Hahaha xDquote:Op maandag 18 mei 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]Dat zou ik nou ook weer niet willen zeggen
Foto maken wanneer je pakket binnen is?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha xD
Het was idd ook meer sarcastisch bedoeld
Ik kan echt niet wachtenHeb echt zo'n leuke skinny jeans erbij zitten, en dat zomerjasje.... ohhhh
![]()
Zit ook op een goeie zomersale te wachten...quote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef alors het volgende:
Gaat er nog eens sale komen op de site van de zomerspullen?
Staan een aantal dingen op die ik best wil, maar niet voor de huidige prijs
Ga ik doenquote:
Ik denk pas over een maand, anderhalve maand ofzoquote:Op maandag 18 mei 2009 15:02 schreef alors het volgende:
Gaat er nog eens sale komen op de site van de zomerspullen?
Staan een aantal dingen op die ik best wil, maar niet voor de huidige prijs
Jaaaaa leukquote:Op maandag 18 mei 2009 15:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ga ik doenMet verschillende outfits!
![]()
![]()
Beloofd!
quote:Op maandag 18 mei 2009 14:37 schreef karoltje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon naar de H&M gaan dan?
Ik denk niet dat je hem dan krijgt.. Maar je kunt de pagina's bekijken via het linkje in de OP?quote:Op maandag 18 mei 2009 15:16 schreef miss_bleu het volgende:
vind het jammer dat ik het najaar boek nog niet heb
Nee die bedoel ik niet maar die heb ik wel ookquote:Op maandag 18 mei 2009 12:46 schreef Kleintje19 het volgende:
je bedoelt die zwarte?
[ afbeelding ]
want dat is wel een hele foute jurk voor de al ietsjes stevigere dame, komt door de plooien zegt mn mama
Ik heb alleen echt een hele kleine slaapkamer, of tenminste, te weinig ruimte tussen grote spiegel + bed om foto's te maken dus misschien vraag ik vriendlief wel even om foto's te makenquote:
Wehehehequote:Op maandag 18 mei 2009 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik heb alleen echt een hele kleine slaapkamer, of tenminste, te weinig ruimte tussen grote spiegel + bed om foto's te maken dus misschien vraag ik vriendlief wel even om foto's te maken![]()
Ik heb dat vestje met hemdje setje. In het zwart viel het goed en heb ik het gehouden, heb het ook in groen en bruin besteld en toen viel het veel te groot en soepig.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef dieske87 het volgende:
Heeft iemand dat vest besteld in de anbieding 4.90? Zoja in welke kleur en issie in het echt ook leuk??
Of dat vestje met dat hempje eronder ook voor 4.90?? ik twijfel of ik een van deze artikelen zal bestellen. Op de site lijken ze leuk maar vraag me af of ze in het echt ook leuk zijn
vreemd.. Wel dezelfde maat neem ik aan.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb dat vestje met hemdje setje. In het zwart viel het goed en heb ik het gehouden, heb het ook in groen en bruin besteld en toen viel het veel te groot en soepig.
Mijn vestje/hempje setje is een beetje aan de ruime kant, vooral bij de schouders van het vestje. Maar het zit lekker dus heb k het gewoon gehoudenquote:Op maandag 18 mei 2009 16:04 schreef dieske87 het volgende:
Heeft iemand dat vest besteld in de anbieding 4.90? Zoja in welke kleur en issie in het echt ook leuk??
Of dat vestje met dat hempje eronder ook voor 4.90?? ik twijfel of ik een van deze artikelen zal bestellen. Op de site lijken ze leuk maar vraag me af of ze in het echt ook leuk zijn
Ja gewoon dezelfde maat, zwart zit ok en de groene en bruine had ik echt een hele lel stof achter mn rug aanwapperen.quote:
Welke kleuren heb jij ze (besteld)quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn vestje/hempje setje is een beetje aan de ruime kant, vooral bij de schouders van het vestje. Maar het zit lekker dus heb k het gewoon gehouden
Dat lange vest zit bij mijn bestelling van nuHopelijk komtie snel
Beide toevallig in het zwart. ik wilde het setje van vest/hempje ook in het roze bestellen, maar dat heb ik toen niet gedaan omdat ik geen 5 euro verzendkosten ga betalen voor een setje van 5 euro. Mijn schoonzusje heeft het setje in het lichtroze, maat XS, en die zit haar perfectquote:
Dankje voor de infoquote:Op maandag 18 mei 2009 10:16 schreef Daph_ het volgende:
Niara ja dat is normaal.. Daar staat ie een paar dagen op waarschijnlijk, voordat ie gesorteerd wordt
Of met het risico dat je al laaaaaang terug van vakantie bent als je zomerspulletjes binnen zijnquote:Op maandag 18 mei 2009 15:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk pas over een maand, anderhalve maand ofzoOnder het motto 'iedereen is op vakantie, maar thuisblijvers krijgen korting' ofzo
Daar ben ik bang voor met mijn najaarsbestellingquote:Op maandag 18 mei 2009 16:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Of met het risico dat je al laaaaaang terug van vakantie bent als je zomerspulletjes binnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |