Het volk besliste andersquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Haha, alsof jij ooit een ronde gaat winnen
quote:Joesse
Methodes Unicef om kleding in te zamelen voor arme kinderen lopen uit de hand.
quote:Cuba-scf
Weer geen gouden schoen voor Messi.
quote:showmelove
Onzichtbare kabelbaan Stadio Olimpico groot succes
De opmaak is hier te vinden.quote:EnGCatjuh
Van der Sar: "de Cup met de Grote Oren is helaas aan onze neus voorbij gegaan, maar voor grote oren kan Manchester ook altijd bij mij terecht."
quote:
Ach ja, het was meer een "voor het geval dat" onderschrift..quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:03 schreef Rucebo het volgende:
[..].
Had trouwens niet gezien dat er al een nieuwe was, maar sinds wanneer komt-ie voor de jury...?
We waren al tot de conclusie gekomen dat we niet dezelfde smaak hebben, toch?quote:
Sinds de jury veel te laat is (wel een goede jury trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:03 schreef Rucebo het volgende:
[..].
Had trouwens niet gezien dat er al een nieuwe was, maar sinds wanneer komt-ie voor de jury...?
Was jij niet degene die de spelregels (jury tussen 18.00u en 20.00u) bedacht heeft?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:06 schreef Beschouw het volgende:
Wordt tijd dat Ruud weer naar Nederland komt. Krijgen we tenminste niet meer van die idioot vroege juries.
Kom op zeg, beetje meer je best doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef showmelove het volgende:
edit: ik kan ook echt helemaal nergens leuke foto's vinden... dus nummers 2 en 3, be my guest.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
De poedel? Jury heeft duidelijk last van een verkeerd gevallen Bami Goreng.
Veel plezier, ga je ook met een roze hoedje rondlopen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:46 schreef SCH het volgende:
Ik ben trouwens een weekje weg, pinkpoppen en vlaai eten. Laten jullie zelf de poedel uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roze is voor homo'squote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:20 schreef Ruud het volgende:
Veel plezier, ga je ook met een roze hoedje rondlopen?
Ik ga ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Ruud het volgende:
Ja, het is ook een homo-festival, daarom kom ik er ook niet meer.
ik zal het onthouden, de poedel gaat trouwens ook gewoon in de prijzenkastquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:10 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Ik had wel een aantal podiumkandidaten maar vond het lastig om een winnaar te kiezen. Uiteindelijk is Ruud het geworden. Poedel was niet heel slecht maar ik hou niet zo van emoticons in een onderschrift.
Punt voor jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:50 schreef Ruud het volgende:
Was jij niet degene die de spelregels (jury tussen 18.00u en 20.00u) bedacht heeft?![]()
Ik trek die lui echt slechtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:00 schreef Ruud het volgende:
Ja, het is ook een homo-festival, daarom kom ik er ook niet meer.
(Maar eigenlijk kom ik er niet meer omdat het programma elke dag om 23:00u is afgelopen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |