quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ook een mooie: "Waar denk je aan?"
Dans en acrobatiekquote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dans en acrobatiekHeb ik mijn filmpje nooit gespammed hier?
Als het goed is hangt er een groot bord "Meeting Point" boven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik weet ook niet waar het meeting point is hoor![]()
"Je bent zo stil"quote:
Je bent dan toch al samen met MaJo. Die kent toch iedereen al.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou echt niet weten waarMahja, ik vind jullie wel
Mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent dan toch al samen met MaJo. Die kent toch iedereen al.
Jij zult makkelijk te herkennen zijn. Je loopt je suf te zoeken en te vragen naar het Meeting Point.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mij niet
misschien wel even handig om telefoon nummers uit te wisselen?
Kan ook nog het Fok shirt van mn broer aan daanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij zult makkelijk te herkennen zijn. Je loopt je suf te zoeken en te vragen naar het Meeting Point.![]()
Ik PM mn nummer wel even naar Majo en PSquote:Maar nummers uitwisselen is zeker geen verkeerd idee.
Volgens mij niet. Of ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dans en acrobatiekHeb ik mijn filmpje nooit gespammed hier?
Wat is de overweging? Ik ken WAR niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik WAR opgeef en weer WoW ga spelen
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Soempie het volgende:
Ik speel WoW haast nooit meer, maar nu ging Sirda ons helpen door utgarde keep.
WoW en WAR valt nauwelijks te vergelijken qua speelwijzequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is de overweging? Ik ken WAR niet?
Ik speel WoW haast nooit meer, maar nu ging Sirda ons helpen door utgarde keep.
Wat is een IBquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.
KEET NUKE MIJN IB!
![]()
![]()
Een ijsblok. Hij stond vast in een ijsblok en die moest ik wegschieten.quote:
Mehehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een ijsblok. Hij stond vast in een ijsblok en die moest ik wegschieten.En hij was de healer, dus we gingen er allemaal aan.
![]()
WAR =quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
WAR klinkt dat ook wel leuk. En met WoW moet je dus helemaal opnieuw naar 70/80 levelen? Of heb je je account wel bewaard?
I'm starting completely overquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
WAR klinkt dan ook wel leuk. En met WoW moet je dus helemaal opnieuw naar 70/80 levelen? Of heb je je account wel bewaard?
WAR = Warhammer Onlinequote:
Nu ik zo een beetje uitleg vind ik WAR ook weer leuker klinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef Soempie het volgende:
Want als het alleen om het leatherworking en vissen en dergelijke gaat, dan zou ik niet overstappen. Geen hol aan die beroepen.
omg.quote:
Oh, dan zou ik toch voor WoW gaan. Zo oppervlakkig ben ik wel.quote:
Ja maar zo hoog ben ik nooit geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
omg.
Ik ben nu level 74 en ik word al gek.
Preciesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik toch voor WoW gaan. Zo oppervlakkig ben ik wel.
KEET = Soempiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.
KEET NUKE MIJN IB!
![]()
![]()
Ah, thxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
WAR = Warhammer OnlineOok een mmorpg, net als WoW
Nuken is iets vernietigenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
KEET = Soempie
nuken = het woord dat mijn vriend gebruikt voor 'iets in de magnetron opwarmen'
Tot zover wat ik van jullie discussie begrepen heb
Klopt helemaal. Nuken gebeurt in de magneping.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
quote:
Goeie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar zoals Soemp het moest doen was het mijn uitlegquote:
Ben ff kijken. Tot zoquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nuken is iets vernietigen![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:
Kennen jullie deze man?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat was m'n eerste ingevingMaar dat vond ik zielig voor MaJo
En de praktische kant: hoe wil je dat doen zonder dat iemand op de set het ziet
quote:Did you enjoy it?
Your free trial of Last.fm Radio has now ended. To keep listening to non-stop, personalised radio, subscribe for only $3.00/month.
En het is bovendien een Großbaustelle.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar amsterdam CS is ietje groter dan het station van gehuchtekutteveen
Ja dat ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En het is bovendien een Großbaustelle.
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk dat jullie t leuk vindenDat is dus mijn allerfavorietigste bezigheid
Kunnen julllie dan ook zien welke ik ben?
Als je morgen maar weer levend bent!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:ik ben zo gruwelijk gaar
was om iets voor 7 klaar met werken en nu ben ik dood
Ja, die die leuke cheeky poses doet op het eindquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk dat jullie t leuk vindenDat is dus mijn allerfavorietigste bezigheid
Kunnen julllie dan ook zien welke ik ben?
They made me do it!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die die leuke cheeky poses doet op het eind
Yeah right.quote:
Was een stille wenk naar Nem.quote:
Echtquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was een stille wenk naar Nem.
Die beste man heet Charles Ingram, die een miljoen won dankzij zijn 'vierde hulplijn' (zijn vrouw en vriend gaven kuchend de juiste antwoorden, red.). Met nadruk op won, Ingram mocht zelf boeten voor deze fraude.
In Australië dook ook een ander fenomeen op bij 'Who Wants To Be A Millionaire?': telefoonhulplijnen die het antwoord via Wikipedia of Google opzochten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]Sukkel
Doe dan iets fancy's met een buzzertje ofzo in je broekzak, wireless connectie naar de studio. 1 buzz = A, 2 buzz is B, enz.
Leuk PSIk zou het niet kunnen
Fuck dat leek me zwaar logisch om te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Australië dook ook een ander fenomeen op bij 'Who Wants To Be A Millionaire?': telefoonhulplijnen die het antwoord via Wikipedia of Google opzochten.
Nu zitten die hulplijnen compleet geïsoleerd in een hokje.
quote:
Hardisonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik het weer met je eens. Super serie.
En om het nog compleet te maken, eenzelfde spelshow in Rusland heeft het publiek als hulplijn afgeschaft omdat de toeschouwers massaal een verkeerd antwoord afdrukten om kandidaten te naaien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fuck dat leek me zwaar logisch om te doen![]()
Gewoon googelen, heb me vaak genoeg afgevraagd of een hulplijntje dat ook niet deed
Colorchanging Allstars? Ik loop echt achter met de laatste ontwikkelingen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toevallig heb ik trouwens ook dat kostuum nu aan, ik ging direct door naar oppassen en was zo doorweekt dat ik hier mijn kleren in de droger gestopt heb en mijn kostuum, dat maar half zo nat was heb aangetrokkenIk was echt tot en met mijn ondergoed soaking
Ik ben er zo wel achtergekomen dat mijn nieuwe colorchanging allstars wel werken, wat ze zijn na de droger (= hitte) een stuk lichter. Ze worden dus kennelijk hoe warmer hoe lichter en dan weer hoe kouder hoe donkerder
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En om het nog compleet te maken, eenzelfde spelshow in Rusland heeft het publiek als hulplijn afgeschaft omdat de toeschouwers massaal een verkeerd antwoord afdrukten om kandidaten te naaien.
[..]
En om het nog compleet te maken, eenzelfde spelshow in Rusland heeft het publiek als hulplijn afgeschaft omdat de toeschouwers massaal een verkeerd antwoord afdrukten om kandidaten te naaien.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |