Doe niet zo boos zeg, het is nog maar een kind.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef Suijk het volgende:
gaat het je zo aan het hart joh, fortitudo? Houd je voortaan aan de regels, prutser.
Als je niet normaal kan posten hier, blijf dan vooral lekker weg.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
ga jij ff ergens anders de vrolijke frits uit hangen. daar heb ik geen boodschap aan.
Dacht eerst dat het een kloon van je wasquote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo is er voor mij geen lol meer aan, daar kan ik niet overheen
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je niet normaal kan posten hier, blijf dan vooral lekker weg.
Altijd? Ja, 1 x niet kunnen uit 1 x winnen is theoretisch gezien inderdaad altijd...... Maar goed, azijnzeiker, ik jureer vanvond op tijd.......quote:Op maandag 25 mei 2009 19:18 schreef SCH het volgende:
Die van Joesse vond ik juist enorm flauw. Verder kutjury want deze winnaar vergeet altijd te jureren, een foto te posten enz. Bedankt Suijk
quote:-Beschouw -
-John de Wolf opa geworden!-
quote:-Ruud-
-Jankende Fortitudo net buiten beeld-
quote:-Joesse
-
-Zo moeten Romulus en Remus er ongeveer uit hebben gezien.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Fortitudo -
-Wolfsburg investeert in de jeugdopleiding.-
Dit vond ik persoonlijk de bestequote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Fortitudo het volgende:
ga jij ff ergens anders de vrolijke frits uit hangen. daar heb ik geen boodschap aan.
Niet gekeken naar namen, puur de orginaliteit en vindingrijkheid ( is dit een woord?? ) Waarom reageer ik eigenlijk, kutjury altijd.....quote:
ja iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef Cuba-scf het volgende:
[..]
Niet gekeken naar namen, puur de orginaliteit en vindingrijkheid ( is dit een woord?? ) Waarom reageer ik eigenlijk, kutjury altijd.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |