Ja Fipo, en goed om te horen dat je broertje niets gebroken heeft.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik kom er net via Twitter achter dat mijn papa met mijn briertje naar het ziekenhuis is gegaan voor foto's van zijn armEn vervolgens ook dat hij niets gebroken heeft
Fipo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Ja echt hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat is voor het eerst dat ik iets nuttigs over Twitter hoorKonden ze je niet bellen ofzo
Jazeker, hij staat hier:quote:
Okee, je had het antwoord ook al gegevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Was een stille wenk naar Nem.
Die beste man heet Charles Ingram, die een miljoen won dankzij zijn 'vierde hulplijn' (zijn vrouw en vriend gaven kuchend de juiste antwoorden, red.). Met nadruk op won, Ingram mocht zelf boeten voor deze fraude.
Leuk!quote:
Neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Krijg weer zo'n zin om te gaan turnen en dansen.
Vroeger werd ik gevraagd of ik mee wilde doen met de acrogymgroep, maar ik had niet zo'n zin om te kijken en durfde ook niet goed omdat ik die mensen niet kende. Achteraf is dat toch best wel jammer.
En is dat jongetje in het groen je broertje?
Ik zit nu aan de M&M's met pinda. Het is echt te lekker! En bijna opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Mijn ouders waren indertijd zo lief om mij M&M's te sponsoren tijdens m'n examensGing elke keer een bakje mee
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en Cobra, ik kan niet anders zeggen dan foei!
Maar vooruit, omdat Elleboog mijn ding isElleboog rules!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ben je verrekte lenig zeg.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Dat is de enige M&M's soort die ik nķet lust
Arial geloof ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Jij hebt toch ook FF? Wat is de default lettertype en -grootte? Ik heb ermee zitten rommelen.
Wat ik weet wel. Tenzij de nadere orders van PS of MaJo via een waarschuwingsbevel of SitRap nog veranderen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef iamredleader het volgende:
Ik begrijp dus dat we meeten om 18:00 bij het trefpunt op Amsterdam Centraal station?
Dat zijn jullie toch ook!?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah mooi, klinkt alsof Majo en ik in charge zijn
Als de 11 kroegentocht 25 km is, dan zeker!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Wedden dat als C4 in charge is, het 25 km marseren wordt onder het mom van binding?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind het stom dat je niet komt etc, maar onze wraak is natuurlijk zoet
Morgenavond ga je je hier vervelen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vind het stom dat je niet komt etc, maar onze wraak is natuurlijk zoet
Zal wel los lopen, heb een feestjequote:Morgenavond ga je je hier vervelen
Volgens mij hebben we hetzelfde reclameblok bekeken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het met Tim eens ben: Dr. Utker klinkt nietHet is Dr. Oetker verdamd nochmall!
Impossiblequote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we hetzelfde reclameblok bekeken.
quote:De spoorwegpolitie verandert enkele data van acties nadat de website GeenStijl een gevonden schema op internet heeft gepubliceerd. Dat heeft een woordvoerder van het Korps landelijke politiediensten (KLPD) vrijdag laten weten. Het KLPD-document, met daarin data en tijden van bijvoorbeeld nachtelijke controles, werd in een trein gevonden.
Het korps onderzoekt hoe het document in handen van derden is gekomen. Volgens de tekst op de website deed de vinder het klaptafeltje in de trein open en viel het schema daar uit. In het document staat onder het kopje Evenementenoverzicht Zuid West een rijtje geplande acties opgesomd in juni en juli. Onder andere staat een kernafvaltransport vermeld. ,,Dit had niet mogen gebeuren. We zoeken uit hoe dit kan,'' aldus een zegsman van het KLPD. Volgens hem bevat het document geen ,,vitale informatie''.
quote:
Irony it is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Valt het onder ironie dat de SPOORWEGpolitiegeheimen te vinden zijn in een TREIN? Of ligt dat aan mij
Nee, het is Utker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet trouwens zeggen dat ik het met Tim eens ben: Dr. Utker klinkt nietHet is Dr. Oetker verdamd nochmall!
Zal mij een zorg zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het is Utker.
Ezelsbruggetje:
OE > Ö > U
Wat is Ü dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, het is Utker.
Ezelsbruggetje:
OE > Ö > U
Dan klopt het dus toch. Thx.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ü = Uu
Sorry, dat kan ik niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No problemo
Ah mai, ik wil echt stijldansen
Maar ik wil het best leren hoor!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
No problemo
Ah mai, ik wil echt stijldansen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
'avond
En de meet wil je niet missen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:14 schreef Whiteguy het volgende:
Blijkbaar.... denk niet dat ik lang blijf echter..
morgen weer vroeg aan de noeste arbeid. Niet te laat komen.. anders moet ik overwerken en mis ik de meet he
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Vanavond examen van M&O gemaakt en ik had een 7,2.Kom maar op met dat examen!
Ze hebben het niet veranderd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zal mij een zorg zijnIk vind Dr. Oetker wel klinken en Dr. Utker niet
En nu gaan ze het, na jaren, ineens veranderen
![]()
Dank je wel! Er zal hier wel een verslag verschijnen denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Ik duik nu in bed trouwens, mensen veel plezier op de meet!
Suc7 nog.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:20 schreef Nesle het volgende:
Vanavond examen van M&O gemaakt en ik had een 7,2.Kom maar op met dat examen!
Goed plan. Ltrquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga nu snurken. Ik heb nog een aantal uren goed te maken voor de afgelopen dagen.
Tot morgen tijdens de meet.
MaJo, kan jij dat voor Tim meenemen ipv dat éne extratje voor mij?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zouden voor de meet toch afspreken voor een Lush? Dat kwam mij wel goed uit, want ik moet nog een moederdagkado hebben (we vieren het een week later, kwam beter uit) en wilde die bij Lush kopen...
Kan iemand anders een blokje Honey I washed the kids voor me halen en meenemen naar de meet? Weet niet helemaal hoe laat Nem en ik in Amsterdam zijn namelijk
Ik had dit gewetenquote:
Waarom kan het niet allebei? Ik wil er wel gewoon voor betalen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MaJo, kan jij dat voor Tim meenemen ipv dat éne extratje voor mij?
Wij zijn dus sowieso niet voor 16:00 bij de Lush vermoed ik, en dat is wanneer MaJo afzwaait aldaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zouden voor de meet toch afspreken voor een Lush? Dat kwam mij wel goed uit, want ik moet nog een moederdagkado hebben (we vieren het een week later, kwam beter uit) en wilde die bij Lush kopen...
Kan iemand anders een blokje Honey I washed the kids voor me halen en meenemen naar de meet? Weet niet helemaal hoe laat Nem en ik in Amsterdam zijn namelijk
Omdat dat extratje van mij puur is omdat er wat over is van mijn geld. Dat boeit dus verder nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom kan het niet allebei? Ik wil er wel gewoon voor betalen hoor
Zal het voor je meenemenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De tennissers en de tennissters op Roland Garros en Wimbledon zullen dat straks ook beamen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat een waardeloos weer was het hier vanavond zeg
Die hebben geen benul van het weer hier hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De tennissers en de tennissters op Roland Garros en Wimbledon zullen dat straks ook beamen.
Het hoofdstadion van wimbeldon is overdekt dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De tennissers en de tennissters op Roland Garros en Wimbledon zullen dat straks ook beamen.
Gaarnequote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zal het voor je meenemenWil je het ingepakt hebben?
En geld is geen issue meer, zie net dat ik geld van nu gestort heb gekregen![]()
![]()
Goed bedacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Honey I washed the kids
Ik heb een keer die Lush-krant doorgespit en ik vind het één van de beste marketings van zulke producten. Behalve de namen van de producten zijn ook de begeleidende teksten en strips geweldig. Echt heel leuk gedaanquote:
Nou, ik vind de produkten zélf ook wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat is toch waar Lush op drijft?
Jaquote:
Het zou me dan ook niets verbazen als je nog gewoon op bed ligtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaben zo gaar dat ik nog half slaap op dit moment
Nee man ben al onderweg naar mijn werkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het zou me dan ook niets verbazen als je nog gewoon op bed ligt
Ik ga er zo maar vandoor. Ik ben echt benieuwd
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
PS, zullen we gaan shoppen? Ik heb weer geld
Oh man!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef MaJo het volgende:
Nee man ben al onderweg naar mijn werk
ben ook benieuwd hoe het gaat
Succes vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga er zo maar vandoor. Ik ben echt benieuwd
Een vrouw moet ook wat tochquote:
't Is inderdaad een typische vrouwenkwaalquote:
Maar je boert wel als een ventquote:en ik ben heul geen man
Gast, tropenrooster, jeweetz!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze voorspellen redelijk goed weer vandaag, dus ik ben bang dat ik de meet niet ga halen
Zenk u!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vrouw moet ook wat toch
en ik ben heul geen man
En dat is tot kwart voor 5 daar en dan als een malle de trein in vliegen naar a'dam?quote:
Zegt de man waar ik zo allemaal Lush spullies voor ga kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is inderdaad een typische vrouwenkwaal
[..]
Maar je boert wel als een vent
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat is tot kwart voor 5 daar en dan als een malle de trein in vliegen naar a'dam?
We gaan om 7 uur eten en daarna vast nog wel wat drinken. Geen excuses dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En dat is tot kwart voor 5 daar en dan als een malle de trein in vliegen naar a'dam?
So it evens out nicelyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
Zegt de man waar ik zo allemaal Lush spullies voor ga kopen
quote:en ik ga wel voor dat bedrag voor je kopen hoor, had al wat in mijn hoofd
Ergens tussen de 10 en 15 euro lijkt me redelijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zegt de man waar ik zo allemaal Lush spullies voor ga kopenen ik ga wel voor dat bedrag voor je kopen hoor, had al wat in mijn hoofd
tim, hoeveel moet het stuk zeep kosten?
PS, jij komt om 4 uur naar de winkel?
Ja, maar 6 uur op centraal toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Waar moet je vandaan komen? Het eten begint pas op 19:00 dus je hebt echt de tijd wel hoor
Ja en als het iets later wordt zoals kwart over, dan is het ook geen probleem dunkt mequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, maar 6 uur op centraal toch?dan moet ik de trein van 17.01 hebben, dan ben ik om 17.52 op centraal
Voor dat bedrag kan ik ook 2 stukken zeep kopen en een bruisbal. Het is voor je moeder toch? Heeft ze een bad? En ze houdt dus van honingachtig?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ergens tussen de 10 en 15 euro lijkt me redelijk. Het mogen ook twee stukken zeep zijn als je nog echt een aanrader hebt
Ja, nee, volgens mij welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan ik ook 2 stukken zeep kopen en een bruisbal. Het is voor je moeder toch? Heeft ze een bad? En ze houdt dus van honingachtig?
Snap ik, maar vanuit deze metropool gaat er elk half uur een trein, niet elk kwartierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en als het iets later wordt zoals kwart over, dan is het ook geen probleem dunkt me
donequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Snap ik, maar vanuit deze metropool gaat er elk half uur een trein, niet elk kwartier
Misschien kan iemand zijn/haar nummer even pm'en, dan kan ik het laten weten als ik wel kom, dan weten jullie ook of jullie nog op me moeten wachten
dank uquote:
Dat moet ook, want vanaf donderdag is het kermisquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
In de nieuwe week goed weer: 22C en 24C
[ afbeelding ]
Ik ga nu afsluiten en naar de metroquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo eens een redelijk stevig ontbijt/lunch klaarmaken. Nem tot over twee uur, meeters tot later en de rest had ook maar gewoon moeten komen
Ik kan ook een soap stack kopen? Dan heb je 3 verschillende zepen waaronder de honey voor 10,50quote:
Wauwquote:This is to officially inform you that 6.8 Million Dollars has been credited
to you. for info, contact Mr. Eric Lawal on email: atmdeptservice@btinternet.com
providing him with your Name,age,occupation,residential address,international passport.
Regards.
KINDEST REGARDS,
Mr J. C. WILLIAMS
CHIEF AUDITOR TO THE PRESIDENT
(COMMITTEE CHAIRMAN)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wauw![]()
Zal ik terugmailen en vragen wat ik gedaan heb dat ik dat bedrag mag ontvangen?
Ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:31 schreef MaJo het volgende:
PS, zullen we gaan shoppen? Ik heb weer geld
ik zal voorstellen dat alle bruiloftsgasten meekomen naar Amsterdamquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo eens een redelijk stevig ontbijt/lunch klaarmaken. Nem tot over twee uur, meeters tot later en de rest had ook maar gewoon moeten komen
Veel succes in Hilversum!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:48 schreef DiabloSam het volgende:
broertje van iamredleader komt ook mee ^^
Tot vanavond mensen!
MaJo is die rooiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
maar te hopen dat ik iemand/iedereen herken als ik eenmaal het meetingpoint heb gevonden
Nem herken je vast nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:10 schreef Yurithemaster het volgende:
maar te hopen dat ik iemand/iedereen herken als ik eenmaal het meetingpoint heb gevonden
Goed, laat ik het dan anders stellen: Nem herkent jou wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ben slecht met gezichten die ik nooit zie
Signalement van Yuri:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed, laat ik het dan anders stellen: Nem herkent jou wel.
Tot straks!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar ik ben nu weg zie de meeters in amsterdam
Ik hoop dat je er wat aan hebt PSquote:
Jullie ook veel plezier dan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
tvp
Megaschoonmaak en -opruiming hieralles blinkt en is netjes
En het ergste is dat we het doen omdat er bezoek komt
Vanavond dan eindelijk het feestje van mn vriend, ben erg benieuwd hoe het wordt!!
Ja, echt! Je gaat trouwen!quote:
In totaal? 48u misschien, volgens mij minder. Einde was stomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben jaloers op je. Mijn stomme pc trekt het gewoon niet.
Lang over gedaan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef iamredleader het volgende:
groetjes van MaJo, Nem, Yuri, PS, diablosam, ikzelf, WG, C4 en Tim
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:06 schreef iamredleader het volgende:
groetjes van MaJo, Nem, Yuri, PS, diablosam, ikzelf, WG, C4 en Tim
Snel publiceren, hč?quote:
Dat vind ik niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:44 schreef Etcetera het volgende:
Wyccie, ter vermaak?
http://www.baby-olifant.be/
Dat is niet erg hoorquote:
En dįįrom kijk ik geen Horrorquote:Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jemig, 10 minuutjes Poltergeist III (net 5) en ik durf nu al niet meer te slapenof in de spiegel te kijken
quote:
Ja maar ikwil nu ook weten hoe het aflooptquote:Op zondag 17 mei 2009 00:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dįįrom kijk ik geen Horror
Is er nergens een komedie voor? Comedy Central
Dat doe je zelf dan hequote:Op zondag 17 mei 2009 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar ikwil nu ook weten hoe het afloopt
Dit wordt een lange nacht
Roddels!quote:Op zondag 17 mei 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
Komt Tim nog wel thuis?
Hebben we dan eindelijk een AKQSCstelletjequote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen maar even een boel memorabele quotes verzamelen
ja, b.ertha en sheepquote:Op zondag 17 mei 2009 00:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hebben we dan eindelijk een AKQSCstelletje![]()
wat was dat spreekwoord nou met brandende woorden?quote:
Ik denk dat de mosquito's effectiever is bij jongeren.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:51 schreef Whiteguy het volgende:
tijd dat ze op leiden cs ook een keer een mosquito ophangen om die daklozen weg te jagen..
stoor me meer aan die dronken daklozen dan aan zo'n zoemer
Branden de woorden op je tong laat ze brandenquote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
wat was dat spreekwoord nou met brandende woorden?
Ik moet meteen denken aan tong80.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Branden de woorden op je tong laat ze branden
Of zoiets
Jaja, goedgoed, ik voel me aangesproken
zuur. is het een lange/dure rit ?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef MaJo het volgende:
Fuck bus net gemistdat wordt dus een taxi
tim slaapt in zeist
Internetquote:Op zondag 17 mei 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wat ik me laatst afvroeg. De broer van PS heeft met het zusje van Tim gehad, maar hoe hebben ze elkaar leren kennen? Enschede-Amsterdam is niet bepaald voor de hand.
quote:
oeh treinkaping ... dat is lang geleden.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Er is iets geks aan de hand in mijn trein. De stations zijn al door 3 verschillende mannen omgeroepen en we hebben een conductricetevens werd er een website gespamt via de intercom.
Waar naar toe?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:58 schreef MaJo het volgende:
Fuck bus net gemistdat wordt dus een taxi
tim slaapt in zeist
Welke site?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Er is iets geks aan de hand in mijn trein. De stations zijn al door 3 verschillende mannen omgeroepen en we hebben een conductricetevens werd er een website gespamt via de intercom.
Vraag 1: Toch geen truttige zwijmelmadammeke? Ik reisde afgelopen vrijdag met Qbuzz en de haltes worden omgeroepen door een vrouw die duidelijk geen zin had in deze schnabbel.quote:Op zondag 17 mei 2009 00:59 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb even geinformeerdquote:Op zondag 17 mei 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Etcie: even een kleine vraag.
Kun je een script een andere plaats toewijzen in plaats van altijd helemaal bovenaan?
Kijk eens in de spiegel en zeg dan vijf keer 'Candyman'.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en Poltergeist is helemaal niet zo eng toch, vooral slechtMaar toch durf ik niet meer in de spiegel te kijken
Ik ben nu met VWD (Visual Web Developer) bezig.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb even geinformeerdHet ligt er aan wat voor script het is.
Ohnee, ik heb mijn laptop in bed genomen zodat ik niet nog een keer langs de spiegel hoefquote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel en zeg dan vijf keer 'Candyman'.
Ik weet het niet en mijn informatiebron ook nietquote:Op zondag 17 mei 2009 01:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben nu met VWD (Visual Web Developer) bezig.
Neuh kostte een tientje. Maar had toch liever de gratisj boes gehadquote:
Als echte OV-kenner moet je toch weten dat er in Utrecht geen nachtbussen rijdenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar naar toe?
Misschien kun je die taxi laten schieten, ik schat een nachtbus veel hoger in dan een kakkerlak.
Lopen is ook gratisj.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef MaJo het volgende:
Neuh kostte een tientje. Maar had toch liever de gratisj boes gehad
volgende keer toch maar iets minder aan die waterpijp blijven hangenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohnee, ik heb mijn laptop in bed genomen zodat ik niet nog een keer langs de spiegel hoef
Ach ga toch vliegenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
volgende keer toch maar iets minder aan die waterpijp blijven hangen@ofy: nee het was een aubergine. Website was niet te verstaan
Ofyles ontmaskerd! Ik ben ook bijna in Rdam gelukkig. Batterij van Mp3 op en reserve was al leegquote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als echte OV-kenner moet je toch weten dat er in Utrecht geen nachtbussen rijden
Zo die wijn komt hard aanquote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach ga toch vliegenIn de film verschijnt er telkens een poltergeist in de spiegel die dan in het echt schade aanricht. En ik heb het altijd al een freaky idee gevonden las je in de spiegel kijtk dat je dan opeen achter je ites ziet gebeuren
Maar het regentquote:
Volgens mij heeft iedereen dat welquote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach ga toch vliegenIn de film verschijnt er telkens een poltergeist in de spiegel die dan in het echt schade aanricht. En ik heb het altijd al een freaky idee gevonden las je in de spiegel kijtk dat je dan opeen achter je ites ziet gebeuren
ach, zolang ze nog geen 'werdt' schrijft komt het goed. (sorry C4quote:
Lijnen 410 (Tolsteeg) en 412 (Zeist via De Uithof).quote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als echte OV-kenner moet je toch weten dat er in Utrecht geen nachtbussen rijden
Wat nou ontmaskerd? Ik ga de dienstregelingen zo nu en dan af.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ofyles ontmaskerd! Ik ben ook bijna in Rdam gelukkig. Batterij van Mp3 op en reserve was al leeg
Ah, voor mij zou het op 30 euro uitgekomen zijn voor taxi naar huis. Op zich ook niet erg, maar als ik dan toch een taxi pak ga ik ook liever tot 0600 kroegtijgerenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Neuh kostte een tientje. Maar had toch liever de gratisj boes gehad
Klopt helemaal maar die komen toch niet in de buurt van waar ik woon? Naar Wijk zou ik nog kunnen tot 3 uur 's nachts maar dat schiet niet opquote:Op zondag 17 mei 2009 01:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijnen 410 (Tolsteeg) en 412 (Zeist via De Uithof).
Alleen rijden die in de nachten van donderdag op vrijdag, de nachtlijnen van Utrecht naar de omliggende plaatsen rijden wel in de nachten van zaterdag op zondag.
Veel te braaf.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat doe jij hier zo laat nog?
Je was zo braaf geworden.
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Wat een hitler redenatie.
alle joden vergast: ja had je maar geen jood moeten zijn
Haha, jullie hebben gewoon weer een quiz gedaan? In het restaurant?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:35 schreef MaJo het volgende:
Over het feit dus dat ik de punten van de meet optel bij de tussenstand van de AKQ
In Belgiė moeten de nummers 1 en 2 beslissingswedstrijden spelen.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
welke zender moet ik daarvoor aanzetten? (zodra de voetbal samenvattingen voorbij zijn)
Net 5quote:Op zondag 17 mei 2009 01:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
welke zender moet ik daarvoor aanzetten? (zodra de voetbal samenvattingen voorbij zijn)
Uhuhquote:Op zondag 17 mei 2009 01:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, jullie hebben gewoon weer een quiz gedaan? In het restaurant?
Uhuhquote:Op zondag 17 mei 2009 01:39 schreef Soempie het volgende:
Zo te zien heeft HT het wel heel goed gedaan.
Die komt er nog het dichtste bij, evenals lijn 412 (Sterrenwijk).quote:Op zondag 17 mei 2009 01:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar die komen toch niet in de buurt van waar ik woon? Naar Wijk zou ik nog kunnen tot 3 uur 's nachts maar dat schiet niet op
quote:
Ik moest drie minuten wachten.quote:
Dan weet jij niet waar Tuinwijk ligtquote:Op zondag 17 mei 2009 01:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die komt er nog het dichtste bij, evenals lijn 412 (Sterrenwijk).
Maar dan heb je nog die loopafstand...
Samen een saffie doen is altijd beter dan alleen.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef MaJo het volgende:
CobraHet was echt supergezellig
En fijn dat ik een saffiepartner had
Thanks voor de boeken
Dat absoluutquote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Samen een saffie doen is altijd beter dan alleen.Ik hoop dat je iets aan de boeken gaat hebben.
![]()
Top avond geweest!
Nu zie ik het ook. Ik was in de war met een andere wijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan weet jij niet waar Tuinwijk ligtDe 441 en 412 gaan precies de andere kant op ten opzichte van waar ik woon dus ik schiet daar totaal niets mee op. Ga er alleen maar verder mee weg dus dan kan ik beter meteen gaan lopen
Mijn zusje heeft nooit in Enschede gewoond hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, wat ik me laatst afvroeg. De broer van PS heeft met het zusje van Tim gehad, maar hoe hebben ze elkaar leren kennen? Enschede-Amsterdam is niet bepaald voor de hand.
Weltrusten MaJo!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat absoluutEn ik denk wel dat ik er iets aan zal hebben
Ik ga afzwaaien, moet over 5 uur alweer weg
Welke wijk dacht je dan?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook. Ik was in de war met een andere wijk.
Oeh, gevoelig puntjequote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat nou ontmaskerd? Ik ga de dienstregelingen zo nu en dan af.
Nat en glad?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En het begint nu echt keihard te regenen, maar ik zit binnen
Enormquote:
Ongeveer wel, misschien nog een laatste bus of zoietsquote:Op zondag 17 mei 2009 01:59 schreef Nembrionic het volgende:
Slaap lekker @ de slapers
Yuri zou toch wel thuis moeten zijn denk ik?
Hou nou ohopquote:
Tssk, ga eens slapen jij! Je moet om 7:15 weer wegquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 01:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ach, zolang ze nog geen 'werdt' schrijft komt het goed. (sorry C4)
Ooh sjooshquote:
quote:My boss is getting pretty pissed off with me. Whenever I see a Fire Exit I can't help myself, I dash out and then stand by the designated Fire Assembly Point.
I suffer from premature evacuation.
quote:
Ik wil nietquote:Op zondag 17 mei 2009 02:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tssk, ga eens slapen jij! Je moet om 7:15 weer weg
Hup, snurken in die meurbaal van je!quote:
Nicequote:Op zondag 17 mei 2009 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Oh MaJo, er is iemand over mijn marktplaatsbod gegaan voor de Davidoff
Misschien kan je je hele kraampje verkopen voor 50 cent aan iemand die het stuk stamptquote:
Ik wil wel een saffie maar lig al warm in mijn bedjequote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hup, snurken in die meurbaal van je!![]()
Of toch eerst nog een saffie?
Truste!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap neit of de film nou goed of slecht is afgelopen maar gelukkig issie in elk geval afgelopen!
Ciao
Trusten PS!quote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap neit of de film nou goed of slecht is afgelopen maar gelukkig issie in elk geval afgelopen!
Ciao
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wil wel een saffie maar lig al warm in mijn bedje
Nu ga ik echt
Dan hadden we ook gewoon naar Rascal gekundquote:
Du hast rechtquote:
quote:Op zondag 17 mei 2009 02:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kan je je hele kraampje verkopen voor 50 cent aan iemand die het stuk stampt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |