Doe dat dan binnen!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier ook.
Was net met de stofzuiger aan de gang op m'n bureau en toen zoog ik per ongeluk een ketting op. Moest ik de stofzuigerzak dus in de regen leegplukken.![]()
Juist. Zak in een vuilniszak stoppen en openmakenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe dat dan binnen!!Je kunt het stof dat vrijkomt daarna toch weer opzuigen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Zak in een vuilniszak stoppen en openmaken
Daarna een boormachine lenen bij de buren.
Ik deed het ook eerst binnen, maar de stofwolken vond ik toch wat minder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Doe dat dan binnen!!Je kunt het stof dat vrijkomt daarna toch weer opzuigen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Zak in een vuilniszak stoppen en openmaken
Daarna een boormachine lenen bij de buren.
Met mijn geluk vind ik het natuurlijk weer nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij in de centrale hal aan centrum zijde.
Dan ga je naar een conducteur toe en vraag je ffquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Met mijn geluk vind ik het natuurlijk weer niet![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan ga je naar een conducteur toe en vraag je ff
Misschien?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan er achter komen dat het vlak achter me is en voor schut staan
Het is een officieel meeting point, die zijn echt wel te vinden hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh dat gebeurd mij vaak genoeg hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat heb ik echt vaak gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom als het goed is rond 10 over half 6 aan dus heb 20 min om het te zoekenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het is een officieel meeting point, die zijn echt wel te vinden hoor
Stuk beter dan eerder.quote:
Dan moet het wel lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom als het goed is rond 10 over half 6 aan dus heb 20 min om het te zoeken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga Leverage kijken(Ja ik heb toegegeven, heb het maar gedownload
)
Geen probleem. Zo groot is CS nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom als het goed is rond 10 over half 6 aan dus heb 20 min om het te zoeken
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik WAR opgeef en weer WoW ga spelenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan moet het wel lukken.Hopen dat de trein geen tien minuten vertraging heeft.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Ook een mooie: "Waar denk je aan?"
Dans en acrobatiekquote:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dans en acrobatiekHeb ik mijn filmpje nooit gespammed hier?
Als het goed is hangt er een groot bord "Meeting Point" boven.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik weet ook niet waar het meeting point is hoor![]()
"Je bent zo stil"quote:
Je bent dan toch al samen met MaJo. Die kent toch iedereen al.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zou echt niet weten waarMahja, ik vind jullie wel
Mij nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je bent dan toch al samen met MaJo. Die kent toch iedereen al.
Jij zult makkelijk te herkennen zijn. Je loopt je suf te zoeken en te vragen naar het Meeting Point.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mij niet
misschien wel even handig om telefoon nummers uit te wisselen?
Kan ook nog het Fok shirt van mn broer aan daanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij zult makkelijk te herkennen zijn. Je loopt je suf te zoeken en te vragen naar het Meeting Point.![]()
Ik PM mn nummer wel even naar Majo en PSquote:Maar nummers uitwisselen is zeker geen verkeerd idee.
Volgens mij niet. Of ik heb het gemist.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dans en acrobatiekHeb ik mijn filmpje nooit gespammed hier?
Wat is de overweging? Ik ken WAR niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd te twijfelen of ik WAR opgeef en weer WoW ga spelen
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Soempie het volgende:
Ik speel WoW haast nooit meer, maar nu ging Sirda ons helpen door utgarde keep.
WoW en WAR valt nauwelijks te vergelijken qua speelwijzequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is de overweging? Ik ken WAR niet?
Ik speel WoW haast nooit meer, maar nu ging Sirda ons helpen door utgarde keep.
Wat is een IBquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
En we zijn maar drie keer dood gegaan, omdat ik de afkortingen in de aanwijzingen niet begreep.
KEET NUKE MIJN IB!
![]()
![]()
Een ijsblok. Hij stond vast in een ijsblok en die moest ik wegschieten.quote:
Mehehequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een ijsblok. Hij stond vast in een ijsblok en die moest ik wegschieten.En hij was de healer, dus we gingen er allemaal aan.
![]()
WAR =quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
WAR klinkt dat ook wel leuk. En met WoW moet je dus helemaal opnieuw naar 70/80 levelen? Of heb je je account wel bewaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |