Ik vind dat een leuk hempje maar zie die nooit op de site staan. Kijk ik zo fout?? Of staat die niet bij singlets?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:55 schreef L.in het volgende:
Ik ben blij!!![]()
[ afbeelding ]
Mijn pauwentopje die ze zomaar uit mijn bestelling hadden geflikkert...ze hebben 'm weer!!![]()
Kijken of 'ie dit keer wel komt!
bronquote:Dita Von Teese and Katy Perry are just two of the celebrities joining H&M and Designers Against AIDS (DAA) for Fashion Against AIDS, to help fight the disease and raise youth awareness.
Also participating in the campaign and pictured below: Tokio Hotel, N.E.R.D, Estelle, Cyndi Lauper, Dangerous Muse,Robyn, Róisín Murphy and Yelle. Not pictured but still participating: Moby, Yoko Ono, and Katharine Hamnett.
All of the celebs collaborated with H&M on designs for T-shirts, T-shirt dresses, vests and bodies. 25% of the sales price will be donated to youth HIV/AIDS awareness projects. The collection, in 100% organic cotton, for both guys and girls will go on sale in H&M’s youth DIVIDED department from May 28 2009. Watch the promo video below! 10+ pics inside…
Hmmm, dat is weer wat minder...ach, anders gaat 'ie gewoon weer terug!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:01 schreef alors het volgende:
Nou die paauwentop is redelijk tot zeer doorzichtig, bereid je maar voor op een deceptie
Bij de singlets staat die idd niet, beetje vreemd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:17 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik vind dat een leuk hempje maar zie die nooit op de site staan. Kijk ik zo fout?? Of staat die niet bij singlets?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
Nieuwe spullen![]()
Hoe draag je zoiets nou?? (puur uit verbazing, geen directe koopneiging)![]()
[ afbeelding ]
En dit dan
[ afbeelding ]
kom daar dan mee vóór het songfestival![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:26 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Die is voor al onder al die doorschijnende gevalletjes die ze verkopen!
Die eerste zou ik met high heels en een lange grijze blazer dragen. Dat pailletenjasje met een zwarte skinny jeans, zwarte peeptoes en een zwart cashmere topje, ofzo. Maarja, dit is wel de feestcollectie, dus niet echt geschikt voor werk of school ofzo he.quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:28 schreef Dipkip het volgende:
Nieuwe spullen![]()
Hoe draag je zoiets nou?? (puur uit verbazing, geen directe koopneiging)![]()
[ afbeelding ]
En dit dan
[ afbeelding ]
kom daar dan mee vóór het songfestival![]()
Ze is inderdaad mooi, geweldig figuur ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het spleetmodel echt een prachtig meiske, de mooiste momenteel denk ik.
Die schoenen heb ik ook al in de winkel gezien in het zwart en beige...vond ze op het eerste gezicht erg mooi, maar ik heb ze vanwege de afknel-reden niet gepast.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:21 schreef Syytön het volgende:
[ afbeelding ]
En deze schoenen hebben ook wel wat, maar ik denk niet dat ik ze veel zal dragen, dus laat maar. Dat elastiek zal ook wel je voeten afknellen.
True, maar ik vind het zelf wel geinigquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef Psych-case het volgende:
Die bovenste vest vind ik te dun van stof. Daardoor valt hij niet leuk maar plooierig. Dit vermoedde ik al. H&M he!
Die gele vind ik wel stoer en je jasje ook!!
Tuurlijk!quote:
Ohhh jaaaa riemen!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
Ik houd meer van dikke vessies die 'afkleden' i.p.v. bobbels accentueren. Op een jurkje ofzo zou ik hem wel leuk vinden maar met broeken krijg je bobbels. Daarom heb ik ook een hekel aan riemen. Die creeeren ook bobbels. En ze zitten nooit lekker!
Je broek is ook leuk! Dat sportshirtje is mij weer te lossig en te grote gaterig.Die sportbroek met strakke pijpen is ook niet mijn ding haha. Alleen die pijpen, de rest is wel leuk. Beiden items staan jou overigens wel goed!!
Haha, ja, ik heb ook broeken met wijde pijpen dus daar kan ik het vestje ook mee combinerenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef Dipkip het volgende:
Hmmm ik twijfel wat ik van het vest vind... De rest vind ik trouwens goed staan, vooral het jasje. Dat is echt een fijn ding, als ik m in de sale nog in een andere kleur vind in mijn maat gaat ie het mandje in (ik heb hem nu in groen).
Maar dat vestje, misschien is het ook wel dat ik niet van skinnies hou. Ik denk dat het op een broek met een wijde pijp of misschien zelfs op een jurk / rok alweer heel anders staat. Kwestie van smaak iddik laat die van mij iig wel komen, desnoods als 'huispakje'... Heb veel oncharmantere dingen dan dat
en mijne is in het zwart, dus dan zie je denk ik ook minder van het flupstofje.
OMG mn vriend zei over wat ik vandaag aanhad 'jezus wat een enorme tieten heb je in dat ding'. Na de opmerking over mn buik in de jurk van vorige week begin ik te denken.... Zwangerschapstestje doen?Vriendje slaan?
![]()
Volgensmij is 'enorme tieten' een compliment bij mannen....*twijfel*quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:43 schreef Dipkip het volgende:
OMG mn vriend zei over wat ik vandaag aanhad 'jezus wat een enorme tieten heb je in dat ding'. Na de opmerking over mn buik in de jurk van vorige week begin ik te denken.... Zwangerschapstestje doen?Vriendje slaan?
![]()
Hoeft niet hoor. Maar idd meestal wel xDquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Volgensmij is 'enorme tieten' een compliment bij mannen....*twijfel*
Staat je leuk, vooral het jasje! In welke maat heb je het vestje besteld en valt hij groot of klein of normaal? Ik heb em ook besteld (nouja, vriendlief heeft hem meebesteld met zijn bestelling) Hij valt inderdaad wel anders dan ik had verwacht.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:08 schreef Enfermera het volgende:
Ohhh de buurvrouw kwam toch aardig op tijd nog het pakketje brengen, ik dacht dat ze later thuis was!
Dit is wat ik had besteld:
[ afbeelding ]
Als ik het aan heb:
Skinny jeans + turquoise vestje van 4,90:
[ afbeelding ]
Ik was ff vergeten dat veel dingen van de H&M op de site dikke stof lijken, maar als je het hebt is het ineens veel dunner. Dat vestje van 4,90 is echt heel dun, maar welDe skinny jeans is
![]()
, alleen wat te lang, maar dat vermaak ik wel
Skinny jeans + geel vest van Divided:
[ afbeelding ]
Vestje is echt
Skinny jeans + blauwe zomerjasje:
[ afbeelding ]
Zomerjas is weer wat dikker dan ik had gedacht, nog wat stugge stof zeg maar.. Maar het is wel een superhandig jasje.
Grijze sportbroek + paarse sporttop:
[ afbeelding ]
De grijze sportbroek en het paarse topje zijn ook dunner dan ik had gedacht. Maar ze zitten wel stoer! De broeken van de H&M zijn alleen ALTIJD te lang bij mij
Ik weet nog niet zeker of ik die grijze sportbroek hou, hij is wel heel leuk maar dus te lang.. Onderaan zit elastiek en dan moet ik dat dus afknippen en 'm vermaken.. Weet niet of ik daar zin in heb. Maar hij zit wel superlekker verder...Dilemma's dilemma's.
![]()
Ik ga morgen nog een keertje passen, ben nu best moe en als ik me morgen wat beter voel dan kan ik het nog beter beoordelen gok ik![]()
![]()
Maar voor de rest ben ik echt heel ergggg![]()
![]()
Nah, hij was oprecht verbaasd en vroeg of dat normaal was 'op jouw leeftijd'. Hij is zo tactvol he, mijn ventquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Psych-case het volgende:
Volgensmij is 'enorme tieten' een compliment bij mannen....*twijfel*
Thanks!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Staat je leuk, vooral het jasje! In welke maat heb je het vestje besteld en valt hij groot of klein of normaal? Ik heb em ook besteld (nouja, vriendlief heeft hem meebesteld met zijn bestelling) Hij valt inderdaad wel anders dan ik had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |