Welke heb je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
M'n Matthew Williamson jurkje zit hendig lelijkdan maar op marktplaats zetten!
Hihi is goed hoor, veel sterkte nog in gevangenschapquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:55 schreef Dipkip het volgende:
Oh ja ik heb niet naar de oorbellen kunnen kijken, vriend wilde ineens tegelen gisteren (daar zeur ik al sinds oktober om) en het ging om de hal en daarna mag je er niet op lopen, dus we zaten ingeslotenstraks weer, na het voegen, morgen worden we weer vrijgelaten.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:27 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb vandaag flink geshoptZooo Saphh is goed bezig, ik dacht serieus dat hij van Marlies D. was! Hij is heel gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik heb deze gepast:
[ afbeelding ]
maar als je eenmaal een Fendi oid hebt dan koop je geen h&m brillen meer.. hij zat niet lekker
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die schattige lichtgele met die bloemetjes enzo.
HAHA, die ik geannuleerd hadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:04 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die schattige lichtgele met die bloemetjes enzo.
Kun je hem niet meer retourneren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:48 schreef BloodyLotte het volgende:
M'n Matthew Williamson jurkje zit hendig lelijkdan maar op marktplaats zetten!
Ow das wel heel veel en dat terwijl ze ze in de winkel nog gewoon hebben!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:02 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook de MW pareo, maar als iemand hier 'm graag wil hebben, mag ie van mij weg tegen de verkoopprijs? Vind 'm zelf eigenlijk toch niet zo leuk.
[ afbeelding ]
Op marktplaats bood iemand ¤30,- excl! Dan ben ik wel gek als ik het niet zou doen
.
Ach van mij mag je! De gene die dat bedrag ervoor over heeft is wat mij betreft de sneu-e-ling.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:02 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook de MW pareo, maar als iemand hier 'm graag wil hebben, mag ie van mij weg tegen de verkoopprijs? Vind 'm zelf eigenlijk toch niet zo leuk.
[ afbeelding ]
Op marktplaats bood iemand ¤30,- excl! Dan ben ik wel gek als ik het niet zou doen
.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:14 schreef Psych-case het volgende:
Voor een shopaholic onderzoek zit je hier trouwens verkeerd. De H&M levert niet snel genoeg om de behoeftes van een shopaholic te bevredigen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 @ 17:58 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ow das wel heel veel en dat terwijl ze ze in de winkel nog gewoon hebben!
Ik had ze te koop aangeboden voor ¤ 20 excl, iemand wilde ze en toen bood iemand anders eroverheen met de ¤ 30,-quote:Op zaterdag 23 mei 2009 @ 18:17 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ach van mij mag je! De gene die dat bedrag ervoor over heeft is wat mij betreft de sneu-e-ling.Ik heb alleen een hekel aan die afstruimtroelen die met als doel de spullen wegkapen voor de neus van een ander om ze duurder door te verkopen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I would go along with someone like you
Join the club!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:25 schreef Carnivorous het volgende:
mijn h&m order word steeds verplaatst. *piep*ziek word ik ervan.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Kleintje19 het volgende:
weet iemand in welke steden de zara zit, dicht bij Utrecht aub, ik moet zwarte schoenen hebben (gladiator en vooral hoog) maar die van h&m vind ik niet zo, tenzij het moet, dan bestel ik ze wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zara_(kledingketen)quote:In Nederland heeft Zara vestigingen in Alkmaar, Almere, Amsterdam (flagship store), Apeldoorn, Arnhem, Breda, 's-Hertogenbosch, Den Haag, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Rotterdam en Tilburg.
had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op wegquote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zara_(kledingketen)
Dat was ik..quote:Op zondag 24 mei 2009 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op weg![]()
iemand zocht hier btw een riempje die je meerde malen om je taille sloeg? een dunne?
ik zag ze bij de v&d, de pop had hem 3x om haar middels, in roze en zwart
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.
Hoe dom kun je zijn?? Maandag maar direct even bellen![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Je mag pas lachen als ik het geld terug krijg![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.
Hoe dom kun je zijn?? Maandag maar direct even bellen![]()
![]()
Sorry, maar.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Liefste. het volgende:
Ik had een heel leuk zomer houthakkers jurkje [rood-geblokt dus] gekocht bij de H&M in Londen, zag ik 'm gister in Amsterdam hangenDacht ik eens exclusief te zijn... Hij is wel
!
Foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fieuw!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Haha JojoortjeErg he. Ik had het ook een keer, ze stortten het geld gewoon terug, was geen enkel probleem.
Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedragquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Nooooquote:Op zondag 24 mei 2009 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |