QFT!quote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ach ja, je bent shopaholic of niet he![]()
Nooit gedacht dat ik t zou worden btw
![]()
omg dat meeeeen je niet? Zou de rest zijn uitverkocht?????quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind die ook erg leuk, maar ik kan hem alleen in het roze bestellen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 07:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
QFT!
Is je pakketje al onderweg? Ik moet nog wel even wachten denk ik dus dan doe ik gewoon met jou mee met wachten op je pakket en bekijken wat erin zit
Ik denk hetquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:23 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
omg dat meeeeen je niet? Zou de rest zijn uitverkocht?????![]()
Want ik wil alleen de bruine kleur
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:58 schreef Kleintje19 het volgende:
maar in die zwarte jurk, was ik serieus een drachtige zeekoe die zat te w8en op 3 kinderen. en dát trekt ik dan ook weer niet aan. dus kon me er wel wat bij voorstellen dat het die jurk was, want ook mijn moeder zag er hilarisch uit toen ze hem aanhad
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze erg mooi, deze moet ik passen. Ik denk wel dat je maatje 36/38 moet hebben wil deze jurk mooi zitten
Ik ga hem ook bestellen! (wel in de bruine kleur)
In Leiden was 'ie ook al helemaal uitverkochtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:00 schreef Syytön het volgende:
Heeft iemand nog ergens de Matthew bikini gezien met roze rand en gouden pailletjes? Ik moet alleen het bovenstukje hebben, in maat 36 of 38.
Ja he? Ik had een S en een XS, maar S leek ook veel te groot terwijl XS ook bizar zat.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef alors het volgende:
Deze zit echt raar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die bandjes lijken wel te kort, hij kruipt heel hoog op... Maarja een M gaat veel te wijd worden ben ik bang...
Na een mailtje blijkt dat mijn account geblokkeerd is na het onrechtmatige gebruik van kortingscodes.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:49 schreef jakkop het volgende:
[..]
Wuttefuk? Waar kan dit opeens vandaan komen? Ik heb iets van 3 of 4 keer eerder besteld, altijd met rekening en op tijd betaald. De laatste keer deed ik 150 euro, en ik was al bang dat dat niet kon, maar het mocht toch, ook gewoon op tijd betaald. Suckers.
WAAR??????quote:
Oke heel erg bedankt!!!quote:
Morgen is ie errrrrrquote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 19-05-2009 Zwolle , intern transport pakketten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |