abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69387316
Mijn salaris viel trouwens een beetje tegen en mijn vakantiegeld ook Beetje jammer, nu moet ik eigenlijk sowieso wel wat dingen terugsturen

Morgenochtend ga ik trouwens die armbanden bestellen die ik vanmiddag/vanochtend postte, die staan er namelijk nu niet meer op
  maandag 25 mei 2009 @ 17:20:48 #277
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69387484
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb er zin in!

Ik zie alleen wel een beetje op tegen al die plastic zakjes
Hahahaha xD Gewoon dingen per keer passen en als je het dan niks vindt weer terugdoen, zo doe ik het iig altijd Maar het geeft altijd wel een troep ja
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn salaris viel trouwens een beetje tegen en mijn vakantiegeld ook Beetje jammer, nu moet ik eigenlijk sowieso wel wat dingen terugsturen

Morgenochtend ga ik trouwens die armbanden bestellen die ik vanmiddag/vanochtend postte, die staan er namelijk nu niet meer op
Ohhh jammer!
Ik heb wel aardig veel gehad maar ik wil echt ff niet teveel bestellen. Heb het gewoon echt nodig voor de vakanties en ik wil wat meer sparen. Ja, echt! Ik ga het echt doen ook
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69388507
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb

Ik heb laatst het hele pakket teruggestuurd (was een groot pakket van zo een 300 euro) .
pi_69388607
Weet iemand wanneer er weer een nieuwe collectie komt, en of er überhaupt nog nieuwe zomerspulletjes komen? Want ik wil nog heel graag wat shirtjes voor de zomer maar op het moment vind ik het niet veel soeps op de site eigenlijk..
pi_69388853
ik hou vaak het meeste omdat het niet super stom is en niet duur en ik te lam ben om het weer in te pakken en weg te brengen en zo haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 25 mei 2009 @ 19:02:40 #281
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69391176
Beste P.C.,
Bedankt voor je e-mail. Dat de levertijd steeds verschuift kom door het feit dat je op meerdere datums artikelen hebt besteld. Je kunt beter wachten dat een bestelling in behandeling is genomen voordat je een nieuwe plaatst. Door iedere keer opnieuw iets te bestellen neemt het systeem zelf de meest gunstigste verzenddatum.>>>> Met vriendelijke groet,>> H&M Klantenservice.

Ik heb de afgelopen tijd geen nieuwe dingen toegevoegd met e.a. leverdatum.Ik heb dingen besteld die op eind mei stonden en dingen die op half mei stonden, toen heb ik gekozen voor 1 levering op eind mei. Dit kon ik later aanpassen naar alles op half mei wat ik toen gedaan heb en wat volgens jullie achteraf weer 'helaas, te laat' was. Toen is mijn bestelling weer op eind mei gezet. Daarna NIKS meer toegevoegd aan deze bestelling en nu staat hij weer op begin juni. En als ik dingen toevoeg (wat ik niet gedaan heb!) met dezelfde levertijd en het systeem pakt dit als EEN bestelling dan verwacht ik ook dat deze geleverd word!

Beste P.C., Bedankt voor je e-mail. We hebben de bestel data voor je nagekeken. Je hebt op vier verschillende data bestellingen geplaats. Dit is uiteraard mogelijk, maar dan is het wel zo dat je bestelling automatisch een week wordt opgeschoven. Je bestelling gaat met de eerst volgende levering nog de deur uit, mits je er niks meer bijzet. Je ontvangt je bestelling begin juni, binnen 10 werkdagen. Onze excusses voor het ongemak. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice.

Gek he dat mensen meerdere malen bestellen als je NOOIT EENS WAT OP VOORRAAD HEBT!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_69392426
quote:
Beste Jojoortje,

Bedankt voor je email.Wij hebben je email doorgegeven aan de financiële administratie. Zodra het bedrag hier binnen is, zullen wij het terugstorten op rekeningnummer *******. Het duurt namelijk ongeveer 4 werkdagen voordat wij een betaling binnen hebben.Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice
Mail terug. Ben wat geruster
Noot noot.
  maandag 25 mei 2009 @ 19:40:28 #283
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69392476
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Mail terug. Ben wat geruster

Whahaha ja en dan met die SMILEY erbij!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:28:27 #284
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69394572
Hahahaha inderdaad <----

Het is gewoon een leuke smiley.
pi_69395017
Ook mail terug, blabla door je gebruik van kortingscodes controleren we je bestelling extra.

En dat duurt twee weken?!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:42:12 #286
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69395143
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Joels het volgende:
Ook mail terug, blabla door je gebruik van kortingscodes controleren we je bestelling extra.

En dat duurt twee weken?!
Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?
  maandag 25 mei 2009 @ 20:43:40 #287
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69395189
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Hahahaha inderdaad <----

Het is gewoon een leuke smiley.
Yeah maar mail maar niet meer terug. Krijg ik toch weer zo'n sufk*t antwoord terug. Heb dat al een keer gehad met de Wehkamp. En ik maar boos zijn en zij maar vriendelijk terug blijven mailen. Stomme koe was dat zeg.
pi_69395308
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Whahaha ja en dan met die SMILEY erbij!

Anyway... 7 juni = feest van mijn ouders.

Mail van de H&M: Tussen 1 en 10 juni komt uw pakketje aan
Noot noot.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:01:50 #289
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69396031
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Anyway... 7 juni = feest van mijn ouders.

Mail van de H&M: Tussen 1 en 10 juni komt uw pakketje aan
Volgensmij heb ik een soortgelijk H&M rokje als die smiley!
pi_69396113
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Volgensmij heb ik een soortgelijk H&M rokje als die smiley!
Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.

Noot noot.
pi_69396357
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?
Of bestellingen verplaatsen, soms wel 2 maanden later, zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen? Wij moeten er dan zelf achterkomen door op 'mijn pagina' te kijken bij H&M. Geen mailtje of wat ook.
Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.

En dat onder aan de lijst verhaal, ja dat is wel waar. Kijk, dat magazijn is HUGE, heel west europa wordt daarop bevoorraad, zowel de winkels als de onlineshop. Als iedereen bestelt en dan ineens allerlei dingen gaat toevoegen enzo, moet dat natuurlijk ook doorgevoerd worden bij die mensen daar. En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.

[ Bericht 0% gewijzigd door BloodyLotte op 25-05-2009 22:28:00 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 21:17:01 #292
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69396694
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
Yeah raaplijsten en orderpickers.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:19:07 #293
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69396790
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.

Ik wou dat ik dat was! De H&M levert daar niet snel genoeg voor. Rokje heb ik uit de winkel. Is denk ik al 3/4 jaar oud en nog steeds mooi. Sommige dingen van H&M zijn kwalitatief wel goed. Heel veel is bagger. Die bagger laat ik dan ook links liggen.
pi_69397363
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?
Ik heb laatst een VIP korting gehad, maar dat was omdat ik de preview catalogus had.
En mijn bikini is verzet naar begin juni.
  maandag 25 mei 2009 @ 22:31:34 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69400346
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.

En dat onder aan de lijst verhaal, ja dat is wel waar. Kijk, dat magazijn is HUGE, heel west europa wordt daarop bevoorraad, zowel de winkels als de onlineshop. Als iedereen bestelt en dan ineens allerlei dingen gaat toevoegen enzo, moet dat natuurlijk ook doorgevoerd worden bij die mensen daar. En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
Thanks voor je antwoord
Maar dat van die 'helaas te laat'-melding klopt denk ik niet helemaal; ik laat namelijk nooit mijn bestelling naar een kialapunt komen en toch krijg ik die melding regelmatig.. Maargoed. Ik snap het nu in ieder geval beter!
  maandag 25 mei 2009 @ 23:08:37 #296
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69402000
Magazijn werk lijkt me leuk. Door alle gangpaden heen en weer spulletjes verzamelen voor een klant

Wat ik niet zo leuk vind van HM is dat ze bestellingen altijd in een M-Bag (heet dat zo?) stoppen :\
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69403110

Wat is hier het doel van, kan iemand me dat vertellen?
pi_69404724
Die trut wil gewoon aandacht.
Noot noot.
pi_69404743
Ik heb ook niks te maken met kialapunten en ik begrijp niet wat er zo moeilijk aan is om de bestelling in te pakken voor het verzenden, en vanaf dat moment nieuwe artikelen als een nieuwe verzending te gaan zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')