Hahahaha xD Gewoon dingen per keer passen en als je het dan niks vindt weer terugdoen, zo doe ik het iig altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!![]()
![]()
Ik zie alleen wel een beetje op tegen al die plastic zakjes
Ohhh jammer!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn salaris viel trouwens een beetje tegen en mijn vakantiegeld ookBeetje jammer, nu moet ik eigenlijk sowieso wel wat dingen terugsturen
![]()
Morgenochtend ga ik trouwens die armbanden bestellen die ik vanmiddag/vanochtend postte, die staan er namelijk nu niet meer op
Ik heb laatst het hele pakket teruggestuurd (was een groot pakket van zo een 300 euro)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb
Mail terug. Ben wat gerusterquote:Beste Jojoortje,
Bedankt voor je email.Wij hebben je email doorgegeven aan de financiële administratie. Zodra het bedrag hier binnen is, zullen wij het terugstorten op rekeningnummer *******. Het duurt namelijk ongeveer 4 werkdagen voordat wij een betaling binnen hebben.Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice
quote:
Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Joels het volgende:
Ook mail terug, blabla door je gebruik van kortingscodes controleren we je bestelling extra.
En dat duurt twee weken?!
Yeah maar mail maar niet meer terug. Krijg ik toch weer zo'n sufk*t antwoord terug. Heb dat al een keer gehad met de Wehkamp. En ik maar boos zijn en zij maar vriendelijk terug blijven mailen. Stomme koe was dat zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Hahahaha inderdaad![]()
<----
![]()
Het is gewoon een leuke smiley.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whahaha ja en dan met die SMILEY erbij!
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anyway... 7 juni = feest van mijn ouders.
Mail van de H&M: Tussen 1 en 10 juni komt uw pakketje aan
Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik een soortgelijk H&M rokje als die smiley!
Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?
Of bestellingen verplaatsen, soms wel 2 maanden later, zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen? Wij moeten er dan zelf achterkomen door op 'mijn pagina' te kijken bij H&M. Geen mailtje of wat ook.
Yeah raaplijsten en orderpickers.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
Ik wou dat ik dat was! De H&M levert daar niet snel genoeg voor. Rokje heb ik uit de winkel. Is denk ik al 3/4 jaar oud en nog steeds mooi. Sommige dingen van H&M zijn kwalitatief wel goed. Heel veel is bagger. Die bagger laat ik dan ook links liggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.
Ik heb laatst een VIP korting gehad, maar dat was omdat ik de preview catalogus had.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?
Thanks voor je antwoordquote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.
En dat onder aan de lijst verhaal, ja dat is wel waar. Kijk, dat magazijn is HUGE, heel west europa wordt daarop bevoorraad, zowel de winkels als de onlineshop. Als iedereen bestelt en dan ineens allerlei dingen gaat toevoegen enzo, moet dat natuurlijk ook doorgevoerd worden bij die mensen daar. En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |