quote:Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo veel van hun spullen kopen he, val ze toch steeds niet zo lastig!! Wie doet nou zoiets, je weet toch dat winkels daar niet op zitten te wachten
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...quote:
Stimmt. Als je bij Wehkamp om half 9 's avonds bestelt heb je het de volgende ochtend in huis.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...![]()
Zeker onze straf dat we het niet in de winkel kopen ofzo...
"Je kunt ons niet vergelijken met andere bedrijven, elk bedrijf doet het anders."quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...![]()
Zeker onze straf dat we het niet in de winkel kopen ofzo...
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef Starlie het volgende:
[..]
Die van mij ook... Vind het sowieso belachelijk lang duren bij de H&M... Zag gister een reclame van Wehkamp, vandaag besteld morgen in huis!! Bol.com kan het ook binnen een dag.. waarom de H&M dan niet...![]()
Zeker onze straf dat we het niet in de winkel kopen ofzo...
Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
Maar waarom moeten we dan weken wachten tot het in behandeling wordt genomen (dat is denk ik voor het aanleveren vanaf het buitenlandse magazijn) én dan ook nog eens (in mijn geval dan nu) dik een week wachten omdat hij op manco staat? De bestelling is ook nog 3 dagen in behandeling genomen dus die anderhalve week ná het in behandeling nemen lijkt mij dan niet echt nodigquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
Oke dat verklaard dan wel weer een hoop natuurlijk, dat wist ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Tja, je kunt H&M niet echt vergelijken met die twee. Ons magazijn ligt in het buitenland, dat duurt wel eventjes voordat het in Nederland is. Daarom duurt het zo lang.
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 25-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god! Oh mijn god! OH MIJN GOD!!!
BEL DE KRANT!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god! Oh mijn god! OH MIJN GOD!!!
BEL DE KRANT!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal 'm zo ff bellen. Volkskrant? Of de Telegraaf?
Edit: Hahahahaha Starlie posten we zowat hetzelfde xD xD
Oh, daar vind ik het zeker groot genoeg voor! Bestellingen worden in behandeling genomen, dit is GROOT nieuws!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:58 schreef Starlie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het op de Fok Frontpage plaatsen..
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Belde net de Telegraaf maar zij willen dit bericht niet plaatsen, aangezien het een feit is, en een keer geen onzin bericht... die ze normaal dus wel plaatsen... sorry!
Die van mij staat nog op manco... ach ik ben pas over 3 weken jarig dus ze hebben nog even
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal 'm zo ff bellen. Volkskrant? Of de Telegraaf?
Edit: Hahahahaha Starlie posten we zowat hetzelfde xD xD
Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Geweldig!!
Zou mijn pakket er morgen zijn?Whoehoeee ik hoop het want morgen kan mijn zusje het in ontvangst nemen en anders moet de buurman dat doen (
) en die geeft het dan aan mijn ouders en dan krijg ik vast een preek dat ik teveel kleren koop
.
Mijn ouders weten dat ik dat niet doequote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb
Zenkjoequote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor.. Ik ga iig met je mee hopen!![]()
Yw!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zenkjoe
Als het er morgen is ga ik een fotoverslag maken ja? Dan kunnen jullie ook meegenieten
Hahahaha xD Gewoon dingen per keer passen en als je het dan niks vindt weer terugdoen, zo doe ik het iig altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!![]()
![]()
Ik zie alleen wel een beetje op tegen al die plastic zakjes
Ohhh jammer!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
Mijn salaris viel trouwens een beetje tegen en mijn vakantiegeld ookBeetje jammer, nu moet ik eigenlijk sowieso wel wat dingen terugsturen
![]()
Morgenochtend ga ik trouwens die armbanden bestellen die ik vanmiddag/vanochtend postte, die staan er namelijk nu niet meer op
Ik heb laatst het hele pakket teruggestuurd (was een groot pakket van zo een 300 euro)quote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef liefie_ het volgende:
Mijn excuus is altijd dat de helft echt terug gaat hoor
en dat het zo groot is omdat ik bijna alles in 2 maten besteld heb
Mail terug. Ben wat gerusterquote:Beste Jojoortje,
Bedankt voor je email.Wij hebben je email doorgegeven aan de financiële administratie. Zodra het bedrag hier binnen is, zullen wij het terugstorten op rekeningnummer *******. Het duurt namelijk ongeveer 4 werkdagen voordat wij een betaling binnen hebben.Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet, H&M Klantenservice
quote:
Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef Joels het volgende:
Ook mail terug, blabla door je gebruik van kortingscodes controleren we je bestelling extra.
En dat duurt twee weken?!
Yeah maar mail maar niet meer terug. Krijg ik toch weer zo'n sufk*t antwoord terug. Heb dat al een keer gehad met de Wehkamp. En ik maar boos zijn en zij maar vriendelijk terug blijven mailen. Stomme koe was dat zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Enfermera het volgende:
Hahahaha inderdaad![]()
<----
![]()
Het is gewoon een leuke smiley.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whahaha ja en dan met die SMILEY erbij!
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Anyway... 7 juni = feest van mijn ouders.
Mail van de H&M: Tussen 1 en 10 juni komt uw pakketje aan
Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik een soortgelijk H&M rokje als die smiley!
Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar waarom dan dat stomme gedoe met 'geen dingen erbij gooien, anders kom je onderaan de lijst'?
Of bestellingen verplaatsen, soms wel 2 maanden later, zonder de klant daarvan op de hoogte te stellen? Wij moeten er dan zelf achterkomen door op 'mijn pagina' te kijken bij H&M. Geen mailtje of wat ook.
Yeah raaplijsten en orderpickers.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
Ik wou dat ik dat was! De H&M levert daar niet snel genoeg voor. Rokje heb ik uit de winkel. Is denk ik al 3/4 jaar oud en nog steeds mooi. Sommige dingen van H&M zijn kwalitatief wel goed. Heel veel is bagger. Die bagger laat ik dan ook links liggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanaf nu beschouw ik jou als DE H&M-shopaholic van het forum.
Ik heb laatst een VIP korting gehad, maar dat was omdat ik de preview catalogus had.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:42 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja is nl. heeeeeeeel moeilijk als je kortingscodes uitdeelt die voor iedereen en meerdere malen bruikbaar zijn. Ik heb al maanden geen kortingscode meer gehad trouwens. Nog meer mensjes?
Thanks voor je antwoordquote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Die bestellingen verplaatsen, ja dat is heel erg vervelend, ben ik met je eens. Zodra iemand een betalingsherinnering heeft gehad wordt de bestelling altijd opgeschoven, zelfs als het saldo op 0 staat. Doet het systeem automatisch. Bel dan altijd even, kwestie van een minuutje werk en je krijgt je bestelling geleverd zonder nog meer opschuifwerk. Die melding 'helaas te laat' heeft te maken met het Kialapunt dat je dan moet kiezen. Daar sturen we wel briefjes voor. Iedereen begint met het limiet van 100 euro, en dat wordt steeds verhoogd. Als je boven dat limiet zit, komt dat Kialapunt om de hoek kijken.
En dat onder aan de lijst verhaal, ja dat is wel waar. Kijk, dat magazijn is HUGE, heel west europa wordt daarop bevoorraad, zowel de winkels als de onlineshop. Als iedereen bestelt en dan ineens allerlei dingen gaat toevoegen enzo, moet dat natuurlijk ook doorgevoerd worden bij die mensen daar. En die medewerkers gaan daar letterlijk met een papiertje met jouw bestelling erop en een soort van rollend kastje op expeditie naar jouw spulletjes. Ze scharrelen letterlijk je hele bestelling bij elkaar. Zo omschrijf ik dat ook altijd als iemand daarover belt. Voeg je dingen toe, moet dat opnieuw voor de magazijnmedewerker geprint worden en komt je papiertje met bestelling letterlijk, onderop de stapel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |