Hier ook, maar ook dingen van de najaarscollectiequote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef Linnie20v het volgende:
Vanmiddag even in de H&M geweest, maar er hangt nog vanalles van Mattew
Dat doen wel meerdere winkels, VM bijv. ook.. en op zich kan het ook geen kwaad natuurlijk, als je het maar bij wat meer basic artikelen houdt. Ik heb een linnen broek van 2 jaar terug van de VM en die komt elk jaar in nieuwe kleurtjes, en die zitten zoquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, dan zal het waarschijnlijk iets zijn dat over is ja![]()
Dat doet de H&M al jaren, de kleren een beetje aanpassen (bijvoorbeeld: andere knoopjes of kleuren) en weer als nieuwe collectie uitbrengen.
Dat klopt ja, zorg dan dat die al iets afgeprijsd is..quote:Op maandag 18 mei 2009 18:54 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit er ook niet mee, maar het is natuurlijk wel vreemd als je de catalogus al rondstuurt van de nieuwe versie, dat je dan de oude versie voor dezellfde prijs in de winkel hangt!
C&A doet het ook.quote:Op maandag 18 mei 2009 18:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat doen wel meerdere winkels, VM bijv. ook.. en op zich kan het ook geen kwaad natuurlijk, als je het maar bij wat meer basic artikelen houdt. Ik heb een linnen broek van 2 jaar terug van de VM en die komt elk jaar in nieuwe kleurtjes, en die zitten zolekker!
oow bedankt.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:00 schreef samara het volgende:
[..]
Alleen betalen voor de artikelen die je besluit te houden!
Je bedoelt die doorzichtige zakjes met het artikelnummer erop enzo? Eh, ja ik geloof dat het wel de bedoeling is dat je het daar weer in stopt. Anders snappen ze het daar nietquote:Op maandag 18 mei 2009 20:35 schreef Inu het volgende:
Als je dingen terugstuurt, moet dat dan in die doorzichtige zak waar het in zat? Die heb ik namelijk al weggegooid
ik zeg niet dat je moet opletten of het afkleed, ik zelf ben maar anderhalve meter en vrij fors, ik ga echt niet bij alles kijken of het wel of niet asslankt, maar in die zwarte jurk, was ik serieus een drachtige zeekoe die zat te w8en op 3 kinderen. en dát trekt ik dan ook weer niet aan. dus kon me er wel wat bij voorstellen dat het die jurk was, want ook mijn moeder zag er hilarisch uit toen ze hem aanhadquote:Op maandag 18 mei 2009 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Ik was net in de winkel en ik vond er dingen die in de najaarscatalogus staanals ze er al zijn, waarom moeten we dan tot half juli wachten?
[..]
Nee die bedoel ik niet maar die heb ik wel ooken ik vind hem niet zo vreselijk fout. Tja hij kleedt niet enorm af ofzo, maar ik heb altijd zoiets van ja ik zit er niet mee dat ik een wat grotere maat heb dus ik hoef niet mn hele kledingkast te baseren op wat afkleedt, dan kan ik beter gaan afvallen. Er zijn wel dingen die ik niet aantrek omdat ik weet dat dat gewoon niet staat bij mijn maat (bijv. geen blotebuikdingen, geen te korte rokjes etc.), maar daar valt voor mij deze jurk niet onder. Je ziet gewoon wat mn maat is in deze maar je ziet geen onfatsoenlijke vetblubbers oid
![]()
Deze vond mn vriend me dik maken:
[ afbeelding ]
Ik had er wel iets over aan, het lag dus niet aan het gebrek aan mouwen maar van opzij leek ik 'dik of een beetje zwanger' schijnbaar![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je bedoelt die doorzichtige zakjes met het artikelnummer erop enzo? Eh, ja ik geloof dat het wel de bedoeling is dat je het daar weer in stopt. Anders snappen ze het daar niet
Haha ach ja, je bent shopaholic of niet hequote:Op maandag 18 mei 2009 15:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wehehehe![]()
Zoveel moeite voor foto's maken![]()
Ik doe het gewoon op het bed van mijn ouders, maar ik betwijfel of ik alles uitgestald op dat bed op de foto krijg
Vind die ook erg leuk, maar ik kan hem alleen in het roze bestellen?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze erg mooi, deze moet ik passen. Ik denk wel dat je maatje 36/38 moet hebben wil deze jurk mooi zitten
Ik ga hem ook bestellen! (wel in de bruine kleur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |