abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69216369
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:33 schreef Jojoortje het volgende:
Dan trek ik dit wel aan

[ afbeelding ]

Ménen ze dit nou?

Ik zie rare dingen voorbij komen hier op straat (ja, ik hou heel bejaard via het keukenraam mezelf op de hoogte van wat de scholieren van hier om de hoek aanhebben op weg naar de buurtsuper) maar dit zie ik toch echt niet gebeuren. Wie draagt dit? Ik wil handen zien!!
pi_69216428
Van welk bouwjaar ben je Dip? Ben te lui in je fobo te kijken
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:41:51 #228
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69216482
Wat een hilarische dingen hebben ze weer online gezet!!!!! Niet dat ik het ga dragen maar ik vind het wel grappig!
pi_69216523
Deze jurk vind ik overigens wel stoer, alleen op wat voor dag trek je zo iets aan
Vind het meer iets voor met nieuwjaar!!

pi_69216730
Back to the 80s again, met schoudervullingen...

Ik mis inderdaad de foute plastic oorbellen en kettingen voor erbij
pi_69216757
Ja of een themafeest
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef Linnie20v het volgende:
Van welk bouwjaar ben je Dip? Ben te lui in je fobo te kijken
Ik heb geen fobo ook ik ben 25 (1983).
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:59:59 #232
125420 Starlie
pi_69216992
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja of een themafeest
[..]

Ik heb geen fobo ook ik ben 25 (1983).
Dat is het beste bouwjaar!
pi_69217007
Oh oke haha, fjoew gelukkig was ik zo lui anders had ik ook nog voor niets gekeken

Ik voel me ineens weer jong bouwjaar '85
pi_69217035
Ik dacht dat ik in mn eentje hoogbejaard zat te wezen in dit topic
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:03:59 #235
125420 Starlie
pi_69217106
Nou ik ben blij dat er meer mensen zijn die zichzelf wel eens hoogbejaard voelen!! De jeugd van tegenwoordig...
pi_69217193
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Starlie het volgende:
Nou ik ben blij dat er meer mensen zijn die zichzelf wel eens hoogbejaard voelen!! De jeugd van tegenwoordig...
Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!

eigenlijk vind ik het stiekum wel leuk staan maar ik kom er niet mee weg natuurlijk en op de uni vind ik het ook iets sneus hebben eigenlijk
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:09:22 #237
125420 Starlie
pi_69217243
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!

eigenlijk vind ik het stiekum wel leuk staan maar ik kom er niet mee weg natuurlijk en op de uni vind ik het ook iets sneus hebben eigenlijk
Haha precies! Toen ik 13 was liep ik nog met 2 vlechtjes en mocht ik absoluut geen make-up op.... en moet je ze nu eens zien! Haha! Tijden veranderen.... en ik wordt oud *zucht*
pi_69217310
En als ze bukken zie je 10 centimeter Bjorn Borg ondergoed
Zelfs de vrouwen...WHY

Ontopic, ik ga vanmiddag even bij de Divided winkel binnen in Maastricht..ik ben wel benieuwd hoe lelijk de dingen in het echt zijn!!! geen idee of ze het in heel nederland gaan verkopen omdat het de divided exclusive lijn is maargoed dat zie ik wel .
pi_69217326
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Linnie20v het volgende:
Back to the 80s again, met schoudervullingen...
[ afbeelding ]
Ik mis inderdaad de foute plastic oorbellen en kettingen voor erbij
Ergens vind ik die wel heel erg leuk .
pi_69217522
Ik denk dat ik toen ik 13 was ook wel dingen aan heb gehad waarvan mensen die toen 25 waren dachten van ik was toen helemaal into no doubt met die baggy broeken met brede riemen en dan zo'n naveltopje er boven en een adidas trainingsjack. En daarna was ik punk-achtig

Kan niet wachten tot ik zelf een puberkind heb om uit te lachen
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Linnie20v het volgende:
En als ze bukken zie je 10 centimeter Bjorn Borg ondergoed
Zelfs de vrouwen...WHY
naja beter dan die gare strass strings van een paar jaar geleden toch?
pi_69217919
@ Daph, voel je niet aangevallen Ik vind de combi een beetje raar, maar is misschien wel leuk in het echt!

@ Dip, ja van die strings heb ik ook wel trauma's aan overgehouden....ik heb er ook gehad * shame on me* en dan bleef zo'n strass steen-houdertje hangen aan je broek als je wilde plassen en was er weer een af
pi_69218155
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, voel je niet aangevallen Ik vind de combi een beetje raar, maar is misschien wel leuk in het echt!

@ Dip, ja van die strings heb ik ook wel trauma's aan overgehouden....ik heb er ook gehad * shame on me* en dan bleef zo'n strass steen-houdertje hangen aan je broek als je wilde plassen en was er weer een af
Doe ik ook niet hoor Ik vind het alleen een beetje beschamend dat ik zoiets leuk vind

Het zou me nooit staan hoor, daar heb ik het figuur niet voor
pi_69218433
Hoe zit het eigenlijk met die verzendkosten? Als je iets in je bestelling gooit wat later wordt geleverd heb je minder verzendkosten?...

Ik had een hele leuke rode broek gezien in de sale en nu issie weg Ik mag stiekem ook niks meer bestellen, want het komt allemaal bij de onderbuurvrouw terecht ipv bij het afhaalpunt, dus dat vindt mn vriend niet zo leuk
pi_69219380
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef Inu het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die verzendkosten? Als je iets in je bestelling gooit wat later wordt geleverd heb je minder verzendkosten?...
Ik deed bestelling A maaaanden geleden en betaalde daarover de verzendkosten (4,95). Maar niet alle artikelen waren direct leverbaar, dus dat werd bestelling B zonder verzendkosten, immers het is niet mijn probleem dat ze later leveren. Als je daar nieuwe spullen bijgooit, gaan die gewoon mee met die gratis nazending.

Gooi je nou bij verzending B dus weer dingen die niet geleverd kunnen worden op dat moment, ontstaat zo verzending C.... zonder verzendkosten meestal!!

Ik heb nu geloof ik 7 zendingen gehad en 2x verzendkosten.
pi_69222261
Ik hoop dat ze dit in de winkels van a*dam hebben hangen anders ik heeeeel erg boos

Dit zijn nou dingen die ik eerst geweldig vind en dan later in de winkel erachter kom dat het toch 3niks is.
Maar hoop dat dat nu een keertje niet zo is
ook al niet
pi_69222393
Die jurk kan heel mooi, maar ook heel lelijk staan. Echt zo'n geval van eerst aanpassen idd

Mijn bestelling staat nog steeds op eind mei. Nog steeds niet in behandeling
Noot noot.
pi_69222419
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn bestelling staat nog steeds op eind mei. Nog steeds niet in behandeling
Mijne ook wat denk je, komt het nog of zullen ze het verplaatsen? Zou ik wel echt achterlijk vinden
pi_69222487
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijne ook wat denk je, komt het nog of zullen ze het verplaatsen? Zou ik wel echt achterlijk vinden
Gaat er om spannen. Ik heb 7 juni een feest van mijn ouders, want die zijn 25 jaar getrouwd en dan wil ik heel graag één van die jurkjes aan die ik besteld heb.
Noot noot.
pi_69222695
De postbode was vroeg vandaag

En ik hou alles:

Zit heel mooi, strak maar niet té.

Hij is echt heeel schattig, alleen iets te kort voor mij om alleen als jurkje te dragen. Daar komt dus een spijkerbroek onder.

En ik had dat vestje met driekwartmouwen voor ¤ 4,90 in het turkois. Het is een dun stofje maar hartstikke leuk voor over een jurkje.
''Going mental on the Wabbu''
pi_69222888
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
De postbode was vroeg vandaag

En ik hou alles:
[ afbeelding ]
Zit heel mooi, strak maar niet té.

[ afbeelding ]
Hij is echt heeel schattig, alleen iets te kort voor mij om alleen als jurkje te dragen. Daar komt dus een spijkerbroek onder.

En ik had dat vestje met driekwartmouwen voor ¤ 4,90 in het turkois. Het is een dun stofje maar hartstikke leuk voor over een jurkje.
Nice
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')