Nee dat is het niet, het is een soort lopend verhaal met steeds bijvoorbeeld: reden, gevolg, oorzaak, vanaf 1672 etc ervoor zeg maar. Stuur me anders nu per PM je adres even, dan doe ik het meteen op de post morgen als ie niet digitaal is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee dat komt binnen een dag aan
En het was niet per ongeluk dit? http://www.sintermeerten.(...)stofomschrijving.pdf
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Hoor ik net Ierland toch net echt 'Etcetera' bezingen...
quote:
Kun je niet beter een heupflacon mee de "hei" op nemen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga een flinke borrel pakken, morgen namelijk 'heidag' van het werk met allemaal goedbedoelde management games waar ik als een berg tegen op zie...
Pitt gaat al minimaal 8 jaar heen, ik loop er ook al 5 jaar rond, en alhoewel het altijd weer een feestje is, wordt het toch iets minder. En voordat het echt niet meer leuk is, willen we ermee ophouden, tijd voor wat anders. Vakantie naar Denemarken ofzoquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Hoor ik net Ierland toch net echt 'Etcetera' bezingen...
quote:
Ok, ik neem ze mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef MaJo het volgende:
net gegeten, zo in bad
cobra, neem die boeken maar mee hooren je mag ze altijd dragen natuurlijk
![]()
Truste TM.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga lekker mn bedje in, de wekker gaat om 6 uur al morgen.
Jeequote:
Dat zal niet echt gewaardeerd worden, vrees ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je niet beter een heupflacon mee de "hei" op nemen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Dat herinnert me: één van de katten uit de musical Cats heette Etcetera
Heb net een beetje zitten zappen en af en toe het songfestival gekeken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
Heh.. ik schakel net in op eurovisie.. laten ze precies de 'samenvatting' zien.
Vooralsnog gaat mijn stem mentale support naar Ierland.
Vast vanwege die strakke, roze, metallic legging.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
Vooralsnog gaat mijn stem mentale support naar Ierland.
Dan de aan de voor-/zijkant opengewerkte zwarte legging, gok ik...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vast vanwege die strakke, roze, metallic legging.
Ik zit te wachten op het moment dat de Toppers afgaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net een beetje zitten zappen en af en toe het songfestival gekeken.
De Gay Pride is er niks bij...
Moet dat moment nog komen dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het moment dat de Toppers afgaan.
Dan kan Gordon voortaan vijf keer nadenken voordat hij iets zegt c.q. doet.
Niet eens, vond ik het enige deuntje wat wel oke was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vast vanwege die strakke, roze, metallic legging.
Hmmm ben bang van nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hebben we dan net genoeg tijd om naar de film te gaan denk je?
Genoteerd!quote:
Tja, met zo'n inzending was dat niet moeilijk te voorspellen.quote:
Geeft mij weer een goed excuus om Ilse nog een keer te promoten.quote:
Kun je niet beter direct het nummer van zijn knokploeg vragen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand het telefoonnummer van Stanislav Bernikov?
Gaat lekker worden dan vannacht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm net tijdens het lopen wat druppels en flinke flitsen. Dat is niet zo gek als ik dit zie
[ afbeelding ]
Je kent het verhaal ook!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kun je niet beter direct het nummer van zijn knokploeg vragen?
Ilse de Lange is echt een schatje maar die foto zuigtquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geeft mij weer een goed excuus om Ilse nog een keer te promoten.
[ afbeelding ]
Das toch veel beter dan de toppers...
Niet echt de beste foto die er van haar is nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ilse de Lange is echt een schatje maar die foto zuigt
Die had toch zn spelersgroep neer laten schieten en in elkaar laten beuken omdat ze een wedstrijdje verloren hadden ?quote:
Om precies te zijn had de trainer enkele van zijn spelers van corruptie beschuldigd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die had toch zn spelersgroep neer laten schieten en in elkaar laten beuken omdat ze een wedstrijdje verloren hadden ?
Ik zou me voor zo'n trainer 100% inzetten iig
Dat is tenminste nog te overzienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in Nederland dan ook nog steeds 15. Best veel....
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
China has a population of a billion people. One billion. That means even if you’re a one in a million kind of guy, there are still a thousand others exactly like you
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen.![]()
Fietsen en ondertussen Lost kijken en dan naar de IKEA en het gemeentehuis.
Sven had onverwacht vrij genomen en nu is hij vast blij dat hij mee mag naar IKEA.
quote:
Meestal rond de 8 van de 12. Als ze dus dit soort dingen gaan vragen dan maken we wel een kansjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het gister nog gegaan met de vragen?
Ik denk dat het wel goed komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meestal rond de 8 van de 12. Als ze dus dit soort dingen gaan vragen dan maken we wel een kansje
Ik heb er eentje geprobeerd (was laat thuis), de vragen waren het probleem niet. Het anagram had ik geen zin meer inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meestal rond de 8 van de 12. Als ze dus dit soort dingen gaan vragen dan maken we wel een kansje
Daar kwam ik geen enkele keer uitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er eentje geprobeerd (was laat thuis), de vragen waren het probleem niet. Het anagram had ik geen zin meer in
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Afspraak gemaakt voor opnamen 1 tegen 100. Ik ben in elk geval niet voor half juni in dat programma
Ik kijk eerst wel even hoe deze bevalt (en 2 voor 12 als we er door komen)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet ik me voor meer spelletjes aan gaan melden.
Dat is net een lastige dag maar als het niet anders kan dan kan het wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef MaJo het volgende:
Nem, kan jij woensdag vergaderen?
Een beetje laat voor de aanmelding hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef MaJo het volgende:
Kan ik niet mee trouwens? Ben supergoed in anagrammen
Precies, je had je ruim een jaar geleden moeten opgevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje laat voor de aanmelding he
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
MaJo gewoon meenemen, tussen jullie in laten zitten, hele tijd niks zeggen, tot het anagram
Wij zijn breed, dus ze kan achter ons lopenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat was m'n eerste ingevingMaar dat vond ik zielig voor MaJo
En de praktische kant: hoe wil je dat doen zonder dat iemand op de set het ziet
Gewoon stiekem onder de desk ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een beetje laat voor de aanmelding he
De droom van iedere manquote:
Woensdag it isquote:kan helaas alleen woensdag...
Ik zag hem al aankomen maar ben toch beledigdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De droom van iedere man
[..]
Woensdag it is
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag hem al aankomen maar ben toch beledigd
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
Echt veel bekende Almeloërs. Daar komt de vriend van LB toch vandaan?
Dat is wel minder...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik word echt GEK van dat lawaai in mijn straat![]()
Ze halen elke keer zo'n dreunkarretje tevoorschijn, om de pasgelegde steentjes mooi strak in de grond te krijgen, maar het is zo'n gekmakend gedreun![]()
de glaasjes in de kast staan er gewoon van te rammelen
Oh en ze zijn al bezig sinds begin maart, en dat karretje is regelmatig gebruikt....
Het is wel een goede vraagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt iets over de methode waarmee we moeten werken
B en voor de andere vraag het machinegeweer en de tankquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De vraag moet iets zijn van; wat gebeurt er op afbeelding?
En gifgassenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
B en voor de andere vraag het machinegeweer en de tank
Toch ruilen. Het is voor je studie, dat moeten ze toch wel begrijpen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dilemma: ik heb aanstaande dinsdag in de avond sollicitatietraining, dat is verplicht voor school. Maar ik ben dan ook ingeroosterd voor werk... ik kan misschien wel een dienstruil voor elkaar krijgen (of dienstovername), maar dat zou dan de derde keer in drie of vier weken zijn... vind dat toch wat zeurderig en chaotisch overkomen. Als ik niet ga dan moet ik het volgend jaar over doen en daar heb ik ook niet zo veel zin in.
Komt ook bij dat een van de opnames voor 1 tegen 100 op een dinsdag is en ik de training dan sowieso mis (als ik dan nog in dat programma zit) en ik niet weet wat de consequenties daar van zijn... zou het ook vervelend vinden als ik het daardoor alsnog allemaal over moet doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[...]
MAAR door de onvoorspelbare windrichting was dit niet altijd efficient!quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:10 schreef Nembrionic het volgende:
vliegtuigen ook volgens mij.
Het is vier keer een avond, en het enige dat ik zeker weet is dat de eerste sessie verplicht is. Van de resterende drie zal je er ook wel een bepaald aantal keren moeten zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef wyccie het volgende:
Hoe vaak heb je zo'n sollicitatietraining? En mag je bijvoorbeeld 10% missen?
Ironie is mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ergens best ironisch, dat ik niet naar een sollicitatietraining kan omdat ik moet werken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:06 schreef Nesle het volgende:
Ik heb het op de post gedaan PS, en nog wat extra shit wat me wel hendig leek bij de samenvatting!
Haha geen probleem, zoveel moeite was het niet hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Je bent fantastisch
Ik sta bij je in het krijtAgain, aarzel niet als jij es wat nodig hebt
Nu heb ik ook wat geleerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
MAAR door de onvoorspelbare windrichting was dit niet altijd efficient!Later kwamen de gasmaskers waardoor het beter te gebruiken was.
(Gisteren geschiedenis geleerd)
En wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toch tof
Zodirect ons eerste optreden buiten elleboog om (we hebben wel es buiten het gebouw van elleboog opgetreden, in de melkweg, maar dat was wel namens elleboog) Gaat de goede kant op met ons
Die heeft de examens voor je gekopieerd?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha geen probleem, zoveel moeite was het niet hoor
Eventjes een concierge lief aankijken en het werd al gekopieerd
Albert is een handigheidje van Ikea?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:56 schreef Soempie het volgende:
Ik ga Albert in elkaar zetten en hem dan op het bureau plaatsen.
Zijn jullie zo close met het koor dat jullie voor iedereen een verjaardagscadeautje kopen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Zojuist met een vriend wezen shoppen; cadeautje namens koorvriendengroep voor mn vriend
Hij krijgt een goed slaapmatje cadeau en nog 1 of 2 partituren van mooie koorwerken. Zo cool om met meerdere mensen een cadeau te kopen, dan kun je tenminste een grote aankoop doen
Niet het hele koorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zijn jullie zo close met het koor dat jullie voor iedereen een verjaardagscadeautje kopen?
Het is dus een koor opgericht door vrienden, een vriendenkoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
Niet het hele koor
Het koor waar ik nu nog bij zing, bestaat eigenlijk alleen maar uit mensen die eerder ook allemaal bij het studentenkoor zaten. Daarvan is een groepje van een man of 10 ook echt goed bevriend met elkaar, en met hun vieren wij ook verjaardagen, sinterklaas, oud&nieuw, en af en toe een dagje uit.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
En jullie huisje niet?![]()
slecht, I know![]()
Julia's pasta.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar gaan we morgen nou precies verzamelen want op het station is een beetje te algemeen gok ik
Staat er ook welk land als eerste gifgas heeft ingezet tijdens WO1?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:11 schreef Nesle het volgende:
[..]
MAAR door de onvoorspelbare windrichting was dit niet altijd efficient!Later kwamen de gasmaskers waardoor het beter te gebruiken was.
(Gisteren geschiedenis geleerd)
Meeting point CS toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar gaan we morgen nou precies verzamelen want op het station is een beetje te algemeen gok ik
Daarom ook bij het Meeting point.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar amsterdam CS is ietje groter dan het station van gehuchtekutteveen
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:05 schreef Cobra4 het volgende:
Net geslaagd voor de opleiding Ploegleider Bedrijfshulpverlening.![]()
Weer een certificaat erbij.
Ja maar ook niet zo groot dat je elkaar niet kunt vinden hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jezelfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef Soempie het volgende:
HT, LB, Nem en Cobra:![]()
![]()
vergeet ik nu nog iemand?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Albert? Is dat net zoiets als de Björn uit "het IKEA stapelbed" van Joep van 't Hek?
quote:
Thx!quote:
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En jullie huisje niet?![]()
slecht, I know![]()
Weet je dat wel zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Net een beetje te warm gedouched en nu val ik bijna om van de slaap
(Nee, het is geen CO)
Ok, geen BHV inzet dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef Nembrionic het volgende:
Net een beetje te warm gedouched en nu val ik bijna om van de slaap
(Nee, het is geen CO)
Hier ook.quote:
Volgens mij in de centrale hal aan centrum zijde.quote:
Wacht maar. Er kwam hier net een soort wolkbreuk langs. KEIDHARD waaien en regenen. Zelfs zo erg dat de hele straat even onder een laagje water stond.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
Het regent hier lekker
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook.
Was net met de stofzuiger aan de gang op m'n bureau en toen zoog ik per ongeluk een ketting op. Moest ik de stofzuigerzak dus in de regen leegplukken.![]()
Nice!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wacht maar. Er kwam hier net een soort wolkbreuk langs. KEIDHARD waaien en regenen. Zelfs zo erg dat de hele straat even onder een laagje water stond.
quote:
Doe dat dan binnen!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook.
Was net met de stofzuiger aan de gang op m'n bureau en toen zoog ik per ongeluk een ketting op. Moest ik de stofzuigerzak dus in de regen leegplukken.![]()
Juist. Zak in een vuilniszak stoppen en openmakenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe dat dan binnen!!Je kunt het stof dat vrijkomt daarna toch weer opzuigen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Zak in een vuilniszak stoppen en openmaken
Daarna een boormachine lenen bij de buren.
Ik deed het ook eerst binnen, maar de stofwolken vond ik toch wat minder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe dat dan binnen!!Je kunt het stof dat vrijkomt daarna toch weer opzuigen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Zak in een vuilniszak stoppen en openmaken
Daarna een boormachine lenen bij de buren.
Met mijn geluk vind ik het natuurlijk weer nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij in de centrale hal aan centrum zijde.
Dan ga je naar een conducteur toe en vraag je ffquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Met mijn geluk vind ik het natuurlijk weer niet![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga je naar een conducteur toe en vraag je ff
Misschien?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan er achter komen dat het vlak achter me is en voor schut staan
Het is een officieel meeting point, die zijn echt wel te vinden hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh dat gebeurd mij vaak genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat heb ik echt vaak gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom als het goed is rond 10 over half 6 aan dus heb 20 min om het te zoekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is een officieel meeting point, die zijn echt wel te vinden hoor
Stuk beter dan eerder.quote:
Dan moet het wel lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom als het goed is rond 10 over half 6 aan dus heb 20 min om het te zoeken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga Leverage kijken(Ja ik heb toegegeven, heb het maar gedownload
)
Geen probleem. Zo groot is CS nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom als het goed is rond 10 over half 6 aan dus heb 20 min om het te zoeken
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik WAR opgeef en weer WoW ga spelenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet het wel lukken.Hopen dat de trein geen tien minuten vertraging heeft.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ook een mooie: "Waar denk je aan?"
Dans en acrobatiekquote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dans en acrobatiekHeb ik mijn filmpje nooit gespammed hier?
Als het goed is hangt er een groot bord "Meeting Point" boven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik weet ook niet waar het meeting point is hoor![]()
"Je bent zo stil"quote:
Je bent dan toch al samen met MaJo. Die kent toch iedereen al.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou echt niet weten waarMahja, ik vind jullie wel
Mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent dan toch al samen met MaJo. Die kent toch iedereen al.
Jij zult makkelijk te herkennen zijn. Je loopt je suf te zoeken en te vragen naar het Meeting Point.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mij niet
misschien wel even handig om telefoon nummers uit te wisselen?
Kan ook nog het Fok shirt van mn broer aan daanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij zult makkelijk te herkennen zijn. Je loopt je suf te zoeken en te vragen naar het Meeting Point.![]()
Ik PM mn nummer wel even naar Majo en PSquote:Maar nummers uitwisselen is zeker geen verkeerd idee.
Volgens mij niet. Of ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dans en acrobatiekHeb ik mijn filmpje nooit gespammed hier?
Wat is de overweging? Ik ken WAR niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik WAR opgeef en weer WoW ga spelen
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Soempie het volgende:
Ik speel WoW haast nooit meer, maar nu ging Sirda ons helpen door utgarde keep.
WoW en WAR valt nauwelijks te vergelijken qua speelwijzequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is de overweging? Ik ken WAR niet?
Ik speel WoW haast nooit meer, maar nu ging Sirda ons helpen door utgarde keep.
Wat is een IBquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.
KEET NUKE MIJN IB!
![]()
![]()
Een ijsblok. Hij stond vast in een ijsblok en die moest ik wegschieten.quote:
Mehehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een ijsblok. Hij stond vast in een ijsblok en die moest ik wegschieten.En hij was de healer, dus we gingen er allemaal aan.
![]()
WAR =quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
WAR klinkt dat ook wel leuk. En met WoW moet je dus helemaal opnieuw naar 70/80 levelen? Of heb je je account wel bewaard?
I'm starting completely overquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
WAR klinkt dan ook wel leuk. En met WoW moet je dus helemaal opnieuw naar 70/80 levelen? Of heb je je account wel bewaard?
WAR = Warhammer Onlinequote:
Nu ik zo een beetje uitleg vind ik WAR ook weer leuker klinkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef Soempie het volgende:
Want als het alleen om het leatherworking en vissen en dergelijke gaat, dan zou ik niet overstappen. Geen hol aan die beroepen.
omg.quote:
Oh, dan zou ik toch voor WoW gaan. Zo oppervlakkig ben ik wel.quote:
Ja maar zo hoog ben ik nooit geweestquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
omg.
Ik ben nu level 74 en ik word al gek.
Preciesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik toch voor WoW gaan. Zo oppervlakkig ben ik wel.
KEET = Soempiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.
KEET NUKE MIJN IB!
![]()
![]()
Ah, thxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
WAR = Warhammer OnlineOok een mmorpg, net als WoW
Nuken is iets vernietigenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
KEET = Soempie
nuken = het woord dat mijn vriend gebruikt voor 'iets in de magnetron opwarmen'
Tot zover wat ik van jullie discussie begrepen heb
Klopt helemaal. Nuken gebeurt in de magneping.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
quote:
Goeie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar zoals Soemp het moest doen was het mijn uitlegquote:
Ben ff kijken. Tot zoquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nuken is iets vernietigen![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:
Kennen jullie deze man?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Dat was m'n eerste ingevingMaar dat vond ik zielig voor MaJo
En de praktische kant: hoe wil je dat doen zonder dat iemand op de set het ziet
quote:Did you enjoy it?
Your free trial of Last.fm Radio has now ended. To keep listening to non-stop, personalised radio, subscribe for only $3.00/month.
En het is bovendien een Großbaustelle.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja dat ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En het is bovendien een Großbaustelle.
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk dat jullie t leuk vindenDat is dus mijn allerfavorietigste bezigheid
Kunnen julllie dan ook zien welke ik ben?
Als je morgen maar weer levend bent!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:05 schreef MaJo het volgende:ik ben zo gruwelijk gaar
was om iets voor 7 klaar met werken en nu ben ik dood
Ja, die die leuke cheeky poses doet op het eindquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk dat jullie t leuk vindenDat is dus mijn allerfavorietigste bezigheid
Kunnen julllie dan ook zien welke ik ben?
They made me do it!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die die leuke cheeky poses doet op het eind
Yeah right.quote:
Was een stille wenk naar Nem.quote:
Echtquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Was een stille wenk naar Nem.
Die beste man heet Charles Ingram, die een miljoen won dankzij zijn 'vierde hulplijn' (zijn vrouw en vriend gaven kuchend de juiste antwoorden, red.). Met nadruk op won, Ingram mocht zelf boeten voor deze fraude.
In Australië dook ook een ander fenomeen op bij 'Who Wants To Be A Millionaire?': telefoonhulplijnen die het antwoord via Wikipedia of Google opzochten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]Sukkel
Doe dan iets fancy's met een buzzertje ofzo in je broekzak, wireless connectie naar de studio. 1 buzz = A, 2 buzz is B, enz.
Leuk PSIk zou het niet kunnen
Fuck dat leek me zwaar logisch om te doenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In Australië dook ook een ander fenomeen op bij 'Who Wants To Be A Millionaire?': telefoonhulplijnen die het antwoord via Wikipedia of Google opzochten.
Nu zitten die hulplijnen compleet geïsoleerd in een hokje.
quote:
Hardisonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit keer ben ik het weer met je eens. Super serie.
En om het nog compleet te maken, eenzelfde spelshow in Rusland heeft het publiek als hulplijn afgeschaft omdat de toeschouwers massaal een verkeerd antwoord afdrukten om kandidaten te naaien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fuck dat leek me zwaar logisch om te doen![]()
Gewoon googelen, heb me vaak genoeg afgevraagd of een hulplijntje dat ook niet deed
Colorchanging Allstars? Ik loop echt achter met de laatste ontwikkelingen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Toevallig heb ik trouwens ook dat kostuum nu aan, ik ging direct door naar oppassen en was zo doorweekt dat ik hier mijn kleren in de droger gestopt heb en mijn kostuum, dat maar half zo nat was heb aangetrokkenIk was echt tot en met mijn ondergoed soaking
Ik ben er zo wel achtergekomen dat mijn nieuwe colorchanging allstars wel werken, wat ze zijn na de droger (= hitte) een stuk lichter. Ze worden dus kennelijk hoe warmer hoe lichter en dan weer hoe kouder hoe donkerder
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En om het nog compleet te maken, eenzelfde spelshow in Rusland heeft het publiek als hulplijn afgeschaft omdat de toeschouwers massaal een verkeerd antwoord afdrukten om kandidaten te naaien.
[..]
En om het nog compleet te maken, eenzelfde spelshow in Rusland heeft het publiek als hulplijn afgeschaft omdat de toeschouwers massaal een verkeerd antwoord afdrukten om kandidaten te naaien.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |