Idd van Divided zie ik netquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die schoentjes ga ik idd ook in de winkel halen als ik ze een keer ergens zie. Oh wacht ze zijn zeker van Divided? Nouja dan haal ik ze in Keulen of Berlijn wel
Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil zo graag mijn jurkjesEind mei mijn ass
Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?
Wanneer heb je het besteld?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!
Ze zijn nog niet in behandeling genomen en ik ben bang dat het wordt verschoven naar begin juni.
Wedden dat ik het 8 juni krijg?
2 meiquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je het besteld?
Mijn zusje heeft laatst een pismail gestuurd naar de klantenservice, want ze had al 2 keer eerder gemaild met de vraag wanneer het nou eens in behandeling genomen werd. Ze heeft haar bestelling al sinds eind april staan dus het werd wel eens tijd. Na haar pismail is het gelijk in behandeling genomen en als het goed is heeft ze het ook volgende week.
Ik heb zelf ook een keer een pismail gestuurd voor een bestelling die sinds eind november stond en begin januari nog steeds niet in behandeling genomen was. Ik had er tussentijds wel iets bijgegooid, maargoed het duurde wel superlang voor het in behandeling werd genomen. Ik wilde dingen hebben vóór ik een weekend wegging. Dat was 23 januari. Ik kreeg het 3 dagen van te voren thuis gestuurd.
Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
Wanneer heb je het besteld dan?Iedereen wil het snel hebben, maar als het twee weken na bestellen nog onaangeraakt staat bij niet ontvangen artikelen dan zou ik toch even een mailtje sturen/belletje plegen
Ja, dat zuigt nog harder iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:26 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!
Jupquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
Mailen naar klantenservice.nl@hm.com toch?
Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Daph_ het volgende:
Jojoortje en Psych-case ik zou als ik jullie was gewoon een mailtje sturen met de vraag wanneer het in behandeling is genomen. Psych, jij helemaalIk had al zeker drie pismails gestuurd als ik anderhalve maand zat te wachten
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes.Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.
![]()
Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggenquote:Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
Misbruik van kortingscodes? Oh die gebruik ik eigenlijk nooit, alleen die 10% en 25% codes die je per mail krijgt. De laatste keer heb ik de ¤ 5 ook gebruikt, maar die had ik per post ontvangen omdat ik verkeerde artikelen geleverd had gekregenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes.Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.
![]()
Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik ben ook een beetje huiverig voor de schoenen van H&M, hoewel er bij mijn bestelling die onderweg is een paar zit, en bij mijn twee naleveringen nog 2 paar. Als ze niet lekker zitten ofzo gaan ze gewoon terug. Ik heb een paar pumps van H&M die nu na het inlopen best goed zitten en voor 9 euro vind ik dat primaIk draag de hakken op kantoor en zodra ik klaar ben met werken gaan over het algemeen de gympen weer aan. Als ik van 06.30 - 17.15 op hakken heb gelopen heb ik het eerlijk gezegd wel gehad
Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen
Nou afwachten hoe ze zitten! Misschien zitten ze wel harstikke lekker. Goedkoop hoeft niet altijd slecht te betekenen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[..]
Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggenNormaal bestel ik ook nooit schoenen daar
Ja dat scheelt inderdaad ook wel ja. Ik heb zelf weinig budget op dit moment, helemaal nu ik aan het sparen ben voor mijn vakantie én een eigen huisje. Dan is dit wel ideaal. Ik moet zeggen; mijn laarzen met 10 cm hak van Dolcis lopen vele malen lekkerder dan de hakken van H&M, maargoed ik heb ook enkellaarsjes van Espirt die 90 euro waren en die beginnen nu ook steeds eerder pijn aan mijn voeten te doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet.Want schoenmaten zijn toch altijd hetzelfde!Wereldwijd vastgelegd ofzo?
Die zwarte half lak / half suede pumps zijn erg mooi ja! Ik heb ook wat goedkopere pumps en die draag ik NU dus zelden omdat ik kwaliteit ontdekt heb. Dacht vroeger dat het niet echt uitmaakte of je nou bij de Manfield of bij de Schoenenreus je pumps kocht, maar dat doet het dus wel. Vandaar dat ik nu dus een trutje op schoenengebied ben geworden. Een zacht voetenbed is gewoon zoveel malen lekkerder. En ik hobbel niet meer op onstabiele rottroep alleen omdat ze zo mooi en goedkoop waren. Ben wijzer geworden....en dus ook ouder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |