abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69257479
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Die schoentjes ga ik idd ook in de winkel halen als ik ze een keer ergens zie. Oh wacht ze zijn zeker van Divided? Nouja dan haal ik ze in Keulen of Berlijn wel
Idd van Divided zie ik net
pi_69257557
Nog steeds niet in behandeling
pi_69257579
Topic gemist .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_69257722
Ik wil zo graag mijn jurkjes Eind mei mijn ass
Noot noot.
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:14:46 #55
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69258097
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil zo graag mijn jurkjes Eind mei mijn ass
Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_69258152
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ze bedoelen dan ook echt 30 of 31 mei he?
Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!

Ze zijn nog niet in behandeling genomen en ik ben bang dat het wordt verschoven naar begin juni.

Wedden dat ik het 8 juni krijg?
Noot noot.
pi_69258243
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zelfs daar ben ik tevreden mee. Ook al komen ze 6 juni, dan vind ik het nog goed, want 7 juni is het feest waarvoor ik één van die jurkjes aan wil!

Ze zijn nog niet in behandeling genomen en ik ben bang dat het wordt verschoven naar begin juni.

Wedden dat ik het 8 juni krijg?
Wanneer heb je het besteld?

Mijn zusje heeft laatst een pismail gestuurd naar de klantenservice, want ze had al 2 keer eerder gemaild met de vraag wanneer het nou eens in behandeling genomen werd. Ze heeft haar bestelling al sinds eind april staan dus het werd wel eens tijd. Na haar pismail is het gelijk in behandeling genomen en als het goed is heeft ze het ook volgende week.

Ik heb zelf ook een keer een pismail gestuurd voor een bestelling die sinds eind november stond en begin januari nog steeds niet in behandeling genomen was. Ik had er tussentijds wel iets bijgegooid, maargoed het duurde wel superlang voor het in behandeling werd genomen. Ik wilde dingen hebben vóór ik een weekend wegging. Dat was 23 januari. Ik kreeg het 3 dagen van te voren thuis gestuurd .
pi_69258301
Ik heb geen specifieke datum wanneer het er moet zijn, maar ik wil het gewoon hebben
pi_69258352
Wanneer heb je het besteld dan? Iedereen wil het snel hebben, maar als het twee weken na bestellen nog onaangeraakt staat bij niet ontvangen artikelen dan zou ik toch even een mailtje sturen/belletje plegen
pi_69258432
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wanneer heb je het besteld?

Mijn zusje heeft laatst een pismail gestuurd naar de klantenservice, want ze had al 2 keer eerder gemaild met de vraag wanneer het nou eens in behandeling genomen werd. Ze heeft haar bestelling al sinds eind april staan dus het werd wel eens tijd. Na haar pismail is het gelijk in behandeling genomen en als het goed is heeft ze het ook volgende week.

Ik heb zelf ook een keer een pismail gestuurd voor een bestelling die sinds eind november stond en begin januari nog steeds niet in behandeling genomen was. Ik had er tussentijds wel iets bijgegooid, maargoed het duurde wel superlang voor het in behandeling werd genomen. Ik wilde dingen hebben vóór ik een weekend wegging. Dat was 23 januari. Ik kreeg het 3 dagen van te voren thuis gestuurd .
2 mei

Als ik het volgende week nog niet heb, ga ik ook een pismail sturen
Noot noot.
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:26:38 #61
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69258449
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:23 schreef Daph_ het volgende:
Wanneer heb je het besteld dan? Iedereen wil het snel hebben, maar als het twee weken na bestellen nog onaangeraakt staat bij niet ontvangen artikelen dan zou ik toch even een mailtje sturen/belletje plegen
Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!
pi_69258477
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:26 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Begin / Midden april. En toen ik de bestelling naar half mei kon verzetten kreeg ik daarna 'helaaas, te laat' als melding een paar dagen later. Echt zo sneu!
Ja, dat zuigt nog harder idd
Noot noot.
pi_69258492
Mailen naar klantenservice.nl@hm.com toch?
Noot noot.
pi_69258552
Jojoortje en Psych-case ik zou als ik jullie was gewoon een mailtje sturen met de vraag wanneer het in behandeling is genomen. Psych, jij helemaal Ik had al zeker drie pismails gestuurd als ik anderhalve maand zat te wachten
pi_69258583
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
Mailen naar klantenservice.nl@hm.com toch?
Jup .

Ik heb al zo vaak gemaild met vragen enzo dat ie als ik "H" typ hij automatisch H&M klantenservice neerzet als geadresseerde
pi_69258658
Mail is verstuurd Danku!
Noot noot.
pi_69258725
[kerk modus] Zo de communie mis ook weer gehad. We hadden een pastoor van de filipijnen ofzo...
Ik heb me kapot gelachen, hij spreekt dingen verkeerd uit en als je geen boekje hebt om mee te lezen, heb je geen flauw idee wat hij zegt Ik verstond wel heel goed als hij zei: Brothers en Sisters
Ik heb bijna de hele mis opgenomen whehe leuk tijdverdrijf [/kerk modus]

[ Bericht 0% gewijzigd door Linnie20v op 21-05-2009 13:40:14 (ik kan niet typen :')) ]
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:36:15 #68
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69258726
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef Daph_ het volgende:
Jojoortje en Psych-case ik zou als ik jullie was gewoon een mailtje sturen met de vraag wanneer het in behandeling is genomen. Psych, jij helemaal Ik had al zeker drie pismails gestuurd als ik anderhalve maand zat te wachten
Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes. Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.

Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
pi_69258733
You're welcome Zal wel 3 dagen duren voor je reactie krijgt denk ik.. Bij m'n zusje duurde het ook best lang voor ze reactie kreeg op haar mails Daar haalden ze ook steeds een vest uit de bestelling, en stopten het er weer in, en gooiden ze het er weer uit.. enz.
pi_69258810
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Haha ik ben niet meer zo happig op mailen. De laatste keer dat ik ze mailde kreeg ik antwoord terug + dreigement i.v.m. misbruik kortingcodes. Ik wacht wel af, mei is tenslotte nu wel weer bijna voorbij.
quote:
Ben ik trouwens de enige die niet happig is als het gaat om H&M schoenen? Wat schoenen betreft ben ik echt een trutje. Die goedkope rommels hebben vaak geen goed voetenbed en een harde bodem. Is dat bij de H&M ook zo??? Ook heb ik een hekel aan lange, dunne, onstabiele hakken. Die open enkellaarsjes vind ik ook cool maar ik heb zoiets van nahh dat loopt toch niet lekker en stabiel. Heb er echt een hekel aan als ik niet op mijn normale sprint-tempo kan voortbewegen! Ik ben ook echt een hakken-mens, misschien dat ik er daarom zo op let. Een hard voetenbed doet gewoon pijn en zorgt voor eeltvorming. Een wankelige hakken zien er ook stom uit. Een woman moet in control zijn op haar stelten!
Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggen Normaal bestel ik ook nooit schoenen daar
Noot noot.
pi_69258944
quote:

[..]

Misbruik van kortingscodes? Oh die gebruik ik eigenlijk nooit, alleen die 10% en 25% codes die je per mail krijgt. De laatste keer heb ik de ¤ 5 ook gebruikt, maar die had ik per post ontvangen omdat ik verkeerde artikelen geleverd had gekregen Ik ben een beetje bang dat ik anders mijn spulletjes allemaal niet krijg .

Neuh ik ben ook een beetje huiverig voor de schoenen van H&M, hoewel er bij mijn bestelling die onderweg is een paar zit, en bij mijn twee naleveringen nog 2 paar. Als ze niet lekker zitten ofzo gaan ze gewoon terug. Ik heb een paar pumps van H&M die nu na het inlopen best goed zitten en voor 9 euro vind ik dat prima Ik draag de hakken op kantoor en zodra ik klaar ben met werken gaan over het algemeen de gympen weer aan. Als ik van 06.30 - 17.15 op hakken heb gelopen heb ik het eerlijk gezegd wel gehad Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen

[ Bericht 8% gewijzigd door Daph_ op 21-05-2009 13:55:24 ]
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:54:47 #72
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69259302
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Neuh ik ben ook een beetje huiverig voor de schoenen van H&M, hoewel er bij mijn bestelling die onderweg is een paar zit, en bij mijn twee naleveringen nog 2 paar. Als ze niet lekker zitten ofzo gaan ze gewoon terug. Ik heb een paar pumps van H&M die nu na het inlopen best goed zitten en voor 9 euro vind ik dat prima Ik draag de hakken op kantoor en zodra ik klaar ben met werken gaan over het algemeen de gympen weer aan. Als ik van 06.30 - 17.15 op hakken heb gelopen heb ik het eerlijk gezegd wel gehad Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen
Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet. Want schoenmaten zijn toch altijd hetzelfde!Wereldwijd vastgelegd ofzo?
Die zwarte half lak / half suede pumps zijn erg mooi ja! Ik heb ook wat goedkopere pumps en die draag ik NU dus zelden omdat ik kwaliteit ontdekt heb. Dacht vroeger dat het niet echt uitmaakte of je nou bij de Manfield of bij de Schoenenreus je pumps kocht, maar dat doet het dus wel. Vandaar dat ik nu dus een trutje op schoenengebied ben geworden. Een zacht voetenbed is gewoon zoveel malen lekkerder. En ik hobbel niet meer op onstabiele rottroep alleen omdat ze zo mooi en goedkoop waren. Ben wijzer geworden....en dus ook ouder....
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:55:54 #73
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69259337
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[..]

Dit is de eerste keer dat ik schoenen heb besteld via de shop. Van die zwarte pumps voor 7,90. Kon ze niet laten liggen Normaal bestel ik ook nooit schoenen daar
Nou afwachten hoe ze zitten! Misschien zitten ze wel harstikke lekker. Goedkoop hoeft niet altijd slecht te betekenen.
pi_69259378
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Ja dat die maten niet kloppen dat snap ik ook niet. Want schoenmaten zijn toch altijd hetzelfde!Wereldwijd vastgelegd ofzo?
Die zwarte half lak / half suede pumps zijn erg mooi ja! Ik heb ook wat goedkopere pumps en die draag ik NU dus zelden omdat ik kwaliteit ontdekt heb. Dacht vroeger dat het niet echt uitmaakte of je nou bij de Manfield of bij de Schoenenreus je pumps kocht, maar dat doet het dus wel. Vandaar dat ik nu dus een trutje op schoenengebied ben geworden. Een zacht voetenbed is gewoon zoveel malen lekkerder. En ik hobbel niet meer op onstabiele rottroep alleen omdat ze zo mooi en goedkoop waren. Ben wijzer geworden....en dus ook ouder....
Ja dat scheelt inderdaad ook wel ja. Ik heb zelf weinig budget op dit moment, helemaal nu ik aan het sparen ben voor mijn vakantie én een eigen huisje. Dan is dit wel ideaal. Ik moet zeggen; mijn laarzen met 10 cm hak van Dolcis lopen vele malen lekkerder dan de hakken van H&M, maargoed ik heb ook enkellaarsjes van Espirt die 90 euro waren en die beginnen nu ook steeds eerder pijn aan mijn voeten te doen

En dat van die maten begrijp ik gewoon niet. Maar aan de andere kant verbaast het me ook niks, aangezien ze met kleding ook niet bepaald consistent zijn met maten
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:10:04 #75
123170 alors
zlata1234
pi_69259683
Schoenmaten zijn idd raar bij h&m. Ik heb meestal 38 of 39, maar bij h&m moet ik minimaal 40 hebben. Slippers valt wel mee, maar dichte schoenen zijn echt krap.
know'm sayin?
word? word.
pi_69260374
Ja he! Die moet je echt inlopen als een malle, anders zit je na 10 minuten lopen met 6 blaren. Half juli krijg ik 2 paar dichte schoenen en 1 paar slippers, ben benieuwd.
pi_69260504
Oh ja half juli komen de laarsjes Ik hoop zooooooooooooo dat die passen! Die zijn echt zoooo
pi_69260938
quote:

[..]

