quote:Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel van hun spullen kopen he, val ze toch steeds niet zo lastig!! Wie doet nou zoiets, je weet toch dat winkels daar niet op zitten te wachten
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...quote:
Stimmt. Als je bij Wehkamp om half 9 's avonds bestelt heb je het de volgende ochtend in huis.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...![]()
Zeker onze straf dat we het niet in de winkel kopen ofzo...
"Je kunt ons niet vergelijken met andere bedrijven, elk bedrijf doet het anders."quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...![]()
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
Maar waarom moeten we dan weken wachten tot het in behandeling wordt genomen (dat is denk ik voor het aanleveren vanaf het buitenlandse magazijn) én dan ook nog eens (in mijn geval dan nu) dik een week wachten omdat hij op manco staat? De bestelling is ook nog 3 dagen in behandeling genomen dus die anderhalve week ná het in behandeling nemen lijkt mij dan niet echt nodigquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
Oke dat verklaard dan wel weer een hoop natuurlijk, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god! Oh mijn god! OH MIJN GOD!!!
BEL DE KRANT!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god! Oh mijn god! OH MIJN GOD!!!
BEL DE KRANT!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal 'm zo ff bellen. Volkskrant? Of de Telegraaf?
Edit: Hahahahaha Starlie posten we zowat hetzelfde xD xD
Oh, daar vind ik het zeker groot genoeg voor! Bestellingen worden in behandeling genomen, dit is GROOT nieuws!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het op de Fok Frontpage plaatsen..
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!
Die van mij staat nog op manco... ach ik ben pas over 3 weken jarig dus ze hebben nog even
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal 'm zo ff bellen. Volkskrant? Of de Telegraaf?
Edit: Hahahahaha Starlie posten we zowat hetzelfde xD xD
Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Geweldig!!
Zou mijn pakket er morgen zijn?Whoehoeee ik hoop het want morgen kan mijn zusje het in ontvangst nemen en anders moet de buurman dat doen (
) en die geeft het dan aan mijn ouders en dan krijg ik vast een preek dat ik teveel kleren koop
.
Mijn ouders weten dat ik dat niet doequote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb
Zenkjoequote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!![]()
Yw!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zenkjoe
Als het er morgen is ga ik een fotoverslag maken ja? Dan kunnen jullie ook meegenieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |