En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Die bolero heb ik ook maar dan in het groen, die is echt
Die valt gewoon goed hoor, beetje ruim zelfs (ik heb maat M)quote:Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.
En wat kut dat ze jullie bestellingen steeds verschuiven! De mijne staat nu meteen al op "begin juni", maar dan ben ik toch op vakantie. Ben benieuwd. Het is ook meer dat ik op kamers ga volgend jaar en ik wil voordat ik een arme student ben een flinke collectie basics hebben
Yeah. Straks is de zomer alweer over. *dramaqueen-moment*quote:Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:
Psych wat stom dat het weer verschoven is! Laat je het weten als je een reactie hebt?
dat grijze vestje heb ik ook in het zwart en vind hem echtquote:Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Zonet even de sale in gedoken, de oogst:
[ afbeelding ]
En ik heb de code voor 5 euro korting gebruikt, dat had ik nog niet gedaan namelijk![]()
Oh en ik weet dat het een beetje een saaie bestelling is, maar ik heb basics nodig en kom om in de jurkjes en rokjes
Super leuk jurkje, maar zoooo jammer van die zakkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef liefie_ het volgende:
Heeft iemand deze toevallig?
ik vraag me af of die zakken niet er uit zien als zadeltassen
[ afbeelding ]
Is al van die divided campagne met al die panterprint dingen.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
OMGDeze stond opeens bij de jurken
Nog nooit eerder gezien!
Besteld!
Ja heb geluk! Mijn maat stond er bijquote:Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heb hem ook nooit eerder gezien, hij is in bijna alle maten al uitverkocht
wow die is echt geweldig!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
OMGDeze stond opeens bij de jurken
Nog nooit eerder gezien!
Besteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |