Hehe, het is maar een gedachte. Het kan heel goed prachtig staan met een maatje meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nou ik vind ze mooi staan en ik doe ze gewoon aan![]()
Waarom zou een voller figuur maat 40/42 zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe, het is maar een gedachte. Het kan heel goed prachtig staan met een maatje meer![]()
Soms vind ik jurken zelfs veel mooier staan met een voller figuur!
Maar ik moet het doen met maat 36/38
1e zwarte shirtje is nice!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:32 schreef Inu het volgende:
Pakketje is erGa 2 truitjes houden en 2 gaan terug in een Hunkemoller-tasje
Heb even niks anders waar het fatsoenlijk inpast
![]()
Houden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terug:
[ afbeelding ]
Kleur staat me niet en een M is way te groot
Andere truitje is ondertussen uitverkocht, maar is veel te kort...
Whoehoeeeeeequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh.....![]()
![]()
[..]
Morgen is ie errrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijk ik blij? Ben ik niet hoor. Echt niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van een overkill aan smilies.![]()
![]()
Hahahahaha xD Cool joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ik ben mijn eigen online shop aan het maken op marktplaats
Ik heb de ananas bikini al verkocht en opgestuurd!! yay!
Van een rokje verwacht ik nog het geld en een andere bikini is als het goed is ook verkocht!
Einde reclame
Vind ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoehoeeeeee![]()
![]()
![]()
Niks mis met een goede smileyoverkill!
Precies.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zou een voller figuur maat 40/42 zijn?
Als je 1.85 bent en je hebt maat 40 ben je gewoon slank hoor
Die heb ik ook, die is fijn he!!! De andere kleuren wil ik ook, morgenochtend maar eens proberen te vangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef Kleintje19 het volgende:
dat is idd een leuk topje, helaas kinder, daar komen mijn boobies niet in
ik heb deze:
[ afbeelding ]
voor 2,90 uit de sale gevist toen en die zit ook zo lekker dat ik hem net heb besteld in knalblauw en wit
Ook niks mis met een vol figuurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Precies.
Maar op zich heb ik wel dat vollere figuurik ben niet zo lang (1,73)
Ik heb er 6 dingen in staat allemaal voor eind mei. En het mooiste is gister pas besteld dus dat zou wel erg snel zijn van h en m.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb sowieso dingen in bestelling staan voor juni, dus voor mij maakt dat niet uitmaar laten we hopen morgenavond dan!
Ja dat ook idd!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:29 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, ik heb een hekel aan iedere morgen mijn bikinilijn te moeten controleren enzo. Mocht je het een keer vergeten en je gaat zwemmen/zonnen dan maakt dat met een broekje niets uit![]()
En inderdaad in die tanga dingetjes zie je alles, ik ben dan niet dik, maar ik heb ook cellulitus en putjes en en en
OH ja, ,met een tanga kruipt de stof in de assook zo irri, met een broekje geen last van..
Je weet best dat je sinds de eerste aflevering van SATC zit te hunkeren naar die jurk. Go on, admit it!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Eej dip, zullen we samen een potje ballerina gaan spelen?? Trek jij de zwarte outfit aan en ik dit
Ménen ze dit nou?quote:
Ik heb geen fobo ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef Linnie20v het volgende:
Van welk bouwjaar ben je Dip? Ben te lui in je fobo te kijken
Dat is het beste bouwjaar!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja of een themafeest![]()
[..]
Ik heb geen fobo ookik ben 25 (1983).
Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Starlie het volgende:
Nou ik ben blij dat er meer mensen zijn die zichzelf wel eens hoogbejaard voelen!! De jeugd van tegenwoordig...
Haha precies! Toen ik 13 was liep ik nog met 2 vlechtjes en mocht ik absoluut geen make-up op.... en moet je ze nu eens zien! Haha! Tijden veranderen.... en ik wordt oud *zucht*quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!![]()
eigenlijk vind ik het stiekum wel leuk staan maar ik kom er niet mee weg natuurlijken op de uni vind ik het ook iets sneus hebben eigenlijk
Ergens vind ik die wel heel erg leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Linnie20v het volgende:
Back to the 80s again, met schoudervullingen...
[ afbeelding ]
Ik mis inderdaad de foute plastic oorbellen en kettingen voor erbij
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Linnie20v het volgende:
En als ze bukken zie je 10 centimeter Bjorn Borg ondergoed![]()
Zelfs de vrouwen...WHY
Doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, voel je niet aangevallenIk vind de combi een beetje raar, maar is misschien wel leuk in het echt!
@ Dip, ja van die strings heb ik ook wel trauma's aan overgehouden....ik heb er ook gehad * shame on me*en dan bleef zo'n strass steen-houdertje hangen aan je broek als je wilde plassen en was er weer een af
Ik deed bestelling A maaaanden geleden en betaalde daarover de verzendkosten (4,95). Maar niet alle artikelen waren direct leverbaar, dus dat werd bestelling B zonder verzendkosten, immers het is niet mijn probleem dat ze later leveren. Als je daar nieuwe spullen bijgooit, gaan die gewoon mee met die gratis nazending.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef Inu het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die verzendkosten? Als je iets in je bestelling gooit wat later wordt geleverd heb je minder verzendkosten?...
Mijne ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn bestelling staat nog steeds op eind mei. Nog steeds niet in behandeling
Gaat er om spannen. Ik heb 7 juni een feest van mijn ouders, want die zijn 25 jaar getrouwd en dan wil ik heel graag één van die jurkjes aan die ik besteld heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijne ookwat denk je, komt het nog of zullen ze het verplaatsen? Zou ik wel echt achterlijk vinden
Nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
De postbode was vroeg vandaag![]()
![]()
En ik hou alles:
[ afbeelding ]
Zit heel mooi, strak maar niet té.
[ afbeelding ]
Hij is echt heeel schattig, alleen iets te kort voor mij om alleen als jurkje te dragen. Daar komt dus een spijkerbroek onder.
En ik had dat vestje met driekwartmouwen voor ¤ 4,90 in het turkois. Het is een dun stofje maar hartstikke leuk voor over een jurkje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |