abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69233787
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef L.in het volgende:
Ik ben blij!!

[ afbeelding ]

Mijn pauwentopje die ze zomaar uit mijn bestelling hadden geflikkert...ze hebben 'm weer!!
Kijken of 'ie dit keer wel komt!
Ik vind dat een leuk hempje maar zie die nooit op de site staan. Kijk ik zo fout?? Of staat die niet bij singlets?
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:26:12 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_69234065
Voor de mensen die het najaarsboek niet hebben kunnen bemachtigen, hier een linkje: hm-fallwinter-2009-collection-preview. Er staan hele toffe dingen tussen.

En vanaf 28 mei zijn de 'H&M Fashion Against AIDS!' shirtjes verkrijgbaar.
quote:
Dita Von Teese and Katy Perry are just two of the celebrities joining H&M and Designers Against AIDS (DAA) for Fashion Against AIDS, to help fight the disease and raise youth awareness.

Also participating in the campaign and pictured below: Tokio Hotel, N.E.R.D, Estelle, Cyndi Lauper, Dangerous Muse,Robyn, Róisín Murphy and Yelle. Not pictured but still participating: Moby, Yoko Ono, and Katharine Hamnett.

All of the celebs collaborated with H&M on designs for T-shirts, T-shirt dresses, vests and bodies. 25% of the sales price will be donated to youth HIV/AIDS awareness projects. The collection, in 100% organic cotton, for both guys and girls will go on sale in H&M’s youth DIVIDED department from May 28 2009. Watch the promo video below! 10+ pics inside…

bron
pi_69234310
lukt niet echt, nevermind
ook al niet
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:38:31 #279
253439 L.in
If you have it, flaunt it!!
pi_69234485
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:01 schreef alors het volgende:
Nou die paauwentop is redelijk tot zeer doorzichtig, bereid je maar voor op een deceptie
Hmmm, dat is weer wat minder...ach, anders gaat 'ie gewoon weer terug!
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ik vind dat een leuk hempje maar zie die nooit op de site staan. Kijk ik zo fout?? Of staat die niet bij singlets?
Bij de singlets staat die idd niet, beetje vreemd! Maar als je bij 'tops' en dan 'alles laten zien' kijkt, staat 'ie op pagina 6 en dan linksonder...hij is er nu alleen nog maar in 42.
Is wel vaker zo dat dingen er niet meer opstaan en een paar dagen/weken later wel weer, zijn volgens mij de retouren dan
pi_69235889
Ik heb vandaag mijn Matthew bestelling binnen gekregen. Vind het wel altijd grappig te lezen dat jullie de hele zending altijd helemaal bijhouden; als ik eenmaal wat besteld heb kijk ik er verder niet naar om totdat ik het binnen heb.

Die gele sarong heeft helemaal geen mooie kleur vind ik,had 'm geler en feller verwacht. Heeft iemand nog interesse in dat ding? Mag weg tegen de verkoopprijs op de H&M site. Anders stuur ik 'm van het weekend terug.
Beetje jammer dat ik nu twee bikini broekjes heb, maar het topje nog niet heb, want die is elke keer uitverkocht.

Deze is trouwens mooi! Alleen jammer van die naden bij het borstgedeelte.

En deze schoenen hebben ook wel wat, maar ik denk niet dat ik ze veel zal dragen, dus laat maar. Dat elastiek zal ook wel je voeten afknellen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Syytön op 20-05-2009 19:33:23 ]
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:26:12 #281
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69236068
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
Nieuwe spullen

Hoe draag je zoiets nou?? (puur uit verbazing, geen directe koopneiging)

[ afbeelding ]

En dit dan

[ afbeelding ]

kom daar dan mee vóór het songfestival
Die is voor al onder al die doorschijnende gevalletjes die ze verkopen!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:34:06 #282
123170 alors
zlata1234
pi_69236357
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Die is voor al onder al die doorschijnende gevalletjes die ze verkopen!
know'm sayin?
word? word.
pi_69236566
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
Nieuwe spullen

Hoe draag je zoiets nou?? (puur uit verbazing, geen directe koopneiging)

[ afbeelding ]

En dit dan

[ afbeelding ]

kom daar dan mee vóór het songfestival
Die eerste zou ik met high heels en een lange grijze blazer dragen. Dat pailletenjasje met een zwarte skinny jeans, zwarte peeptoes en een zwart cashmere topje, ofzo. Maarja, dit is wel de feestcollectie, dus niet echt geschikt voor werk of school ofzo he.
pi_69236568
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef alors het volgende:

[..]

Ik vind het spleetmodel echt een prachtig meiske, de mooiste momenteel denk ik.
Ze is inderdaad mooi, geweldig figuur ook
Je hebt nu ook een John Frieda reclame over Sheer Go Blond (of zo iets) zij lijkt daar heel erg op...toch?
*zoekt op you tube de reclame...

Gevonden
pi_69236702
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Syytön het volgende:

[ afbeelding ]
En deze schoenen hebben ook wel wat, maar ik denk niet dat ik ze veel zal dragen, dus laat maar. Dat elastiek zal ook wel je voeten afknellen.
Die schoenen heb ik ook al in de winkel gezien in het zwart en beige...vond ze op het eerste gezicht erg mooi, maar ik heb ze vanwege de afknel-reden niet gepast.

Oh ja, ik heb gezocht voor de exclusive divided spulletjes, alleen niets gevonden.
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:08:21 #286
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69237821
Ohhh de buurvrouw kwam toch aardig op tijd nog het pakketje brengen, ik dacht dat ze later thuis was!

Dit is wat ik had besteld:

Als ik het aan heb:
Skinny jeans + turquoise vestje van 4,90:

Ik was ff vergeten dat veel dingen van de H&M op de site dikke stof lijken, maar als je het hebt is het ineens veel dunner. Dat vestje van 4,90 is echt heel dun, maar wel De skinny jeans is , alleen wat te lang, maar dat vermaak ik wel

Skinny jeans + geel vest van Divided:

Vestje is echt

Skinny jeans + blauwe zomerjasje:

Zomerjas is weer wat dikker dan ik had gedacht, nog wat stugge stof zeg maar.. Maar het is wel een superhandig jasje.

Grijze sportbroek + paarse sporttop:

De grijze sportbroek en het paarse topje zijn ook dunner dan ik had gedacht. Maar ze zitten wel stoer! De broeken van de H&M zijn alleen ALTIJD te lang bij mij

Ik weet nog niet zeker of ik die grijze sportbroek hou, hij is wel heel leuk maar dus te lang.. Onderaan zit elastiek en dan moet ik dat dus afknippen en 'm vermaken.. Weet niet of ik daar zin in heb. Maar hij zit wel superlekker verder... Dilemma's dilemma's.
Ik ga morgen nog een keertje passen, ben nu best moe en als ik me morgen wat beter voel dan kan ik het nog beter beoordelen gok ik
Maar voor de rest ben ik echt heel ergggg
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:19:38 #287
123170 alors
zlata1234
pi_69238260
Dat jasje staat je super

Ik had em in het wit en toen beige, maar toch maar weer teruggedaan, ik draag ze toch nooit.
Draag altijd vestjes en hoodies...

edit: grappig trouwens om te zien hoe lang die mouwen bij jouw zitten. Bij mij zijn de mouwen altijd een stuk korter. Eigenlijk te kort, maarja vind maar eens een jas met mouwen die wel lang genoeg zijn, dat heb ik jaren geleden al opgegeven
know'm sayin?
word? word.
pi_69238408
Die jas is idd wat stug/dik, maar wel lekker voor als het wat kouder is.
Dat turquoise vestje is echt leuk
pi_69238464
oeh dat topje is leuk!
Tap tap tap
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:26:07 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69238557
@ alors: haha ja, mijn mouwen zijn idd meestal lang genoeg

@ Butterfly91: ja idd! ik dacht eerst; huh, wat een dunne stof.. maar toen ik 'm eenmaal aanhad vond ik 'm echt super Lijkt me heerlijk voor de zomer 8)
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:28:28 #291
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69238652
Die bovenste vest vind ik te dun van stof. Daardoor valt hij niet leuk maar plooierig. Dit vermoedde ik al. H&M he!

Die gele vind ik wel stoer en je jasje ook!!
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:33:27 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69238822
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef Psych-case het volgende:
Die bovenste vest vind ik te dun van stof. Daardoor valt hij niet leuk maar plooierig. Dit vermoedde ik al. H&M he!

Die gele vind ik wel stoer en je jasje ook!!
True, maar ik vind het zelf wel geinig Over smaak valt te twisten he
Thanks!
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:37:25 #293
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69238976
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:33 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Over smaak valt te twisten he
Tuurlijk!
Ik houd meer van dikke vessies die 'afkleden' i.p.v. bobbels accentueren. Op een jurkje ofzo zou ik hem wel leuk vinden maar met broeken krijg je bobbels. Daarom heb ik ook een hekel aan riemen. Die creeeren ook bobbels. En ze zitten nooit lekker!

Je broek is ook leuk! Dat sportshirtje is mij weer te lossig en te grote gaterig. Die sportbroek met strakke pijpen is ook niet mijn ding haha. Alleen die pijpen, de rest is wel leuk. Beiden items staan jou overigens wel goed!!
pi_69239186
Hmmm ik twijfel wat ik van het vest vind... De rest vind ik trouwens goed staan, vooral het jasje. Dat is echt een fijn ding, als ik m in de sale nog in een andere kleur vind in mijn maat gaat ie het mandje in (ik heb hem nu in groen).

Maar dat vestje, misschien is het ook wel dat ik niet van skinnies hou. Ik denk dat het op een broek met een wijde pijp of misschien zelfs op een jurk / rok alweer heel anders staat. Kwestie van smaak idd ik laat die van mij iig wel komen, desnoods als 'huispakje'... Heb veel oncharmantere dingen dan dat en mijne is in het zwart, dus dan zie je denk ik ook minder van het flupstofje.

OMG mn vriend zei over wat ik vandaag aanhad 'jezus wat een enorme tieten heb je in dat ding'. Na de opmerking over mn buik in de jurk van vorige week begin ik te denken.... Zwangerschapstestje doen? Vriendje slaan?
  woensdag 20 mei 2009 @ 20:58:54 #295
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69239774
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Tuurlijk!
Ik houd meer van dikke vessies die 'afkleden' i.p.v. bobbels accentueren. Op een jurkje ofzo zou ik hem wel leuk vinden maar met broeken krijg je bobbels. Daarom heb ik ook een hekel aan riemen. Die creeeren ook bobbels. En ze zitten nooit lekker!

Je broek is ook leuk! Dat sportshirtje is mij weer te lossig en te grote gaterig. Die sportbroek met strakke pijpen is ook niet mijn ding haha. Alleen die pijpen, de rest is wel leuk. Beiden items staan jou overigens wel goed!!
Ohhh jaaaa riemen!! Ben het helemaal met je eens.. Enige reden waarom ik ze misschien zou kopen is het kleuraccentje wat dan ergens in terug kan komen Maar voor de rest zijn het idd ondingen! xD
Thanks!
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm ik twijfel wat ik van het vest vind... De rest vind ik trouwens goed staan, vooral het jasje. Dat is echt een fijn ding, als ik m in de sale nog in een andere kleur vind in mijn maat gaat ie het mandje in (ik heb hem nu in groen).

Maar dat vestje, misschien is het ook wel dat ik niet van skinnies hou. Ik denk dat het op een broek met een wijde pijp of misschien zelfs op een jurk / rok alweer heel anders staat. Kwestie van smaak idd ik laat die van mij iig wel komen, desnoods als 'huispakje'... Heb veel oncharmantere dingen dan dat en mijne is in het zwart, dus dan zie je denk ik ook minder van het flupstofje.

OMG mn vriend zei over wat ik vandaag aanhad 'jezus wat een enorme tieten heb je in dat ding'. Na de opmerking over mn buik in de jurk van vorige week begin ik te denken.... Zwangerschapstestje doen? Vriendje slaan?
Haha, ja, ik heb ook broeken met wijde pijpen dus daar kan ik het vestje ook mee combineren Maar wilde nu gewoon even aantrekken wat ik had gekocht
Omggggg Jouw vriend! Eh... beide?
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:06:32 #296
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69240033
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef Dipkip het volgende:

Volgensmij is 'enorme tieten' een compliment bij mannen....*twijfel*
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:10:04 #297
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69240155
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor. Maar idd meestal wel xD
pi_69240667
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh de buurvrouw kwam toch aardig op tijd nog het pakketje brengen, ik dacht dat ze later thuis was!

Dit is wat ik had besteld:
[ afbeelding ]

Als ik het aan heb:
Skinny jeans + turquoise vestje van 4,90:
[ afbeelding ]
Ik was ff vergeten dat veel dingen van de H&M op de site dikke stof lijken, maar als je het hebt is het ineens veel dunner. Dat vestje van 4,90 is echt heel dun, maar wel De skinny jeans is , alleen wat te lang, maar dat vermaak ik wel

Skinny jeans + geel vest van Divided:
[ afbeelding ]
Vestje is echt

Skinny jeans + blauwe zomerjasje:
[ afbeelding ]
Zomerjas is weer wat dikker dan ik had gedacht, nog wat stugge stof zeg maar.. Maar het is wel een superhandig jasje.

Grijze sportbroek + paarse sporttop:
[ afbeelding ]
De grijze sportbroek en het paarse topje zijn ook dunner dan ik had gedacht. Maar ze zitten wel stoer! De broeken van de H&M zijn alleen ALTIJD te lang bij mij

Ik weet nog niet zeker of ik die grijze sportbroek hou, hij is wel heel leuk maar dus te lang.. Onderaan zit elastiek en dan moet ik dat dus afknippen en 'm vermaken.. Weet niet of ik daar zin in heb. Maar hij zit wel superlekker verder... Dilemma's dilemma's.
Ik ga morgen nog een keertje passen, ben nu best moe en als ik me morgen wat beter voel dan kan ik het nog beter beoordelen gok ik
Maar voor de rest ben ik echt heel ergggg
Staat je leuk, vooral het jasje! In welke maat heb je het vestje besteld en valt hij groot of klein of normaal? Ik heb em ook besteld (nouja, vriendlief heeft hem meebesteld met zijn bestelling) Hij valt inderdaad wel anders dan ik had verwacht.
pi_69241007
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Psych-case het volgende:
Nah, hij was oprecht verbaasd en vroeg of dat normaal was 'op jouw leeftijd'. Hij is zo tactvol he, mijn vent als ie wat leuks wil zeggen over mn boobs zegt ie dat ze 'leuk uitkomen in wat je nu aanhebt'. Dat betekent meestal dat er voortaan een hemdje onder moet maar hij bedoelde wel echt groter dus misschien toch maar ff plasje doen voor de zekerheid...
  woensdag 20 mei 2009 @ 21:32:21 #300
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69241107
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:

[..]

Staat je leuk, vooral het jasje! In welke maat heb je het vestje besteld en valt hij groot of klein of normaal? Ik heb em ook besteld (nouja, vriendlief heeft hem meebesteld met zijn bestelling) Hij valt inderdaad wel anders dan ik had verwacht.
Thanks!
Ik neem aan dat je het turquoise vestje bedoeld? Ik heb 'm in XS besteld, dat is de maat die ik normaal van tshirts heb. Meestal neem ik vesten een maatje groter omdat ze anders te strak zitten, maar deze zit eigenlijk super zo, omdat ie van wat dunnere stof is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')