Luckyquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:48 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben er ook echt heel blij meeEn ik ga morgen op vakantie dus het is net op tijd
Wat raar dat jullie bestellingen nog niet in behandeling zijn genomen.. de mijne stond ook op eind mei en is sinds afgelopen maandag in behandeling, sinds vanochtend onderweg.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijne ookwat denk je, komt het nog of zullen ze het verplaatsen? Zou ik wel echt achterlijk vinden
Ik snap het ook niet, en de vorige bestelling was ook al naar 2 weken later gezetquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
Wat raar dat jullie bestellingen nog niet in behandeling zijn genomen.. de mijne stond ook op eind mei en is sinds afgelopen maandag in behandeling, sinds vanochtend onderweg.
en die van mij is weer eens naar begin juni geshopt, de jurk van me mama bleef elke dag wisselen tussen eind mei begin juni en toen stond er ineens bij eind mei deze keuze niet mogelijk maar een andere keuze ofzo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat raar dat jullie bestellingen nog niet in behandeling zijn genomen.. de mijne stond ook op eind mei en is sinds afgelopen maandag in behandeling, sinds vanochtend onderweg.
Ik vind het spleetmodel echt een prachtig meiske, de mooiste momenteel denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
We hebben de schotten hier op kantoor volgehangen met H&M bikini-modellen
De mannen waren er wel blij meeZelfs met het spleetmodel
Het is een foto waarop die spleet echt heel goed te zien isquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het spleetmodel echt een prachtig meiske, de mooiste momenteel denk ik.
Dat is wel heel snel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:29 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb mijn bestelling gister overdag besteld en vanochtend om 7 uur was hij al in behandeling. Wordt na verwachting eind mei geleverd. Ik snap niet dat bij sommige mensen het zo lang duurt voordat hij in behandeling wordt genomen. Over het algemeen is dat bij mij binnen 24 uur. Niet altijd even makkelijk als je de volgende dag nog even in de sale wil neuzen
Wel als je een beetje Type-ex tussen haar tanden mietertquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het spleetmodel echt een prachtig meiske, de mooiste momenteel denk ik.
Mn pakje van de A&F uit Amerika kreeg ik na 3 dagen. Ik snap echt niet zo goed waarom je niet gewoon naar de Hennes zou gaan, er zitten er minimaal 3 in elke stadquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:36 schreef dieske87 het volgende:
Ik heb nou al een keer of 4 / 5 een bestelling gedaan bij de h en m. Iedere keer is hij binnen 24 uur in behandeling genomen. Meestal duurt het wel een dag of 2 voordat de track and trace code werkt en nog een 2 of 3 dagen voordat hij van manco af is. Al met al heb ik mijn pakketje altijd binnen 7-10 dagen binnen gehad. Niet slecht volgens mij als ik hier ooit de verhalen lees....
Hoe oud is iedereen hier trouwens op dit forum???
Ik zelf ben 22
Nou euhm...quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:47 schreef karoltje het volgende:
Ik snap echt niet zo goed waarom je niet gewoon naar de Hennes zou gaan, er zitten er minimaal 3 in elke stad.
Hier ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:00 schreef Linnie20v het volgende:
Oh oke haha, fjoew gelukkig was ik zo lui anders had ik ook nog voor niets gekeken![]()
Ik voel me ineens weer jongbouwjaar '85
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |