ 21:19:07 #293
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_69396790
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.

Ik wou dat ik dat was! De H&M levert daar niet snel genoeg voor. Rokje heb ik uit de winkel. Is denk ik al 3/4 jaar oud en nog steeds mooi. Sommige dingen van H&M zijn kwalitatief wel goed. Heel veel is bagger. Die bagger laat ik dan ook links liggen.
    pi_69397363
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?
    Ik heb laatst een VIP korting gehad, maar dat was omdat ik de preview catalogus had.
    En mijn bikini is verzet naar begin juni.
      maandag 25 mei 2009 @ 22:31:34 #295
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_69400346
    quote:
    Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.

En dat onder aan de lijst verhaal, ja dat is wel waar. Kijk, dat magazijn is HUGE, heel west europa wordt daarop bevoorraad, zowel de winkels als de onlineshop. Als iedereen bestelt en dan ineens allerlei dingen gaat toevoegen enzo, moet dat natuurlijk ook doorgevoerd worden bij die mensen daar. En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
    Thanks voor je antwoord
    Maar dat van die 'helaas te laat'-melding klopt denk ik niet helemaal; ik laat namelijk nooit mijn bestelling naar een kialapunt komen en toch krijg ik die melding regelmatig.. Maargoed. Ik snap het nu in ieder geval beter!
      maandag 25 mei 2009 @ 23:08:37 #296
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69402000
    Magazijn werk lijkt me leuk. Door alle gangpaden heen en weer spulletjes verzamelen voor een klant

Wat ik niet zo leuk vind van HM is dat ze bestellingen altijd in een M-Bag (heet dat zo?) stoppen :\
    pi_69403110

Wat is hier het doel van, kan iemand me dat vertellen?
    pi_69404724
    Die trut wil gewoon aandacht.
    Noot noot.
    pi_69404743
    Ik heb ook niks te maken met kialapunten en ik begrijp niet wat er zo moeilijk aan is om de bestelling in te pakken voor het verzenden, en vanaf dat moment nieuwe artikelen als een nieuwe verzending te gaan zien.
      dinsdag 26 mei 2009 @ 02:19:08 #301
    244521 Schenkstroop
    De Echte! sinds 1985
    pi_69405897
    'Pink-Label' heeft nog veel leukere items..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')