abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 08:39:01 #201
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69372486
Bestelling is van eind mei naar begin juni verschoven! Heb ze NU wel gemaild!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_69372545
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:35 schreef Daph_ het volgende:
Die bolero heb ik ook maar dan in het groen, die is echt
En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.

En wat kut dat ze jullie bestellingen steeds verschuiven! De mijne staat nu meteen al op "begin juni", maar dan ben ik toch op vakantie. Ben benieuwd. Het is ook meer dat ik op kamers ga volgend jaar en ik wil voordat ik een arme student ben een flinke collectie basics hebben
pi_69372753
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:43 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

En ik heb helemaal geen bolero's meer, ik vond hem ook echt helemaal geweldig. En dat vestje, ik heb de allerlaatste in deze kleur, die is echt cuuuuute! Heb wel weer bijna alles iets "te groot" besteld, ivm de beruchte h&mmaten.

En wat kut dat ze jullie bestellingen steeds verschuiven! De mijne staat nu meteen al op "begin juni", maar dan ben ik toch op vakantie. Ben benieuwd. Het is ook meer dat ik op kamers ga volgend jaar en ik wil voordat ik een arme student ben een flinke collectie basics hebben
Die valt gewoon goed hoor, beetje ruim zelfs (ik heb maat M)

Ik heb de laatste tijd heel veel bolero's gekocht bij H&M omdat ik vind dat ik het nu wél kan hebben . En bovendien is het gewoon makkelijk

Psych wat stom dat het weer verschoven is! Laat je het weten als je een reactie hebt?
pi_69372938
Hmm, dan hoop ik niet dat ik hem te groot heb besteld.

Het kutte van bestellen bij H&M is het wachten.. Maar dan voelt het wel net alsof je een cadeautje krijgt als je pakje binnenkomt.. (beetje jammer van de accept-giro die erbij zit dan )
  maandag 25 mei 2009 @ 09:38:37 #205
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_69373703
bij mij is het nu ook begin juni geworden :S
wacht ik eerst ruim een maand voordat het jurkje bezorgd kan worden. Dan word het nog eens verschoven. En dan nog een keer en dit is nu de 3e(!) schuif. Ik ga ook maar even mailen dat ik dit onacceptabel vind voor een jurkje wat wel gewoon in de winkel te vinden is.
pi_69373922

Leuk leuk leuk

Alleen geen idee welke 'maat' ik nodig heb
  maandag 25 mei 2009 @ 09:52:36 #207
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69374122
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:

Psych wat stom dat het weer verschoven is! Laat je het weten als je een reactie hebt?
Yeah. Straks is de zomer alweer over. *dramaqueen-moment*
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_69374532
Ik kreeg een mail terug van de klantenservice waarom mijn jurkjes waren verschoven. Ze zeiden omdat ik ooit kortingscodes had gebruikt, ze nu op elke bestelling van mij gaan letten

Dus ik moet nu elke keer langer wachten? Ja doei

EN OJA! Had ze net gebeld vanwege dat studiefinanciering gebeuren. Nou, ze zou er een melding van maken En moet volgende week maar eens terug bellen. Nou, heb direct net een mail de deur uit gedaan, anders schiet het ook niet op.
Noot noot.
pi_69374742
Maar is dat dan omdat je meerdere keren dezelfde kortingscodes hebt gebruikt, of omdat je ze uberhaupt gebruikt hebt, want dan heb ik met deze bestelling ook gezeur Heb die van 5 euro namelijk gebruikt, want dat had ik nog niet gedaan. Vorige bestelling had ik die van 10 euro gebruikt en daar heb ik nooit iets over gehoord.

Hihi, oeps, ik lees het al, die mocht eigenlijk ook niet meer omdat de geldigheidsdatum verstreken is. Laat ze dan lekker wat aan dat systeem doen zeg, als ze er toch doorslippen.
pi_69374987
Heeft iemand deze toevallig?
ik vraag me af of die zakken niet er uit zien als zadeltassen

Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 25 mei 2009 @ 10:23:42 #211
123170 alors
zlata1234
pi_69374999
Die van mij is in behandeling genomen
know'm sayin?
word? word.
pi_69375066
quote:
Op maandag 25 mei 2009 08:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Zonet even de sale in gedoken, de oogst:

[ afbeelding ]

En ik heb de code voor 5 euro korting gebruikt, dat had ik nog niet gedaan namelijk
Oh en ik weet dat het een beetje een saaie bestelling is, maar ik heb basics nodig en kom om in de jurkjes en rokjes
dat grijze vestje heb ik ook in het zwart en vind hem echt
Maar hij is wel erg wollig of zo
of weet ik waar het van gemaakt is
pi_69375125
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:23 schreef liefie_ het volgende:
Heeft iemand deze toevallig?
ik vraag me af of die zakken niet er uit zien als zadeltassen

[ afbeelding ]
Super leuk jurkje, maar zoooo jammer van die zakken Ook al vallen ze gewoon mooi naar beneden, vind het geen gezicht hehe
Noot noot.
pi_69375184
Ik vind het ook jammer maar mn zusje heeft een jurkje/tuniekje van steps met zakken en die vallen echt kei erg mee (hoewel ik er waarschijnlijk zo voorbij zou lopen vanwege die zakken, gevalletje moet je echt even aan zien denk ik)
pi_69376055

Vervelend als je nog dingen bij je bestelling kan gooien *houdt nu echt op hoor* Heb al vet lang niet besteld dus deze had ik nog niet, was bijna vergeten dat hij bestond
pi_69376961

OMG Deze stond opeens bij de jurken Nog nooit eerder gezien! Besteld!
Noot noot.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:40:31 #217
123170 alors
zlata1234
pi_69377256
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

Is al van die divided campagne met al die panterprint dingen.
know'm sayin?
word? word.
pi_69377264
Heb hem ook nooit eerder gezien, hij is in bijna alle maten al uitverkocht
pi_69377792
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heb hem ook nooit eerder gezien, hij is in bijna alle maten al uitverkocht
Ja heb geluk! Mijn maat stond er bij Hopen dat die past
Noot noot.
pi_69378408
Helaas, te laat, blabla begin juni

Ik heb in MAART besteld stelletje idioten

*maar weer eens mailen gaat*
pi_69378665
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:32 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

wow die is echt geweldig!
pi_69378694
Ik zie hem al niet meer
pi_69379107
Hij staat er nog gewoon hoor, in maat 34 en 38.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_69379155
edit: gevonden

Vreemd ik zie hem alleen als ik op alles duw en niet los op jurken zowel bij de gewone als bij de divided lijn
pi_69379192
Jurken/rokken -> laat alles zien -> p. 10.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')