dat grijze vestje heb ik ook in het zwart en vind hem echtquote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Zonet even de sale in gedoken, de oogst:
[ afbeelding ]
En ik heb de code voor 5 euro korting gebruikt, dat had ik nog niet gedaan namelijk![]()
Oh en ik weet dat het een beetje een saaie bestelling is, maar ik heb basics nodig en kom om in de jurkjes en rokjes
Super leuk jurkje, maar zoooo jammer van die zakkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef liefie_ het volgende:
Heeft iemand deze toevallig?
ik vraag me af of die zakken niet er uit zien als zadeltassen
[ afbeelding ]
Is al van die divided campagne met al die panterprint dingen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
OMGDeze stond opeens bij de jurken
Nog nooit eerder gezien!
Besteld!
Ja heb geluk! Mijn maat stond er bijquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heb hem ook nooit eerder gezien, hij is in bijna alle maten al uitverkocht
wow die is echt geweldig!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
OMGDeze stond opeens bij de jurken
Nog nooit eerder gezien!
Besteld!
Klopt. Vage shitquote:Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef liefie_ het volgende:
edit: gevonden
Vreemd ik zie hem alleen als ik op alles duw en niet los op jurken zowel bij de gewone als bij de divided lijn
Dat is met meer kledingstukken zo, er is dan gewoon geen aanfoto van, en de campagne is van de site gehaald...quote:
Ja he? Hij is echt 6 maten groter dan een normaal shirtje dat dan ook nog wijd valt. Ik vrees dat het gewoon het model is, hij zat echt bizar lelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef PeRi het volgende:
Yugh, deze valt veel te groot uit! Hobbezak alert, ruilen tegen een maatje kleiner maar. Ben benieuwd hoe een maat kleiner valt, maar ben bang dat het niks wordt en dat het nog steeds een zak is.. Maar ik wil 'm want ik vind de print tof, het staat me leuk!
.
[ afbeelding ]
Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef Dipkip het volgende:
Ik krijg net van de klantenservice een email terug dat het aan mij ligt, ik ben namelijk zo stom om steeds dingen te bestellen, daar moet ik mee ophouden en dan zullen ze hun best doen mn bestelling binnen 2 weken te leveren. Als ik er niet mee ophoud niet.
*boze reactie mailt*
Idd zegquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lol wtf? Als zij niet zo fucking eigenwijs waren en gewoon meteen (zoals alle andere webshops) de bestelling in behandeling namen dan wordt er ook niks constant bijbesteld.
Maar dan moet je niet direct alweer bestellen, pas als je retouren en betaling verwerkt zijn. Anders lukt het ook niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Idd zeg
Dus als ik wat bestel, moet ik eigenlijk wachten totdat die na 5 weken in behandeling is genomen.... EN DAN mag je pas weer wat bestellen, anders komt er vertraging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |