abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69380414
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef liefie_ het volgende:
edit: gevonden

Vreemd ik zie hem alleen als ik op alles duw en niet los op jurken zowel bij de gewone als bij de divided lijn
Klopt. Vage shit
Noot noot.
pi_69380491
Nu alleen nog in maat 38.
Gaat snel!
Noot noot.
pi_69380644
Mooie jurk hoor!
  maandag 25 mei 2009 @ 13:40:17 #229
123170 alors
zlata1234
pi_69380710
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:27 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Klopt. Vage shit
Dat is met meer kledingstukken zo, er is dan gewoon geen aanfoto van, en de campagne is van de site gehaald...
know'm sayin?
word? word.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:52:25 #230
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69381014
H&M baas koopt heel dorp op

De eigenaar van het Zweedse modeconcern H&M mag zich de nieuwe eigenaar noemen van een compleet Engels dorp. Stefan Persson kocht het dorp Linkenholt voor het sommetje van 25 miljoen pond, omgerekend zo'n 28,5 miljoen euro. Perssons woordvoerder heeft de deal nog niet willen bevestigen.

Linkenholt is hiermee al het tweede landgoed dat op naam van de H&M-topman komt te staan. De 61-jarige Persson bezit namelijk ook al 3.500 hectare land in het nabijgelegen Wiltshire. Linkenholt ligt ruim honderd kilometer westwaats van Londen en bestaat uit 21 cottages en een landhuis. Alles is naar de nieuwe eigenaar overgegaan, inclusief zeshonderd hectare landbouwgrond en 170 bunder bos.

Een investeringsmaatschappij, dat voorheen de scepter zwaaide in Linkenholt, wilde met de verkoop van het dorp geld inzamelen voor gehandicapte kinderen en geblesseerde jockeys. Naar verluidt zou Persson hebben opgeboden tegen Claas Bourghardt, een andere rijke Zweedse zakenman. Hij heeft het landhuis een aantal jaren achter elkaar gehuurd.

Ze verdienen genoeg aan ons geshop!
pi_69382224
Kon beter geïnvesteerd worden in klantenservice
pi_69382404
Ik krijg net van de klantenservice een email terug dat het aan mij ligt, ik ben namelijk zo stom om steeds dingen te bestellen, daar moet ik mee ophouden en dan zullen ze hun best doen mn bestelling binnen 2 weken te leveren. Als ik er niet mee ophoud niet.

*boze reactie mailt*
pi_69382750
Nou ik had een bikinibroekje bij mn autumn-bestelling gedaan, had ik op alles tegelijk versturen gezet...
Nu is het broekje in een envelopje weg richting Linnie, MET 4.90 verzendkosten terwijl ik daar niet om gevraagd heb Sowieso bullshit want daar ben je geen ¤ 4.90 voor kwijt!!

En ja ik weet dat het de autumn-bestelling is maar is toch onzin dat je daar geen zomer-broekje bij kunt proppen...
pi_69382850
@ Dip, WTF dan kunnen ze toch alsnog alles wat je voor een bepaalde datum hebt besteld verzenden?
Vind de reactie van H&M een beetje apart U MAG NIETS MEER BESTELLEN HOOR ANDERS KRIJGT U UW SPULLETJES NOOIT
pi_69382902
Mijn bestelling is wéér uitgesteld, het schiet echt niet op zo. Mailtje gestuurd naar de klantenservice, ben benieuwd.
pi_69382946
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef PeRi het volgende:
Yugh, deze valt veel te groot uit! Hobbezak alert, ruilen tegen een maatje kleiner maar . Ben benieuwd hoe een maat kleiner valt, maar ben bang dat het niks wordt en dat het nog steeds een zak is.. Maar ik wil 'm want ik vind de print tof, het staat me leuk! .

[ afbeelding ]
Ja he? Hij is echt 6 maten groter dan een normaal shirtje dat dan ook nog wijd valt. Ik vrees dat het gewoon het model is, hij zat echt bizar lelijk.
pi_69383146
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef Dipkip het volgende:
Ik krijg net van de klantenservice een email terug dat het aan mij ligt, ik ben namelijk zo stom om steeds dingen te bestellen, daar moet ik mee ophouden en dan zullen ze hun best doen mn bestelling binnen 2 weken te leveren. Als ik er niet mee ophoud niet.

*boze reactie mailt*
Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.
pi_69383367
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.
Idd zeg

Dus als ik wat bestel, moet ik eigenlijk wachten totdat die na 5 weken in behandeling is genomen.... EN DAN mag je pas weer wat bestellen, anders komt er vertraging...
Noot noot.
pi_69383421
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Idd zeg

Dus als ik wat bestel, moet ik eigenlijk wachten totdat die na 5 weken in behandeling is genomen.... EN DAN mag je pas weer wat bestellen, anders komt er vertraging...
Maar dan moet je niet direct alweer bestellen, pas als je retouren en betaling verwerkt zijn. Anders lukt het ook niet.

pi_69383625
Wellus, dat maakt niks uit. Kan alleen zijn dat je dan geen acceptgiro kunt kiezen maar een maandfactuur
pi_69383896
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, WTF dan kunnen ze toch alsnog alles wat je voor een bepaalde datum hebt besteld verzenden?
Vind de reactie van H&M een beetje apart U MAG NIETS MEER BESTELLEN HOOR ANDERS KRIJGT U UW SPULLETJES NOOIT
Dat is dus exact wat ik zei...

"Aan de klantenservice,

de bestelling waar de tas bij in zit (van eind mei 2009 dus) is verplaatst naar begin juni met de mededeling 'helaas te laat'. Dit is natuurlijk onzin, ik heb die tas in maart besteld dus ik was zeker niet te laat. Ik heb sindsdien wel andere artikelen besteld, maar dat zou geen verschil moeten maken, als een deel daarvan te laat was voor de levering van mei had dat deel naar juni gekund. Ik wil graag weten waarom ik nu nóg langer op die tas (en andere artikelen) moet wachten terwijl andere klanten hem al lang hebben ontvangen.

met vriendelijke groet,
"Dipkip""

(ik had namelijk al eerder gemaild over die tas, wanneer die nou eens kwam, werd steeds uitgesteld, en toen was er gezegd dat het niets te maken had met bijbestellen maar kwam door leveringsproblemen van de tas)

Reactie:

"Beste "Dipkip",

Bedankt voor je e-mail.

We hebben je leveringen voor je nagekeken. Je plaatst heel veel nalevering, dat houdt in dat je op meerdere dagen dingen erbij zet. Dit is uiteraard mogelijk, maar het is wel zo dat, dat telkens als een artikel erbij zet je helemaal onderaan de lijst wordt gezet. Je bestelling wordt dan telkens een week opgeschoven.

Je bestelling gaat nu met de eerst volgende levering de deur uit mits je er niks meer bij zet.
Deze ontvang je dan begin juni, binnen 10 werkdagen.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

H&M Klantenservice"

Ik heb gereageerd met:

"Aan de klantenservice,

wat een slechte service is dat dan zeg. Het lijkt me technisch gezien toch heel goed mogelijk gewoon tot x dagen voor de bestelling in behandeling genomen wordt dingen bij te voegen en van alles wat daarna besteld wordt een nieuwe levering te maken. Andere winkels kunnen dat immers ook en het is me nog nooit gebeurd dat een winkel me aanraadde niet zo veel te bestellen. Er is mij overigens in een andere email van jullie klantenservice vertelt dat veel dingen er bij zetten geen effect heeft op wanneer het in behandeling genomen wordt, misschien een tip om onderling wat beter te communiceren en goed na te gaan of dit wel klopt aangezien adviseren niets meer te bestellen er toe leiden zal dat er minder besteld wordt. Bovendien komt dit zeer klantonvriendelijk over. De meeste bedrijven moedigen aan dat je hun producten koopt...

"Dipkip""
pi_69383909
Nah, een andere reden voor het drie keer uitstellen van mijn bestelling kan ik ook niet meer bedenken
pi_69384012
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef Joels het volgende:
Nah, een andere reden voor het drie keer uitstellen van mijn bestelling kan ik ook niet meer bedenken
Moet je maar niet zo veel van hun spullen kopen he, val ze toch steeds niet zo lastig!! Wie doet nou zoiets, je weet toch dat winkels daar niet op zitten te wachten
pi_69384052
Duidelijke taal Dipkip!
Noot noot.
pi_69384201
beh..volgens h&m heb ik mijn maandfactuur niet voldaan en word hij daarom telkens verschoven. Maar hallo..die is allang overgemaakt.
pi_69384331
Misschien iets mis met retouren? Of heb je niets teruggestuurd?
pi_69384336
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Duidelijke taal Dipkip!
Ja ik denk niet dat ik ooit nog kortingsmails of previewcatalogi ga krijgen ben denk ik te scherp geweest in mn reactie, maar het kwam zó onvriendelijk op me over dat ik een beetje ontplofte.
  maandag 25 mei 2009 @ 15:41:37 #248
123170 alors
zlata1234
pi_69384349
Hahah ben benieuwd naar de reactie. Maar ze zullen er wel niet op ingaan, maar hetzelfde verhaaltje nogmaals vertellen
know'm sayin?
word? word.
pi_69384674
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:40 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja ik denk niet dat ik ooit nog kortingsmails of previewcatalogi ga krijgen ben denk ik te scherp geweest in mn reactie, maar het kwam zó onvriendelijk op me over dat ik een beetje ontplofte.
Met zulke taal bereik je iig meer dan met zo softe mail, gezien mijn ervaringen met klantenservices
Noot noot.
pi_69384677
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:39 schreef Psych-case het volgende:
Bestelling is van eind mei naar begin juni verschoven! Heb ze NU wel gemaild!
grrrrr en die jurk van me moeder nu naar half juni ze gaat begin juli op vakantie grrrr ik moet hem echt daarvoor hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')