quote:Op zondag 24 mei 2009 14:19 schreef Kleintje19 het volgende:
weet iemand in welke steden de zara zit, dicht bij Utrecht aub, ik moet zwarte schoenen hebben (gladiator en vooral hoog) maar die van h&m vind ik niet zo, tenzij het moet, dan bestel ik ze wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zara_(kledingketen)quote:In Nederland heeft Zara vestigingen in Alkmaar, Almere, Amsterdam (flagship store), Apeldoorn, Arnhem, Breda, 's-Hertogenbosch, Den Haag, Eindhoven, Hilversum, Maastricht, Rotterdam en Tilburg.
had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op wegquote:Op zondag 24 mei 2009 14:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zara_(kledingketen)
Dat was ik..quote:Op zondag 24 mei 2009 14:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
had het inmiddels gevonden, hilversum is maar 25 minuutjes met het OV, vrijdagochtend vroeg dus op weg![]()
iemand zocht hier btw een riempje die je meerde malen om je taille sloeg? een dunne?
ik zag ze bij de v&d, de pop had hem 3x om haar middels, in roze en zwart
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.
Hoe dom kun je zijn?? Maandag maar direct even bellen![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Je mag pas lachen als ik het geld terug krijg![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:35 schreef Jojoortje het volgende:
OMG heb mijn studiefinanciering per ongeluk naar de H&M overgemaakt ipv naar mijn ouders.
Hoe dom kun je zijn?? Maandag maar direct even bellen![]()
![]()
Sorry, maar.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Liefste. het volgende:
Ik had een heel leuk zomer houthakkers jurkje [rood-geblokt dus] gekocht bij de H&M in Londen, zag ik 'm gister in Amsterdam hangenDacht ik eens exclusief te zijn... Hij is wel
!
Foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fieuw!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:26 schreef Enfermera het volgende:
Haha JojoortjeErg he. Ik had het ook een keer, ze stortten het geld gewoon terug, was geen enkel probleem.
Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedragquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef Jojoortje het volgende:
Nooooquote:Op zondag 24 mei 2009 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een voucher krijgt ter hoogte van dat bedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |