Okay, ja ik heb hem wel een maatje groter besteld, maar dat vind ik veel fijner met vestjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!
Ik neem aan dat je het turquoise vestje bedoeld? Ik heb 'm in XS besteld, dat is de maat die ik normaal van tshirts heb. Meestal neem ik vesten een maatje groter omdat ze anders te strak zitten, maar deze zit eigenlijk super zo, omdat ie van wat dunnere stof is.
Ja, ik meestal ook idd. Maar had er bij deze eik helemaal niet over nagedacht en hij blijkt heel goed te zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:37 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Okay, ja ik heb hem wel een maatje groter besteld, maar dat vind ik veel fijner met vestjes.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik vind trouwens bij dat HIV actie gedoe echt leuke shirts zitten!!!
En ik kan vrijdag voor je kijken als je wil? Ik moet dan in de etos zijn voor een plasstaaf en die zit naast de H&M.
Oeh, merci, als je me zou willen pm-en als het lukt?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:42 schreef Dipkip het volgende:
Oh ik vind trouwens bij dat HIV actie gedoe echt leuke shirts zitten!!!
En ik kan vrijdag voor je kijken als je wil? Ik moet dan in de etos zijn voor een plasstaaf en die zit naast de H&M.
Ooh ik weet niet of wij dat hebben. Even op de site kijken. Ik heb geen gaatjes dus ik kijk nooit bij oorbellen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:03 schreef Jurk het volgende:
Als je de oorbellen gezien hebt op het Leidseplein of op het Spui, zijn het oorbellen van Divided en dus niet bij elke H&M te koop....Wij hebben hier een Divided winkel in de buurt, als ik er ben, zal ik ook even voor je kijken.
Jawel hoor! Op de Barteljoris, hele mooie, nieuwe winkel, vorig jaar geopend.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:06 schreef Dipkip het volgende:
Blijkbaar hebben wij geen divided in haarlem
Dat dacht ik dus ook, bij Lush in de straat bedoel je toch? Volgens de site niet maar volgens mij wel idd. Ben daar alleen nog nooit binnen geweest, ga altijd naar die tegenover V&D.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef Jurk het volgende:
Jawel hoor! Op de Barteljoris, hele mooie, nieuwe winkel, vorig jaar geopend.
Ja.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Zo de topics gaan echt heel snel weer
Die bedoel ik, dat is een Divided winkel (misschien staat het op de site als een "Young store", zo wordt het concept ook wel genoemd). Ze hebben 2 verdiepingen, boven vind je de girls collectie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, bij Lush in de straat bedoel je toch? Volgens de site niet maar volgens mij wel idd. Ben daar alleen nog nooit binnen geweest, ga altijd naar die tegenover V&D.
Ja als ik young aanvink op de site zit er niks in haarlem, maar hij zit er natuurlijk nog niet zo heel lang. Zit daar ook kinderkleding? Binnenkort een nieuwe baby in mn vriendenkring.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Jurk het volgende:
Die bedoel ik, dat is een Divided winkel (misschien staat het op de site als een "Young store", zo wordt het concept ook wel genoemd). Ze hebben 2 verdiepingen, boven vind je de girls collectie.
De kids vind je op de Grote Houtstraat (tegenover de V&D), op de begane grond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja als ik young aanvink op de site zit er niks in haarlem, maar hij zit er natuurlijk nog niet zo heel lang. Zit daar ook kinderkleding? Binnenkort een nieuwe baby in mn vriendenkring.
Haha, herkenbaarquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:00 schreef Dipkip het volgende:
Over een paar jaar willen we graag kindjes maar nu komt het financieel heel onhandig uit dus gemengd gevoel, maar ik heb al zooooo vaak pregnancy scares gehad dat ik niet geloof dat er echt kans op is. Tis meer dat ik er dan over ga piekeren als iemand zoiets zegt en dus maar gewoon een test doe, dan zijn we daar ook weer vanaf.
Ik zal PM-en als ik weer thuis benen ff hier posten dan kan de rest evt. nog voor je kijken.
Hmm toen ik 10 was ofzo en in mijn material girl fase zat, zou ik echt gegild hebben om deze jurk! En dan completeren met bontje en blingbling.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik deed "oooeeeeeh" bij het zien van deze jurk
[ afbeelding ]
maar volgens m'n vriend ben ik geen meisje van 4. En zou ook eigenlijk niet weten wanneer ik 'm aankan, maar hij is zo![]()
![]()
.
Mmm dan moet ik even kijken of ik omloop voor de oorbellen, want dan heb ik verder niks in de barteljoris te zoeken, maar het is niet zo ver.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef Jurk het volgende:
De kids vind je op de Grote Houtstraat (tegenover de V&D), op de begane grond.
Is prima hoor, vind het allang lief dat je de moeite überhaupt wil doenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mmm dan moet ik even kijken of ik omloop voor de oorbellen, want dan heb ik verder niks in de barteljoris te zoeken, maar het is niet zo ver.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Linnie20v het volgende:
Hai
@ Enfermera, Leuke klerenHeb alleen één vraagje; what the hell was je aan het kijken op tv
?
Had je nou maar vast je ontplofte roze glazuurjurk hmquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Linnie20v het volgende:
Whehehe, ik wist het wel!!
Ik ga zo langzamerhand ook mijn bed maar eens opzoeken.
Morgenvroeg communie, dus verplicht naar de kerk *hiep hoi* en geen idee wat ik aan moet doen *halp*
Haha, geeft niet, beter laat dan nooit toch!quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:30 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera ik had nog helemaal niet gereageerd op je foto's. Ik maakte per ongeluk de lapo
Ziet er allemaal heel leuk uit! Alleen vraagje over die paarse sporttop; die lijkt wel een stuk fletser dan op de foto van H&MKlopt dat of valt dat wel mee?
Dat jasje is trouwens heeeeel erg
Enne Dipkip, succes met je plasstick! En met je vriend als je toch besluit 'm te slaan
NIEUWS VAN DE DAG: MIJN BESTELLING STAAT MANCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ah okee! Wel leuk weer allemaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
Thanks Jojoortje!
[..]
Haha, geeft niet, beter laat dan nooit toch!
Nja, echt heel flets is ie niet, denk dat het meer de stof is die verschilt waardoor ie anders lijkt.. Het is heel dunne stof dus daardoor kan het zijn dat de kleur wat anders lijkt, ja.
Mancoooooo![]()
! Super!
![]()
Ik had nog in de sale gekoekeloerd vanochtend (nadat mn wekker al 3x was afgegaan), maar ze hadden volgensmij niks bijgevuld
Jaaa.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee! Wel leuk weer allemaalJe hield alles toch?
Whoeehoeee ja manco!Toch steeds maar weer kijken of ie toevallig niet al onderweg was, maar volgens mij werken ze bij TNT niet vandaag toch?
Geen idee of ze de sale hebben bijgevuld?Toen ik vanochtend om 09.15 keek stond er weinig, maargoed dat staat er normaal ook op dat tijdstip
Idd van Divided zie ik netquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die schoentjes ga ik idd ook in de winkel halen als ik ze een keer ergens zie. Oh wacht ze zijn zeker van Divided? Nouja dan haal ik ze in Keulen of Berlijn wel
Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil zo graag mijn jurkjesEind mei mijn ass
Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?
Wanneer heb je het besteld?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!
Ze zijn nog niet in behandeling genomen en ik ben bang dat het wordt verschoven naar begin juni.
Wedden dat ik het 8 juni krijg?
2 meiquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je het besteld?
Mijn zusje heeft laatst een pismail gestuurd naar de klantenservice, want ze had al 2 keer eerder gemaild met de vraag wanneer het nou eens in behandeling genomen werd. Ze heeft haar bestelling al sinds eind april staan dus het werd wel eens tijd. Na haar pismail is het gelijk in behandeling genomen en als het goed is heeft ze het ook volgende week.
Ik heb zelf ook een keer een pismail gestuurd voor een bestelling die sinds eind november stond en begin januari nog steeds niet in behandeling genomen was. Ik had er tussentijds wel iets bijgegooid, maargoed het duurde wel superlang voor het in behandeling werd genomen. Ik wilde dingen hebben vóór ik een weekend wegging. Dat was 23 januari. Ik kreeg het 3 dagen van te voren thuis gestuurd.
Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
Wanneer heb je het besteld dan?Iedereen wil het snel hebben, maar als het twee weken na bestellen nog onaangeraakt staat bij niet ontvangen artikelen dan zou ik toch even een mailtje sturen/belletje plegen
Ja, dat zuigt nog harder iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:26 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!
Jupquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
Mailen naar klantenservice.nl@hm.com toch?
Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Daph_ het volgende:
Jojoortje en Psych-case ik zou als ik jullie was gewoon een mailtje sturen met de vraag wanneer het in behandeling is genomen. Psych, jij helemaalIk had al zeker drie pismails gestuurd als ik anderhalve maand zat te wachten
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes.Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.
![]()
Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggenquote:Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
Misbruik van kortingscodes? Oh die gebruik ik eigenlijk nooit, alleen die 10% en 25% codes die je per mail krijgt. De laatste keer heb ik de ¤ 5 ook gebruikt, maar die had ik per post ontvangen omdat ik verkeerde artikelen geleverd had gekregenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes.Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.
![]()
Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik ben ook een beetje huiverig voor de schoenen van H&M, hoewel er bij mijn bestelling die onderweg is een paar zit, en bij mijn twee naleveringen nog 2 paar. Als ze niet lekker zitten ofzo gaan ze gewoon terug. Ik heb een paar pumps van H&M die nu na het inlopen best goed zitten en voor 9 euro vind ik dat primaIk draag de hakken op kantoor en zodra ik klaar ben met werken gaan over het algemeen de gympen weer aan. Als ik van 06.30 - 17.15 op hakken heb gelopen heb ik het eerlijk gezegd wel gehad
Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen
Nou afwachten hoe ze zitten! Misschien zitten ze wel harstikke lekker. Goedkoop hoeft niet altijd slecht te betekenen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggenNormaal bestel ik ook nooit schoenen daar
Ja dat scheelt inderdaad ook wel ja. Ik heb zelf weinig budget op dit moment, helemaal nu ik aan het sparen ben voor mijn vakantie én een eigen huisje. Dan is dit wel ideaal. Ik moet zeggen; mijn laarzen met 10 cm hak van Dolcis lopen vele malen lekkerder dan de hakken van H&M, maargoed ik heb ook enkellaarsjes van Espirt die 90 euro waren en die beginnen nu ook steeds eerder pijn aan mijn voeten te doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet.Want schoenmaten zijn toch altijd hetzelfde!Wereldwijd vastgelegd ofzo?
Die zwarte half lak / half suede pumps zijn erg mooi ja! Ik heb ook wat goedkopere pumps en die draag ik NU dus zelden omdat ik kwaliteit ontdekt heb. Dacht vroeger dat het niet echt uitmaakte of je nou bij de Manfield of bij de Schoenenreus je pumps kocht, maar dat doet het dus wel. Vandaar dat ik nu dus een trutje op schoenengebied ben geworden. Een zacht voetenbed is gewoon zoveel malen lekkerder. En ik hobbel niet meer op onstabiele rottroep alleen omdat ze zo mooi en goedkoop waren. Ben wijzer geworden....en dus ook ouder....
Ik heb maar 1 paar schoenen van de H&M dus veel ervaring heb ik er niet mee, maar deze schoenen vielen me wel echt alles mee! Zwarte pumps uit de kerstcollectie. Het was wel nog even gedoe met de maat, had mn voet en schoen opgemeten (voor de zekerheidquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
![]()
Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
Haha, die schoenen heb ik dus, en had precies hetzelfde probleemquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen
Nee, ik wil idd ook altijd schoenen die een goed voetbed hebben.. Ik heb stapels birkenstocks en gympen en heel weinig hakken. Ik kan ook geen ballerina's dragen omdat mijn hiel heel smal is en ik heel snel uit schoenen glip aan de achterkant. Ook bij hakken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog steeds een paar ballerina's van de H&M aan het inlopenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik wil idd ook altijd schoenen die een goed voetbed hebben.. Ik heb stapels birkenstocks en gympen en heel weinig hakken. Ik kan ook geen ballerina's dragen omdat mijn hiel heel smal is en ik heel snel uit schoenen glip aan de achterkant. Ook bij hakken.Dus ja.
Serieus..quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds een paar ballerina's van de H&M aan het inlopenZe kostten 5 euro geloof ik en ze pasten, maar ik krijg steeds last van mijn hielen als ik ze aan heb. Als ik dat een keer gehad heb, smijt ik ze in de hoek. Een tijdje later (lees: paar dagen/weken) denk ik 'hee, die moet ik nog eens goed inlopen'. Dan trek ik ze weer aan en herhaal ik dat tafereel
![]()
Maar die ballerina's zou jij ook aan kunnen denk ik. Ik heb al geen brede hiel en die zit goed stevig in de schoen hoor
Neee dat zou ik je arme hielen niet aandoen hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus..Ja, dat bedoel ik. Je krijgt ook zo snel last van je hielen!
erggg... En dat gaat elke keer zo? Het gaat niet beter na het inlopen ofzo, ook niet als je het opbouwt (1 uur, 2 uur?)
Probeer je ze nou op mij af te schuiven? Ik wil graag mijn hielen nog even heel houden
![]()
![]()
![]()
Waarom alleen daar?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:20 schreef TheCoon het volgende:
Lol ik dacht dat vrouwen dit soort discussies alleen maar op het ellegril forum hielden ofzo.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef Debsterr het volgende:
Hai, er staan weer leuke nieuwe spulletjes bij!
Ik deed "oooeeeeeh" bij het zien van deze jurk
[ afbeelding ]
Haha, oke danquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neee dat zou ik je arme hielen niet aandoen hoor![]()
Ik wil alleen maar zeggen dat die ballerina's niet zo heel erg breed zijn
Nou ik ben altijd erg eigenwijs en versta onder inlopen 'een dag aandoen naar kantoor' enzoMaarja als het dan nieuw is dan kan het nogal stug zijn en ja dat wil nog wel eens pijndoen
![]()
Oh mijn hielen zijn trouwens gewoon nog heel hoor! *klopt af*
Ik wil mijn bestelling
Er staat toch nergens dat het in die zakjes terug moet? We doen dat allemaal wel, maar in hoeverre is dat verplicht?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:58 schreef CherryLips het volgende:
O, ik ben weer lekker bezig geweest. Omdat ik nooit wijs word uit die maten van de H&M, had ik van een heel leuk shirtje maar 4 maten besteld (en maar goed uit, want normaal gesproken heb ik een L of XL en nu moest ik een S hebben). Alleen... bij het passen en opruimen heb ik een shirtje in een verkeerd zakje gedaan en het andere zakje weggegooid
. Ik hou dus de S en wil de M terugsturen, maar heb het zakje van de M al weggegooid
. Ben de kliko al ingedoken, maar kon hem niet zo 1, 2, 3 vinden.
Ben ik nu gedwongen om beide shirtjes te houden of heeft het nut om H&M even te mailen met de uitleg?
tjah, daar hebben we een pedicure voorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
![]()
* Eensch is !quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, oke dan
Nouja, ik ben net zoals jij, ik heb geen zin om nieuwe schoenen daaaaaaaaaaagen in te lopenIk wil dat ze na max 3 dagen lopen goed zitten en ik er geen blaren meer van krijg xD Dan loop ik liever op mn birkenstockjes.
NEEEEEEEEE GEEN BIRKENSTOCKJESquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
* Eensch is !
Ik ga over een paar weken ook Birkenstockjes kopen, ik ben benieuwdMoeten ze wel lekker zitten natuurlijk
Niet zo vaak aan doen dan he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is voor de vakantie hoorOp kantoor kan en mag ik ze niet aan. Dan mag het toch wel?
Ik kan geen goede leuke vinden. Ik heb vorig jaar Havaianas gekocht (duurste teenslippers ooitquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet zo vaak aan doen dan he?Vind je gewone teenslippers niet leuk?
[ afbeelding ]
Ohhh die lopen zoo lekker!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wil zulkeDus zonder teenspreidding
![]()
[ afbeelding ]
Whehe shopaholics united!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh die lopen zoo lekker!
Ik heb de zilveren en nog een paar Papillio's (met motiefje dus), nog een Gizeh in het goudbruin en ik wil eigenlijk ook nog de Gizeh in wit lak![]()
![]()
Nog een verslaving van mij btw![]()
I know rightquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe shopaholics united!!
Ik hoorde dat ik Birkenstocks kon krijgen met 20% korting via de zorgverzekering dus als ik die bon kan krijgen ga ik ze sowieso halen. Ik weet alleen niet of ik ze in het wit, zwart of zilver wil
Wat zijn Gizeh's?
Die vind ik dus niet zo leuk eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know right
Gizeh is dit model:
[ afbeelding ]
Dit zijn dus de wit lak, die ik wilmaar ik vind dat ik eerst moet nadenken nog
xD
Haha xD ach ja. Ik vind die met 1 bandje idd ook leuker, maar van die wit lak vind ik juist die teenslipper wel gaaf.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die vind ik dus niet zo leuk eigenlijk![]()
Ik geloof wel gelijk dat ze lekker lopen
Oooooooooooooooooooooooke danquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan geen goede leuke vinden. Ik heb vorig jaar Havaianas gekocht (duurste teenslippers ooit) en die dingen zitten voor geen meter omdat ik er steeds blaren van tussen mijn tenen en onder dat 'bandje' krijg. Toen had ik in Spanje een paar slippers van de collectie van Gisele Bündchen gekocht, die waren ook
, maar ook daar krijg ik wondjes van op mijn voeten. Ik heb er een beetje genoeg van, want als ik eenmaal een wondje heb kan ik 2 of 3 dagen geen slippers aan omdat die dan op het wondje drukken
You get my point?
Niks mis meequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En ik heb slippers van 1 euro bij de ZeemanErg hè? Heb ook nog wel duurdere degelijkere slippers, maar deze wou ik erbij want ze waren zwart met witte hartjes
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:03 schreef Debsterr het volgende:
hihihihihihi ik heb de rok met 3 lagen tule besteld.
Welke is het?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:44 schreef Daph_ het volgende:
Hij is alweer uitverkocht maar hij staat er nog welZe kwellen me
's Ochtends heel vroeg kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die rok met drie lagen tule, is nu uitverkocht dus staat er niet meer op
Ja maar dan kan ik maandag dus pas weer 's ochtends vroeg kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
's Ochtends heel vroeg kijkenHad ik ook een keer met een rokje. 3x vroeg mn nest uit maar uiteindelijk toch kunnen bemachtigen 8)
Ik rond 7 uur altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hoe vroeg 's ochtends kijken jullie dan?
Ohja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik maandag dus pas weer 's ochtends vroeg kijkenIk weet niet eens wat die rok kost
Maar hij is zoooo
![]()
![]()
quote:Beste Daphne,
Bedankt voor je e-mail.
Wij hebben de prijs aangepast.
Je krijgt de top nu voor ¤ 12,90.
De aanpassing kun je volgende maand terugzien op de maandfactuur.
Wij hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen je alvast een fijn weekend !
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice.
Zou een medewerker die dat wel is ook boos worden op mensen die geen ongeoorloofde kortingscodes gebruiken?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:28 schreef Dipkip het volgende:
Denk dat ze een nieuwe medewerker hebben die nog niet verbitterd is over kortingscodes
Ik heb ze ook! En ze zitten nog fijn voor van die badslippertjes ook!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
En ik heb slippers van 1 euro bij de ZeemanErg hè? Heb ook nog wel duurdere degelijkere slippers, maar deze wou ik erbij want ze waren zwart met witte hartjes
![]()
Nog een mail verstuurd, want ik heb helemaal geen codes of whatever gebruiktquote:Bedankt voor je e-mail. We hebben het voor je nagekeken en je klantnummer is bij ons tijdelijk stopgezet, omdat er teveel kortingen gebruikt zijn geworden in een bestelling. Waarschijnlijk zal je bestelling hierdoor later verstuurd gaan worden.
Je moet de 's' na http weghalenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:14 schreef Spunks het volgende:
Mocht iemand zich afvragen waarom de sale zo leeg is,![]()
in mijn pocket:
en verder:
waarom doet maar 1 plaatje het![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb deze gepast:
maar als je eenmaal een Fendi oid hebt dan koop je geen h&m brillen meer.. hij zat niet lekker![]()
Hahahahahaquote:
Serieus...quote:
het kan een hele goede basis ergens onder zijn .. dus : jumpsuit > rokje + topje en dan dus geen legging en langer shirt nodig oid.. of als je een doorschijnend tuniekje hebt ook handig, kijk als je hem los gaat dragen dat is nastyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus...Bizar. Ik weet dat de vraag al gesteld is, maar die van mij is meer retorisch bedoeld; waar draag je dat nou in godsnaam bij?! Dat ziet er toch niet uit??
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb vandaag flink geshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb deze gepast:
[ afbeelding ]
maar als je eenmaal een Fendi oid hebt dan koop je geen h&m brillen meer.. hij zat niet lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Haha ja een goeie basis kan het zijn ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het kan een hele goede basis ergens onder zijn .. dus : jumpsuit > rokje + topje en dan dus geen legging en langer shirt nodig oid.. of als je een doorschijnend tuniekje hebt ook handig, kijk als je hem los gaat dragen dat is nastydan kan je liplezen enzo.
Ik bedoel maar iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
het kan een hele goede basis ergens onder zijn .. dus : jumpsuit > rokje + topje en dan dus geen legging en langer shirt nodig oid.. of als je een doorschijnend tuniekje hebt ook handig, kijk als je hem los gaat dragen dat is nastydan kan je liplezen enzo.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]v&d, idd saphhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag hem op internet met een rood touwtje en toen vond ik hem al leuk maar zwart is natuurlijk nog beter![]()
Ok dankjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
v&d, idd saphh
ik zag hem op internet met een rood touwtje en toen vond ik hem al leuk maar zwart is natuurlijk nog beter
welke maat heb je dan als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok dankje. Helaas, ze hebben mijn maat niet, maar misschien ga ik gewoon een keer passen om te kijken of de maten anders vallen dan normaal. Ik vind hem echt leuk!
Je hebt PMquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
welke maat heb je dan als ik zo brutaal mag zijn?
Welke heb je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
M'n Matthew Williamson jurkje zit hendig lelijkdan maar op marktplaats zetten!
Hihi is goed hoor, veel sterkte nog in gevangenschapquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja ik heb niet naar de oorbellen kunnen kijken, vriend wilde ineens tegelen gisteren (daar zeur ik al sinds oktober om) en het ging om de hal en daarna mag je er niet op lopen, dus we zaten ingeslotenstraks weer, na het voegen, morgen worden we weer vrijgelaten.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb vandaag flink geshoptZooo Saphh is goed bezig, ik dacht serieus dat hij van Marlies D. was! Hij is heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb deze gepast:
[ afbeelding ]
maar als je eenmaal een Fendi oid hebt dan koop je geen h&m brillen meer.. hij zat niet lekker
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die schattige lichtgele met die bloemetjes enzo.
HAHA, die ik geannuleerd hadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die schattige lichtgele met die bloemetjes enzo.
Kun je hem niet meer retourneren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
M'n Matthew Williamson jurkje zit hendig lelijkdan maar op marktplaats zetten!
Ow das wel heel veel en dat terwijl ze ze in de winkel nog gewoon hebben!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:02 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook de MW pareo, maar als iemand hier 'm graag wil hebben, mag ie van mij weg tegen de verkoopprijs? Vind 'm zelf eigenlijk toch niet zo leuk.
[ afbeelding ]
Op marktplaats bood iemand ¤30,- excl! Dan ben ik wel gek als ik het niet zou doen
.
Ach van mij mag je! De gene die dat bedrag ervoor over heeft is wat mij betreft de sneu-e-ling.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:02 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook de MW pareo, maar als iemand hier 'm graag wil hebben, mag ie van mij weg tegen de verkoopprijs? Vind 'm zelf eigenlijk toch niet zo leuk.
[ afbeelding ]
Op marktplaats bood iemand ¤30,- excl! Dan ben ik wel gek als ik het niet zou doen
.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef Psych-case het volgende:
Voor een shopaholic onderzoek zit je hier trouwens verkeerd. De H&M levert niet snel genoeg om de behoeftes van een shopaholic te bevredigen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:58 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ow das wel heel veel en dat terwijl ze ze in de winkel nog gewoon hebben!
Ik had ze te koop aangeboden voor ¤ 20 excl, iemand wilde ze en toen bood iemand anders eroverheen met de ¤ 30,-quote:Op zaterdag 23 mei 2009 @ 18:17 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ach van mij mag je! De gene die dat bedrag ervoor over heeft is wat mij betreft de sneu-e-ling.Ik heb alleen een hekel aan die afstruimtroelen die met als doel de spullen wegkapen voor de neus van een ander om ze duurder door te verkopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I would go along with someone like you
Join the club!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Carnivorous het volgende:
mijn h&m order word steeds verplaatst. *piep*ziek word ik ervan.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Kleintje19 het volgende:
weet iemand in welke steden de zara zit, dicht bij Utrecht aub, ik moet zwarte schoenen hebben (gladiator en vooral hoog) maar die van h&m vind ik niet zo, tenzij het moet, dan bestel ik ze wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zara_(kledingketen)quote:In Nederland heeft Zara vestigingen in Alkmaar, Almere, Amsterdam (flagship store), Apeldoorn, Arnhem, Breda, 's-Hertogenbosch, Den Haag, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Rotterdam en Tilburg.
had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op wegquote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zara_(kledingketen)
Dat was ik..quote:Op zondag 24 mei 2009 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op weg![]()
iemand zocht hier btw een riempje die je meerde malen om je taille sloeg? een dunne?
ik zag ze bij de v&d, de pop had hem 3x om haar middels, in roze en zwart
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.
Hoe dom kun je zijn?? Maandag maar direct even bellen![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Je mag pas lachen als ik het geld terug krijg![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.
Hoe dom kun je zijn?? Maandag maar direct even bellen![]()
![]()
Sorry, maar.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Liefste. het volgende:
Ik had een heel leuk zomer houthakkers jurkje [rood-geblokt dus] gekocht bij de H&M in Londen, zag ik 'm gister in Amsterdam hangenDacht ik eens exclusief te zijn... Hij is wel
!
Foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fieuw!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Haha JojoortjeErg he. Ik had het ook een keer, ze stortten het geld gewoon terug, was geen enkel probleem.
Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedragquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Nooooquote:Op zondag 24 mei 2009 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedrag
En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Die bolero heb ik ook maar dan in het groen, die is echt
Die valt gewoon goed hoor, beetje ruim zelfs (ik heb maat M)quote:Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.
En wat kut dat ze jullie bestellingen steeds verschuiven! De mijne staat nu meteen al op "begin juni", maar dan ben ik toch op vakantie. Ben benieuwd. Het is ook meer dat ik op kamers ga volgend jaar en ik wil voordat ik een arme student ben een flinke collectie basics hebben
Yeah. Straks is de zomer alweer over. *dramaqueen-moment*quote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:
Psych wat stom dat het weer verschoven is! Laat je het weten als je een reactie hebt?
dat grijze vestje heb ik ook in het zwart en vind hem echtquote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Zonet even de sale in gedoken, de oogst:
[ afbeelding ]
En ik heb de code voor 5 euro korting gebruikt, dat had ik nog niet gedaan namelijk![]()
Oh en ik weet dat het een beetje een saaie bestelling is, maar ik heb basics nodig en kom om in de jurkjes en rokjes
Super leuk jurkje, maar zoooo jammer van die zakkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef liefie_ het volgende:
Heeft iemand deze toevallig?
ik vraag me af of die zakken niet er uit zien als zadeltassen
[ afbeelding ]
Is al van die divided campagne met al die panterprint dingen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
OMGDeze stond opeens bij de jurken
Nog nooit eerder gezien!
Besteld!
Ja heb geluk! Mijn maat stond er bijquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heb hem ook nooit eerder gezien, hij is in bijna alle maten al uitverkocht
wow die is echt geweldig!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
OMGDeze stond opeens bij de jurken
Nog nooit eerder gezien!
Besteld!
Klopt. Vage shitquote:Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef liefie_ het volgende:
edit: gevonden
Vreemd ik zie hem alleen als ik op alles duw en niet los op jurken zowel bij de gewone als bij de divided lijn
Dat is met meer kledingstukken zo, er is dan gewoon geen aanfoto van, en de campagne is van de site gehaald...quote:
Ja he? Hij is echt 6 maten groter dan een normaal shirtje dat dan ook nog wijd valt. Ik vrees dat het gewoon het model is, hij zat echt bizar lelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef PeRi het volgende:
Yugh, deze valt veel te groot uit! Hobbezak alert, ruilen tegen een maatje kleiner maar. Ben benieuwd hoe een maat kleiner valt, maar ben bang dat het niks wordt en dat het nog steeds een zak is.. Maar ik wil 'm want ik vind de print tof, het staat me leuk!
.
[ afbeelding ]
Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef Dipkip het volgende:
Ik krijg net van de klantenservice een email terug dat het aan mij ligt, ik ben namelijk zo stom om steeds dingen te bestellen, daar moet ik mee ophouden en dan zullen ze hun best doen mn bestelling binnen 2 weken te leveren. Als ik er niet mee ophoud niet.
*boze reactie mailt*
Idd zegquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.
Maar dan moet je niet direct alweer bestellen, pas als je retouren en betaling verwerkt zijn. Anders lukt het ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd zeg
Dus als ik wat bestel, moet ik eigenlijk wachten totdat die na 5 weken in behandeling is genomen.... EN DAN mag je pas weer wat bestellen, anders komt er vertraging...
Dat is dus exact wat ik zei...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, WTF dan kunnen ze toch alsnog alles wat je voor een bepaalde datum hebt besteld verzenden?
Vind de reactie van H&M een beetje apartU MAG NIETS MEER BESTELLEN HOOR ANDERS KRIJGT U UW SPULLETJES NOOIT
Moet je maar niet zo veel van hun spullen kopen he, val ze toch steeds niet zo lastig!! Wie doet nou zoiets, je weet toch dat winkels daar niet op zitten te wachtenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef Joels het volgende:
Nah, een andere reden voor het drie keer uitstellen van mijn bestelling kan ik ook niet meer bedenken
Ja ik denk niet dat ik ooit nog kortingsmails of previewcatalogi ga krijgenquote:
Met zulke taal bereik je iig meer dan met zo softe mail, gezien mijn ervaringen met klantenservicesquote:Op maandag 25 mei 2009 15:40 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat ik ooit nog kortingsmails of previewcatalogi ga krijgenben denk ik te scherp geweest in mn reactie, maar het kwam zó onvriendelijk op me over dat ik een beetje ontplofte.
grrrrr en die jurk van me moeder nu naar half juniquote:Op maandag 25 mei 2009 08:39 schreef Psych-case het volgende:Bestelling is van eind mei naar begin juni verschoven!
Heb ze NU wel gemaild!
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel van hun spullen kopen he, val ze toch steeds niet zo lastig!! Wie doet nou zoiets, je weet toch dat winkels daar niet op zitten te wachten
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...quote:
Stimmt. Als je bij Wehkamp om half 9 's avonds bestelt heb je het de volgende ochtend in huis.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...![]()
Zeker onze straf dat we het niet in de winkel kopen ofzo...
"Je kunt ons niet vergelijken met andere bedrijven, elk bedrijf doet het anders."quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...![]()
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
Maar waarom moeten we dan weken wachten tot het in behandeling wordt genomen (dat is denk ik voor het aanleveren vanaf het buitenlandse magazijn) én dan ook nog eens (in mijn geval dan nu) dik een week wachten omdat hij op manco staat? De bestelling is ook nog 3 dagen in behandeling genomen dus die anderhalve week ná het in behandeling nemen lijkt mij dan niet echt nodigquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
Oke dat verklaard dan wel weer een hoop natuurlijk, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god! Oh mijn god! OH MIJN GOD!!!
BEL DE KRANT!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god! Oh mijn god! OH MIJN GOD!!!
BEL DE KRANT!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal 'm zo ff bellen. Volkskrant? Of de Telegraaf?
Edit: Hahahahaha Starlie posten we zowat hetzelfde xD xD
Oh, daar vind ik het zeker groot genoeg voor! Bestellingen worden in behandeling genomen, dit is GROOT nieuws!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het op de Fok Frontpage plaatsen..
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!
Die van mij staat nog op manco... ach ik ben pas over 3 weken jarig dus ze hebben nog even
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal 'm zo ff bellen. Volkskrant? Of de Telegraaf?
Edit: Hahahahaha Starlie posten we zowat hetzelfde xD xD
Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Geweldig!!
Zou mijn pakket er morgen zijn?Whoehoeee ik hoop het want morgen kan mijn zusje het in ontvangst nemen en anders moet de buurman dat doen (
) en die geeft het dan aan mijn ouders en dan krijg ik vast een preek dat ik teveel kleren koop
.
Mijn ouders weten dat ik dat niet doequote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb
Zenkjoequote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!![]()
Yw!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zenkjoe
Als het er morgen is ga ik een fotoverslag maken ja? Dan kunnen jullie ook meegenieten
Hahahaha xD Gewoon dingen per keer passen en als je het dan niks vindt weer terugdoen, zo doe ik het iig altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!![]()
![]()
Ik zie alleen wel een beetje op tegen al die plastic zakjes
Ohhh jammer!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn salaris viel trouwens een beetje tegen en mijn vakantiegeld ookBeetje jammer, nu moet ik eigenlijk sowieso wel wat dingen terugsturen
![]()
Morgenochtend ga ik trouwens die armbanden bestellen die ik vanmiddag/vanochtend postte, die staan er namelijk nu niet meer op
Ik heb laatst het hele pakket teruggestuurd (was een groot pakket van zo een 300 euro)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb
Mail terug. Ben wat gerusterquote:Beste Jojoortje,
Bedankt voor je email.Wij hebben je email doorgegeven aan de financiële administratie. Zodra het bedrag hier binnen is, zullen wij het terugstorten op rekeningnummer *******. Het duurt namelijk ongeveer 4 werkdagen voordat wij een betaling binnen hebben.Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice
quote:
Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Joels het volgende:
Ook mail terug, blabla door je gebruik van kortingscodes controleren we je bestelling extra.
En dat duurt twee weken?!
Yeah maar mail maar niet meer terug. Krijg ik toch weer zo'n sufk*t antwoord terug. Heb dat al een keer gehad met de Wehkamp. En ik maar boos zijn en zij maar vriendelijk terug blijven mailen. Stomme koe was dat zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Hahahaha inderdaad![]()
<----
![]()
Het is gewoon een leuke smiley.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whahaha ja en dan met die SMILEY erbij!
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anyway... 7 juni = feest van mijn ouders.
Mail van de H&M: Tussen 1 en 10 juni komt uw pakketje aan
Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik een soortgelijk H&M rokje als die smiley!
Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?
Of bestellingen verplaatsen, soms wel 2 maanden later, zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen? Wij moeten er dan zelf achterkomen door op 'mijn pagina' te kijken bij H&M. Geen mailtje of wat ook.
Yeah raaplijsten en orderpickers.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
Ik wou dat ik dat was! De H&M levert daar niet snel genoeg voor. Rokje heb ik uit de winkel. Is denk ik al 3/4 jaar oud en nog steeds mooi. Sommige dingen van H&M zijn kwalitatief wel goed. Heel veel is bagger. Die bagger laat ik dan ook links liggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.
Ik heb laatst een VIP korting gehad, maar dat was omdat ik de preview catalogus had.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?
Thanks voor je antwoordquote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.
En dat onder aan de lijst verhaal, ja dat is wel waar. Kijk, dat magazijn is HUGE, heel west europa wordt daarop bevoorraad, zowel de winkels als de onlineshop. Als iedereen bestelt en dan ineens allerlei dingen gaat toevoegen enzo, moet dat natuurlijk ook doorgevoerd worden bij die mensen daar. En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |