Ik ook niet. Maar als ik het kon dan had ik zebra-bikini-girl eruitgekicked!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef Kleintje19 het volgende:
Ik ben niet zo'n held in topics maken![]()
anyway, ik heb de jurk geanuleerdik wil een ipod touch en mama zei of de jurk of de ipod touch, like duh keuze snel gemaakt
ja ik zocht een foto van matthew maar ze zijn allemaal zo grootquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:30 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als ik het kon dan had ik zebra-bikini-girl eruitgekicked!
Heb een nano van 8gb, lekker klein en handig. iPod zijn heerlijk qua gebruik so dont be sad!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best tof.
Heb alleen laatst al een hele dure zonnebril gekocht.
doet ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:34 schreef Daph_ het volgende:
Teeveepee!
Kleintje kun je in de OP anders ook even het linkje van het vorige topic plaatsen bij dat stukje over de previewcatalogus? Anders is het net alsof hier een halve catalogus gepost wordt
nou ik heb uhm 2 jaar geleden heule dure bril gekocht, als ik met nog een bril thuiskom draait mn mama mn nek om, oftie nou 7 euro is of 30quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:52 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook best tof.
Heb alleen laatst al een hele dure zonnebril gekocht.
Ja idem. Ik zei het net al tegen m'n moeder, maar ze zei nee dat doe je niet. Dus dan maar niet. Maar hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nou ik heb uhm 2 jaar geleden heule dure bril gekocht, als ik met nog een bril thuiskom draait mn mama mn nek om, oftie nou 7 euro is of 30
wel jammer want hij is cuteeee
nee net als mij een belachelijke grote bestelling in een zak krijgen, dat werktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:57 schreef Joels het volgende:
Mijn bestelling is erHet was een beetje een twijfel bestelling dus het merendeel gaat terug, maar dat geeft niet want het
jurkje
is weer binnen dus die zit meteen bij mijn nieuwe bestelling
![]()
Ik had twee stoelkussens besteld en die houd ik wel, maar die hele bestelling kwam dus in een belachelijk grote doos. Even kijken hoe ik die nou weer op het postkantoor krijg...
[ afbeelding ]
Ik heb al 3 keer zo'n enorme doos gekregen van de H&M. En daar zat toen alleen maar kleding inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:57 schreef Joels het volgende:
Mijn bestelling is erHet was een beetje een twijfel bestelling dus het merendeel gaat terug, maar dat geeft niet want het
jurkje
is weer binnen dus die zit meteen bij mijn nieuwe bestelling
![]()
Ik had twee stoelkussens besteld en die houd ik wel, maar die hele bestelling kwam dus in een belachelijk grote doos. Even kijken hoe ik die nou weer op het postkantoor krijg...
[ afbeelding ]
Als je dat jurkje hebt, wil je dan laten weten hoe ie zit enzo? Ik vind hem ook leuk maar mijn bestelling is al groot genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zal mijn gigantische autumn bestelling eens posten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jurk wil ik eigenlijk ook in het zwart bestellen, want bij kleur staat lichtblauwmaar ik vraag me dus af hoe de kleur er in het echt uitziet...
Alles zit superquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:55 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] in het donkerblauw
[ afbeelding ] in het zwart
[ afbeelding ]
en een donkerblauw topje met 3/4 mouw dat niet meer op de site staat.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Linnie20v het volgende:
Het jasje is er ook in het rood bij de weg.
@ Huuphuup, jij krijgt een meisje of niet![]()
van de H&Mquote:
Waar heb je die trui/jas gevonden op de site? Kan hem niet vinden:(quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zal mijn gigantische autumn bestelling eens posten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jurk wil ik eigenlijk ook in het zwart bestellen, want bij kleur staat lichtblauwmaar ik vraag me dus af hoe de kleur er in het echt uitziet...
is ook van de preview-collectiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Die is wel leuk
Is het een trui-trui of van shirt-stof, ik kan hem niet vinden op de site.
Oké bedanktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is ook van de preview-collectie
voor zover ik het op het plaatje in de catalogus kan zien is het een beetje van dat longsleeve-spul zeg maar. Als je snapt wat ik bedoel? Dikker dan zo'n fladdershirtje maar zeker dunner dan een trui-trui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |