Ménen ze dit nou?quote:
Ik heb geen fobo ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:40 schreef Linnie20v het volgende:
Van welk bouwjaar ben je Dip? Ben te lui in je fobo te kijken
Dat is het beste bouwjaar!quote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Dipkip het volgende:
Ja of een themafeest![]()
[..]
Ik heb geen fobo ookik ben 25 (1983).
Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:03 schreef Starlie het volgende:
Nou ik ben blij dat er meer mensen zijn die zichzelf wel eens hoogbejaard voelen!! De jeugd van tegenwoordig...
Haha precies! Toen ik 13 was liep ik nog met 2 vlechtjes en mocht ik absoluut geen make-up op.... en moet je ze nu eens zien! Haha! Tijden veranderen.... en ik wordt oud *zucht*quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met hun joggingbroeken aan naar school!! Schande!!! In onze tijd!!!! Spoelen met zeep!!!![]()
eigenlijk vind ik het stiekum wel leuk staan maar ik kom er niet mee weg natuurlijken op de uni vind ik het ook iets sneus hebben eigenlijk
Ergens vind ik die wel heel erg leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 09:50 schreef Linnie20v het volgende:
Back to the 80s again, met schoudervullingen...
[ afbeelding ]
Ik mis inderdaad de foute plastic oorbellen en kettingen voor erbij
quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:11 schreef Linnie20v het volgende:
En als ze bukken zie je 10 centimeter Bjorn Borg ondergoed![]()
Zelfs de vrouwen...WHY
Doe ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:32 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, voel je niet aangevallenIk vind de combi een beetje raar, maar is misschien wel leuk in het echt!
@ Dip, ja van die strings heb ik ook wel trauma's aan overgehouden....ik heb er ook gehad * shame on me*en dan bleef zo'n strass steen-houdertje hangen aan je broek als je wilde plassen en was er weer een af
Ik deed bestelling A maaaanden geleden en betaalde daarover de verzendkosten (4,95). Maar niet alle artikelen waren direct leverbaar, dus dat werd bestelling B zonder verzendkosten, immers het is niet mijn probleem dat ze later leveren. Als je daar nieuwe spullen bijgooit, gaan die gewoon mee met die gratis nazending.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:46 schreef Inu het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die verzendkosten? Als je iets in je bestelling gooit wat later wordt geleverd heb je minder verzendkosten?...
Mijne ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn bestelling staat nog steeds op eind mei. Nog steeds niet in behandeling
Gaat er om spannen. Ik heb 7 juni een feest van mijn ouders, want die zijn 25 jaar getrouwd en dan wil ik heel graag één van die jurkjes aan die ik besteld heb.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:32 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijne ookwat denk je, komt het nog of zullen ze het verplaatsen? Zou ik wel echt achterlijk vinden
Nicequote:Op woensdag 20 mei 2009 12:41 schreef Together-Alone het volgende:
De postbode was vroeg vandaag![]()
![]()
En ik hou alles:
[ afbeelding ]
Zit heel mooi, strak maar niet té.
[ afbeelding ]
Hij is echt heeel schattig, alleen iets te kort voor mij om alleen als jurkje te dragen. Daar komt dus een spijkerbroek onder.
En ik had dat vestje met driekwartmouwen voor ¤ 4,90 in het turkois. Het is een dun stofje maar hartstikke leuk voor over een jurkje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |