abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:37:31 #201
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69197612
yay m'n bestelling is gesorteerd..
en mijn mammie komt over ehmz 2 weken langs dus dan gaat ze hem meebrengen (plus de sims )

hoe zit het eigenlijk met de maandfactuur?
krijg je die opgestuurd? of zit het bij je bestelling? of zie je de overschrijfgegevens ergens staan?

btw leuk shirtje Kleintje
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:49:54 #202
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69200366
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef Dipkip het volgende:

[..]

[..]

Nou ik vind ze mooi staan en ik doe ze gewoon aan
Hehe, het is maar een gedachte. Het kan heel goed prachtig staan met een maatje meer
Soms vind ik jurken zelfs veel mooier staan met een voller figuur!
Maar ik moet het doen met maat 36/38
The secret of getting ahead is getting started
pi_69201069
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:49 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Hehe, het is maar een gedachte. Het kan heel goed prachtig staan met een maatje meer
Soms vind ik jurken zelfs veel mooier staan met een voller figuur!
Maar ik moet het doen met maat 36/38
Waarom zou een voller figuur maat 40/42 zijn?

Als je 1.85 bent en je hebt maat 40 ben je gewoon slank hoor
Noot noot.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:12:35 #204
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_69201148
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:32 schreef Inu het volgende:
Pakketje is er Ga 2 truitjes houden en 2 gaan terug in een Hunkemoller-tasje Heb even niks anders waar het fatsoenlijk inpast

Houden:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Terug:

[ afbeelding ]

Kleur staat me niet en een M is way te groot

Andere truitje is ondertussen uitverkocht, maar is veel te kort...
1e zwarte shirtje is nice!!!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_69201498
Zo, ik ben mijn eigen online shop aan het maken op marktplaats
Ik heb de ananas bikini al verkocht en opgestuurd!! yay!
Van een rokje verwacht ik nog het geld en een andere bikini is als het goed is ook verkocht!

Einde reclame
pi_69201644
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:33 schreef Enfermera het volgende:
Ohhhh.....
[..]

Morgen is ie errrrrr

Lijk ik blij? Ben ik niet hoor. Echt niet.

Ik hou van een overkill aan smilies.

Whoehoeeeeee

Niks mis met een goede smileyoverkill!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:19:43 #207
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69203966
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Linnie20v het volgende:
Zo, ik ben mijn eigen online shop aan het maken op marktplaats
Ik heb de ananas bikini al verkocht en opgestuurd!! yay!
Van een rokje verwacht ik nog het geld en een andere bikini is als het goed is ook verkocht!

Einde reclame
Hahahahaha xD Cool joh!
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:25 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Whoehoeeeeee

Niks mis met een goede smileyoverkill!
Vind ik ook
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69205678
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom zou een voller figuur maat 40/42 zijn?

Als je 1.85 bent en je hebt maat 40 ben je gewoon slank hoor
Precies.

Maar op zich heb ik wel dat vollere figuur ik ben niet zo lang (1,73)
pi_69205798
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 18:31 schreef Kleintje19 het volgende:
dat is idd een leuk topje, helaas kinder, daar komen mijn boobies niet in
ik heb deze:
[ afbeelding ]
voor 2,90 uit de sale gevist toen en die zit ook zo lekker dat ik hem net heb besteld in knalblauw en wit
Die heb ik ook, die is fijn he!!! De andere kleuren wil ik ook, morgenochtend maar eens proberen te vangen
pi_69208719
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:59 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Precies.

Maar op zich heb ik wel dat vollere figuur ik ben niet zo lang (1,73)
Ook niks mis met een vol figuur
Noot noot.
pi_69210495
Och jawel, maar in mijn geval was er net zo veel mis met mn figuur toen ik dun was, dus als ik dan toch altijd wat te zeuren heb dan eet ik liever waar ik zin in heb

Maar goed, genoeg over mijn figuur. Morgen weer vroeg op

Mijn bestelling voor eind mei is nog niet in behandeling zal wel weer niet doorgaan dan?
pi_69210823
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze mijn bestelling vannacht niet in behandeling gaan nemen. Ik wil morgen weer even in de sale kijken of er nog een leuk blousje is. Kan ik die nog toevoegen. Dan mag hij vlug in behandeling genomen worden
pi_69210885
Ik heb sowieso dingen in bestelling staan voor juni, dus voor mij maakt dat niet uit maar laten we hopen morgenavond dan!
pi_69211067
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 00:03 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb sowieso dingen in bestelling staan voor juni, dus voor mij maakt dat niet uit maar laten we hopen morgenavond dan!
Ik heb er 6 dingen in staat allemaal voor eind mei. En het mooiste is gister pas besteld dus dat zou wel erg snel zijn van h en m.
Kon alleen vanochtend niet inloggen waardoor het blousje dat ik gezien had al weg was voordat ik hem kon bestellen:S:S

Hopelijk morgen meer geluk...
Hoelaat wordt het eigenlijk aangevuld? 7 uur? Vanochtend was ik er om 10 over 7 ofzo en kwam ik er niet in. inlog fout gaf hij steeds aan:S
pi_69214153
Inlogfout heeft niets met de sale te maken, als ze aan het updaten zijn krijg je een mededeling in beeld daarover met een schatting hoe laat ze klaar zijn. Dus dat zal gewoon een fout zijn geweest los van de sale. Meestal kun je tussen 6:30 en 8:00 je slag slaan. Als je vroeg komt is er meer maar het kan dus dat je dan steeds naar die mededeling (die inschatting is overigens niet zo betrouwbaar) ziet. Ik doe meestal als ik de sale wil doorspitten mn wekker om 7:00 zetten en dan lenzen in en kijken. Als de sale dan nog niet aangevuld is ga ik eerst douchen, weer even kijken, ontbijten, weer even kijken, etc. maar meestal is het meteen al raak om 7 uur.

Vanmorgen ook best veel nieuwe dingen
Ik heb nu echt té veel in bestelling staan, maar omdat ik toch altijd wel iets terugstuur (en nu bijna zeker want ik heb schoenen uit de sale met maar een kleine kans dat ze ok zijn) zie ik wel weer verder als het pakket er is. Ik vind het altijd zo zonde als je je bestelling hebt terug zitten snoeien tot bijv. 100 euro en het komt en je houdt maar voor 35 euro. Dan had ik de dingen die ik er dan maar uit had gegooid ook wel willen aanpassen, wie weet zat er toch iets heel leuks bij. Vooral met sale artikelen... Laatst een broek gescoord voor 2,90 die ik er bijna uit had gegooid met het idee dat het niks kon zijn, maar dat is een hele leuke broek

Dus nu heb ik een enorme bestelling klaarstaan, want vanmorgen in de sale gescoord:
- 2 rokjes (een donkerbruine van 7,90 en een in grijs rib van 9,90)
- 2 blouses (alletwee wit / naturel, een van 7,90 en een van 9,90)
- 2 broeken (grijs, wijde pijp, 9,90 en een zwarte met wijde pijp met stiksels voor 7,90)
- tas (grijs batik, 7,90)
- 1 vestje (zwart, 9,90)

En dan stonden er al van een eerdere sale een blazer, een paar pumps, een broek, een jas en een trui. Ik heb geloof ik maar 4 artikelen voor de originele prijs terwijl het dus echt een enorme bestelling is. Oh en dan zijn ze bij de vorige bestelling ook nog 3 sale artikelen vergeten die ze er deze keer in zouden doen

Ik vind het echt ideaal, dat sale gedoe. Wel echt opruimingsprijzen maar je kan gewoon rustig thuis passen en beslissen zonder dat je een stampvolle winkel in moet, en je stuurt gewoon terug wat je niet wil. En het motiveert om vroeg op te staan
pi_69215441
Morguh,
Ik heb nog maar even een reserve hotpants bikinibroekje in mijn bestelling gedaan
Zou zonde zijn als die kapot gaat, aangezien ik 2 matchende bovenstukjes heb.

Deze 2 bovenstukjes heb ik thuis, met dat broekje
Ik hou niet van bikinibroekjes met strikjes, mannen zijn nogal eens lollig en dan heb je ineens niets meer aan
  woensdag 20 mei 2009 @ 09:19:40 #217
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_69215884
Ik heb gisteren in de winkel ook dit jurkje gekocht:

Het jurkje met die papegaaien stond ook heel leuk, al kreukt dat heel snel. Maar ik vond dat ik al genoeg jurkjes heb gekocht en te weinig gelegenheden heb om ze aan te doen. Helaasch.

Verder heb ik nog een heel schattig organic cotton shirt met vogels
pi_69215962
Ik hou daar ook niet van. Nu zou het me sowieso niet meer staan qua maat, maar ook als je superslank bent vind ik het niet voor iedereen weggelegd, ieder putje of streepje zie je daar in en ik vind het ook gewoon niet prettig zitten.

Maar ja als je echt bruin wordt is het natuurlijk wel leuk als het model bikini past bij je ondergoed. Ik word liever niet bruin dus mij maakt het model niet zo uit.

Ik heb een badpak in bestelling staan voor eind mei, hoop dat het wat is. Ik heb eigenlijk nooit badpakken gehad maar in bikini voel ik me niet meer zo aantrekkelijk

Deze heb ik besteld:

Maar dan in het zwart. Ik wil ook nog iets voor er overheen, maar ik weet niet zo goed wat. Zo'n pareo ben ik te onhandig voor, shorts vind ik leuk maar ik weet niet of dat wel bij dit badpak past.... Eerst maar eens zien of ik het badpak hou.
pi_69216091
@ Poison-Ivy!

Jurkje zit nu in de sale! Ook de bruine die jij zo graag wil!

Ik heb de zwarte besteld:

Noot noot.
pi_69216121
Nieuwe spullen

Hoe draag je zoiets nou?? (puur uit verbazing, geen directe koopneiging)

En dit dan

kom daar dan mee vóór het songfestival
pi_69216135
@ Dip, ik heb een hekel aan iedere morgen mijn bikinilijn te moeten controleren enzo. Mocht je het een keer vergeten en je gaat zwemmen/zonnen dan maakt dat met een broekje niets uit

En inderdaad in die tanga dingetjes zie je alles, ik ben dan niet dik, maar ik heb ook cellulitus en putjes en en en
OH ja, ,met een tanga kruipt de stof in de ass ook zo irri, met een broekje geen last van..
pi_69216208

Eej dip, zullen we samen een potje ballerina gaan spelen?? Trek jij de zwarte outfit aan en ik dit
pi_69216239
Dan trek ik dit wel aan

Noot noot.
pi_69216246
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:29 schreef Linnie20v het volgende:
@ Dip, ik heb een hekel aan iedere morgen mijn bikinilijn te moeten controleren enzo. Mocht je het een keer vergeten en je gaat zwemmen/zonnen dan maakt dat met een broekje niets uit

En inderdaad in die tanga dingetjes zie je alles, ik ben dan niet dik, maar ik heb ook cellulitus en putjes en en en
OH ja, ,met een tanga kruipt de stof in de ass ook zo irri, met een broekje geen last van..
Ja dat ook idd!!!

Het verbaast mij dan ook dat de bikini's vrijwel allemaal van die minibroekjes hebben. Er zijn volgens mij toch best veel vrouwen die liever een wat groter broekje hebben maar maar 3 van de 879679 bikini's hebben dat.

Vind het sowieso wel jammer dat bij H&M er meestal niet meerdere combinaties te maken zijn. Bij sommige zaken heb je dat, dat je zeg maar in één stijl en kleur kunt kiezen uit een haltertopje of normaal topje en een normaal broekje, minibroekje of een boxershort achtig iets, plus soms nog zo'n rokje ding voor er over.

Ik zie bijvoorbeeld best topjes die ik zou willen als ze er een boxer achtig broekje bij hadden.
pi_69216322
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 09:32 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]

Eej dip, zullen we samen een potje ballerina gaan spelen?? Trek jij de zwarte outfit aan en ik dit
Je weet best dat je sinds de eerste aflevering van SATC zit te hunkeren naar die jurk. Go on, admit it!!!

Waar is Greys als je dr nodig hebt

Bij dat jumpsuitgeval krijg ik afschuwelijke flashbacks naar foto's van toen mn moeder zwanger was van mij. Blijkbaar heb je in de jaren tachtig een periode gehad waarin jumpsuits voor zwangeren the way to go waren. Dat is geen fijne look, zeg ik maar even heel eerlijk en dan met van die hippe oorbellen in de vorm van mintgroene driehoeken, want plastic was nieuw en geweldig enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')