Nee dat is het niet, het is een soort lopend verhaal met steeds bijvoorbeeld: reden, gevolg, oorzaak, vanaf 1672 etc ervoor zeg maar. Stuur me anders nu per PM je adres even, dan doe ik het meteen op de post morgen als ie niet digitaal is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nee dat komt binnen een dag aan
En het was niet per ongeluk dit? http://www.sintermeerten.(...)stofomschrijving.pdf
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Hoor ik net Ierland toch net echt 'Etcetera' bezingen...
quote:
Kun je niet beter een heupflacon mee de "hei" op nemen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga een flinke borrel pakken, morgen namelijk 'heidag' van het werk met allemaal goedbedoelde management games waar ik als een berg tegen op zie...
Pitt gaat al minimaal 8 jaar heen, ik loop er ook al 5 jaar rond, en alhoewel het altijd weer een feestje is, wordt het toch iets minder. En voordat het echt niet meer leuk is, willen we ermee ophouden, tijd voor wat anders. Vakantie naar Denemarken ofzoquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef MadMaster het volgende:
Hoor ik net Ierland toch net echt 'Etcetera' bezingen...
quote:
Ok, ik neem ze mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef MaJo het volgende:
net gegeten, zo in bad
cobra, neem die boeken maar mee hooren je mag ze altijd dragen natuurlijk
![]()
Truste TM.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga lekker mn bedje in, de wekker gaat om 6 uur al morgen.
Jeequote:
Dat zal niet echt gewaardeerd worden, vrees ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je niet beter een heupflacon mee de "hei" op nemen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Dat herinnert me: één van de katten uit de musical Cats heette Etcetera
Heb net een beetje zitten zappen en af en toe het songfestival gekeken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
Heh.. ik schakel net in op eurovisie.. laten ze precies de 'samenvatting' zien.
Vooralsnog gaat mijn stem mentale support naar Ierland.
Vast vanwege die strakke, roze, metallic legging.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:27 schreef Whiteguy het volgende:
Vooralsnog gaat mijn stem mentale support naar Ierland.
Dan de aan de voor-/zijkant opengewerkte zwarte legging, gok ik...quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vast vanwege die strakke, roze, metallic legging.
Ik zit te wachten op het moment dat de Toppers afgaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb net een beetje zitten zappen en af en toe het songfestival gekeken.
De Gay Pride is er niks bij...
Moet dat moment nog komen dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op het moment dat de Toppers afgaan.
Dan kan Gordon voortaan vijf keer nadenken voordat hij iets zegt c.q. doet.
Niet eens, vond ik het enige deuntje wat wel oke was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Vast vanwege die strakke, roze, metallic legging.
Hmmm ben bang van nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hebben we dan net genoeg tijd om naar de film te gaan denk je?
Genoteerd!quote:
Tja, met zo'n inzending was dat niet moeilijk te voorspellen.quote:
Geeft mij weer een goed excuus om Ilse nog een keer te promoten.quote:
Kun je niet beter direct het nummer van zijn knokploeg vragen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Weet iemand het telefoonnummer van Stanislav Bernikov?
Gaat lekker worden dan vannacht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm net tijdens het lopen wat druppels en flinke flitsen. Dat is niet zo gek als ik dit zie
[ afbeelding ]
Je kent het verhaal ook!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kun je niet beter direct het nummer van zijn knokploeg vragen?
Ilse de Lange is echt een schatje maar die foto zuigtquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Geeft mij weer een goed excuus om Ilse nog een keer te promoten.
[ afbeelding ]
Das toch veel beter dan de toppers...
Niet echt de beste foto die er van haar is nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ilse de Lange is echt een schatje maar die foto zuigt
Die had toch zn spelersgroep neer laten schieten en in elkaar laten beuken omdat ze een wedstrijdje verloren hadden ?quote:
Om precies te zijn had de trainer enkele van zijn spelers van corruptie beschuldigd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die had toch zn spelersgroep neer laten schieten en in elkaar laten beuken omdat ze een wedstrijdje verloren hadden ?
Ik zou me voor zo'n trainer 100% inzetten iig
Dat is tenminste nog te overzienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 06:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in Nederland dan ook nog steeds 15. Best veel....
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |