Ik krijg 'm in 2en; de eerste 'eind mei' en de tweede 'half juli' maar die eerste staat al open sinds eind april dacht ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:
Wachten tot eind juli gaat lastig worden, zonder er van alles bij te gaan gooien.
je gaat haast denken dat ze het erom doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Debsterr het volgende:
Wachten tot eind juli gaat lastig worden, zonder er van alles bij te gaan gooien.
Hij is leuk hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Toen Muis dit jurkje postte in een ander topic was ik verliefd, maar ik moet van mezelf wachten tot mijn bestelling in behandeling is genomen omdat het anders weer een week duurt voordat ze het eindelijk gaan verwerken..
[ afbeelding ]
Jaaaaquote:
Ja echt wel! Het is van die ribbelstof dus dat sluit mooi om je borsten en heel nauw om het stuk net onder je borsten. Hij kleedt echt mooi afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jaaaa
Normaal zou ik er niet aan denken om zo'n jurkje te bestellen, maar omdat je zei dat hij bij de borsten zeg maar stretch is en je er dun in lijkt (omdat het geen hobbezak is) dacht ik 'hey, dat is iets voor mij!'Dus nu ben ik mijn zelfbeheersing heel erg op de proef aan het stellen
Nee, vandaag ben ik sterkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt wel! Het is van die ribbelstof dus dat sluit mooi om je borsten en heel nauw om het stuk net onder je borsten. Hij kleedt echt mooi af![]()
Verdwijnt je zelfbeheersing al?
oeeeeeeee waar staat die trui?!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:58 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zal mijn gigantische autumn bestelling eens posten....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jurk wil ik eigenlijk ook in het zwart bestellen, want bij kleur staat lichtblauwmaar ik vraag me dus af hoe de kleur er in het echt uitziet...
lang. ik wacht al anderhalve week.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Together-Alone het volgende:
Nog een keer m'n vraag omdat ie in het vorige topic helemaal op het eind stond:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je saldo weer op 0 staat na een volledig teruggestuurde bestelling?
Dat kan soms 2 weken duren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:45 schreef Together-Alone het volgende:
Nog een keer m'n vraag omdat ie in het vorige topic helemaal op het eind stond:
Hoelang duurt het gemiddeld voor je saldo weer op 0 staat na een volledig teruggestuurde bestelling?
Als je dit rokje draagt, let dan wel op dat het niet te hard waait. Het is de ultieme rok om de Marilyn in te doen zeg maar. Ik stond ineens in mn onderbroek met die rok tot onder mn kin opgewaaid bij de bushaltequote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Weer een bestelling binnen. Blijft:
[ afbeelding ]
En nog een shirtje met bloemetjesprint dat niet meer op de site staat.
Rokje zit perfect.
Oh, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:54 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Als je dit rokje draagt, let dan wel op dat het niet te hard waait. Het is de ultieme rok om de Marilyn in te doen zeg maar. Ik stond ineens in mn onderbroek met die rok tot onder mn kin opgewaaid bij de bushalte
Ik heb em ook gekocht en inderdaad, hij past echt geweldig! Je lijkt er inderdaad heel slank in en hij zit heel mooi bij de borsten en hij is zo leuk!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja echt wel! Het is van die ribbelstof dus dat sluit mooi om je borsten en heel nauw om het stuk net onder je borsten. Hij kleedt echt mooi af![]()
Verdwijnt je zelfbeheersing al?
Ah, dan wacht ik nog even.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:17 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
lang. ik wacht al anderhalve week.
De 'postbode' was twee uur later nog een keer teruggekomenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:32 schreef Electrocute het volgende:
Ik ben bezig met een grote lenteschoonmaak in een uiterst charmant pakje (boxershort en een t-shirtje). Ging de deurbel. Ik verwacht niemand, dus hell no dat ik open ga doen in de outfit die ik aan had. Kijk ik daarna uit m'n raam, zie ik de postbode teruglopen naar zijn TNT busje MET MIJN H&M PAKKETJE IN ZIJN HAND. Triplefuck
Mazzel gehadquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]
De 'postbode' was twee uur later nog een keer teruggekomenSuperlief!
Ik heb mijn nieuwe aanwinsten nog niet gepast, alleen de ketting die bij m'n bestelling zat (die met die muntjes). Hij was veel groter dan ik verwacht had, maar wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |