Ik ook niet. Maar als ik het kon dan had ik zebra-bikini-girl eruitgekicked!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik ben niet zo'n held in topics maken![]()
anyway, ik heb de jurk geanuleerdik wil een ipod touch en mama zei of de jurk of de ipod touch, like duh keuze snel gemaakt
ja ik zocht een foto van matthew maar ze zijn allemaal zo grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als ik het kon dan had ik zebra-bikini-girl eruitgekicked!
Heb een nano van 8gb, lekker klein en handig. iPod zijn heerlijk qua gebruik so dont be sad!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best tof.
Heb alleen laatst al een hele dure zonnebril gekocht.
doet ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee!
Kleintje kun je in de OP anders ook even het linkje van het vorige topic plaatsen bij dat stukje over de previewcatalogus? Anders is het net alsof hier een halve catalogus gepost wordt
nou ik heb uhm 2 jaar geleden heule dure bril gekocht, als ik met nog een bril thuiskom draait mn mama mn nek om, oftie nou 7 euro is of 30quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best tof.
Heb alleen laatst al een hele dure zonnebril gekocht.
Ja idem. Ik zei het net al tegen m'n moeder, maar ze zei nee dat doe je niet. Dus dan maar niet. Maar hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nou ik heb uhm 2 jaar geleden heule dure bril gekocht, als ik met nog een bril thuiskom draait mn mama mn nek om, oftie nou 7 euro is of 30
wel jammer want hij is cuteeee
nee net als mij een belachelijke grote bestelling in een zak krijgen, dat werktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:57 schreef Joels het volgende:
Mijn bestelling is erHet was een beetje een twijfel bestelling dus het merendeel gaat terug, maar dat geeft niet want het
jurkje
is weer binnen dus die zit meteen bij mijn nieuwe bestelling
![]()
Ik had twee stoelkussens besteld en die houd ik wel, maar die hele bestelling kwam dus in een belachelijk grote doos. Even kijken hoe ik die nou weer op het postkantoor krijg...
[ afbeelding ]
Ik heb al 3 keer zo'n enorme doos gekregen van de H&M. En daar zat toen alleen maar kleding inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:57 schreef Joels het volgende:
Mijn bestelling is erHet was een beetje een twijfel bestelling dus het merendeel gaat terug, maar dat geeft niet want het
jurkje
is weer binnen dus die zit meteen bij mijn nieuwe bestelling
![]()
Ik had twee stoelkussens besteld en die houd ik wel, maar die hele bestelling kwam dus in een belachelijk grote doos. Even kijken hoe ik die nou weer op het postkantoor krijg...
[ afbeelding ]
Als je dat jurkje hebt, wil je dan laten weten hoe ie zit enzo? Ik vind hem ook leuk maar mijn bestelling is al groot genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zal mijn gigantische autumn bestelling eens posten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jurk wil ik eigenlijk ook in het zwart bestellen, want bij kleur staat lichtblauwmaar ik vraag me dus af hoe de kleur er in het echt uitziet...
Alles zit superquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] in het donkerblauw
[ afbeelding ] in het zwart
[ afbeelding ]
en een donkerblauw topje met 3/4 mouw dat niet meer op de site staat.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Linnie20v het volgende:
Het jasje is er ook in het rood bij de weg.
@ Huuphuup, jij krijgt een meisje of niet![]()
van de H&Mquote:
Waar heb je die trui/jas gevonden op de site? Kan hem niet vinden:(quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jurk wil ik eigenlijk ook in het zwart bestellen, want bij kleur staat lichtblauwmaar ik vraag me dus af hoe de kleur er in het echt uitziet...
is ook van de preview-collectiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die is wel leuk
Is het een trui-trui of van shirt-stof, ik kan hem niet vinden op de site.
Oké bedanktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is ook van de preview-collectie
voor zover ik het op het plaatje in de catalogus kan zien is het een beetje van dat longsleeve-spul zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel? Dikker dan zo'n fladdershirtje maar zeker dunner dan een trui-trui.
Ik krijg 'm in 2en; de eerste 'eind mei' en de tweede 'half juli' maar die eerste staat al open sinds eind april dacht ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:
Wachten tot eind juli gaat lastig worden, zonder er van alles bij te gaan gooien.
je gaat haast denken dat ze het erom doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:
Wachten tot eind juli gaat lastig worden, zonder er van alles bij te gaan gooien.
Hij is leuk hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Toen Muis dit jurkje postte in een ander topic was ik verliefd, maar ik moet van mezelf wachten tot mijn bestelling in behandeling is genomen omdat het anders weer een week duurt voordat ze het eindelijk gaan verwerken..
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:
Ja echt wel! Het is van die ribbelstof dus dat sluit mooi om je borsten en heel nauw om het stuk net onder je borsten. Hij kleedt echt mooi afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaa
Normaal zou ik er niet aan denken om zo'n jurkje te bestellen, maar omdat je zei dat hij bij de borsten zeg maar stretch is en je er dun in lijkt (omdat het geen hobbezak is) dacht ik 'hey, dat is iets voor mij!'Dus nu ben ik mijn zelfbeheersing heel erg op de proef aan het stellen
Nee, vandaag ben ik sterkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt wel! Het is van die ribbelstof dus dat sluit mooi om je borsten en heel nauw om het stuk net onder je borsten. Hij kleedt echt mooi af![]()
Verdwijnt je zelfbeheersing al?
oeeeeeeee waar staat die trui?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lang. ik wacht al anderhalve week.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Together-Alone het volgende:
Nog een keer m'n vraag omdat ie in het vorige topic helemaal op het eind stond:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je saldo weer op 0 staat na een volledig teruggestuurde bestelling?
Dat kan soms 2 weken duren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Together-Alone het volgende:
Nog een keer m'n vraag omdat ie in het vorige topic helemaal op het eind stond:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je saldo weer op 0 staat na een volledig teruggestuurde bestelling?
Als je dit rokje draagt, let dan wel op dat het niet te hard waait. Het is de ultieme rok om de Marilyn in te doen zeg maar. Ik stond ineens in mn onderbroek met die rok tot onder mn kin opgewaaid bij de bushaltequote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Weer een bestelling binnen. Blijft:
[ afbeelding ]
En nog een shirtje met bloemetjesprint dat niet meer op de site staat.
Rokje zit perfect.
Oh, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je dit rokje draagt, let dan wel op dat het niet te hard waait. Het is de ultieme rok om de Marilyn in te doen zeg maar. Ik stond ineens in mn onderbroek met die rok tot onder mn kin opgewaaid bij de bushalte
Ik heb em ook gekocht en inderdaad, hij past echt geweldig! Je lijkt er inderdaad heel slank in en hij zit heel mooi bij de borsten en hij is zo leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt wel! Het is van die ribbelstof dus dat sluit mooi om je borsten en heel nauw om het stuk net onder je borsten. Hij kleedt echt mooi af![]()
Verdwijnt je zelfbeheersing al?
Ah, dan wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:17 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
lang. ik wacht al anderhalve week.
De 'postbode' was twee uur later nog een keer teruggekomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:32 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben bezig met een grote lenteschoonmaak in een uiterst charmant pakje (boxershort en een t-shirtje). Ging de deurbel. Ik verwacht niemand, dus hell no dat ik open ga doen in de outfit die ik aan had. Kijk ik daarna uit m'n raam, zie ik de postbode teruglopen naar zijn TNT busje MET MIJN H&M PAKKETJE IN ZIJN HAND. Triplefuck
Mazzel gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]
De 'postbode' was twee uur later nog een keer teruggekomenSuperlief!
Ik heb mijn nieuwe aanwinsten nog niet gepast, alleen de ketting die bij m'n bestelling zat (die met die muntjes). Hij was veel groter dan ik verwacht had, maar wel leuk
De TNT bezorger van mijn wijk woont twee straten verderop. Die komt wel vaker op de meest vreemde tijden terug om een pakketje alsnog te bezorgenquote:
ook geen 1.50 dan is het jurk, waar ga je met het meisje heenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, voor deze mag je dus geen 1.80 mtr zijn. Hij kwam nog niet eens tot mn enkels
Wuttefuk? Waar kan dit opeens vandaan komen? Ik heb iets van 3 of 4 keer eerder besteld, altijd met rekening en op tijd betaald. De laatste keer deed ik 150 euro, en ik was al bang dat dat niet kon, maar het mocht toch, ook gewoon op tijd betaald. Suckers.quote:Op krediet kopen is niet mogelijkt, kies een andere betaalwijze.
Nee, niet alles. Er zijn bijvoorbeeld speciale internetaanbiedingen en die artikelen heb je niet in de winkel. Ik weet niet zeker hoe het met de rest zit.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef NicoleColl het volgende:
Misschien een hele rare vraag voor die-hard H&M fans zoals julliemaar, is alles wat er op de site van H&M staat ook te koop in de winkels (bv in Breda?)
Ik ben niet bekend met het aankopen doen via internet, en denk ook niet dat ik dat ooit ga doen.., maar er staan echt hele leuke dingen bij die ik echt nooit zie in de winkel. Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik te ongeduldig ben om goed te zoeken bij de H&M
Je hebt dingen online die je niet in de winkel ziet en je hebt dingen in de winkel die je online niet ziet. Wanneer online dingen in de winkel belanden en in welke vestigingen is niet duidelijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:06 schreef NicoleColl het volgende:
Misschien een hele rare vraag voor die-hard H&M fans zoals julliemaar, is alles wat er op de site van H&M staat ook te koop in de winkels (bv in Breda?)
Ik ben niet bekend met het aankopen doen via internet, en denk ook niet dat ik dat ooit ga doen.., maar er staan echt hele leuke dingen bij die ik echt nooit zie in de winkel. Waarschijnlijk komt dat ook omdat ik te ongeduldig ben om goed te zoeken bij de H&M
Sleept ie bij 1,60m over de grond?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Nou, voor deze mag je dus geen 1.80 mtr zijn. Hij kwam nog niet eens tot mn enkels
Mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik in donkerblauw, superfijnmooilief jurkjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Toen Muis dit jurkje postte in een ander topic was ik verliefd, maar ik moet van mezelf wachten tot mijn bestelling in behandeling is genomen omdat het anders weer een week duurt voordat ze het eindelijk gaan verwerken..
[ afbeelding ]
Ja, echt he! Ligt het dus niet aan mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef alors het volgende:
Deze zit echt raar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die bandjes lijken wel te kort, hij kruipt heel hoog op... Maarja een M gaat veel te wijd worden ben ik bang...
Alleen betalen voor de artikelen die je besluit te houden!quote:Op zondag 17 mei 2009 20:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
FF een huishoudelijke vraag tussendoor:
Als ik een bestelling maak online, stel ik bestel 2 dezelfde jassen in twee verschillende maten omdat ik nogal twijfel...en nog wat topjes enzo, als ik vervolgens de bestelling (met betaling via acceptgiro) thuis krijg moet ik dan het gehele bedrag betalen (en krijg ik later iets terug als ik het artikel terugstuur) OF kan ik alleen betalen voor de artikelen die ik besluit te houden???
+ 1 euro voor de retouren.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef samara het volgende:
[..]
Alleen betalen voor de artikelen die je besluit te houden!
Misschien morgenochtend vroeg even kijken? Doordeweeks wordt alles 's ochtends (rond een uur of half 7, 7 uur) weer bijgevuldquote:Op zondag 17 mei 2009 20:08 schreef 3lmo het volgende:
Waar zijn de gewone t-shirts met v-hals voor heren gebleven? Ik zie ze alleen nog voor 7,90 in specifieke kleuren, terwijl ik ze gister nog in zwart/grijs/wit zag staan voor ~5 euro oid.
Als er veel van iets besteld wordt, gaat het dan automatisch uit het assortiment?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Misschien morgenochtend vroeg even kijken? Doordeweeks wordt alles 's ochtends (rond een uur of half 7, 7 uur) weer bijgevuld
xD Je bedoeld dus gewoon als iets uitverkocht is?quote:Op zondag 17 mei 2009 23:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Als er veel van iets besteld wordt, gaat het dan automatisch uit het assortiment?
Ja, maar die gebruikt 'ie niet om je verzendkosten te kunnen omzeilen, omdat ze die altijd los verzenden van de rest zeg maar..quote:
Dan zal ik even kijken wat de code is van mijn korte spijkerbroekquote:Op maandag 18 mei 2009 11:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, maar die gebruikt 'ie niet om je verzendkosten te kunnen omzeilen, omdat ze die altijd los verzenden van de rest zeg maar..
Dank je, maar helaas trapt 'ie er dit keer niet in..quote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
11-3886
Maten gaan in spijkerbroek maten, dus niet in confectiematen. Ik geloof dat het begint bij 26 ofzo en doorloopt tot 34. Levertijd is eind juni trouwens
Hoe bedoel je? Doet ie het niet?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dank je, maar helaas trapt 'ie er dit keer niet in..
Ja de code wel, maar als ik 'm eerst op juni opsla, en dan kies voor eind mei, rekent 'ie nog steeds verzendkosten..quote:
Huh? Hij staat bij mij op eind juni in een bestelling met een eind mei en begin juni artikelquote:Op maandag 18 mei 2009 11:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja de code wel, maar als ik 'm eerst op juni opsla, en dan kies voor eind mei, rekent 'ie nog steeds verzendkosten..
quote:Op maandag 18 mei 2009 08:23 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel benieuwd wanneer de bestelling van eind deze maand zal komen, ik hoop een beetje snel.
De nieuwe jurk waar ik helemaal gelukkig mee was aangedaan om mn vriend te laten zien, zegt ie dat ik dik ben daarin (en ik vroeg er niet naar, ik zei MOOI HE en toen zei hij dat ik dik leek) dus nu wil ik toch weer wat anders aan naar die bruiloft want ik voel me er nu niet prettig meer in
Ben je niet door de war met het betalingskenmerk?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:34 schreef 3lmo het volgende:
Waarom verschilt op de factuur het 'op rekening 231412' (linkerstrookje) met het rekeningnummer rechtsonder? (naar rekening: 0060231412+ 13) In verband met het overmaken? Ik wil het namelijk gewoon via internet overmaken, dan gebruik ik die rechtsonderaan?
Mijn bestelling staat op eind mei en dat is dus1,5 maand wachten voor mij.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn matthew williamson jurkje staat al de HELE tijd op in behandeling. ga eens verzonden worden zeg.
/ongeduldig.
je bedoelt die zwarte?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:23 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben heel benieuwd wanneer de bestelling van eind deze maand zal komen, ik hoop een beetje snel.
De nieuwe jurk waar ik helemaal gelukkig mee was aangedaan om mn vriend te laten zien, zegt ie dat ik dik ben daarin (en ik vroeg er niet naar, ik zei MOOI HE en toen zei hij dat ik dik leek) dus nu wil ik toch weer wat anders aan naar die bruiloft want ik voel me er nu niet prettig meer in
Waarom niet gewoon naar de H&M gaan dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:39 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Mijn bestelling staat op eind mei en dat is dus1,5 maand wachten voor mij.
Het lijkt er inderdaad op...quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op...![]()
Zou het dan toch nog ooit goedkomen?
![]()
Hahaha xDquote:Op maandag 18 mei 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat zou ik nou ook weer niet willen zeggen
Foto maken wanneer je pakket binnen is?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha xD
Het was idd ook meer sarcastisch bedoeld
Ik kan echt niet wachtenHeb echt zo'n leuke skinny jeans erbij zitten, en dat zomerjasje.... ohhhh
![]()
Zit ook op een goeie zomersale te wachten...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef alors het volgende:
Gaat er nog eens sale komen op de site van de zomerspullen?
Staan een aantal dingen op die ik best wil, maar niet voor de huidige prijs
Ga ik doenquote:
Ik denk pas over een maand, anderhalve maand ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef alors het volgende:
Gaat er nog eens sale komen op de site van de zomerspullen?
Staan een aantal dingen op die ik best wil, maar niet voor de huidige prijs
Jaaaaa leukquote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ga ik doenMet verschillende outfits!
![]()
![]()
Beloofd!
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef karoltje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon naar de H&M gaan dan?
Ik denk niet dat je hem dan krijgt.. Maar je kunt de pagina's bekijken via het linkje in de OP?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef miss_bleu het volgende:
vind het jammer dat ik het najaar boek nog niet heb
Nee die bedoel ik niet maar die heb ik wel ookquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Kleintje19 het volgende:
je bedoelt die zwarte?
[ afbeelding ]
want dat is wel een hele foute jurk voor de al ietsjes stevigere dame, komt door de plooien zegt mn mama
Ik heb alleen echt een hele kleine slaapkamer, of tenminste, te weinig ruimte tussen grote spiegel + bed om foto's te maken dus misschien vraag ik vriendlief wel even om foto's te makenquote:
Wehehehequote:Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb alleen echt een hele kleine slaapkamer, of tenminste, te weinig ruimte tussen grote spiegel + bed om foto's te maken dus misschien vraag ik vriendlief wel even om foto's te maken![]()
Ik heb dat vestje met hemdje setje. In het zwart viel het goed en heb ik het gehouden, heb het ook in groen en bruin besteld en toen viel het veel te groot en soepig.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef dieske87 het volgende:
Heeft iemand dat vest besteld in de anbieding 4.90? Zoja in welke kleur en issie in het echt ook leuk??
Of dat vestje met dat hempje eronder ook voor 4.90?? ik twijfel of ik een van deze artikelen zal bestellen. Op de site lijken ze leuk maar vraag me af of ze in het echt ook leuk zijn
vreemd.. Wel dezelfde maat neem ik aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb dat vestje met hemdje setje. In het zwart viel het goed en heb ik het gehouden, heb het ook in groen en bruin besteld en toen viel het veel te groot en soepig.
Mijn vestje/hempje setje is een beetje aan de ruime kant, vooral bij de schouders van het vestje. Maar het zit lekker dus heb k het gewoon gehoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef dieske87 het volgende:
Heeft iemand dat vest besteld in de anbieding 4.90? Zoja in welke kleur en issie in het echt ook leuk??
Of dat vestje met dat hempje eronder ook voor 4.90?? ik twijfel of ik een van deze artikelen zal bestellen. Op de site lijken ze leuk maar vraag me af of ze in het echt ook leuk zijn
Ja gewoon dezelfde maat, zwart zit ok en de groene en bruine had ik echt een hele lel stof achter mn rug aanwapperen.quote:
Welke kleuren heb jij ze (besteld)quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn vestje/hempje setje is een beetje aan de ruime kant, vooral bij de schouders van het vestje. Maar het zit lekker dus heb k het gewoon gehouden
Dat lange vest zit bij mijn bestelling van nuHopelijk komtie snel
Beide toevallig in het zwart. ik wilde het setje van vest/hempje ook in het roze bestellen, maar dat heb ik toen niet gedaan omdat ik geen 5 euro verzendkosten ga betalen voor een setje van 5 euro. Mijn schoonzusje heeft het setje in het lichtroze, maat XS, en die zit haar perfectquote:
Dankje voor de infoquote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
Niara ja dat is normaal.. Daar staat ie een paar dagen op waarschijnlijk, voordat ie gesorteerd wordt
Of met het risico dat je al laaaaaang terug van vakantie bent als je zomerspulletjes binnen zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk pas over een maand, anderhalve maand ofzoOnder het motto 'iedereen is op vakantie, maar thuisblijvers krijgen korting' ofzo
Daar ben ik bang voor met mijn najaarsbestellingquote:Op maandag 18 mei 2009 16:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of met het risico dat je al laaaaaang terug van vakantie bent als je zomerspulletjes binnen zijn
Hier ook, maar ook dingen van de najaarscollectiequote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Linnie20v het volgende:
Vanmiddag even in de H&M geweest, maar er hangt nog vanalles van Mattew
Dat doen wel meerdere winkels, VM bijv. ook.. en op zich kan het ook geen kwaad natuurlijk, als je het maar bij wat meer basic artikelen houdt. Ik heb een linnen broek van 2 jaar terug van de VM en die komt elk jaar in nieuwe kleurtjes, en die zitten zoquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, dan zal het waarschijnlijk iets zijn dat over is ja![]()
Dat doet de H&M al jaren, de kleren een beetje aanpassen (bijvoorbeeld: andere knoopjes of kleuren) en weer als nieuwe collectie uitbrengen.
Dat klopt ja, zorg dan dat die al iets afgeprijsd is..quote:Op maandag 18 mei 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit er ook niet mee, maar het is natuurlijk wel vreemd als je de catalogus al rondstuurt van de nieuwe versie, dat je dan de oude versie voor dezellfde prijs in de winkel hangt!
C&A doet het ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doen wel meerdere winkels, VM bijv. ook.. en op zich kan het ook geen kwaad natuurlijk, als je het maar bij wat meer basic artikelen houdt. Ik heb een linnen broek van 2 jaar terug van de VM en die komt elk jaar in nieuwe kleurtjes, en die zitten zolekker!
oow bedankt.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef samara het volgende:
[..]
Alleen betalen voor de artikelen die je besluit te houden!
Je bedoelt die doorzichtige zakjes met het artikelnummer erop enzo? Eh, ja ik geloof dat het wel de bedoeling is dat je het daar weer in stopt. Anders snappen ze het daar nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Inu het volgende:
Als je dingen terugstuurt, moet dat dan in die doorzichtige zak waar het in zat? Die heb ik namelijk al weggegooid
ik zeg niet dat je moet opletten of het afkleed, ik zelf ben maar anderhalve meter en vrij fors, ik ga echt niet bij alles kijken of het wel of niet asslankt, maar in die zwarte jurk, was ik serieus een drachtige zeekoe die zat te w8en op 3 kinderen. en dát trekt ik dan ook weer niet aan. dus kon me er wel wat bij voorstellen dat het die jurk was, want ook mijn moeder zag er hilarisch uit toen ze hem aanhadquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik was net in de winkel en ik vond er dingen die in de najaarscatalogus staanals ze er al zijn, waarom moeten we dan tot half juli wachten?
[..]
Nee die bedoel ik niet maar die heb ik wel ooken ik vind hem niet zo vreselijk fout. Tja hij kleedt niet enorm af ofzo, maar ik heb altijd zoiets van ja ik zit er niet mee dat ik een wat grotere maat heb dus ik hoef niet mn hele kledingkast te baseren op wat afkleedt, dan kan ik beter gaan afvallen. Er zijn wel dingen die ik niet aantrek omdat ik weet dat dat gewoon niet staat bij mijn maat (bijv. geen blotebuikdingen, geen te korte rokjes etc.), maar daar valt voor mij deze jurk niet onder. Je ziet gewoon wat mn maat is in deze maar je ziet geen onfatsoenlijke vetblubbers oid
![]()
Deze vond mn vriend me dik maken:
[ afbeelding ]
Ik had er wel iets over aan, het lag dus niet aan het gebrek aan mouwen maar van opzij leek ik 'dik of een beetje zwanger' schijnbaar![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bedoelt die doorzichtige zakjes met het artikelnummer erop enzo? Eh, ja ik geloof dat het wel de bedoeling is dat je het daar weer in stopt. Anders snappen ze het daar niet
Haha ach ja, je bent shopaholic of niet hequote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
Zoveel moeite voor foto's maken![]()
Ik doe het gewoon op het bed van mijn ouders, maar ik betwijfel of ik alles uitgestald op dat bed op de foto krijg
Vind die ook erg leuk, maar ik kan hem alleen in het roze bestellen?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze erg mooi, deze moet ik passen. Ik denk wel dat je maatje 36/38 moet hebben wil deze jurk mooi zitten
Ik ga hem ook bestellen! (wel in de bruine kleur)
QFT!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ach ja, je bent shopaholic of niet he![]()
Nooit gedacht dat ik t zou worden btw
![]()
omg dat meeeeen je niet? Zou de rest zijn uitverkocht?????quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind die ook erg leuk, maar ik kan hem alleen in het roze bestellen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
QFT!
Is je pakketje al onderweg? Ik moet nog wel even wachten denk ik dus dan doe ik gewoon met jou mee met wachten op je pakket en bekijken wat erin zit
Ik denk hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
omg dat meeeeen je niet? Zou de rest zijn uitverkocht?????![]()
Want ik wil alleen de bruine kleur
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
maar in die zwarte jurk, was ik serieus een drachtige zeekoe die zat te w8en op 3 kinderen. en dát trekt ik dan ook weer niet aan. dus kon me er wel wat bij voorstellen dat het die jurk was, want ook mijn moeder zag er hilarisch uit toen ze hem aanhad
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze erg mooi, deze moet ik passen. Ik denk wel dat je maatje 36/38 moet hebben wil deze jurk mooi zitten
Ik ga hem ook bestellen! (wel in de bruine kleur)
In Leiden was 'ie ook al helemaal uitverkochtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Syytön het volgende:
Heeft iemand nog ergens de Matthew bikini gezien met roze rand en gouden pailletjes? Ik moet alleen het bovenstukje hebben, in maat 36 of 38.
Ja he? Ik had een S en een XS, maar S leek ook veel te groot terwijl XS ook bizar zat.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef alors het volgende:
Deze zit echt raar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die bandjes lijken wel te kort, hij kruipt heel hoog op... Maarja een M gaat veel te wijd worden ben ik bang...
Na een mailtje blijkt dat mijn account geblokkeerd is na het onrechtmatige gebruik van kortingscodes.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:49 schreef jakkop het volgende:
[..]
Wuttefuk? Waar kan dit opeens vandaan komen? Ik heb iets van 3 of 4 keer eerder besteld, altijd met rekening en op tijd betaald. De laatste keer deed ik 150 euro, en ik was al bang dat dat niet kon, maar het mocht toch, ook gewoon op tijd betaald. Suckers.
WAAR??????quote:
Oke heel erg bedankt!!!quote:
Morgen is ie errrrrrquote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
Hehe, het is maar een gedachte. Het kan heel goed prachtig staan met een maatje meerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nou ik vind ze mooi staan en ik doe ze gewoon aan![]()
Waarom zou een voller figuur maat 40/42 zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:49 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hehe, het is maar een gedachte. Het kan heel goed prachtig staan met een maatje meer![]()
Soms vind ik jurken zelfs veel mooier staan met een voller figuur!
Maar ik moet het doen met maat 36/38
1e zwarte shirtje is nice!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:32 schreef Inu het volgende:
Pakketje is erGa 2 truitjes houden en 2 gaan terug in een Hunkemoller-tasje
Heb even niks anders waar het fatsoenlijk inpast
![]()
Houden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Terug:
[ afbeelding ]
Kleur staat me niet en een M is way te groot
Andere truitje is ondertussen uitverkocht, maar is veel te kort...
Whoehoeeeeeequote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh.....![]()
![]()
[..]
Morgen is ie errrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijk ik blij? Ben ik niet hoor. Echt niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van een overkill aan smilies.![]()
![]()
Hahahahaha xD Cool joh!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ik ben mijn eigen online shop aan het maken op marktplaats
Ik heb de ananas bikini al verkocht en opgestuurd!! yay!
Van een rokje verwacht ik nog het geld en een andere bikini is als het goed is ook verkocht!
Einde reclame
Vind ik ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoehoeeeeee![]()
![]()
![]()
Niks mis met een goede smileyoverkill!
Precies.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zou een voller figuur maat 40/42 zijn?
Als je 1.85 bent en je hebt maat 40 ben je gewoon slank hoor
Die heb ik ook, die is fijn he!!! De andere kleuren wil ik ook, morgenochtend maar eens proberen te vangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef Kleintje19 het volgende:
dat is idd een leuk topje, helaas kinder, daar komen mijn boobies niet in
ik heb deze:
[ afbeelding ]
voor 2,90 uit de sale gevist toen en die zit ook zo lekker dat ik hem net heb besteld in knalblauw en wit
Ook niks mis met een vol figuurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Precies.
Maar op zich heb ik wel dat vollere figuurik ben niet zo lang (1,73)
Ik heb er 6 dingen in staat allemaal voor eind mei. En het mooiste is gister pas besteld dus dat zou wel erg snel zijn van h en m.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb sowieso dingen in bestelling staan voor juni, dus voor mij maakt dat niet uitmaar laten we hopen morgenavond dan!
Ja dat ook idd!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:29 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, ik heb een hekel aan iedere morgen mijn bikinilijn te moeten controleren enzo. Mocht je het een keer vergeten en je gaat zwemmen/zonnen dan maakt dat met een broekje niets uit![]()
En inderdaad in die tanga dingetjes zie je alles, ik ben dan niet dik, maar ik heb ook cellulitus en putjes en en en
OH ja, ,met een tanga kruipt de stof in de assook zo irri, met een broekje geen last van..
Je weet best dat je sinds de eerste aflevering van SATC zit te hunkeren naar die jurk. Go on, admit it!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Eej dip, zullen we samen een potje ballerina gaan spelen?? Trek jij de zwarte outfit aan en ik dit
Ménen ze dit nou?quote:
Ik heb geen fobo ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef Linnie20v het volgende:
Van welk bouwjaar ben je Dip? Ben te lui in je fobo te kijken
Dat is het beste bouwjaar!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja of een themafeest![]()
[..]
Ik heb geen fobo ookik ben 25 (1983).
Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Starlie het volgende:
Nou ik ben blij dat er meer mensen zijn die zichzelf wel eens hoogbejaard voelen!! De jeugd van tegenwoordig...
Haha precies! Toen ik 13 was liep ik nog met 2 vlechtjes en mocht ik absoluut geen make-up op.... en moet je ze nu eens zien! Haha! Tijden veranderen.... en ik wordt oud *zucht*quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!![]()
eigenlijk vind ik het stiekum wel leuk staan maar ik kom er niet mee weg natuurlijken op de uni vind ik het ook iets sneus hebben eigenlijk
Ergens vind ik die wel heel erg leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Linnie20v het volgende:
Back to the 80s again, met schoudervullingen...
[ afbeelding ]
Ik mis inderdaad de foute plastic oorbellen en kettingen voor erbij
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Linnie20v het volgende:
En als ze bukken zie je 10 centimeter Bjorn Borg ondergoed![]()
Zelfs de vrouwen...WHY
Doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, voel je niet aangevallenIk vind de combi een beetje raar, maar is misschien wel leuk in het echt!
@ Dip, ja van die strings heb ik ook wel trauma's aan overgehouden....ik heb er ook gehad * shame on me*en dan bleef zo'n strass steen-houdertje hangen aan je broek als je wilde plassen en was er weer een af
Ik deed bestelling A maaaanden geleden en betaalde daarover de verzendkosten (4,95). Maar niet alle artikelen waren direct leverbaar, dus dat werd bestelling B zonder verzendkosten, immers het is niet mijn probleem dat ze later leveren. Als je daar nieuwe spullen bijgooit, gaan die gewoon mee met die gratis nazending.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef Inu het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die verzendkosten? Als je iets in je bestelling gooit wat later wordt geleverd heb je minder verzendkosten?...
Mijne ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn bestelling staat nog steeds op eind mei. Nog steeds niet in behandeling
Gaat er om spannen. Ik heb 7 juni een feest van mijn ouders, want die zijn 25 jaar getrouwd en dan wil ik heel graag één van die jurkjes aan die ik besteld heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijne ookwat denk je, komt het nog of zullen ze het verplaatsen? Zou ik wel echt achterlijk vinden
Nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
De postbode was vroeg vandaag![]()
![]()
En ik hou alles:
[ afbeelding ]
Zit heel mooi, strak maar niet té.
[ afbeelding ]
Hij is echt heeel schattig, alleen iets te kort voor mij om alleen als jurkje te dragen. Daar komt dus een spijkerbroek onder.
En ik had dat vestje met driekwartmouwen voor ¤ 4,90 in het turkois. Het is een dun stofje maar hartstikke leuk voor over een jurkje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |