Er missen 13 topics in de lijst, maar dat is niet echt jouw schuld. Meer die van de 12 TSen voor je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:59 schreef Kentoet het volgende:
Ik was allang blij dat ik een OP kon maken die er in ieder geval op leek..... Wat mist/scheelt eraan dan?
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie # 168 Zonder kz of met ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:19 schreef Joesse het volgende:
[..]
En ik krijg geen lijstje 'onderschriften tot nu toe' voor de jury vanavond
Oh ja, ik zie het al. En ik zie nu ook wat Joesse bedoelt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er missen 13 topics in de lijst, maar dat is niet echt jouw schuld. Meer die van de 12 TSen voor je.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:07 schreef Kentoet het volgende:
Die wiki moet dus aangepast worden (hier ga ik niet eens aan beginnen, dat lukt me nooit) en ik zal even een lijstje voor Joesse maken.
Edit:
Sorry hoor, maar dat is teveel werk, Joesse je kan toch ook gewoon even terugkijken?
ik vind dat ook tvp trouwensquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:32 schreef Joesse het volgende:
[..]
![]()
Ja tuurlijk kan ik terugkijken. Mijn post was eigenlijk meer een tvp, maar dat mag sjimz niet weten.
Jury om 19:15.
quote:-SCH-
-Koeman: "Ik hoop op deze manier binnen 2 jaar mijn lening bij DSB te kunnen aflossen"-
quote:-vrolijke-frits-
-"Wat jullie ook denken, ik wacht nog steeds op een telefoontje uit Amsterdam hoor"-
quote:-Bjoro-
-16 juli 2009: Koeman: "Het waren 2 fantastische dagen."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-De stier tussen de koeien-
Een Yolanthe foto erbij ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:28 schreef SCH het volgende:
Goede jury.
Mag ik dit als nieuwe foto aandragen?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |