abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69243848
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:26 schreef Jurk het volgende:
De kids vind je op de Grote Houtstraat (tegenover de V&D), op de begane grond.
Mmm dan moet ik even kijken of ik omloop voor de oorbellen, want dan heb ik verder niks in de barteljoris te zoeken, maar het is niet zo ver.
pi_69244090
Hai

@ Enfermera, Leuke kleren Heb alleen één vraagje; what the hell was je aan het kijken op tv ?
pi_69244217
Oh nu moet ik ook gaan kijken *geen leven heeft*
pi_69244251
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mmm dan moet ik even kijken of ik omloop voor de oorbellen, want dan heb ik verder niks in de barteljoris te zoeken, maar het is niet zo ver.
Is prima hoor, vind het allang lief dat je de moeite überhaupt wil doen

Oeh, ik ga over een paar weken naar Keulen en een maand later naar Berlijn, en daar hebben ze heul veul H&M's!!

En nu ga ik slapen want examens zijn vermoeiend
pi_69244291
Zo te zien heeft ze iets op national geographic op pauze staan
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:12:07 #31
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69245037
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Linnie20v het volgende:
Hai

@ Enfermera, Leuke kleren Heb alleen één vraagje; what the hell was je aan het kijken op tv ?

Hahahahaha
Idd Dipkip.
Volgensmij iets niet-interessants op NGC. Ofzo.
Maar stond niet op pauze hoor.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69245222
Hij staat heul wel op pauze!!! Ik zie bij alle foto's datzelfde gekke iets op het beeld met ,voor zo ver ik kan lezen, dezelfde tekst !!!
pi_69245448
Ja er is exact het zelfde in beeld!!!
pi_69245474
OMG je TV is vastgelopen even rebooten!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:22:40 #35
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69245510
Oh oke.
Ik ben echt heel moe, je ziet het, ik ga onzin uitkramen.

TV vastgelopen
pi_69245693
Whehehe, ik wist het wel!!

Ik ga zo langzamerhand ook mijn bed maar eens opzoeken.
Morgenvroeg communie, dus verplicht naar de kerk *hiep hoi* en geen idee wat ik aan moet doen *halp*
pi_69245778
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Linnie20v het volgende:
Whehehe, ik wist het wel!!

Ik ga zo langzamerhand ook mijn bed maar eens opzoeken.
Morgenvroeg communie, dus verplicht naar de kerk *hiep hoi* en geen idee wat ik aan moet doen *halp*
Had je nou maar vast je ontplofte roze glazuurjurk hm
pi_69245926
Muahhahahah, das was erg vet geweest!!!
Helaas heeft dat niet zo mogen zijn
  woensdag 20 mei 2009 @ 23:34:02 #39
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69245986
xD
Nou slaapze meiden, ik ga morgen denk ik nog wel even vroeg op om te kijken of er iets leuks in de Sale staat nog
pi_69246205
Ja, ik ga ook plat !!

Tot morgen
pi_69250134
Enfermera, leuk die foto's!

Verkapte TVP
Noot noot.
pi_69252364
Enfermera ik had nog helemaal niet gereageerd op je foto's . Ik maakte per ongeluk de lapo

Ziet er allemaal heel leuk uit! Alleen vraagje over die paarse sporttop; die lijkt wel een stuk fletser dan op de foto van H&M Klopt dat of valt dat wel mee? Dat jasje is trouwens heeeeel erg

Enne Dipkip, succes met je plasstick! En met je vriend als je toch besluit 'm te slaan

NIEUWS VAN DE DAG: MIJN BESTELLING STAAT MANCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_69252592
Mijn bestellinkje nog steeds in behandeling (al 2 dagen voor een tuniek/blouse en dat vest van 4,90 ), deze schoentjes haal ik wel in de winkel ofzo.
pi_69252653
Krijg nou de schurft! Een top die ik besteld heb kost nu opeens 7 euro minder in de sale

* mailen gaat *
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:13:29 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69254479
Thanks Jojoortje!
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 09:30 schreef Daph_ het volgende:
Enfermera ik had nog helemaal niet gereageerd op je foto's . Ik maakte per ongeluk de lapo

Ziet er allemaal heel leuk uit! Alleen vraagje over die paarse sporttop; die lijkt wel een stuk fletser dan op de foto van H&M Klopt dat of valt dat wel mee? Dat jasje is trouwens heeeeel erg

Enne Dipkip, succes met je plasstick! En met je vriend als je toch besluit 'm te slaan

NIEUWS VAN DE DAG: MIJN BESTELLING STAAT MANCO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha, geeft niet, beter laat dan nooit toch!
Nja, echt heel flets is ie niet, denk dat het meer de stof is die verschilt waardoor ie anders lijkt.. Het is heel dunne stof dus daardoor kan het zijn dat de kleur wat anders lijkt, ja.

Mancoooooo ! Super!

Ik had nog in de sale gekoekeloerd vanochtend (nadat mn wekker al 3x was afgegaan ), maar ze hadden volgensmij niks bijgevuld
pi_69254898
Die schoentjes ga ik idd ook in de winkel halen als ik ze een keer ergens zie. Oh wacht ze zijn zeker van Divided? Nouja dan haal ik ze in Keulen of Berlijn wel
pi_69254908
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
Thanks Jojoortje!
[..]

Haha, geeft niet, beter laat dan nooit toch!
Nja, echt heel flets is ie niet, denk dat het meer de stof is die verschilt waardoor ie anders lijkt.. Het is heel dunne stof dus daardoor kan het zijn dat de kleur wat anders lijkt, ja.

Mancoooooo ! Super!

Ik had nog in de sale gekoekeloerd vanochtend (nadat mn wekker al 3x was afgegaan ), maar ze hadden volgensmij niks bijgevuld
Ah okee! Wel leuk weer allemaal Je hield alles toch?

Whoeehoeee ja manco! Toch steeds maar weer kijken of ie toevallig niet al onderweg was, maar volgens mij werken ze bij TNT niet vandaag toch?

Geen idee of ze de sale hebben bijgevuld? Toen ik vanochtend om 09.15 keek stond er weinig, maargoed dat staat er normaal ook op dat tijdstip
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:40:58 #48
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69255277
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah okee! Wel leuk weer allemaal Je hield alles toch?

Whoeehoeee ja manco! Toch steeds maar weer kijken of ie toevallig niet al onderweg was, maar volgens mij werken ze bij TNT niet vandaag toch?

Geen idee of ze de sale hebben bijgevuld? Toen ik vanochtend om 09.15 keek stond er weinig, maargoed dat staat er normaal ook op dat tijdstip
Jaaa. Ik denk het iig wel. Gister was ik erg moe ga het zo nog even opnieuw passen. Die skinny jeans en waarschijnlijk ook die sportbroek moeten wel wat korter gemaakt worden, maar ze zitten echt super

Hm, nee, denk het niet, hemelvaart, dan is alles dicht.
Nouja, ik keek om 7 uur en toen stonden er ook maar 3 pagina's aan shirtjes. Magoed, dat kan ook weer hemelvaart zijn.
pi_69255777
O, ik ben weer lekker bezig geweest. Omdat ik nooit wijs word uit die maten van de H&M, had ik van een heel leuk shirtje maar 4 maten besteld (en maar goed uit, want normaal gesproken heb ik een L of XL en nu moest ik een S hebben ). Alleen... bij het passen en opruimen heb ik een shirtje in een verkeerd zakje gedaan en het andere zakje weggegooid . Ik hou dus de S en wil de M terugsturen, maar heb het zakje van de M al weggegooid . Ben de kliko al ingedoken, maar kon hem niet zo 1, 2, 3 vinden.
Ben ik nu gedwongen om beide shirtjes te houden of heeft het nut om H&M even te mailen met de uitleg?
Tap tap tap
pi_69257358
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')