Inlogfout heeft niets met de sale te maken, als ze aan het updaten zijn krijg je een mededeling in beeld daarover met een schatting hoe laat ze klaar zijn. Dus dat zal gewoon een fout zijn geweest los van de sale. Meestal kun je tussen 6:30 en 8:00 je slag slaan. Als je vroeg komt is er meer maar het kan dus dat je dan steeds naar die mededeling (die inschatting is overigens niet zo betrouwbaar) ziet. Ik doe meestal als ik de sale wil doorspitten mn wekker om 7:00 zetten en dan lenzen in en kijken. Als de sale dan nog niet aangevuld is ga ik eerst douchen, weer even kijken, ontbijten, weer even kijken, etc. maar meestal is het meteen al raak om 7 uur.
Vanmorgen ook

best veel nieuwe dingen

Ik heb nu echt té veel in bestelling staan, maar omdat ik toch altijd wel iets terugstuur (en nu bijna zeker want ik heb schoenen uit de sale met maar een kleine kans dat ze ok zijn) zie ik wel weer verder als het pakket er is. Ik vind het altijd zo zonde als je je bestelling hebt terug zitten snoeien tot bijv. 100 euro en het komt en je houdt maar voor 35 euro. Dan had ik de dingen die ik er dan maar uit had gegooid ook wel willen aanpassen, wie weet zat er toch iets heel leuks bij. Vooral met sale artikelen... Laatst een broek gescoord voor 2,90 die ik er bijna uit had gegooid met het idee dat het niks kon zijn, maar dat is een hele leuke broek
Dus nu heb ik een enorme bestelling klaarstaan, want vanmorgen in de sale gescoord:
- 2 rokjes (een donkerbruine van 7,90 en een in grijs rib van 9,90)
- 2 blouses (alletwee wit / naturel, een van 7,90 en een van 9,90)
- 2 broeken (grijs, wijde pijp, 9,90 en een zwarte met wijde pijp met stiksels voor 7,90)
- tas (grijs batik, 7,90)
- 1 vestje (zwart, 9,90)
En dan stonden er al van een eerdere sale een blazer, een paar pumps, een broek, een jas en een trui. Ik heb geloof ik maar 4 artikelen voor de originele prijs terwijl het dus echt een enorme bestelling is. Oh en dan zijn ze bij de vorige bestelling ook nog 3 sale artikelen vergeten die ze er deze keer in zouden doen
Ik vind het echt ideaal, dat sale gedoe. Wel echt opruimingsprijzen maar je kan gewoon rustig thuis passen en beslissen zonder dat je een stampvolle winkel in moet, en je stuurt gewoon terug wat je niet wil. En het motiveert om vroeg op te staan