Er missen 13 topics in de lijst, maar dat is niet echt jouw schuld. Meer die van de 12 TSen voor je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef Kentoet het volgende:
Ik was allang blij dat ik een OP kon maken die er in ieder geval op leek..... Wat mist/scheelt eraan dan?
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie # 168 Zonder kz of met ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef Joesse het volgende:
[..]
En ik krijg geen lijstje 'onderschriften tot nu toe' voor de jury vanavond
Oh ja, ik zie het al. En ik zie nu ook wat Joesse bedoelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er missen 13 topics in de lijst, maar dat is niet echt jouw schuld. Meer die van de 12 TSen voor je.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:07 schreef Kentoet het volgende:
Die wiki moet dus aangepast worden (hier ga ik niet eens aan beginnen, dat lukt me nooit) en ik zal even een lijstje voor Joesse maken.
Edit:
Sorry hoor, maar dat is teveel werk, Joesse je kan toch ook gewoon even terugkijken?
ik vind dat ook tvp trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Joesse het volgende:
[..]
![]()
Ja tuurlijk kan ik terugkijken. Mijn post was eigenlijk meer een tvp, maar dat mag sjimz niet weten.
Jury om 19:15.
quote:-SCH-
-Koeman: "Ik hoop op deze manier binnen 2 jaar mijn lening bij DSB te kunnen aflossen"-
quote:-vrolijke-frits-
-"Wat jullie ook denken, ik wacht nog steeds op een telefoontje uit Amsterdam hoor"-
quote:-Bjoro-
-16 juli 2009: Koeman: "Het waren 2 fantastische dagen."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-De stier tussen de koeien-
Een Yolanthe foto erbij ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
Goede jury.
Mag ik dit als nieuwe foto aandragen?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Dankje, ik zet ze er even in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:23 schreef Rumille het volgende:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie # 168 Zonder kz of met ?
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie # 167 Oranje boven
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #166 - Actueler dan ooit!
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #165: met een kut jury
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #164: Gans Guus
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #163: Goede doorstart!
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #162: Niet grappig meer
Voetbalonderschrift-competitie #161 Nieuw gras
Voetbalonderschrift-competitie #160 zonder inspiratie
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #159: Duits matje
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #158: Vet gedrukt!!!!!
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #157: sjimz heeft een gat
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:00 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder: ''Nee hoor, Yolanthe heeft helemaal geen klein kutje.''
Benieuwd wat slurf in dat half uurtje heeft gedaan voor de aanpassingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Zou Wouter Bos de VBL onderschriften Comp. lezen ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:49 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijder weet eindelijk weer te scoren
quote:vrolijke-frits
"Of ik even 'de lachende derde' wil uitbeelden?!"
quote:SCH
"Ha, ha, Volendam gedegradeerd"
quote:Ruud
Deze sleutelhanger zit geregeld in de broek van Yolanthe
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Sneijder: ''Nee hoor, Yolanthe heeft helemaal geen klein kutje.''
Kan, maar die is er nogal onregelmatig en de uefacupfinale is wel actueelquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:30 schreef Bjoro het volgende:
anders geef je ruud nog ff een kans om een foto te plaatsen
Nog 10 dagen jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:02 schreef SCH het volgende:
Sorry Ruud, je zit toch nog wel ergens in verre weggie land?
origineel zeg om ook ineens iets over het songfestival te doen...je toch eerst iets over de oorlog ?quote:
quote:Bjoro
Turk verstoort Eurovisiesongfestival
quote:Beschouw
GevolgenTsjnernobyl nog steeds zichtbaar bij Oekrainers
quote:Joesse
"Jaaaa hup Waxtap Aoheubk!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Alsnog een kaartje voor de wedstrijd: 500 euro.
1 sjaal alleen te gebruiken bij deze wedstrijd: 15 euro.
Sowieso de finale winnen: Onbetaalbaar.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:31 schreef Ruud het volgende:
Bjoro staat op het podium omdat ie mij had laten winnen.
in dit geval wel natuurlijkquote:
sorryquote:
Geeft niet SCH, geeft niet SCH. Door jou blijft in ieder geval de vaart er een beetje inquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:03 schreef SCH het volgende:
Sorry Ruud, sorry ruud, ik doe al af. Bjoro toch punten, ben je nu blij?
Goede jury, game on. Zolang Engcatjuh maar geen punten krijgt. Ik ga geen foto plaatsen hoor, dan duurt het maar 3 dagen
quote:
Zo, hebben we die ook alvast weer gehad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Jon en Roy hebben het gehad: "Tijd om te Kappa."
Mocht ik heel eventueel winnen, kan ik niet jureren, zit dan in Normandië.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:-Cuba-scf-
-Makaay: Hé Tomasson, heb jij nog gif over in je beker?-
quote:-vrolijke-frits-
-'Das Phantom eindelijk gevangen'-
quote:-Ruud-
-Afscheid van Timmer valt zwaar-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Roy Makaay and some "Thing"-
To say the least!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef Joesse het volgende:
vrolijke frits is goed in vorm de laatste tijd!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:14 schreef Isiolo het volgende:
Thing is toch de hand uit de Adams family... en ik zie echt een hand daaro
Nou inderdaad!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Complimenten frits. Daar moet op gedronken worden.
Goed gevonden!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef Thelonious het volgende:
[ afbeelding ]
"Bassie neemt rol over van de baron en traint zowel B1 als B2."
Zou heel goed kunnen. Kom dan ook eens terug om op tijd een nieuwe te plaatsen of win niet zo vaakquote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:11 schreef Ruud het volgende:
Zeg, hebben we die Bassie foto al niet eens gehad?
Deze Bassiefoto niet. Wel een andere. Toen was hij bij Feyenoord,.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:11 schreef Ruud het volgende:
Zeg, hebben we die Bassie foto al niet eens gehad?
Euuh, is dit niet het trainingsveld van Feyenoord dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Deze Bassiefoto niet. Wel een andere. Toen was hij bij Feyenoord,.
jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Euuh, is dit niet het trainingsveld van Feyenoord dan?
quote:Bjoro
Commentaar trainer na eerste nederlaag: "piediepiediepiediepiedie...."
quote:Rucebo
Bassie neemt de training over van Adriaanse.
quote:Thelonious
"Bassie neemt rol over van de baron en traint zowel B1 als B2."
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
"Allemaalmaggies! Wat een stel uilskuikens zeg!"
Wist toch niet dat jij zo vroege jury zou doen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:44 schreef Ruud het volgende:
Helaas niet zoveel inzendingen (miste o.a. Beschouw). Sorry frits, maar moest er een kiezen voor de poedel.
Vroeg? Het is bijna 1 uur manquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wist toch niet dat jij zo vroege jury zou doen?
[ afbeelding ]
Trainers vandaag de dag; allemaal clowns.
Ik heb 'm niet zien staan, en je hebt hem na mij ge-editquote:
hap hap hapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:14 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet zien staan, en je hebt hem na mij ge-edit?
Weet bijna zeker dat hij er niet zo stond in ieder geval...
Nja, opzich heeft hij wel gelijk als hij dat daar al de tijd al had staan, maar volgens mij was dat dus niet zo. Mag toch wel reageren...quote:
-Pppppfffffffffff....ik word daar zoooo moe van !-
quote:-Rumille -
-Beenhakker na Feyenoord - NAC: 'Daarom kijk ik dus liever naar vrouwentennis.'-
quote:-Suijk-
-'Nee, die Poolse wodka ga ik in Rotterdam absoluut niet missen'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Ook Beenhakker geschocked over de breuk tussen Jan en Yolanthe-
Voor de verandering eens een keer niet.quote:
quote:-Rumille-
-'Zeg maar dag-dag tegen pappie's luxe leventje, zeg maar dag-dag.'-
quote:-Joesse-
-Owen gaat er vandoor met de ex van Sneijder.-
quote:-Cuba-scf-
-Junior tegenwoordig een stuk balvaster dan senior-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Fortitudo-
-Gewoon omdat hij twee onderschriften plaatst en het niet eens verandert nadat iemand hem erop wijst. Puur om het onderschrift had Beschouw hem gehad, trouwens-
Kindertaal. Probeer m'n onderschrift maar op zo'n manier te zeggen alsof je tegen een kind praat. Of een hond. Braaave jongen. Die toon. Maar goed, puntenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef Ruud het volgende:
Vanwaar het dag-dag i.p.v. dag in het onderschrift van Rumille
Die van Joesse vond ik leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, 14.gifquote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja Fortitudo, ga ff ergens anders zeiken joh!
Probeer even een gestructureerde zin te maken, daar hebben we allemaal meer aanquote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
ga jij ff ergens anders de vrolijke frits uit hangen. daar heb ik geen boodschap aan.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
ga jij ff ergens anders de vrolijke frits uit hangen. daar heb ik geen boodschap aan.
Doe niet zo boos zeg, het is nog maar een kind.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef Suijk het volgende:
gaat het je zo aan het hart joh, fortitudo? Houd je voortaan aan de regels, prutser.
Als je niet normaal kan posten hier, blijf dan vooral lekker weg.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
Dacht eerst dat het een kloon van je wasquote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo is er voor mij geen lol meer aan, daar kan ik niet overheen
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan posten hier, blijf dan vooral lekker weg.
Altijd? Ja, 1 x niet kunnen uit 1 x winnen is theoretisch gezien inderdaad altijd...... Maar goed, azijnzeiker, ik jureer vanvond op tijd.......quote:Op maandag 25 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Die van Joesse vond ik juist enorm flauw. Verder kutjury want deze winnaar vergeet altijd te jureren, een foto te posten enz. Bedankt Suijk
quote:-Beschouw -
-John de Wolf opa geworden!-
-Jankende Fortitudo net buiten beeld-
quote:-Joesse
-
-Zo moeten Romulus en Remus er ongeveer uit hebben gezien.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Fortitudo -
-Wolfsburg investeert in de jeugdopleiding.-
Dit vond ik persoonlijk de bestequote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
Niet gekeken naar namen, puur de orginaliteit en vindingrijkheid ( is dit een woord?? ) Waarom reageer ik eigenlijk, kutjury altijd.....quote:
ja iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef Cuba-scf het volgende:
[..]
Niet gekeken naar namen, puur de orginaliteit en vindingrijkheid ( is dit een woord?? ) Waarom reageer ik eigenlijk, kutjury altijd.....
Je zou toch denken dat jij, Rumille, wel zou weten hoe je hier een onderschrift plaatstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:04 schreef Rumille het volgende:
Jol: 'En als je maar met 10 spelers speelt, heb je dus veel meer ruimte.'
Mjah, *insert goed excuus*.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat jij, Rumille, wel zou weten hoe je hier een onderschrift plaatst
Sterker nog, zat dichtbij podium, maar ja, je moet echt kei en keihard zijn tegenwoordig als jury....... Door schade en schande moet men wijs worden hiero..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Geweldige winnaar, ik zat op zoiets te broeden maar het ei brak niet. Wel een beetje flauwe poedel want was best leuk.
quote:-Isiolo-
-Jol: " en waarom staat Vermeer zover buiten zijn goal ? " -
quote:-SCH-
-Jol: "Ik snap hier zelf geen zak van, wat vertelde Marco er dan bij?"-
-"Dit hier linksonder, is dat de neus van Bassie?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-rubbereend-
-Was dit de opstelling waar Van Basten mee speelde?........................................_O_:D_O_-
Het volk besliste andersquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Haha, alsof jij ooit een ronde gaat winnen
quote:Joesse
Methodes Unicef om kleding in te zamelen voor arme kinderen lopen uit de hand.
quote:Cuba-scf
Weer geen gouden schoen voor Messi.
quote:showmelove
Onzichtbare kabelbaan Stadio Olimpico groot succes
De opmaak is hier te vinden.quote:EnGCatjuh
Van der Sar: "de Cup met de Grote Oren is helaas aan onze neus voorbij gegaan, maar voor grote oren kan Manchester ook altijd bij mij terecht."
quote:
Ach ja, het was meer een "voor het geval dat" onderschrift..quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:03 schreef Rucebo het volgende:
[..].
Had trouwens niet gezien dat er al een nieuwe was, maar sinds wanneer komt-ie voor de jury...?
We waren al tot de conclusie gekomen dat we niet dezelfde smaak hebben, toch?quote:
Sinds de jury veel te laat is (wel een goede jury trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:03 schreef Rucebo het volgende:
[..].
Had trouwens niet gezien dat er al een nieuwe was, maar sinds wanneer komt-ie voor de jury...?
Was jij niet degene die de spelregels (jury tussen 18.00u en 20.00u) bedacht heeft?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:06 schreef Beschouw het volgende:
Wordt tijd dat Ruud weer naar Nederland komt. Krijgen we tenminste niet meer van die idioot vroege juries.
Kom op zeg, beetje meer je best doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef showmelove het volgende:
edit: ik kan ook echt helemaal nergens leuke foto's vinden... dus nummers 2 en 3, be my guest.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
De poedel? Jury heeft duidelijk last van een verkeerd gevallen Bami Goreng.
Veel plezier, ga je ook met een roze hoedje rondlopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:46 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens een weekje weg, pinkpoppen en vlaai eten. Laten jullie zelf de poedel uit?
Roze is voor homo'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:20 schreef Ruud het volgende:
Veel plezier, ga je ook met een roze hoedje rondlopen?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Ruud het volgende:
Ja, het is ook een homo-festival, daarom kom ik er ook niet meer.
ik zal het onthouden, de poedel gaat trouwens ook gewoon in de prijzenkastquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Ik had wel een aantal podiumkandidaten maar vond het lastig om een winnaar te kiezen. Uiteindelijk is Ruud het geworden. Poedel was niet heel slecht maar ik hou niet zo van emoticons in een onderschrift.
Punt voor jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:50 schreef Ruud het volgende:
Was jij niet degene die de spelregels (jury tussen 18.00u en 20.00u) bedacht heeft?![]()
Ik trek die lui echt slechtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Ruud het volgende:
Ja, het is ook een homo-festival, daarom kom ik er ook niet meer.
(Maar eigenlijk kom ik er niet meer omdat het programma elke dag om 23:00u is afgelopen)
-Reunie de Toppers hoogtepunt van het jaar 2044-
quote:-Isiolo-
-Berlusconi: " nouja zo hou ik dus me minnares onder controle" -
quote:-Rumille-
-'En dan ga ik morgen nog naar een schoolfeest!'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-"Haha, die van mij had echt zoo'n clitoris"-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |