quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Linnie20v het volgende:@ Dip, WTF dan kunnen ze toch alsnog alles wat je voor een bepaalde datum hebt besteld verzenden?
Vind de reactie van H&M een beetje apart

U MAG NIETS MEER BESTELLEN HOOR ANDERS KRIJGT U UW SPULLETJES NOOIT
Dat is dus exact wat ik zei...
"Aan de klantenservice,
de bestelling waar de tas bij in zit (van eind mei 2009 dus) is verplaatst naar begin juni met de mededeling 'helaas te laat'. Dit is natuurlijk onzin, ik heb die tas in maart besteld dus ik was zeker niet te laat. Ik heb sindsdien wel andere artikelen besteld, maar dat zou geen verschil moeten maken, als een deel daarvan te laat was voor de levering van mei had dat deel naar juni gekund. Ik wil graag weten waarom ik nu nóg langer op die tas (en andere artikelen) moet wachten terwijl andere klanten hem al lang hebben ontvangen.
met vriendelijke groet,
"Dipkip""
(ik had namelijk al eerder gemaild over die tas, wanneer die nou eens kwam, werd steeds uitgesteld, en toen was er gezegd dat het niets te maken had met bijbestellen maar kwam door leveringsproblemen van de tas)
Reactie:
"Beste "Dipkip",
Bedankt voor je e-mail.
We hebben je leveringen voor je nagekeken. Je plaatst heel veel nalevering, dat houdt in dat je op meerdere dagen dingen erbij zet. Dit is uiteraard mogelijk, maar het is wel zo dat, dat telkens als een artikel erbij zet je helemaal onderaan de lijst wordt gezet. Je bestelling wordt dan telkens een week opgeschoven.
Je bestelling gaat nu met de eerst volgende levering de deur uit mits je er niks meer bij zet.
Deze ontvang je dan begin juni, binnen 10 werkdagen.
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice"
Ik heb gereageerd met:
"Aan de klantenservice,
wat een slechte service is dat dan zeg. Het lijkt me technisch gezien toch heel goed mogelijk gewoon tot x dagen voor de bestelling in behandeling genomen wordt dingen bij te voegen en van alles wat daarna besteld wordt een nieuwe levering te maken. Andere winkels kunnen dat immers ook en het is me nog nooit gebeurd dat een winkel me aanraadde niet zo veel te bestellen. Er is mij overigens in een andere email van jullie klantenservice vertelt dat veel dingen er bij zetten geen effect heeft op wanneer het in behandeling genomen wordt, misschien een tip om onderling wat beter te communiceren en goed na te gaan of dit wel klopt aangezien adviseren niets meer te bestellen er toe leiden zal dat er minder besteld wordt. Bovendien komt dit zeer klantonvriendelijk over. De meeste bedrijven moedigen aan dat je hun producten koopt...
"Dipkip""