Ik heb maar 1 paar schoenen van de H&M dus veel ervaring heb ik er niet mee, maar deze schoenen vielen me wel echt alles mee! Zwarte pumps uit de kerstcollectie. Het was wel nog even gedoe met de maat, had mn voet en schoen opgemeten (voor de zekerheid ) en alsnog waren ze te klein.
Maar ze lopen echt heel erg prima! Had ook een beetje mn vooroordelen, maar ze hebben een stevige, vrij dikke zool en doen verder geen pijn ofzo. Ja, als ik er een dag op ga winkelen wel, maar dan vraag ik er zelf ook een beetje om. Weet dus niet of dat bij alles zo is, want ik paste in de winkel een paar ballerina's en die had ik binnen 3 seconden weer teruggehangen, de zool was ongeveer 2 mm dik.

Ok, lang verhaal met weinig bruikbare info, maar toch
pi_69260981
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
Ze hebben wel dunne hakken, zoals die zwarte pumps die een tijdje terug in de sale stonden (met een beetje suede op de pump dacht ik), die zagen er écht super uit. Alleen de maten werken nogal raar bij H&M. Ik heb maat 40 en 40,5 qua schoenen, maar ik had maat 41 besteld en daar kwam ik amper in met mijn voeten bij die pumps. Ik heb geen idee wie ze die maten laten bepalen
Haha, die schoenen heb ik dus, en had precies hetzelfde probleem
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:51:36 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69262591
quote:

[..]

Nee, ik wil idd ook altijd schoenen die een goed voetbed hebben.. Ik heb stapels birkenstocks en gympen en heel weinig hakken. Ik kan ook geen ballerina's dragen omdat mijn hiel heel smal is en ik heel snel uit schoenen glip aan de achterkant. Ook bij hakken. Dus ja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 21 mei 2009 @ 16:20:46 #81
249511 TheCoon
WHO is the COON?
pi_69263388
Lol ik dacht dat vrouwen dit soort discussies alleen maar op het ellegril forum hielden ofzo .
pi_69263692
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:51 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nee, ik wil idd ook altijd schoenen die een goed voetbed hebben.. Ik heb stapels birkenstocks en gympen en heel weinig hakken. Ik kan ook geen ballerina's dragen omdat mijn hiel heel smal is en ik heel snel uit schoenen glip aan de achterkant. Ook bij hakken. Dus ja.
Ik ben nog steeds een paar ballerina's van de H&M aan het inlopen Ze kostten 5 euro geloof ik en ze pasten, maar ik krijg steeds last van mijn hielen als ik ze aan heb. Als ik dat een keer gehad heb, smijt ik ze in de hoek. Een tijdje later (lees: paar dagen/weken) denk ik 'hee, die moet ik nog eens goed inlopen'. Dan trek ik ze weer aan en herhaal ik dat tafereel

Maar die ballerina's zou jij ook aan kunnen denk ik. Ik heb al geen brede hiel en die zit goed stevig in de schoen hoor
  donderdag 21 mei 2009 @ 17:10:21 #83
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69265163
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds een paar ballerina's van de H&M aan het inlopen Ze kostten 5 euro geloof ik en ze pasten, maar ik krijg steeds last van mijn hielen als ik ze aan heb. Als ik dat een keer gehad heb, smijt ik ze in de hoek. Een tijdje later (lees: paar dagen/weken) denk ik 'hee, die moet ik nog eens goed inlopen'. Dan trek ik ze weer aan en herhaal ik dat tafereel

Maar die ballerina's zou jij ook aan kunnen denk ik. Ik heb al geen brede hiel en die zit goed stevig in de schoen hoor
Serieus.. Ja, dat bedoel ik. Je krijgt ook zo snel last van je hielen!
erggg... En dat gaat elke keer zo? Het gaat niet beter na het inlopen ofzo, ook niet als je het opbouwt (1 uur, 2 uur?)

Probeer je ze nou op mij af te schuiven? Ik wil graag mijn hielen nog even heel houden
pi_69265225
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Serieus.. Ja, dat bedoel ik. Je krijgt ook zo snel last van je hielen!
erggg... En dat gaat elke keer zo? Het gaat niet beter na het inlopen ofzo, ook niet als je het opbouwt (1 uur, 2 uur?)

Probeer je ze nou op mij af te schuiven? Ik wil graag mijn hielen nog even heel houden
Neee dat zou ik je arme hielen niet aandoen hoor Ik wil alleen maar zeggen dat die ballerina's niet zo heel erg breed zijn

Nou ik ben altijd erg eigenwijs en versta onder inlopen 'een dag aandoen naar kantoor' enzo Maarja als het dan nieuw is dan kan het nogal stug zijn en ja dat wil nog wel eens pijndoen

Oh mijn hielen zijn trouwens gewoon nog heel hoor! *klopt af*

Ik wil mijn bestelling
  donderdag 21 mei 2009 @ 18:48:40 #85
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69268221
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 16:20 schreef TheCoon het volgende:
Lol ik dacht dat vrouwen dit soort discussies alleen maar op het ellegril forum hielden ofzo .
Waarom alleen daar?
pi_69269802
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:32 schreef Debsterr het volgende:
Hai, er staan weer leuke nieuwe spulletjes bij !

Ik deed "oooeeeeeh" bij het zien van deze jurk
[ afbeelding ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!
Ik ga vanavond weer een bestelling plaatsen!!! OMG!!
-edit-
Hm, baleinen en maat 42, gaat niet passen.

[ Bericht 7% gewijzigd door ParanoidEv op 21-05-2009 19:48:45 ]
  donderdag 21 mei 2009 @ 19:45:07 #87
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69269901
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Neee dat zou ik je arme hielen niet aandoen hoor Ik wil alleen maar zeggen dat die ballerina's niet zo heel erg breed zijn

Nou ik ben altijd erg eigenwijs en versta onder inlopen 'een dag aandoen naar kantoor' enzo Maarja als het dan nieuw is dan kan het nogal stug zijn en ja dat wil nog wel eens pijndoen

Oh mijn hielen zijn trouwens gewoon nog heel hoor! *klopt af*

Ik wil mijn bestelling
Haha, oke dan
Nouja, ik ben net zoals jij, ik heb geen zin om nieuwe schoenen daaaaaaaaaaagen in te lopen Ik wil dat ze na max 3 dagen lopen goed zitten en ik er geen blaren meer van krijg xD Dan loop ik liever op mn birkenstockjes.
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:11:39 #88
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69270822
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:58 schreef CherryLips het volgende:
O, ik ben weer lekker bezig geweest. Omdat ik nooit wijs word uit die maten van de H&M, had ik van een heel leuk shirtje maar 4 maten besteld (en maar goed uit, want normaal gesproken heb ik een L of XL en nu moest ik een S hebben ). Alleen... bij het passen en opruimen heb ik een shirtje in een verkeerd zakje gedaan en het andere zakje weggegooid . Ik hou dus de S en wil de M terugsturen, maar heb het zakje van de M al weggegooid . Ben de kliko al ingedoken, maar kon hem niet zo 1, 2, 3 vinden.
Ben ik nu gedwongen om beide shirtjes te houden of heeft het nut om H&M even te mailen met de uitleg?
Er staat toch nergens dat het in die zakjes terug moet? We doen dat allemaal wel, maar in hoeverre is dat verplicht?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69271087
quote:

[..]

tjah, daar hebben we een pedicure voor ik draag van van haren & h&m tot sascha en tango, de lekkerst zittende zijn toch wel van tango, daar betaal ik tussen de 80/120 euro voor, maar ook op h&m kan ik de hele dag rondhuppelen! op die van vanharen dan weer wat minder.
pi_69271524
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha, oke dan
Nouja, ik ben net zoals jij, ik heb geen zin om nieuwe schoenen daaaaaaaaaaagen in te lopen Ik wil dat ze na max 3 dagen lopen goed zitten en ik er geen blaren meer van krijg xD Dan loop ik liever op mn birkenstockjes.
* Eensch is !

Ik ga over een paar weken ook Birkenstockjes kopen, ik ben benieuwd Moeten ze wel lekker zitten natuurlijk
pi_69271628
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

* Eensch is !

Ik ga over een paar weken ook Birkenstockjes kopen, ik ben benieuwd Moeten ze wel lekker zitten natuurlijk
NEEEEEEEEE GEEN BIRKENSTOCKJES
Noot noot.
pi_69271650
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:37 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

NEEEEEEEEE GEEN BIRKENSTOCKJES
Ik wil zulke Dus zonder teenspreidding

pi_69271755
Daph
Noot noot.
pi_69271779
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef Jojoortje het volgende:
Daph
Het is voor de vakantie hoor Op kantoor kan en mag ik ze niet aan. Dan mag het toch wel?
pi_69271852
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:42 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Het is voor de vakantie hoor Op kantoor kan en mag ik ze niet aan. Dan mag het toch wel?
Niet zo vaak aan doen dan he? Vind je gewone teenslippers niet leuk?

Noot noot.
pi_69271926
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:44 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Niet zo vaak aan doen dan he? Vind je gewone teenslippers niet leuk?

[ afbeelding ]
Ik kan geen goede leuke vinden. Ik heb vorig jaar Havaianas gekocht (duurste teenslippers ooit ) en die dingen zitten voor geen meter omdat ik er steeds blaren van tussen mijn tenen en onder dat 'bandje' krijg. Toen had ik in Spanje een paar slippers van de collectie van Gisele Bündchen gekocht, die waren ook , maar ook daar krijg ik wondjes van op mijn voeten. Ik heb er een beetje genoeg van, want als ik eenmaal een wondje heb kan ik 2 of 3 dagen geen slippers aan omdat die dan op het wondje drukken

You get my point?
  donderdag 21 mei 2009 @ 20:50:28 #97
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69271997
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik wil zulke Dus zonder teenspreidding

[ afbeelding ]
Ohhh die lopen zoo lekker!

Ik heb de zilveren en nog een paar Papillio's (met motiefje dus), nog een Gizeh in het goudbruin en ik wil eigenlijk ook nog de Gizeh in wit lak
Nog een verslaving van mij btw
pi_69272048
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:50 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohhh die lopen zoo lekker!

Ik heb de zilveren en nog een paar Papillio's (met motiefje dus), nog een Gizeh in het goudbruin en ik wil eigenlijk ook nog de Gizeh in wit lak
Nog een verslaving van mij btw
Whehe shopaholics united!!

Ik hoorde dat ik Birkenstocks kon krijgen met 20% korting via de zorgverzekering dus als ik die bon kan krijgen ga ik ze sowieso halen. Ik weet alleen niet of ik ze in het wit, zwart of zilver wil

Wat zijn Gizeh's?
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:00:41 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69272279
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 20:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Whehe shopaholics united!!

Ik hoorde dat ik Birkenstocks kon krijgen met 20% korting via de zorgverzekering dus als ik die bon kan krijgen ga ik ze sowieso halen. Ik weet alleen niet of ik ze in het wit, zwart of zilver wil

Wat zijn Gizeh's?
I know right
Gizeh is dit model:

Dit zijn dus de wit lak, die ik wil maar ik vind dat ik eerst moet nadenken nog xD
  donderdag 21 mei 2009 @ 21:02:17 #100
123170 alors
zlata1234
pi_69272319
Scheer je weg met die birkenstocks!
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')