quote:-Bjoro-
-Pppppfffffffffff....ik word daar zoooo moe van !-
quote:-Rumille -
-Beenhakker na Feyenoord - NAC: 'Daarom kijk ik dus liever naar vrouwentennis.'-
quote:-Suijk-
-'Nee, die Poolse wodka ga ik in Rotterdam absoluut niet missen'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Ook Beenhakker geschocked over de breuk tussen Jan en Yolanthe-
Voor de verandering eens een keer niet.quote:
quote:-Rumille-
-'Zeg maar dag-dag tegen pappie's luxe leventje, zeg maar dag-dag.'-
quote:-Joesse-
-Owen gaat er vandoor met de ex van Sneijder.-
quote:-Cuba-scf-
-Junior tegenwoordig een stuk balvaster dan senior-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Fortitudo-
-Gewoon omdat hij twee onderschriften plaatst en het niet eens verandert nadat iemand hem erop wijst. Puur om het onderschrift had Beschouw hem gehad, trouwens-
Kindertaal. Probeer m'n onderschrift maar op zo'n manier te zeggen alsof je tegen een kind praat. Of een hond. Braaave jongen. Die toon. Maar goed, puntenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef Ruud het volgende:
Vanwaar het dag-dag i.p.v. dag in het onderschrift van Rumille
Die van Joesse vond ik leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe, 14.gifquote:Op maandag 25 mei 2009 19:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja Fortitudo, ga ff ergens anders zeiken joh!
Probeer even een gestructureerde zin te maken, daar hebben we allemaal meer aanquote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
ga jij ff ergens anders de vrolijke frits uit hangen. daar heb ik geen boodschap aan.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
ga jij ff ergens anders de vrolijke frits uit hangen. daar heb ik geen boodschap aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |