abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69156817
Vanmiddag even in de H&M geweest, maar er hangt nog vanalles van Mattew

[Verkapte wat gaan jullie snel post!!]
pi_69158194
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Linnie20v het volgende:
Vanmiddag even in de H&M geweest, maar er hangt nog vanalles van Mattew
Hier ook, maar ook dingen van de najaarscollectie vind ik gek, de rest blijkbaar niet zo
pi_69158410
Wat heb je precies zien hangen dan? Want ik heb zo op het eerste oog niets gezien
Ik was trouwens in Maastricht.
pi_69158640
Bijvoorbeeld dat uniformjasje ik heb hem gepast, ga hem niet kopen - hij heeft een vreemde schuine lijn voor die ik niet leuk vind als je hem los hebt.
pi_69158812
Hmmmmmm ik heb nog eens even gekeken en er is iets geks aan de hand. Bij het jasje in de catalogus zitten een paar details anders. Misschien hadden ze bij ons in de winkel restanten gehangen van eerdere lijnen? Want dat jasje wat ik paste zit niet in de collectie online en is net een paar details anders dan het jasje op het plaatje van de najaarscollectie. Het heeft trouwens ook de zelfde prijs. Eigenlijk het enige verschil is zo te zien de schuine lijn en de zakjes (nepzakjes) zitten op een iets andere hoogte. Epauletten, knopen, kraag en stof zijn exact het zelfde.
pi_69159051
Pakketje is er Ga 2 truitjes houden en 2 gaan terug in een Hunkemoller-tasje Heb even niks anders waar het fatsoenlijk inpast

Houden:

Terug:

Kleur staat me niet en een M is way te groot

Andere truitje is ondertussen uitverkocht, maar is veel te kort...

[ Bericht 15% gewijzigd door Inu op 18-05-2009 19:12:18 ]
pi_69159416
@ Dip, dan zal het waarschijnlijk iets zijn dat over is ja
Dat doet de H&M al jaren, de kleren een beetje aanpassen (bijvoorbeeld: andere knoopjes of kleuren) en weer als nieuwe collectie uitbrengen.
pi_69159439
Zal wel een creatieve afdeling zijn daar
  maandag 18 mei 2009 @ 18:52:58 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69159738
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, dan zal het waarschijnlijk iets zijn dat over is ja
Dat doet de H&M al jaren, de kleren een beetje aanpassen (bijvoorbeeld: andere knoopjes of kleuren) en weer als nieuwe collectie uitbrengen.
Dat doen wel meerdere winkels, VM bijv. ook.. en op zich kan het ook geen kwaad natuurlijk, als je het maar bij wat meer basic artikelen houdt. Ik heb een linnen broek van 2 jaar terug van de VM en die komt elk jaar in nieuwe kleurtjes, en die zitten zo lekker!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69159796
Ik zit er ook niet mee, maar het is natuurlijk wel vreemd als je de catalogus al rondstuurt van de nieuwe versie, dat je dan de oude versie voor dezellfde prijs in de winkel hangt!
  maandag 18 mei 2009 @ 18:55:41 #161
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_69159815
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit er ook niet mee, maar het is natuurlijk wel vreemd als je de catalogus al rondstuurt van de nieuwe versie, dat je dan de oude versie voor dezellfde prijs in de winkel hangt!
Dat klopt ja, zorg dan dat die al iets afgeprijsd is..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_69161178
Ik wil dat mijn bikini binnen komt.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:48:08 #163
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69161544
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat doen wel meerdere winkels, VM bijv. ook.. en op zich kan het ook geen kwaad natuurlijk, als je het maar bij wat meer basic artikelen houdt. Ik heb een linnen broek van 2 jaar terug van de VM en die komt elk jaar in nieuwe kleurtjes, en die zitten zo lekker!
C&A doet het ook.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 18 mei 2009 @ 20:00:15 #164
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69162071
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef samara het volgende:

[..]

Alleen betalen voor de artikelen die je besluit te houden!
oow bedankt.
Dus stel je besteld zo'n beetje alles , lekker de hele H&M thuis passen en dan 1 artikel houden
Nee, oké dat is wel handig
The secret of getting ahead is getting started
pi_69163947
Als je dingen terugstuurt, moet dat dan in die doorzichtige zak waar het in zat? Die heb ik namelijk al weggegooid
pi_69164140
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Inu het volgende:
Als je dingen terugstuurt, moet dat dan in die doorzichtige zak waar het in zat? Die heb ik namelijk al weggegooid
Je bedoelt die doorzichtige zakjes met het artikelnummer erop enzo? Eh, ja ik geloof dat het wel de bedoeling is dat je het daar weer in stopt. Anders snappen ze het daar niet
pi_69165176
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik was net in de winkel en ik vond er dingen die in de najaarscatalogus staan als ze er al zijn, waarom moeten we dan tot half juli wachten?
[..]

Nee die bedoel ik niet maar die heb ik wel ook en ik vind hem niet zo vreselijk fout. Tja hij kleedt niet enorm af ofzo, maar ik heb altijd zoiets van ja ik zit er niet mee dat ik een wat grotere maat heb dus ik hoef niet mn hele kledingkast te baseren op wat afkleedt, dan kan ik beter gaan afvallen. Er zijn wel dingen die ik niet aantrek omdat ik weet dat dat gewoon niet staat bij mijn maat (bijv. geen blotebuikdingen, geen te korte rokjes etc.), maar daar valt voor mij deze jurk niet onder. Je ziet gewoon wat mn maat is in deze maar je ziet geen onfatsoenlijke vetblubbers oid

Deze vond mn vriend me dik maken:

[ afbeelding ]

Ik had er wel iets over aan, het lag dus niet aan het gebrek aan mouwen maar van opzij leek ik 'dik of een beetje zwanger' schijnbaar
ik zeg niet dat je moet opletten of het afkleed, ik zelf ben maar anderhalve meter en vrij fors, ik ga echt niet bij alles kijken of het wel of niet asslankt, maar in die zwarte jurk, was ik serieus een drachtige zeekoe die zat te w8en op 3 kinderen. en dát trekt ik dan ook weer niet aan. dus kon me er wel wat bij voorstellen dat het die jurk was, want ook mijn moeder zag er hilarisch uit toen ze hem aanhad
pi_69165857
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Je bedoelt die doorzichtige zakjes met het artikelnummer erop enzo? Eh, ja ik geloof dat het wel de bedoeling is dat je het daar weer in stopt. Anders snappen ze het daar niet
Dan ga ik maar eens even graven
pi_69169096
Ik wil graag een bikini van Matthew Williamson, denken jullie dat ik nog kans heb als ik in de winkel (in Leiden) ga kijken of is het daar net als in de online shop allemaal al uitverkocht?
  maandag 18 mei 2009 @ 22:37:50 #170
123170 alors
zlata1234
pi_69170342
Die gewone lagen er nog genoeg, die roze is echter weg, behalve de broekjes.

Gewoon vroeg opstaan, vanmorgen was ie er weer behalve in 34 en 36.
know'm sayin?
word? word.
  maandag 18 mei 2009 @ 23:53:11 #171
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69174183

Ik vind deze erg mooi, deze moet ik passen. Ik denk wel dat je maatje 36/38 moet hebben wil deze jurk mooi zitten
Ik ga hem ook bestellen! (wel in de bruine kleur)
The secret of getting ahead is getting started
  maandag 18 mei 2009 @ 23:56:12 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69174291
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wehehehe

Zoveel moeite voor foto's maken

Ik doe het gewoon op het bed van mijn ouders, maar ik betwijfel of ik alles uitgestald op dat bed op de foto krijg
Haha ach ja, je bent shopaholic of niet he Nooit gedacht dat ik t zou worden btw
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69174575
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind deze erg mooi, deze moet ik passen. Ik denk wel dat je maatje 36/38 moet hebben wil deze jurk mooi zitten
Ik ga hem ook bestellen! (wel in de bruine kleur)
Vind die ook erg leuk, maar ik kan hem alleen in het roze bestellen?

Noot noot.
pi_69177369
ineens krijg ik de melding dat mijn wachtwoord en klantennr niet klopt terwijl het wel klopt echt vreemd ik kom er dus niet meer in! Iemand dit vaker meegemaakt?
pi_69177372
Ik kan ook niet inloggen! En voordat ie het weer doet zijn mijn leuke sale items natuurlijk al weer weg
Let's do some living before we die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')